quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
tot even gekeken op zijn site, vraagt mooi wel even 200 USD voor alleen een design?
checkquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Je moet ff het plaatje in de OP aanpassen
(verkapte tvp)
halfvol of half leeg ??quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ga een melkfles op mijn been zetten.
Kewl; wel met je poot in de koelkast blijven zitten dan he, anders wordt het zuurquote:
Bij mij zou hij nu ook redelijk onzichtbaar zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef GimmeGore het volgende:
Die hoef ik niet op mn been te zetten, die zou je toch niet zien
Ik zou met alleen een lijntje voor de vorm van de fles kunnen volstaan, zomer en winterquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl; wel met je poot in de koelkast blijven zitten dan he, anders wordt het zuur![]()
[..]
Bij mij zou hij nu ook redelijk onzichtbaar zijn
sorry ben niet zo goed in een nieuw topic openenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Zuivelontbijtjes mogen ook het nieuwe topique openen als ze de laatste post hebben heur![]()
AnywayZ; we've got a new one![]()
Prik on !!
Mijn benen blijven wit. Zodra het een beetje zonnig wordt loop ik in korte broeken/rokjes maar het enige waar ik voor moet oppassen is dat ik niet verbrandquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Je woont ergens waar de zon niet schijnt ?? of ben je allergisch voor blote benen in de zomer ??
afspraak staat voor de 19equote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn benen blijven wit. Zodra het een beetje zonnig wordt loop ik in korte broeken/rokjes maar het enige waar ik voor moet oppassen is dat ik niet verbrandstomme huid...
Net bij de tattoo shop geweest, ruwe schatting van de prijs van mn nieuwe tattoo, valt me ontzettend mee.
Nu ff thuis voorbeelden enzo op mn usb stick zetten, want ze zaten zonder internet. En dan zo weer terug, hopelijk meteen afspraak vastleggen
Als de prijs meevalt is het vast een lief klein konijntjequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn benen blijven wit. Zodra het een beetje zonnig wordt loop ik in korte broeken/rokjes maar het enige waar ik voor moet oppassen is dat ik niet verbrandstomme huid...
Net bij de tattoo shop geweest, ruwe schatting van de prijs van mn nieuwe tattoo, valt me ontzettend mee.
Nu ff thuis voorbeelden enzo op mn usb stick zetten, want ze zaten zonder internet. En dan zo weer terug, hopelijk meteen afspraak vastleggen
het wordt een Tweety op mn bil natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de prijs meevalt is het vast een lief klein konijntje
Wat voor werk doe je & waar zou je je tweede tattoo willen laten zetten dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Blizzie het volgende:
wil al jaren mn 2e tatoo laten plaatsen. engioste wat mij tegenhoud is geld en of ik geen problemen ga krijgen met mn werk..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je & waar zou je je tweede tattoo willen laten zetten dan?
zoals ik al zij ik heb lang haar en ik hoef mijn haar niet in een staart te dragenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
Als je een skipulli draagt zie je er niks van![]()
In de zorg zijn ze niet echt blij met zichtbare plakplaatjes idd.. is het anders geen optie om hem één teken te laten zakken ??
Dat denk ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 14:46 schreef MarMar het volgende:
In de jeugdzorg is het echt niet zo snel een probleem, daar werken wel meer mensen met zichtbare tattoos en-of piercings, in de kinderopvang ook trouwens.
In de jeugdzorg kan je beter een tattoo hebben dan in een driedelig pak rondlopen als je wat wilt bereiken met de jeugd...
Beter alle velletjes laten zitten. En een tatt vervaagd altijd wel iets.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb even een vraagje: als je tattoo gaat vervellen, wordt je tattoo dan ook direct een heel stuk vager? bij mij lijkt het nu net of er maar weinig kleur overblijft en lang niet zo fel meer is...
en kun je de losse velletjes wel verwijdere of ook gewoon late zitten en afblijve net als de korstjes?
alvast bedankt
Ja dat dus! Ik heb ook met een piercing en een tattoo in de zorg gewerkt en ze vonden het helemaal geweldig, hele tijd kijken naar het glittertje bij me mond. Zo leukquote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef sproetjes het volgende:
over het algemeen kom ik vrij veel in contact met de oudere generatie op mn werk (sportschool, maar geef ook oudere lessen, en aqua joggen enzo)
die vinden mijn tattoo juist altijd helemaal geweldig, hoevaak ik al niet gehoord heb "kiiiiiiiiind wat heb je een mooi plaatje op je rug! laat eens zien?"
ik heb dan ook een backpiece vol bloemen, dat maakt het misschien wat sneller geaccepteerd
Sjee, het zit er voor de rest van je leven op hoor, heb een maand geduld mens..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
morge idd een week....maar kan/wil niet meer wachte!heb schijnbaar geen geduld
Nou sorry hoor....sjongequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjee, het zit er voor de rest van je leven op hoor, heb een maand geduld mens..
En je tattoo wordt nooit meer zo fel als toen hij net gezet was. Dit omdat je vel er nu overheen zit en je vel niet 100% doorzichtig is.
Heb je geen nazorg meegekregen trouwens? Anders wist je dat je absoluut niet aan je velletjes met zitten omdat je je tattoo daarmee gigantisch kan verneuken.
Heb ik ergens op getrapt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou sorry hoor....sjonge
en ja dat is me wel verteld maar kan t tog altijd ff navragen...ben ook maar een mens
Oh ok, geen wonder dat je het dan vergeten bent. Vind het altijd raar dat sommigen schijnbaar geen papiertje meegeven, al sje daar staat helemaal euforisch met je nieuwe tattoo vergeet je alles toch? En lijkt me dat je als shop graag je werk goed genezen terug ziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
nee heb geen papiertje gekregen. hij heeft gezegd wat ik wel en niet mocht en dat was t ......
Doe het de avond ervoor; de tattoeëerder scheert anders alleen dat ene plekkiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef GimmeGore het volgende:
vraagje:
Mijn tattoo (nog 10 daagjes) komt op mn onderbeen, maar hoe lang duurt het voordat ik dan veilig weer mijn benen kan ontharen (epileren of scheren)
3 keer daags wassen de eerste week, bij voorkeur met Unicura 2 (Balance) daarna goed laten drogen en dan insmeren met vaseline, uierzalf of een vochtinbrengende creme die NIET GEPARFUMEERD is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
nee heb geen papiertje gekregen. hij heeft gezegd wat ik wel en niet mocht en dat was t ......
Ik heb ze over mn hele lichaam. rug, heup, kuit, voet, pols, bovenarm. Heb dit nog nooit meegemaakt en leuk is anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef MarMar het volgende:
Ligt misschien aan de plek van je andere tattoos en deze?
Bij mijn onderarm had ik daar ook langer last van dan op mijn rug. Het ging wel een keer helemaal over, duurde alleen wel een paar maandjes.
4 zijn zwart, die op mn kuit is ook in kleur. Zelfde kleuren btw. Ik ga altijd naar dezelfde shop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef GimmeGore het volgende:
is de rest ook in kleur?
Zelfde shop?
Zelfde inkt?
Daar zitten toch wel wat verschilletjes in met de mijnequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Verf? Seriously..
Hier nog een andere variatie, zoals wij ze altijd meegeven aan klanten:
*********** (hier staat normaal een mooi plaatje) ********
Gefeliciteerd met je nieuwe tattoo! Goed laten genezen doe je zo:
1.)Haal de folie er af, na minimaal 2 uur en maximaal 12 uur.
2.)Was je tattoo met lauwwarm water en zeep. Was met je handen. Gebruik geen washandje! Droog hierna je tattoo deppend (niet wrijven dus!) af met een schone handdoek. Na ±10 minuten dek je je tattoo weer af met nieuwe folie.
3.)Na je dagelijkse activiteiten of en paar uur voor het slapen gaan, haal je de folie er weer af. Was de tattoo hierna gelijk weer op dezelfde manier als in stap 2. Laat je tattoo nu in een schone omgeving 'luchten'. Als je gaat slapen, dek je hem weer af met folie.
4.)Herhaal bovengenoemde punten t/m ongeveer de 4e avond.
5.)De 4e avond mag je stoppen met folie te gebruiken. Je mag nu de tattoo ZEER DUN insmeren met Tattoo Goo (of BepanthenZALF, of uierzalf). Smeer zoveel keren per dag als nodig is. Was de tattoo nog wel 1x per dag op de manier zoals in stap 2 beschreven staat. Ga met stap 5 door totdat je tattoo genezen is. Dit is over het algemeen 2 tot 3 weken.
Nog enkele zeer belangrijke punten:
Draag absoluut GEEN knellende en schurende kleding over je genezende tattoo.
Niet stoten, pulken of krabben tijdens het genezingsproces. De velletjes zijn normaal, moeten er vanzelf afgaan. Krab/stoot/schuur je wel, dan krijg je littekenweefsel dat nooit meer weggaat.
Gedurende het genezingsproces (ga uit van 3 weken!) niet zwemmen of op een andere manier de tattoo laten doorweken. Vermijd ook tijdens deze periode zonlicht op je tattoo, en neem geen zonnebank of sauna.
Je tattoo is genezen als de huid weer vrij is van velletjes. Probeer korstvorming te vermijden. Dit komt vaak door overmatig smeren en wondvocht te weinig wegwassen.
Verdere vragen beantwoorden wij graag persoonlijk. Bel ons op: 0115-622737 of 0646021492, mail ons op gekkotattoos@zeelandnet.nl, of nog beter; kom langs in de studio!
Veel succes met de genezing, en plezier met je nieuwe tattoo!
Bij ons alleen als we thuis zijn; als we weg zijn is het bed ineens populairquote:Op woensdag 10 maart 2010 05:41 schreef GimmeGore het volgende:
Geen dieren in bed of op je kleren?
Dat gaat bij mij echt niet lukken hoor
ff een vraagjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Verf? Seriously..
Hier nog een andere variatie, zoals wij ze altijd meegeven aan klanten:
*********** (hier staat normaal een mooi plaatje) ********
Gefeliciteerd met je nieuwe tattoo! Goed laten genezen doe je zo:
1.)Haal de folie er af, na minimaal 2 uur en maximaal 12 uur.
2.)Was je tattoo met lauwwarm water en zeep. Was met je handen. Gebruik geen washandje! Droog hierna je tattoo deppend (niet wrijven dus!) af met een schone handdoek. Na ±10 minuten dek je je tattoo weer af met nieuwe folie.
3.)Na je dagelijkse activiteiten of en paar uur voor het slapen gaan, haal je de folie er weer af. Was de tattoo hierna gelijk weer op dezelfde manier als in stap 2. Laat je tattoo nu in een schone omgeving 'luchten'. Als je gaat slapen, dek je hem weer af met folie.
4.)Herhaal bovengenoemde punten t/m ongeveer de 4e avond.
5.)De 4e avond mag je stoppen met folie te gebruiken. Je mag nu de tattoo ZEER DUN insmeren met Tattoo Goo (of BepanthenZALF, of uierzalf). Smeer zoveel keren per dag als nodig is. Was de tattoo nog wel 1x per dag op de manier zoals in stap 2 beschreven staat. Ga met stap 5 door totdat je tattoo genezen is. Dit is over het algemeen 2 tot 3 weken.
Nog enkele zeer belangrijke punten:
Draag absoluut GEEN knellende en schurende kleding over je genezende tattoo.
Niet stoten, pulken of krabben tijdens het genezingsproces. De velletjes zijn normaal, moeten er vanzelf afgaan. Krab/stoot/schuur je wel, dan krijg je littekenweefsel dat nooit meer weggaat.
Gedurende het genezingsproces (ga uit van 3 weken!) niet zwemmen of op een andere manier de tattoo laten doorweken. Vermijd ook tijdens deze periode zonlicht op je tattoo, en neem geen zonnebank of sauna.
Je tattoo is genezen als de huid weer vrij is van velletjes. Probeer korstvorming te vermijden. Dit komt vaak door overmatig smeren en wondvocht te weinig wegwassen.
Verdere vragen beantwoorden wij graag persoonlijk. Bel ons op: 0115-622737 of 0646021492, mail ons op gekkotattoos@zeelandnet.nl, of nog beter; kom langs in de studio!
Veel succes met de genezing, en plezier met je nieuwe tattoo!
Op mn bicep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:32 schreef MarMar het volgende:
Niet echt een probleem hoor, als je maar daarna meteen even goed afdoucht en weer smeert.
Wat wel een probleem kan zijn is dat het gewoon akelig voelt, zeker met een wat grotere tattoo.
Dat hangt overigens ook nog af van de plek op je lijf, hoe beweeglijker, hoe irritanter.
bicep is je spierbal?(toch..) dus ja die train ik altijd met fitnessquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef ParanoidEv het volgende:
En train je met fitness je bicep ook? (Ik heb geen verastand van fitness eigenlijk)
thanksquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef MarMar het volgende:
Pas iig even op dat bij trainen de korstjes niet gaan barsten dan.
My guess: het gaat niet lekker voelen om te trainen. Pas je programma tijdelijk een beetje aan, no worries.
ik heb een zwarte op me rug, al 3 jaar (27 maart) en die jeukt ook nog steeds, het is net een braille tattoo, met je ogen dicht kan je hem volgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier die mij kan helpen?
Ik heb vorig jaar september mn 6de tatt laten zetten.
[ afbeelding ]
Hij jeukt af en toe nog als een gek en het lijkt soms ook wel alsof de outlines nog een beetje opgezwollen zijn. Dit heb ik bij mn andere tatts nog niet meegemaakt![]()
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en vooral wat ik eraan zou kunnen doen?
Ik weet niet tot hoe hoog je hem wil laten doorlopen op je arm (en het ziet er misschien een beetje lelijk uit) maar je zou iig een zweet bandje boven je tattoo kunnen doen zodat er in ieder geval geen zweet van boven af over je tattoo heen looptquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
bicep is je spierbal?(toch..) dus ja die train ik altijd met fitness
ik bedoel niet bovenop de tattoo, maar stel dat de erboven als in meer omhoog richting oksel/schouder om de armquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja maar dan schuurt het weer. Ik zou gaan voor wat Marmar zegt, gewoon dat deel even ontzien bij trainen zodat het niet scheurt
Hihi! Nog 5 dagen hier! Spannunnndquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:27 schreef GimmeGore het volgende:
mooi ontwerp! ik ben benieuwd naar het resultaat.
nog 6 dagen![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit ook al tijde te denken over een tattoo.Nu alleen nog het ontwerp maken en geld sparen
Hehehequote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt mazzel: dat kan tegelijkertijd
Die tattoo is niet zomaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.
Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt!
* Blistering zenuwachtig is
Hahaquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.
toi toi toi!!!
Ik mag overmorgen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt!
* Blistering zenuwachtig is
Inderdaad. Net ff gebeld met m'n tatoeerder, laatste dingetjes doorgesproken etc. ff wat plaatjes gemaild. Laat morgen maar aanbrekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik mag overmorgen!
Het kan me niet snel genoeg overmorgen zijn
Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooiquote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.
Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooi, daar niet van. Want 'mooi' is net zo goed een reden, toch?
Of misschien bedoelen mensen als ze zeggen 'ik weet nog niet wat' wel gewoon dat ze zoveel dingen wel leuk lijken, maar niet zeker weten of ze dat wel hun hele leven op hun lichaam willen. En wat te denken van mensen die al tattoos hebben en zeggen 'ik wil er nog wel een, maar geen idee wat'. Dan is het vaak voor mensen ineens heel anders en helemaal niet van 'oh, vast omdat je een tattoo wilt'.
Ik bedoel het overigens niet gemeen hoor,. Ik vroeg het me gewoon af.
Op die manier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.
Maar je leest vaak op fora: "ik wil een tattoo, maar ik weet niet wat." En dat vind ik gewoon raar.
Ik heb daar altijd van die "dan neem ik maar een tribal draak op mn kuit" ideeën bij, dan heb ik hem tenminste
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef MarMar het volgende:
Mwach, bij mij blijft het wel een work in progress idee..
Ik wil nog meer tattoos maar weet nog niet precies wat en waar. Als de tijd er is borrelt het idee wel op en komt er nog een nieuwe tattoo bij.
Komt op hetzelfde neer toch?
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattooquote:Op donderdag 18 maart 2010 06:58 schreef Blistering het volgende:
Goed, aankleden en reizen maarTot strax mensen! Ik ben op van de zenuwen, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben
ik bloed sowieso al heel weinig als ik een tattoo laat zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat je appelsap moet drinken zodat je bloed dikker wordt en je tattoo minder bloedt.
Is dit waar? Is dit zinvol?
(ik heb nog nooit mee kunnen kijken bij mn eigen tattoo's dus ik weet niet of ik hard bloed met zulke dingen.)
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattoo
Ben ik ff blij dat ik morgen om 16:20 op de fiets stap, zodat ik ruim op tijd ben voor mn afspraak van 16:30
ik nog 3 weken en 2 dagenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef MarMar het volgende:
yeah, genoeg.
Nog drie weken en 1 dag!!!
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat isquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizen![]()
gelukkig zitten ze ook op de conventie in zeist dus dat scheelt weer, maar voor bijwerken moet ik toch echt naar belgie![]()
[..]
mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef purplerose het volgende:
TVPtje met kersjes
Beetje crappy foto ik weet
[ afbeelding ]
I love kersjes en day of the dead skulls en heb hem laten zetten ter ere van mijn grootouders
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :pquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is
Hoe zou het met Blistering gaan?
Lastig plekkie dat het zo pijnlijk was ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :p
alleen de tekst ?? zal wel mee vallen dan hoor; wel pijnlijk, maar niet langquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
TVP
Ik heb een hele simpele, doch vrij "controversiële" tattoo in mijn hoofd. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem ga laten zetten als ik over ong. een jaar het nog steeds wil.
Het is de tekst "meat is murder", in het handschrift zoals op het album van The Smiths
[ afbeelding ]
Uitleg: Ik ben al ruim 5 jaar vegetariër, sinds mijn 13e. Voor mij persoonlijk een belangrijk(e) overtuiging/principe. Daarnaast ben ik groot fan van the smiths, een band met voor mij ook een vrij hoge emotionele waarde. Het is dus niet zo dat ik me graag bemoei met vleeseters en een of andere vega-jehovah ben, die mensen háát ik juist. Het is dus puur persoonlijk. Vandaar dat ik hem in mijn zij, net onder mijn bhband wil. Is dus wel over mijn ribben, dus ik ben nu al bang voor de pijn, hihi.
Bij mij staat in het lijstje van nono's, volgens mij omdat washandjes vaak meerdere keren gebrukt worden, dus hygiëne technisch.. je mag het ook afdrogen met een handdoek, dus een andere reden zou ik niet weten...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Blistering het volgende:
Mag je je tattoo eigenlijk niet wassen met een washandje? Anders is het best omslachtig als je iedere dag 2 á 3x onder de douche moet speciaal voor een tattoo...
Ik zal trouwens morgen wel foto's plaatsen van m'n tattoo. Ben nog ff aan het bijkomen, al met al was het een aardige lig van 3 uur. Daarna nog 2,5 uur terug reizen. Dus best een drukke dag,
Maar hij's wel echt super mooi, en best part of all: GRATIS! Omdat ik de broer van de beste vriend van de tatoeerder ben hoefde ik nada te betalen. Hoe tof is dat! Binnenkort maar 'ns op een etentje trakteren.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Blistering het volgende:
Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm. Overigens gebruik ik m'n washandjes eenmalig. Dus deppend met heetlauwwarm water moet toch wel kunnen me dunkt?
Heet is prima, en werd ook aangeraden. Net ook al een hete douche gehad, viel best mee. Enkel een beetje branderig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Heet ga je niet fijn vinden de eerste paar keer
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
ben wel benieuwd naar je plaatje Blistering!
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
hmm ik zou echt niet te veel gaan smeren als ik jou was. dan wordt de tattoo echt wee-ig. ik smeer altijd 2 keer per dag, als ik wakker word, en als ik ga slapen. en was de tattoo elke dag 1 keer tijdens het douchen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Blistering het volgende:
Hoe vaak wassen / smeren jullie de tattoo eigenlijk op een dag? Mij werd 2x wassen, 3x smeren aangeraden per dag.
Ik doe nu, 's morgens wassen, daarna insmeren. Idem dito 's avonds. Moet alleen nog tussendoor een keertje een goeie tijd vinden om te smeren. Die vaseline blijft trouwens wel lekker glimmen. Is het dan niet erg als je 's middags wéér gaat smeren? I.v.m. een dubbele laag ofzo..
En wat wordt het?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgende week een afspraak maken bij 25 to life voor die van mijKan volgens een medewerkster al gauw terecht, omdat het een klein en simpel dingetje is.
Of het komt door de buiging van je arm, of die dobbelsteen is zo scheef al een jostiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.
[ afbeelding ]
De stralen wel, de circel zelf niet. Zoals op de tekening zeg maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
helemaal ingekleurd? gaat echt wel wat uurtjes in zitten...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef SvenM het volgende:
[..]
Of het komt door de buiging van je arm, of die dobbelsteen is zo scheef al een josti
misschien was het de bedoeling dat die dobbelsteen er zo uit moet zien? Niet alles moet maar recht en strak te zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Lesl het volgende:
[..]
Jawat met je onderbouwde post? Ziet er toch niet uit, gast.
Halve doos bonbons doet wonderen; je moet toch een gevulde maag hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef GimmeGore het volgende:
nog 2,5 uur!!!
en ik voel me zwaar klote...
Komt wel goed joh, tis het waard moet je maar denkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef GimmeGore het volgende:
nog 2,5 uur!!!
en ik voel me zwaar klote...
nee je laat hem express ongelijk zetten.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
misschien was het de bedoeling dat die dobbelsteen er zo uit moet zien? Niet alles moet maar recht en strak te zijn
Da's nieggoequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:44 schreef GimmeGore het volgende:
Ik voel me niet klote om die tattoo, daar heb ik wel zin in.
Maar t zijn wat persoonlijke issues die me uit mn slaap hebben gehouden en die ervoor zorgen dat ik geen hap door mn strot krijg
Heb jij de schets gezien waarvanaf hij gemaakt is ??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee je laat hem express ongelijk zetten.....
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij de schets gezien waarvanaf hij gemaakt is ??
Nee dus, en tot zover jouw vermogen om te bepalen of de dobbelsteen wel- of niet gelukt is![]()
Persoonlijk vind ik het ook niet echt mooi, maar als de eigenaar van het plaatje hem zo wilde, wie de fuk zijn wij dan om het af te zeiken
Kijk ! dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uit. En ik vind 'm ook erg goed gelukt!
dat je nog geen eens snapt waarom ik zo reageerde, zegt voor mij al genoeg, gast.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Lesl het volgende:
[..]
Jawat met je onderbouwde post? Ziet er toch niet uit, gast.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Omg oldschool jongens, jeweetzzelluftog! Hoop zelfbenoemde experts die je nooit in dit topic ziet ineens.
Volgende week zaterdag ga ik naar Pirate Piercing naar Tom (von Lucky) om mijn nieuwe old school tatttoo te bespreken. En ik ga expres naar hem, omdat hij goede authentiek scheve old school zet!
O ja, het gaat Liegebeest worden. Die groene met die pingpongalogen jah.
ben benieuwd naar de niet Iphone foto'squote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uit. En ik vind 'm ook erg goed gelukt!
als ik het goed heb heeft ze een arm (of whatever) vol met dingen (uit d'r jeugd??) die ze leuk vind? gameboys etcquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ghi.. kewl![]()
Motivatie ? je jokt wel eens??
Tof !!! fotooooows !!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als ik het goed heb heeft ze een arm (of whatever) vol met dingen (uit d'r jeugd??) die ze leuk vind? gameboys etc
Bij dezequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de niet Iphone foto'svoor de rest ziet ie er namelijk goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Lol dat zou ook een grappig idee zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tof !!! fotooooows !!![]()
Ik heb wel eens met het idee gespeeld om alle automerken waarin ik heb gereden op een ledemaat te laten prikken, heb je meteen een project for life
ik moest er om lachenquote:
Gewoon dingen waar je van houdt was het toch? En ik vind het zo leuk dat je zo herkenbaar bent want ik heb je wel eens gespot haha!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol dat zou ook een grappig idee zijn!
Blistering; ik vind hem supergaaf! Dat ding MOET krom!
En Liegebeest keek ik vroeger het allerliefste ja. Verder staan er ook andere dingen op dan dingen van vroeger, da's alleen de Gameboy (nog).
Komt misschien omdat je enkel een smiley gebruikt, faalhaas.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dat je nog geen eens snapt waarom ik zo reageerde, zegt voor mij al genoeg, gast.
Thanxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
Yeah rightquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef ParanoidEv het volgende:![]()
Ik vind dat altijd best eng om achteraf te horen!(Ja ik ben een verlegen mietje) Waar dan? Waarom zei je niks?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jep; sterkte; komt allemaal goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Suuz_ het volgende:
Pff ik ben vrij nerveus voor vanavond...om 22u wordt ie gezet!
Ik vrees dat het erggg pijn gaat doen! Maargoed zoals de TT al zegt: pijn = fijn
Mja aan de andee kant, die anere 2 tattoos van mij deden helemaal niet pijn. Je voelt het wel maar om nou te zeggen echt pijn, nee. Maar dat was op mijn schouderblad en andere enkel. Ach we zien het wel.
Maar vooraf goed eten dus?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah right
Ehm, alleen met kleine tieten kan je mietig zijn? Het is een normale foto hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met de Carebearsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Omg oldschool jongens, jeweetzzelluftog! Hoop zelfbenoemde experts die je nooit in dit topic ziet ineens.
Volgende week zaterdag ga ik naar Pirate Piercing naar Tom (von Lucky) om mijn nieuwe old school tatttoo te bespreken. En ik ga expres naar hem, omdat hij goede authentiek scheve old school zet!
O ja, het gaat Liegebeest worden. Die groene met die pingpongalogen jah.
Hahaha volgens mij was dat op de conventie in... *denkt heel hard na* ik weet het niet meer waar dat was, in de buurt van vlissingen denk ik. En ik ben te verlegen om iets te zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef ParanoidEv het volgende:
![]()
Ik vind dat altijd best eng om achteraf te horen!(Ja ik ben een verlegen mietje) Waar dan? Waarom zei je niks?!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ehm, alleen met kleine tieten kan je mietig zijn? Het is een normale foto hoor.Neuh, je verkeerd me begrijpt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals je daar op de foto staat, kom je niet bepaald verlegen over, eigenlijk integendeel
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja! En dan verstop ik me onder de tafel en ren jij hard weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij was dat op de conventie in... *denkt heel hard na* ik weet het niet meer waar dat was, in de buurt van vlissingen denk ik. En ik ben te verlegen om iets te zeggenen wat roep je dan, hey ParanoidEv van Fok!
Cool, doe ik de volgende keerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja! En dan verstop ik me onder de tafel en ren jij hard weg.![]()
SD:Snaphetnu!
Goed, over naar een interessantere discussie.
Oeh, dat is misschien wel een idee.. Maar dan omdat VVV er ook staat en ik eens wil peilen wat hij gaat schatten voor m'n rug, zodat ik weet hoeveel ik moet sparen. Ik ben een te grote schijterd om op een conventie te laten prikken, dan word ik nog zenuwachtiger en val ik waarschijnlijk flauwquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Ga je naar de conventie in Breda? Dan kan je het hoi zeggen combineren met fixen natuurlijk
Fotooooooooquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef GimmeGore het volgende:
Hij staat erop!![]()
Heilige poep, Bonel werkt echt snel
Jaaa foto!!!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef GimmeGore het volgende:
Hij staat erop!![]()
Heilige poep, Bonel werkt echt snel
Succes meid! Waarom zo laat trouwens?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:36 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
Jaaa foto!!!
Over 3,5 uur ben ik aan de beurt...wish me luck!
dan had hij nog plaats ;-) hij tatoeerd thuis en werkt overdag ergens anders. Het is geen beunhaas hoor, hij is heel goed en ik ken hem al langer. Oeh ben zenuwachtig. Laatste Tattoo is alweer 2 jaar geleden. En ik ben nu beetje huiverig voor de plek (onderkant pols)quote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:47 schreef Blistering het volgende:
[..]
Succes meid! Waarom zo laat trouwens?
Die gothicbandquote:
Volgens mij is 'ie heel erg mooi.. ben benieuwd als hij straks uitverveld isquote:
Tegelijk ??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:52 schreef the_legend_killer het volgende:
Morgenvroeg een afspraak maken voor mijn bovenbeen en de binnenkant van mijn arm
Nee gek tuurlijk nietquote:
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 23:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Volgens mij is 'ie heel erg mooi.. ben benieuwd als hij straks uitverveld is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daar heb ik er ook 1, althans binnenkant pols, en ik moet zeggen dat ik het alleen maar irritant vond en absoluut niet pijnlijk.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 20:10 schreef Suuz_ het volgende:
[..]
dan had hij nog plaats ;-) hij tatoeerd thuis en werkt overdag ergens anders. Het is geen beunhaas hoor, hij is heel goed en ik ken hem al langer. Oeh ben zenuwachtig. Laatste Tattoo is alweer 2 jaar geleden. En ik ben nu beetje huiverig voor de plek (onderkant pols)
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:46 schreef Blistering het volgende:
Wow, wat issie mooi GimmeGore!![]()
Ik heb trouwens sommige stukjes op m'n tattoo die een beetje ''korrelig'' aanvoelen, is dat een teken dat de boel al aan het vervellen is / dat er korstjes opkomen?
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 08:18 schreef GimmeGore het volgende:
Damn, ik heb echt allejezus erge spierpijn in mn been nu
[..]Ik had na de eerste keer nergens last van, maar de 2e beurt ging een stuk minder om de één of andere reden, en daarna had ik ook vet spierpijn; zeker een beetje verkrampt gezetenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Da's nou al de 2e die hem binnenkant bovenarm zetis dat de nieuwe mode ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Daarom moet je ook niet gloeiend heet douchen.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:01 schreef Blistering het volgende:
Mooie tattoos mensen!.
Gaan jullie trouwens ook gewoon douchen ermee? Ik lees op sommige plekken dat je voor het douchen de tattoo moet insmeren, en andere sites beweren van niet. Lijkt me toch dat zo'n gloeiend hete straal nooit goed kan zijn
Dat is nou waar ik het over heb, je leest zoveel verschillende dingen. De een beweerd dat steeds heter douchen ervoor zorgt dat de tattoo sneller geneest, de ander weer het tegenovergestelde.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:02 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Daarom moet je ook niet gloeiend heet douchen.
Nou, heet douchen is altijd slecht voor je huid, dus lijkt me vrij logisch dat dat op huid met een wond nog slechter is. Het droogt ontzettend uit namelijk.quote:Op zaterdag 20 maart 2010 18:06 schreef Blistering het volgende:
[..]
Dat is nou waar ik het over heb, je leest zoveel verschillende dingen. De een beweerd dat steeds heter douchen ervoor zorgt dat de tattoo sneller geneest, de ander weer het tegenovergestelde.
en veel meer hoeft ook nietquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef anjunabeach het volgende:
Daar werd ik ook heel erg verward van, al die tegenstrijdige adviezen. Daarom maar het advies van de shop zelf opgevolgd, omdat die deze hebben gezet, te weten: 2-6 uur in folie houden, daarna licht wassen, ook even met ijskoud om de kleuren goed in te laten trekken, droogdeppen, laten drogen, laagje tattoocreme er op. Daarna 2-3 x per dag licht inmasseren en 1x per dag onder de douche wassen met zeep, thats it.
Echt, ik ben bvenieuwd naar de onderbouwing hiervoorquote:Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef anjunabeach het volgende:
ook even met ijskoud om de kleuren goed in te laten trekken
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij deze
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Kan je ook gelijk zien hoe erg m'n arm nog is opgezet
tjah speciaal hoeft t niet te zijn, maar je moet je op je gemak voelenquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is
Hoe zou het met Blistering gaan?
ik vind hem ruigquote:
quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
![]()
![]()
[..]
tjah speciaal hoeft t niet te zijn, maar je moet je op je gemak voelenhelemaal als het iets is voor je hele leven...
[..]
ik vind hem ruigben benieuwd naar andere picz
![]()
iemand trouwens ervaring met deze plek?
[ afbeelding ]
ik wil daar tekst zetten, op elke voet een zin, alleen ik ben zo bang dat ik me voet wegtrek
mjah ik wil het al sinds vorig jaar, maar ik durf dus niet om die redenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Liever jij als ik![]()
Met ducttape en ty-raps kom je een heel eind hoor
Als ik zo voel bij mezelf, zou alleen het achterste stukje bij mijn hiel echt naar zijn, de rest valt wel mee, zit redelijk vlees, en halverwege een stukje dunne huid, maar dat is wel te doen, het is ook maar kort natuurlijk met letteringquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:44 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
mjah ik wil het al sinds vorig jaar, maar ik durf dus niet om die reden![]()
straks zit ik met halve tekst
ik vind die laatste eigenlijk best een goede oplossingquote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als ik zo voel bij mezelf, zou alleen het achterste stukje bij mijn hiel echt naar zijn, de rest valt wel mee, zit redelijk vlees, en halverwege een stukje dunne huid, maar dat is wel te doen, het is ook maar kort natuurlijk met lettering![]()
Als je heel erg last hebt van een kietelreflex wordt het wel lastig![]()
Als het écht iet anders kan : [ afbeelding ]
Niemand in je omgeving met westernsporen die je even kunt lenen ??quote:Op zaterdag 20 maart 2010 22:56 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
ik vind die laatste eigenlijk best een goede oplossingik zal het eens bespreken
![]()
ik zal eens aan me zusje vragen of ze me een half uur wil irriteren aan de zijkant van mijn voetvolgens mij ben ik niet heel erg kietel gevoelig
tjah ik kan het nartuurlijk ook op mijn onderrug droppen maar ik wil het gewoon op mijn voetenquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:36 schreef MarMar het volgende:
Dat is wel een die hard plek. Ik zou eerst proberen zonder inkt of je het echt wel trekt, dan zit je iig niet met halve zinnen
Ik vind het een mooie plek, maar als je dat aankan ben je veul stoerder dan ikquote:Op zaterdag 20 maart 2010 23:47 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
tjah ik kan het nartuurlijk ook op mijn onderrug droppen maar ik wil het gewoon op mijn voeten![]()
maar ik vraag wel of iemand me daar even een uur wil irriteren met iets dat prikt
Ik denk dat het wel meevalt, zeker bij een meidquote:Op zondag 21 maart 2010 11:18 schreef GimmeGore het volgende:
ik vraag me af of die plek wel mooi blijft, het is natuurlijk wel iets wat veel te verduren heeft
Ik heb er op die plaats eentje en die deed best pijn. Maar wie mooi wil zijn,...quote:Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef Kleintje19 het volgende:
thanks allemaal, wat zijn jullie toch motiverend máár ik heb besloten het toch te doen, als ik voor mijn armen geprikt word ga ik een afspraak maken voor de zomer, zodat ik iniedergeval géén schoenen aanhoef![]()
het is een vrij lange zin dus hij gaat toch van links naar rechts helemaal gezien het feit dat ik hele kleine voeten heb
de tekst is trouwens:
Dream as if you'll live forever
Live as if you'll die today
last van stuiptrekkingen? van die zenuwtrekjes?quote:Op zondag 21 maart 2010 13:35 schreef _Surface het volgende:
[..]
Ik heb er op die plaats eentje en die deed best pijn. Maar wie mooi wil zijn,...
-knip-quote:Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Sabjeje het volgende:
Ik hoop dat de foto zo werkt...
Maar deze wil ik in mijn nek... ( net nog op mijn rug/ nek dat deel)
Alleen... Ik vind hem nog niet helemaal af... Natuurlijk komt er nog diepte in... En de steel wil ik iets naar het midden... En de vlinder gaat van de bloem af...
Hebben jullie misschien nog ideetjes voor me?? Want ik ben er echt nog niet helemaalover...
[ afbeelding ]
Korstjes die eraf gaan tijdens het wassen of insmeren zijn er kennelijk aan toe om los te gaan.quote:Op maandag 22 maart 2010 12:38 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn tattoo is in rap tempo aan het genezen heb ik het idee. Heb de afgelopen 2 dagen wel wat pijn gehad. Trekkerige huid en als ik mijn pols naar beneden liet hangen deed het wat pijn. Ik moest het hele weekend werken dus ff rusten ermee was niet aan de orde. Maar voor mijn gevoel gaat het nu stukken beter. Korstjes zitten erop, het rode eromheen is weg en de huid trekt al niet meer zoveel.
Is het nou de bedoeling dat voor je vaseline steeds "bijwerkt" je de tattoo even schoonmaakt? Of laat je de vaseline gewoon helemaal indrogen en daarna een nieuw laagje erover. Ik heb m een aantal x schoongemaakt onder de kraan met unicura. Maar dan gaan er ook soms wat korstjes mee, en dat leek me niet de bedoeling?
Verder hebben alle collega's tot nu toe heel positief gereageerd. Ik hield het een beetje verborgen, ofja ik hield gewoon mijn mouwen naar beneden. Maar toen ik zat te eten zagen ze het ineens. Ik werk in de zorg, met verstandelijk gehandicapten. En ik was een beetje huiverig voor de reacties van collega's. Maar die zijn dus erg positief. Ik heb er zelfs 1 aangestoken die nu ook niet meer te houden is om op haar pols een tattoo te nemen.
je vind je antwoord hierquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi, ik wil een tattoo laten zetten op mijn onderarm. Tattoo neemt 1/3 van mijn onderarm in beslag vanaf mijn pols, hoeveel zou dit mij ongeveer kunnen kosten? En heeft iemand tips voor een tattoo shop in Amsterdam waar ik binnen kan lopen zonder afspraak?
Dat kost je een tripje naar de tattooshopquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi, ik wil een tattoo laten zetten op mijn onderarm. Tattoo neemt 1/3 van mijn onderarm in beslag vanaf mijn pols, hoeveel zou dit mij ongeveer kunnen kosten?
Voor info? Allemaalquote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef IkBenOzan het volgende:
En heeft iemand tips voor een tattoo shop in Amsterdam waar ik binnen kan lopen zonder afspraak?
Zie het antwoord voor Ozan.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die een beetje kan schatten wat ze voor deze tat zullen vragen? Wil niet dezelfde. Maar wel een met 4 kleine letters.
[ afbeelding ]
¤50,-quote:Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die een beetje kan schatten wat ze voor deze tat zullen vragen? Wil niet dezelfde. Maar wel een met 4 kleine letters.
[ afbeelding ]
Is dat niet teveel voor zo'n kleine tattoo?quote:
Inderdaad, ¤50,- ben je eigenlijk altijd kwijt vanwege de naald etc., ook al is het maar een stip. Bij wijze van.quote:
als het nog niet meer is... daarom zou ik nooit een bedrag noemen, je weet het het snelst door gewoon naar de tattooboer te gaanquote:Op maandag 22 maart 2010 21:16 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Inderdaad, ¤50,- ben je eigenlijk altijd kwijt vanwege de naald etc., ook al is het maar een stip. Bij wijze van.
Dat sowieso, maar als je dat nog niet weet voordat je hier postquote:Op maandag 22 maart 2010 21:25 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
als het nog niet meer is... daarom zou ik nooit een bedrag noemen, je weet het het snelst door gewoon naar de tattooboer te gaan
Paradigm Bodyart op de Steenstraat, tegenover station Velperpoort.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:28 schreef tliciouz het volgende:
Weet iemand dan een goede shop in Arnhem of in de buurt daarvan wat aan te raden is?En bedankt voor de reacties.
Ik weet dat je dat het beste gewoon daar kan vragen maar ik wil het dan ook meteen vragen bij de shop waar ik hem uiteindelijk ook wil laten zetten met een voorbeeld erbij en dat heb ik niet vanwege geen printerquote:Op maandag 22 maart 2010 21:32 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dat sowieso, maar als je dat nog niet weet voordat je hier post..
En L'Extrémiste ben je daar bekend mee? Zit in de stad.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:33 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Paradigm Bodyart op de Steenstraat, tegenover station Velperpoort.
Wil je werk van de tattooeerder zien, moet je even op de vorige pagina kijken
Dan is het goedquote:Op maandag 22 maart 2010 21:34 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Ik weet dat je dat het beste gewoon daar kan vragen maar ik wil het dan ook meteen vragen bij de shop waar ik hem uiteindelijk ook wil laten zetten met een voorbeeld erbij en dat heb ik niet vanwege geen printermaar ik wou gewoon even een schatting hebben zodat ik daar rekening mee kan houden.
Ja ik heb de mijne late zetten bij Jim's tattoo studio in Den Bosch, leveren prima merk, maar voelde me daar nooit zo op me gemak toen ik me piercings en tat liet zetten.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Dan is het goed. En de enige die ik een beetje in de buurt bij je weet is Gerrit/Tattoo Mania Apeldoorn. Maar die heeft een wachtlijst.
Tattoo laten zetten niet, maar ik vond het niet echt een prettige shop toen ik een piercing wou laten zetten.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:35 schreef tliciouz het volgende:
[..]
En L'Extrémiste ben je daar bekend mee? Zit in de stad.
Hmm okee, ja het ziet er ook wel meer als een winkel uit dan als een shop toen ik er was. Maar ik woon pas sinds kort in Arnhem dus zou niet weten waar ik heen moetquote:Op maandag 22 maart 2010 21:44 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Tattoo laten zetten niet, maar ik vond het niet echt een prettige shop toen ik een piercing wou laten zetten.
Heel hoog winkel gehalte, er stond een man die ideeen had voor een backpiece, maar hij wist niet wat het ging kosten en hij was nogal geschrokken van de prijs. Toen kreeg hij een antwoord van: tja, dat heb je met tattoo's hè.
Ik kreeg een beetje het idee dat ze die man maar dom vonden omdat hij dat hij schrok van de prijs (was geloof ik 1500 euro)
quote:Op maandag 22 maart 2010 21:36 schreef junkiexp het volgende:
Wij waren voor onze ringen in totaal ook 250 euro kwijt.
Beetje hetzelfde als dit :
[ afbeelding ]
Que ?quote:
Niks mis mee. Vind het gewoon afzetterij.quote:Op maandag 22 maart 2010 21:53 schreef junkiexp het volgende:
[..]
Que ?
Niet zo lelijk als op die foto hoor.
Maar wat is er mis mee ?
house of tattoos is 1 van de betere in amsterdam, met name Emilia. maar zonder afspraak lukt je denk ik nergens. of misschien dat tentje bij spui. alleen die is echt duur.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi, ik wil een tattoo laten zetten op mijn onderarm. Tattoo neemt 1/3 van mijn onderarm in beslag vanaf mijn pols, hoeveel zou dit mij ongeveer kunnen kosten? En heeft iemand tips voor een tattoo shop in Amsterdam waar ik binnen kan lopen zonder afspraak?
vind eerst maar eens een tattooshop waar ze tats boven de nek zetten. heel veel doen dat niet meer nml.quote:Op zondag 21 maart 2010 08:34 schreef tliciouz het volgende:
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk dat ze over zoiets moeilijk gaan doen. Ik zet hem niet in mijn gezicht ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
vind eerst maar eens een tattooshop waar ze tats boven de nek zetten. heel veel doen dat niet meer nml.
dacht ik ook, maar ik sprak 2 weken geleden een medewerker van een tattooshop, en ze doen het gewoon heel vaak niet. het ging om iemand die XXX achter haar oor wilde.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze over zoiets moeilijk gaan doen. Ik zet hem niet in mijn gezicht ofzo.
zolang je maar niet krabt komt alles goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:37 schreef Blistering het volgende:
Whoaaa!Word ik net wakker, kijk ik naar m'n arm, zie ik allemaal velletjes bungelen etc. Best wel een apart gezicht zeg
De tattoo shop waar ik normaal heen ga heeft er vorige week nog een gezet op iemands gezichtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar ik sprak 2 weken geleden een medewerker van een tattooshop, en ze doen het gewoon heel vaak niet. het ging om iemand die XXX achter haar oor wilde.
Krabben niet, maar ik zal strax toch ff weg moeten. Oftewel, dan gaat m'n mouw over een vervellende, ingesmeerde tattoo heen. Dat zal wel lekker gaan plakken enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:43 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
zolang je maar niet krabt komt alles goed
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Krabben niet, maar ik zal strax toch ff weg moeten. Oftewel, dan gaat m'n mouw over een vervellende, ingesmeerde tattoo heen. Dat zal wel lekker gaan plakken enzo
Bovenin de kast ligt een stapeltje oude T-shirts, neem er daar eentje vanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Krabben niet, maar ik zal strax toch ff weg moeten. Oftewel, dan gaat m'n mouw over een vervellende, ingesmeerde tattoo heen. Dat zal wel lekker gaan plakken enzo
Wat ken jij mijn kledingkast goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenin de kast ligt een stapeltje oude T-shirts, neem er daar eentje van
Ik wacht nog op de jeukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:37 schreef Blistering het volgende:
Whoaaa!Word ik net wakker, kijk ik naar m'n arm, zie ik allemaal velletjes bungelen etc. Best wel een apart gezicht zeg
my god, ik hoop niemand behalve die sukkel die daar op de stoel ligt...quote:
http://www.tattooluckyshot.nl/personen.htmquote:zo doe je dat ghetto style bij tatoe king Ronnie reggea DR88
lol, nee, lucky shot is wel het tegenovergestelde van een zolderkamer met dronken boeren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
http://www.tattooluckyshot.nl/personen.htm
Ronnie > Ronald?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |