quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:11 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
tot even gekeken op zijn site, vraagt mooi wel even 200 USD voor alleen een design?
checkquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef GimmeGore het volgende:
Je moet ff het plaatje in de OP aanpassen
(verkapte tvp)
halfvol of half leeg ??quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Ik ga een melkfles op mijn been zetten.
Kewl; wel met je poot in de koelkast blijven zitten dan he, anders wordt het zuurquote:
Bij mij zou hij nu ook redelijk onzichtbaar zijnquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:20 schreef GimmeGore het volgende:
Die hoef ik niet op mn been te zetten, die zou je toch niet zien
Ik zou met alleen een lijntje voor de vorm van de fles kunnen volstaan, zomer en winterquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Kewl; wel met je poot in de koelkast blijven zitten dan he, anders wordt het zuur![]()
[..]
Bij mij zou hij nu ook redelijk onzichtbaar zijn
sorry ben niet zo goed in een nieuw topic openenquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:11 schreef Sounddragon het volgende:
Zuivelontbijtjes mogen ook het nieuwe topique openen als ze de laatste post hebben heur![]()
AnywayZ; we've got a new one![]()
Prik on !!
Mijn benen blijven wit. Zodra het een beetje zonnig wordt loop ik in korte broeken/rokjes maar het enige waar ik voor moet oppassen is dat ik niet verbrandquote:Op woensdag 3 maart 2010 14:08 schreef Sounddragon het volgende:
Je woont ergens waar de zon niet schijnt ?? of ben je allergisch voor blote benen in de zomer ??
afspraak staat voor de 19equote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn benen blijven wit. Zodra het een beetje zonnig wordt loop ik in korte broeken/rokjes maar het enige waar ik voor moet oppassen is dat ik niet verbrandstomme huid...
Net bij de tattoo shop geweest, ruwe schatting van de prijs van mn nieuwe tattoo, valt me ontzettend mee.
Nu ff thuis voorbeelden enzo op mn usb stick zetten, want ze zaten zonder internet. En dan zo weer terug, hopelijk meteen afspraak vastleggen
Als de prijs meevalt is het vast een lief klein konijntjequote:Op woensdag 3 maart 2010 16:04 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn benen blijven wit. Zodra het een beetje zonnig wordt loop ik in korte broeken/rokjes maar het enige waar ik voor moet oppassen is dat ik niet verbrandstomme huid...
Net bij de tattoo shop geweest, ruwe schatting van de prijs van mn nieuwe tattoo, valt me ontzettend mee.
Nu ff thuis voorbeelden enzo op mn usb stick zetten, want ze zaten zonder internet. En dan zo weer terug, hopelijk meteen afspraak vastleggen
het wordt een Tweety op mn bil natuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Als de prijs meevalt is het vast een lief klein konijntje
Wat voor werk doe je & waar zou je je tweede tattoo willen laten zetten dan?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:31 schreef Blizzie het volgende:
wil al jaren mn 2e tatoo laten plaatsen. engioste wat mij tegenhoud is geld en of ik geen problemen ga krijgen met mn werk..
quote:Op vrijdag 5 maart 2010 08:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Wat voor werk doe je & waar zou je je tweede tattoo willen laten zetten dan?
zoals ik al zij ik heb lang haar en ik hoef mijn haar niet in een staart te dragenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:20 schreef Sounddragon het volgende:
Als je een skipulli draagt zie je er niks van![]()
In de zorg zijn ze niet echt blij met zichtbare plakplaatjes idd.. is het anders geen optie om hem één teken te laten zakken ??
Dat denk ik ookquote:Op zondag 7 maart 2010 14:46 schreef MarMar het volgende:
In de jeugdzorg is het echt niet zo snel een probleem, daar werken wel meer mensen met zichtbare tattoos en-of piercings, in de kinderopvang ook trouwens.
In de jeugdzorg kan je beter een tattoo hebben dan in een driedelig pak rondlopen als je wat wilt bereiken met de jeugd...
Beter alle velletjes laten zitten. En een tatt vervaagd altijd wel iets.quote:Op maandag 8 maart 2010 14:42 schreef Tyler-Girl het volgende:
ik heb even een vraagje: als je tattoo gaat vervellen, wordt je tattoo dan ook direct een heel stuk vager? bij mij lijkt het nu net of er maar weinig kleur overblijft en lang niet zo fel meer is...
en kun je de losse velletjes wel verwijdere of ook gewoon late zitten en afblijve net als de korstjes?
alvast bedankt
Ja dat dus! Ik heb ook met een piercing en een tattoo in de zorg gewerkt en ze vonden het helemaal geweldig, hele tijd kijken naar het glittertje bij me mond. Zo leukquote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef sproetjes het volgende:
over het algemeen kom ik vrij veel in contact met de oudere generatie op mn werk (sportschool, maar geef ook oudere lessen, en aqua joggen enzo)
die vinden mijn tattoo juist altijd helemaal geweldig, hoevaak ik al niet gehoord heb "kiiiiiiiiind wat heb je een mooi plaatje op je rug! laat eens zien?"
ik heb dan ook een backpiece vol bloemen, dat maakt het misschien wat sneller geaccepteerd
Sjee, het zit er voor de rest van je leven op hoor, heb een maand geduld mens..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
morge idd een week....maar kan/wil niet meer wachte!heb schijnbaar geen geduld
Nou sorry hoor....sjongequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjee, het zit er voor de rest van je leven op hoor, heb een maand geduld mens..
En je tattoo wordt nooit meer zo fel als toen hij net gezet was. Dit omdat je vel er nu overheen zit en je vel niet 100% doorzichtig is.
Heb je geen nazorg meegekregen trouwens? Anders wist je dat je absoluut niet aan je velletjes met zitten omdat je je tattoo daarmee gigantisch kan verneuken.
Heb ik ergens op getrapt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou sorry hoor....sjonge
en ja dat is me wel verteld maar kan t tog altijd ff navragen...ben ook maar een mens
Oh ok, geen wonder dat je het dan vergeten bent. Vind het altijd raar dat sommigen schijnbaar geen papiertje meegeven, al sje daar staat helemaal euforisch met je nieuwe tattoo vergeet je alles toch? En lijkt me dat je als shop graag je werk goed genezen terug ziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
nee heb geen papiertje gekregen. hij heeft gezegd wat ik wel en niet mocht en dat was t ......
Doe het de avond ervoor; de tattoeëerder scheert anders alleen dat ene plekkiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef GimmeGore het volgende:
vraagje:
Mijn tattoo (nog 10 daagjes) komt op mn onderbeen, maar hoe lang duurt het voordat ik dan veilig weer mijn benen kan ontharen (epileren of scheren)
3 keer daags wassen de eerste week, bij voorkeur met Unicura 2 (Balance) daarna goed laten drogen en dan insmeren met vaseline, uierzalf of een vochtinbrengende creme die NIET GEPARFUMEERD is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
nee heb geen papiertje gekregen. hij heeft gezegd wat ik wel en niet mocht en dat was t ......
Ik heb ze over mn hele lichaam. rug, heup, kuit, voet, pols, bovenarm. Heb dit nog nooit meegemaakt en leuk is anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef MarMar het volgende:
Ligt misschien aan de plek van je andere tattoos en deze?
Bij mijn onderarm had ik daar ook langer last van dan op mijn rug. Het ging wel een keer helemaal over, duurde alleen wel een paar maandjes.
4 zijn zwart, die op mn kuit is ook in kleur. Zelfde kleuren btw. Ik ga altijd naar dezelfde shop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef GimmeGore het volgende:
is de rest ook in kleur?
Zelfde shop?
Zelfde inkt?
Daar zitten toch wel wat verschilletjes in met de mijnequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Verf? Seriously..
Hier nog een andere variatie, zoals wij ze altijd meegeven aan klanten:
*********** (hier staat normaal een mooi plaatje) ********
Gefeliciteerd met je nieuwe tattoo! Goed laten genezen doe je zo:
1.)Haal de folie er af, na minimaal 2 uur en maximaal 12 uur.
2.)Was je tattoo met lauwwarm water en zeep. Was met je handen. Gebruik geen washandje! Droog hierna je tattoo deppend (niet wrijven dus!) af met een schone handdoek. Na ±10 minuten dek je je tattoo weer af met nieuwe folie.
3.)Na je dagelijkse activiteiten of en paar uur voor het slapen gaan, haal je de folie er weer af. Was de tattoo hierna gelijk weer op dezelfde manier als in stap 2. Laat je tattoo nu in een schone omgeving 'luchten'. Als je gaat slapen, dek je hem weer af met folie.
4.)Herhaal bovengenoemde punten t/m ongeveer de 4e avond.
5.)De 4e avond mag je stoppen met folie te gebruiken. Je mag nu de tattoo ZEER DUN insmeren met Tattoo Goo (of BepanthenZALF, of uierzalf). Smeer zoveel keren per dag als nodig is. Was de tattoo nog wel 1x per dag op de manier zoals in stap 2 beschreven staat. Ga met stap 5 door totdat je tattoo genezen is. Dit is over het algemeen 2 tot 3 weken.
Nog enkele zeer belangrijke punten:
Draag absoluut GEEN knellende en schurende kleding over je genezende tattoo.
Niet stoten, pulken of krabben tijdens het genezingsproces. De velletjes zijn normaal, moeten er vanzelf afgaan. Krab/stoot/schuur je wel, dan krijg je littekenweefsel dat nooit meer weggaat.
Gedurende het genezingsproces (ga uit van 3 weken!) niet zwemmen of op een andere manier de tattoo laten doorweken. Vermijd ook tijdens deze periode zonlicht op je tattoo, en neem geen zonnebank of sauna.
Je tattoo is genezen als de huid weer vrij is van velletjes. Probeer korstvorming te vermijden. Dit komt vaak door overmatig smeren en wondvocht te weinig wegwassen.
Verdere vragen beantwoorden wij graag persoonlijk. Bel ons op: 0115-622737 of 0646021492, mail ons op gekkotattoos@zeelandnet.nl, of nog beter; kom langs in de studio!
Veel succes met de genezing, en plezier met je nieuwe tattoo!
Bij ons alleen als we thuis zijn; als we weg zijn is het bed ineens populairquote:Op woensdag 10 maart 2010 05:41 schreef GimmeGore het volgende:
Geen dieren in bed of op je kleren?
Dat gaat bij mij echt niet lukken hoor
ff een vraagjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Verf? Seriously..
Hier nog een andere variatie, zoals wij ze altijd meegeven aan klanten:
*********** (hier staat normaal een mooi plaatje) ********
Gefeliciteerd met je nieuwe tattoo! Goed laten genezen doe je zo:
1.)Haal de folie er af, na minimaal 2 uur en maximaal 12 uur.
2.)Was je tattoo met lauwwarm water en zeep. Was met je handen. Gebruik geen washandje! Droog hierna je tattoo deppend (niet wrijven dus!) af met een schone handdoek. Na ±10 minuten dek je je tattoo weer af met nieuwe folie.
3.)Na je dagelijkse activiteiten of en paar uur voor het slapen gaan, haal je de folie er weer af. Was de tattoo hierna gelijk weer op dezelfde manier als in stap 2. Laat je tattoo nu in een schone omgeving 'luchten'. Als je gaat slapen, dek je hem weer af met folie.
4.)Herhaal bovengenoemde punten t/m ongeveer de 4e avond.
5.)De 4e avond mag je stoppen met folie te gebruiken. Je mag nu de tattoo ZEER DUN insmeren met Tattoo Goo (of BepanthenZALF, of uierzalf). Smeer zoveel keren per dag als nodig is. Was de tattoo nog wel 1x per dag op de manier zoals in stap 2 beschreven staat. Ga met stap 5 door totdat je tattoo genezen is. Dit is over het algemeen 2 tot 3 weken.
Nog enkele zeer belangrijke punten:
Draag absoluut GEEN knellende en schurende kleding over je genezende tattoo.
Niet stoten, pulken of krabben tijdens het genezingsproces. De velletjes zijn normaal, moeten er vanzelf afgaan. Krab/stoot/schuur je wel, dan krijg je littekenweefsel dat nooit meer weggaat.
Gedurende het genezingsproces (ga uit van 3 weken!) niet zwemmen of op een andere manier de tattoo laten doorweken. Vermijd ook tijdens deze periode zonlicht op je tattoo, en neem geen zonnebank of sauna.
Je tattoo is genezen als de huid weer vrij is van velletjes. Probeer korstvorming te vermijden. Dit komt vaak door overmatig smeren en wondvocht te weinig wegwassen.
Verdere vragen beantwoorden wij graag persoonlijk. Bel ons op: 0115-622737 of 0646021492, mail ons op gekkotattoos@zeelandnet.nl, of nog beter; kom langs in de studio!
Veel succes met de genezing, en plezier met je nieuwe tattoo!
Op mn bicep.quote:Op woensdag 10 maart 2010 13:32 schreef MarMar het volgende:
Niet echt een probleem hoor, als je maar daarna meteen even goed afdoucht en weer smeert.
Wat wel een probleem kan zijn is dat het gewoon akelig voelt, zeker met een wat grotere tattoo.
Dat hangt overigens ook nog af van de plek op je lijf, hoe beweeglijker, hoe irritanter.
bicep is je spierbal?(toch..) dus ja die train ik altijd met fitnessquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:02 schreef ParanoidEv het volgende:
En train je met fitness je bicep ook? (Ik heb geen verastand van fitness eigenlijk)
thanksquote:Op woensdag 10 maart 2010 16:43 schreef MarMar het volgende:
Pas iig even op dat bij trainen de korstjes niet gaan barsten dan.
My guess: het gaat niet lekker voelen om te trainen. Pas je programma tijdelijk een beetje aan, no worries.
ik heb een zwarte op me rug, al 3 jaar (27 maart) en die jeukt ook nog steeds, het is net een braille tattoo, met je ogen dicht kan je hem volgenquote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:59 schreef Huppelmuts het volgende:
Iemand hier die mij kan helpen?
Ik heb vorig jaar september mn 6de tatt laten zetten.
[ afbeelding ]
Hij jeukt af en toe nog als een gek en het lijkt soms ook wel alsof de outlines nog een beetje opgezwollen zijn. Dit heb ik bij mn andere tatts nog niet meegemaakt![]()
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en vooral wat ik eraan zou kunnen doen?
Ik weet niet tot hoe hoog je hem wil laten doorlopen op je arm (en het ziet er misschien een beetje lelijk uit) maar je zou iig een zweet bandje boven je tattoo kunnen doen zodat er in ieder geval geen zweet van boven af over je tattoo heen looptquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:27 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
bicep is je spierbal?(toch..) dus ja die train ik altijd met fitness
ik bedoel niet bovenop de tattoo, maar stel dat de erboven als in meer omhoog richting oksel/schouder om de armquote:Op donderdag 11 maart 2010 14:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Ja maar dan schuurt het weer. Ik zou gaan voor wat Marmar zegt, gewoon dat deel even ontzien bij trainen zodat het niet scheurt
Hihi! Nog 5 dagen hier! Spannunnndquote:Op zaterdag 13 maart 2010 10:27 schreef GimmeGore het volgende:
mooi ontwerp! ik ben benieuwd naar het resultaat.
nog 6 dagen![]()
quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit ook al tijde te denken over een tattoo.Nu alleen nog het ontwerp maken en geld sparen
Hehehequote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt mazzel: dat kan tegelijkertijd
Die tattoo is niet zomaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.
Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt!
* Blistering zenuwachtig is
Hahaquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.
toi toi toi!!!
Ik mag overmorgen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt!
* Blistering zenuwachtig is
Inderdaad. Net ff gebeld met m'n tatoeerder, laatste dingetjes doorgesproken etc. ff wat plaatjes gemaild. Laat morgen maar aanbrekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik mag overmorgen!
Het kan me niet snel genoeg overmorgen zijn
Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooiquote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.
Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooi, daar niet van. Want 'mooi' is net zo goed een reden, toch?
Of misschien bedoelen mensen als ze zeggen 'ik weet nog niet wat' wel gewoon dat ze zoveel dingen wel leuk lijken, maar niet zeker weten of ze dat wel hun hele leven op hun lichaam willen. En wat te denken van mensen die al tattoos hebben en zeggen 'ik wil er nog wel een, maar geen idee wat'. Dan is het vaak voor mensen ineens heel anders en helemaal niet van 'oh, vast omdat je een tattoo wilt'.
Ik bedoel het overigens niet gemeen hoor,. Ik vroeg het me gewoon af.
Op die manier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.
Maar je leest vaak op fora: "ik wil een tattoo, maar ik weet niet wat." En dat vind ik gewoon raar.
Ik heb daar altijd van die "dan neem ik maar een tribal draak op mn kuit" ideeën bij, dan heb ik hem tenminste
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef MarMar het volgende:
Mwach, bij mij blijft het wel een work in progress idee..
Ik wil nog meer tattoos maar weet nog niet precies wat en waar. Als de tijd er is borrelt het idee wel op en komt er nog een nieuwe tattoo bij.
Komt op hetzelfde neer toch?
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattooquote:Op donderdag 18 maart 2010 06:58 schreef Blistering het volgende:
Goed, aankleden en reizen maarTot strax mensen! Ik ben op van de zenuwen, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben
ik bloed sowieso al heel weinig als ik een tattoo laat zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat je appelsap moet drinken zodat je bloed dikker wordt en je tattoo minder bloedt.
Is dit waar? Is dit zinvol?
(ik heb nog nooit mee kunnen kijken bij mn eigen tattoo's dus ik weet niet of ik hard bloed met zulke dingen.)
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattoo
Ben ik ff blij dat ik morgen om 16:20 op de fiets stap, zodat ik ruim op tijd ben voor mn afspraak van 16:30
ik nog 3 weken en 2 dagenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef MarMar het volgende:
yeah, genoeg.
Nog drie weken en 1 dag!!!
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat isquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizen![]()
gelukkig zitten ze ook op de conventie in zeist dus dat scheelt weer, maar voor bijwerken moet ik toch echt naar belgie![]()
[..]
mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef purplerose het volgende:
TVPtje met kersjes
Beetje crappy foto ik weet
[ afbeelding ]
I love kersjes en day of the dead skulls en heb hem laten zetten ter ere van mijn grootouders
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :pquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is
Hoe zou het met Blistering gaan?
Lastig plekkie dat het zo pijnlijk was ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :p
alleen de tekst ?? zal wel mee vallen dan hoor; wel pijnlijk, maar niet langquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
TVP
Ik heb een hele simpele, doch vrij "controversiële" tattoo in mijn hoofd. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem ga laten zetten als ik over ong. een jaar het nog steeds wil.
Het is de tekst "meat is murder", in het handschrift zoals op het album van The Smiths
[ afbeelding ]
Uitleg: Ik ben al ruim 5 jaar vegetariër, sinds mijn 13e. Voor mij persoonlijk een belangrijk(e) overtuiging/principe. Daarnaast ben ik groot fan van the smiths, een band met voor mij ook een vrij hoge emotionele waarde. Het is dus niet zo dat ik me graag bemoei met vleeseters en een of andere vega-jehovah ben, die mensen háát ik juist. Het is dus puur persoonlijk. Vandaar dat ik hem in mijn zij, net onder mijn bhband wil. Is dus wel over mijn ribben, dus ik ben nu al bang voor de pijn, hihi.
Bij mij staat in het lijstje van nono's, volgens mij omdat washandjes vaak meerdere keren gebrukt worden, dus hygiëne technisch.. je mag het ook afdrogen met een handdoek, dus een andere reden zou ik niet weten...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Blistering het volgende:
Mag je je tattoo eigenlijk niet wassen met een washandje? Anders is het best omslachtig als je iedere dag 2 á 3x onder de douche moet speciaal voor een tattoo...
Ik zal trouwens morgen wel foto's plaatsen van m'n tattoo. Ben nog ff aan het bijkomen, al met al was het een aardige lig van 3 uur. Daarna nog 2,5 uur terug reizen. Dus best een drukke dag,
Maar hij's wel echt super mooi, en best part of all: GRATIS! Omdat ik de broer van de beste vriend van de tatoeerder ben hoefde ik nada te betalen. Hoe tof is dat! Binnenkort maar 'ns op een etentje trakteren.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Blistering het volgende:
Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm. Overigens gebruik ik m'n washandjes eenmalig. Dus deppend met heetlauwwarm water moet toch wel kunnen me dunkt?
Heet is prima, en werd ook aangeraden. Net ook al een hete douche gehad, viel best mee. Enkel een beetje branderig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Heet ga je niet fijn vinden de eerste paar keer
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
ben wel benieuwd naar je plaatje Blistering!
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |