het wordt een Tweety op mn bil natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de prijs meevalt is het vast een lief klein konijntje
Wat voor werk doe je & waar zou je je tweede tattoo willen laten zetten dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Blizzie het volgende:
wil al jaren mn 2e tatoo laten plaatsen. engioste wat mij tegenhoud is geld en of ik geen problemen ga krijgen met mn werk..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je & waar zou je je tweede tattoo willen laten zetten dan?
zoals ik al zij ik heb lang haar en ik hoef mijn haar niet in een staart te dragenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
Als je een skipulli draagt zie je er niks van![]()
In de zorg zijn ze niet echt blij met zichtbare plakplaatjes idd.. is het anders geen optie om hem één teken te laten zakken ??
Dat denk ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 14:46 schreef MarMar het volgende:
In de jeugdzorg is het echt niet zo snel een probleem, daar werken wel meer mensen met zichtbare tattoos en-of piercings, in de kinderopvang ook trouwens.
In de jeugdzorg kan je beter een tattoo hebben dan in een driedelig pak rondlopen als je wat wilt bereiken met de jeugd...
Beter alle velletjes laten zitten. En een tatt vervaagd altijd wel iets.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb even een vraagje: als je tattoo gaat vervellen, wordt je tattoo dan ook direct een heel stuk vager? bij mij lijkt het nu net of er maar weinig kleur overblijft en lang niet zo fel meer is...
en kun je de losse velletjes wel verwijdere of ook gewoon late zitten en afblijve net als de korstjes?
alvast bedankt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |