quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit ook al tijde te denken over een tattoo.Nu alleen nog het ontwerp maken en geld sparen
Hehehequote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt mazzel: dat kan tegelijkertijd
Die tattoo is niet zomaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.
Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt!
* Blistering zenuwachtig is
Hahaquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.
toi toi toi!!!
Ik mag overmorgen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt!
* Blistering zenuwachtig is
Inderdaad. Net ff gebeld met m'n tatoeerder, laatste dingetjes doorgesproken etc. ff wat plaatjes gemaild. Laat morgen maar aanbrekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik mag overmorgen!
Het kan me niet snel genoeg overmorgen zijn
Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooiquote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.
Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooi, daar niet van. Want 'mooi' is net zo goed een reden, toch?
Of misschien bedoelen mensen als ze zeggen 'ik weet nog niet wat' wel gewoon dat ze zoveel dingen wel leuk lijken, maar niet zeker weten of ze dat wel hun hele leven op hun lichaam willen. En wat te denken van mensen die al tattoos hebben en zeggen 'ik wil er nog wel een, maar geen idee wat'. Dan is het vaak voor mensen ineens heel anders en helemaal niet van 'oh, vast omdat je een tattoo wilt'.
Ik bedoel het overigens niet gemeen hoor,. Ik vroeg het me gewoon af.
Op die manier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.
Maar je leest vaak op fora: "ik wil een tattoo, maar ik weet niet wat." En dat vind ik gewoon raar.
Ik heb daar altijd van die "dan neem ik maar een tribal draak op mn kuit" ideeën bij, dan heb ik hem tenminste
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef MarMar het volgende:
Mwach, bij mij blijft het wel een work in progress idee..
Ik wil nog meer tattoos maar weet nog niet precies wat en waar. Als de tijd er is borrelt het idee wel op en komt er nog een nieuwe tattoo bij.
Komt op hetzelfde neer toch?
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattooquote:Op donderdag 18 maart 2010 06:58 schreef Blistering het volgende:
Goed, aankleden en reizen maarTot strax mensen! Ik ben op van de zenuwen, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben
ik bloed sowieso al heel weinig als ik een tattoo laat zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat je appelsap moet drinken zodat je bloed dikker wordt en je tattoo minder bloedt.
Is dit waar? Is dit zinvol?
(ik heb nog nooit mee kunnen kijken bij mn eigen tattoo's dus ik weet niet of ik hard bloed met zulke dingen.)
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattoo
Ben ik ff blij dat ik morgen om 16:20 op de fiets stap, zodat ik ruim op tijd ben voor mn afspraak van 16:30
ik nog 3 weken en 2 dagenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef MarMar het volgende:
yeah, genoeg.
Nog drie weken en 1 dag!!!
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat isquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizen![]()
gelukkig zitten ze ook op de conventie in zeist dus dat scheelt weer, maar voor bijwerken moet ik toch echt naar belgie![]()
[..]

mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef purplerose het volgende:
TVPtje met kersjes
Beetje crappy foto ik weet
[ afbeelding ]
I love kersjes en day of the dead skulls en heb hem laten zetten ter ere van mijn grootouders
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :pquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is
Hoe zou het met Blistering gaan?
Lastig plekkie dat het zo pijnlijk was ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :p
alleen de tekst ?? zal wel mee vallen dan hoor; wel pijnlijk, maar niet langquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
TVP
Ik heb een hele simpele, doch vrij "controversiële" tattoo in mijn hoofd. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem ga laten zetten als ik over ong. een jaar het nog steeds wil.
Het is de tekst "meat is murder", in het handschrift zoals op het album van The Smiths
[ afbeelding ]
Uitleg: Ik ben al ruim 5 jaar vegetariër, sinds mijn 13e. Voor mij persoonlijk een belangrijk(e) overtuiging/principe. Daarnaast ben ik groot fan van the smiths, een band met voor mij ook een vrij hoge emotionele waarde. Het is dus niet zo dat ik me graag bemoei met vleeseters en een of andere vega-jehovah ben, die mensen háát ik juist. Het is dus puur persoonlijk. Vandaar dat ik hem in mijn zij, net onder mijn bhband wil. Is dus wel over mijn ribben, dus ik ben nu al bang voor de pijn, hihi.
Bij mij staat in het lijstje van nono's, volgens mij omdat washandjes vaak meerdere keren gebrukt worden, dus hygiëne technisch.. je mag het ook afdrogen met een handdoek, dus een andere reden zou ik niet weten...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Blistering het volgende:
Mag je je tattoo eigenlijk niet wassen met een washandje? Anders is het best omslachtig als je iedere dag 2 á 3x onder de douche moet speciaal voor een tattoo...
Ik zal trouwens morgen wel foto's plaatsen van m'n tattoo. Ben nog ff aan het bijkomen, al met al was het een aardige lig van 3 uur. Daarna nog 2,5 uur terug reizen. Dus best een drukke dag,
Maar hij's wel echt super mooi, en best part of all: GRATIS! Omdat ik de broer van de beste vriend van de tatoeerder ben hoefde ik nada te betalen. Hoe tof is dat! Binnenkort maar 'ns op een etentje trakteren.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Blistering het volgende:
Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm. Overigens gebruik ik m'n washandjes eenmalig. Dus deppend met heetlauwwarm water moet toch wel kunnen me dunkt?
Heet is prima, en werd ook aangeraden. Net ook al een hete douche gehad, viel best mee. Enkel een beetje branderig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Heet ga je niet fijn vinden de eerste paar keer
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
ben wel benieuwd naar je plaatje Blistering!
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
hmm ik zou echt niet te veel gaan smeren als ik jou was. dan wordt de tattoo echt wee-ig. ik smeer altijd 2 keer per dag, als ik wakker word, en als ik ga slapen. en was de tattoo elke dag 1 keer tijdens het douchen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Blistering het volgende:
Hoe vaak wassen / smeren jullie de tattoo eigenlijk op een dag? Mij werd 2x wassen, 3x smeren aangeraden per dag.
Ik doe nu, 's morgens wassen, daarna insmeren. Idem dito 's avonds. Moet alleen nog tussendoor een keertje een goeie tijd vinden om te smeren. Die vaseline blijft trouwens wel lekker glimmen. Is het dan niet erg als je 's middags wéér gaat smeren? I.v.m. een dubbele laag ofzo..
En wat wordt het?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgende week een afspraak maken bij 25 to life voor die van mijKan volgens een medewerkster al gauw terecht, omdat het een klein en simpel dingetje is.
Of het komt door de buiging van je arm, of die dobbelsteen is zo scheef al een jostiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.
[ afbeelding ]
De stralen wel, de circel zelf niet. Zoals op de tekening zeg maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
helemaal ingekleurd? gaat echt wel wat uurtjes in zitten...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef SvenM het volgende:
[..]
Of het komt door de buiging van je arm, of die dobbelsteen is zo scheef al een josti
misschien was het de bedoeling dat die dobbelsteen er zo uit moet zien? Niet alles moet maar recht en strak te zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Lesl het volgende:
[..]
Jawat met je onderbouwde post? Ziet er toch niet uit, gast.
Halve doos bonbons doet wonderen; je moet toch een gevulde maag hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef GimmeGore het volgende:
nog 2,5 uur!!!
en ik voel me zwaar klote...
Komt wel goed joh, tis het waard moet je maar denkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef GimmeGore het volgende:
nog 2,5 uur!!!
en ik voel me zwaar klote...
nee je laat hem express ongelijk zetten.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
misschien was het de bedoeling dat die dobbelsteen er zo uit moet zien? Niet alles moet maar recht en strak te zijn
Da's nieggoequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:44 schreef GimmeGore het volgende:
Ik voel me niet klote om die tattoo, daar heb ik wel zin in.
Maar t zijn wat persoonlijke issues die me uit mn slaap hebben gehouden en die ervoor zorgen dat ik geen hap door mn strot krijg
Heb jij de schets gezien waarvanaf hij gemaakt is ??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee je laat hem express ongelijk zetten.....
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij de schets gezien waarvanaf hij gemaakt is ??
Nee dus, en tot zover jouw vermogen om te bepalen of de dobbelsteen wel- of niet gelukt is![]()
Persoonlijk vind ik het ook niet echt mooi, maar als de eigenaar van het plaatje hem zo wilde, wie de fuk zijn wij dan om het af te zeiken
Kijk ! dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uit. En ik vind 'm ook erg goed gelukt!
dat je nog geen eens snapt waarom ik zo reageerde, zegt voor mij al genoeg, gast.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Lesl het volgende:
[..]
Jawat met je onderbouwde post? Ziet er toch niet uit, gast.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Omg oldschool jongens, jeweetzzelluftog! Hoop zelfbenoemde experts die je nooit in dit topic ziet ineens.
Volgende week zaterdag ga ik naar Pirate Piercing naar Tom (von Lucky) om mijn nieuwe old school tatttoo te bespreken. En ik ga expres naar hem, omdat hij goede authentiek scheve old school zet!
O ja, het gaat Liegebeest worden. Die groene met die pingpongalogen jah.
ben benieuwd naar de niet Iphone foto'squote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uit. En ik vind 'm ook erg goed gelukt!
als ik het goed heb heeft ze een arm (of whatever) vol met dingen (uit d'r jeugd??) die ze leuk vind? gameboys etcquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ghi.. kewl![]()
Motivatie ? je jokt wel eens??
Tof !!! fotooooows !!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als ik het goed heb heeft ze een arm (of whatever) vol met dingen (uit d'r jeugd??) die ze leuk vind? gameboys etc
Bij dezequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de niet Iphone foto'svoor de rest ziet ie er namelijk goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Lol dat zou ook een grappig idee zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tof !!! fotooooows !!![]()
Ik heb wel eens met het idee gespeeld om alle automerken waarin ik heb gereden op een ledemaat te laten prikken, heb je meteen een project for life
ik moest er om lachenquote:
Gewoon dingen waar je van houdt was het toch? En ik vind het zo leuk dat je zo herkenbaar bent want ik heb je wel eens gespot haha!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol dat zou ook een grappig idee zijn!
Blistering; ik vind hem supergaaf! Dat ding MOET krom!
En Liegebeest keek ik vroeger het allerliefste ja. Verder staan er ook andere dingen op dan dingen van vroeger, da's alleen de Gameboy (nog).
Komt misschien omdat je enkel een smiley gebruikt, faalhaas.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dat je nog geen eens snapt waarom ik zo reageerde, zegt voor mij al genoeg, gast.
Thanxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
Yeah rightquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef ParanoidEv het volgende:![]()
Ik vind dat altijd best eng om achteraf te horen!(Ja ik ben een verlegen mietje) Waar dan? Waarom zei je niks?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jep; sterkte; komt allemaal goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Suuz_ het volgende:
Pff ik ben vrij nerveus voor vanavond...om 22u wordt ie gezet!
Ik vrees dat het erggg pijn gaat doen! Maargoed zoals de TT al zegt: pijn = fijn
Mja aan de andee kant, die anere 2 tattoos van mij deden helemaal niet pijn. Je voelt het wel maar om nou te zeggen echt pijn, nee. Maar dat was op mijn schouderblad en andere enkel. Ach we zien het wel.
Maar vooraf goed eten dus?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah right
Ehm, alleen met kleine tieten kan je mietig zijn? Het is een normale foto hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met de Carebearsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Omg oldschool jongens, jeweetzzelluftog! Hoop zelfbenoemde experts die je nooit in dit topic ziet ineens.
Volgende week zaterdag ga ik naar Pirate Piercing naar Tom (von Lucky) om mijn nieuwe old school tatttoo te bespreken. En ik ga expres naar hem, omdat hij goede authentiek scheve old school zet!
O ja, het gaat Liegebeest worden. Die groene met die pingpongalogen jah.
Hahaha volgens mij was dat op de conventie in... *denkt heel hard na* ik weet het niet meer waar dat was, in de buurt van vlissingen denk ik. En ik ben te verlegen om iets te zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef ParanoidEv het volgende:
![]()
Ik vind dat altijd best eng om achteraf te horen!(Ja ik ben een verlegen mietje) Waar dan? Waarom zei je niks?!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ehm, alleen met kleine tieten kan je mietig zijn? Het is een normale foto hoor.Neuh, je verkeerd me begrijpt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals je daar op de foto staat, kom je niet bepaald verlegen over, eigenlijk integendeel
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja! En dan verstop ik me onder de tafel en ren jij hard weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij was dat op de conventie in... *denkt heel hard na* ik weet het niet meer waar dat was, in de buurt van vlissingen denk ik. En ik ben te verlegen om iets te zeggenen wat roep je dan, hey ParanoidEv van Fok!
Cool, doe ik de volgende keerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja! En dan verstop ik me onder de tafel en ren jij hard weg.![]()
SD:Snaphetnu!
Goed, over naar een interessantere discussie.
Oeh, dat is misschien wel een idee.. Maar dan omdat VVV er ook staat en ik eens wil peilen wat hij gaat schatten voor m'n rug, zodat ik weet hoeveel ik moet sparen. Ik ben een te grote schijterd om op een conventie te laten prikken, dan word ik nog zenuwachtiger en val ik waarschijnlijk flauwquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Ga je naar de conventie in Breda? Dan kan je het hoi zeggen combineren met fixen natuurlijk
Fotooooooooquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef GimmeGore het volgende:
Hij staat erop!![]()
Heilige poep, Bonel werkt echt snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |