abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 14 maart 2010 @ 14:24:39 #101
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79125950
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit ook al tijde te denken over een tattoo. Nu alleen nog het ontwerp maken en geld sparen

Je hebt mazzel: dat kan tegelijkertijd
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  zondag 14 maart 2010 @ 15:02:28 #102
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79127427
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..

Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.

Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
  zondag 14 maart 2010 @ 15:05:09 #103
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79127524
Ik neem een tattoo puur om de dingen die mij dierbaar zijn dicht bij me te hebben. In mijn geval (a.s. Donderdag) zal dat Las Vegas zijn (om eerder genoemde symbolische redenen), de notenbalk omdat muziek mijn alles is, een dag zonder muziek is een dag niet geleefd, ik zou echt niet zonder kunnen. En de dobbelsteen eigenlijk als opvulling aan de linkerkant, maar dat sluit mooi aan bij de hele Las Vegas theme.

Overigens moet ik altijd wel lachen om mijn klasgenoten die ''voor 5 euro ff een tatt bij een maat thuis laten zetten''. Heerlijk onbenullig.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  zondag 14 maart 2010 @ 15:12:40 #104
177652 tijnbrein
habbekrats
pi_79127818
quote:
Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Je hebt mazzel: dat kan tegelijkertijd
Hehehe Daarom kan ik nog even nadenken heb nu toch geen geld
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..

Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.

Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Die tattoo is niet zomaar. Hij heeft een reden. Het is wie ik nu ben, wie ik in het verleden was en wie ik in de toekomst wil zijn.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:25:24 #105
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79242959
Morgen ben ik aan de beurt!

* Blistering zenuwachtig is
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_79243680
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:

Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.

toi toi toi!!!
.:. "I've got feelings, just like you" .:.
  woensdag 17 maart 2010 @ 09:52:13 #107
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79243772
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Love Mae King het volgende:

[..]

Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.

toi toi toi!!!
Haha Voor de pijn ben ik niet nerveus joh
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:19:32 #108
259233 GimmeGore
pi_79244674
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:

Ik mag overmorgen!
Het kan me niet snel genoeg overmorgen zijn
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:10:50 #109
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79248987
Ik heb mijn laatste sessie uit moeten stellen ivbm een dubbele afspraak, nog een weekje wachten dus
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  woensdag 17 maart 2010 @ 12:39:27 #110
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79250020
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Ik mag overmorgen!
Het kan me niet snel genoeg overmorgen zijn
Inderdaad. Net ff gebeld met m'n tatoeerder, laatste dingetjes doorgesproken etc. ff wat plaatjes gemaild. Laat morgen maar aanbreken
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 maart 2010 @ 12:46:29 #111
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79250319
quote:
Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:

Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooi , daar niet van. Want 'mooi' is net zo goed een reden, toch?
Of misschien bedoelen mensen als ze zeggen 'ik weet nog niet wat' wel gewoon dat ze zoveel dingen wel leuk lijken, maar niet zeker weten of ze dat wel hun hele leven op hun lichaam willen. En wat te denken van mensen die al tattoos hebben en zeggen 'ik wil er nog wel een, maar geen idee wat'. Dan is het vaak voor mensen ineens heel anders en helemaal niet van 'oh, vast omdat je een tattoo wilt'.

Ik bedoel het overigens niet gemeen hoor, . Ik vroeg het me gewoon af.
[*] I kill a bitch with a potato peeler for the skrilla.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:24:21 #112
259233 GimmeGore
pi_79251680
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:

[..]

Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooi , daar niet van. Want 'mooi' is net zo goed een reden, toch?
Of misschien bedoelen mensen als ze zeggen 'ik weet nog niet wat' wel gewoon dat ze zoveel dingen wel leuk lijken, maar niet zeker weten of ze dat wel hun hele leven op hun lichaam willen. En wat te denken van mensen die al tattoos hebben en zeggen 'ik wil er nog wel een, maar geen idee wat'. Dan is het vaak voor mensen ineens heel anders en helemaal niet van 'oh, vast omdat je een tattoo wilt'.

Ik bedoel het overigens niet gemeen hoor, . Ik vroeg het me gewoon af.
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.
Maar je leest vaak op fora: "ik wil een tattoo, maar ik weet niet wat." En dat vind ik gewoon raar.
Ik heb daar altijd van die "dan neem ik maar een tribal draak op mn kuit" ideeën bij, dan heb ik hem tenminste
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 maart 2010 @ 13:27:09 #113
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79251776
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.
Maar je leest vaak op fora: "ik wil een tattoo, maar ik weet niet wat." En dat vind ik gewoon raar.
Ik heb daar altijd van die "dan neem ik maar een tribal draak op mn kuit" ideeën bij, dan heb ik hem tenminste
Op die manier.
Maargoed, het ligt er net aan hoe je denkt, denk ik. Het zou ook kunnen dat ze tattoos erg mooi vinden en dat zelf ook wel zouden willen en daar is niks mis mee m.i. als je vervolgens goed overweegt wat je neemt. Maar ik snap inderdaad je punt.
[*] You wanna mess with a motherfucker that skydives out of a plane to give the Statue of Liberty high fives, doing drive-by’s and miss you with five tries?
  woensdag 17 maart 2010 @ 13:37:14 #114
259233 GimmeGore
pi_79252180
Zoals ik paar posts eerder ook zei, bij mij gaat het ook andersom. Ik heb nog nooit gehad dat ik dacht: ik wil een tattoo, maar wat zal ik eens nemen..."
Bij mij was het juist dat ik iets mooi vond en dan bedacht dat dat wel een mooie tattoo zou zijn.
pi_79252460
Mwach, bij mij blijft het wel een work in progress idee..
Ik wil nog meer tattoos maar weet nog niet precies wat en waar. Als de tijd er is borrelt het idee wel op en komt er nog een nieuwe tattoo bij.
Komt op hetzelfde neer toch?
  FOK!Video Chick, PR en FP sportredactie woensdag 17 maart 2010 @ 13:57:26 #116
149527 crew  ChipsZak.
That's hot.
pi_79252992
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef MarMar het volgende:
Mwach, bij mij blijft het wel een work in progress idee..
Ik wil nog meer tattoos maar weet nog niet precies wat en waar. Als de tijd er is borrelt het idee wel op en komt er nog een nieuwe tattoo bij.
Komt op hetzelfde neer toch?
Dat bedoel ik inderdaad.
Maargoed, Genoeg hierover .
pi_79253640
yeah, genoeg.
Nog drie weken en 1 dag!!!
pi_79256838
tvp
pi_79282470
Goed, aankleden en reizen maar Tot strax mensen! Ik ben op van de zenuwen, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben
pi_79284671
Ben benieuwd naar het resultaat
  donderdag 18 maart 2010 @ 11:15:08 #121
259233 GimmeGore
pi_79287772
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 06:58 schreef Blistering het volgende:
Goed, aankleden en reizen maar Tot strax mensen! Ik ben op van de zenuwen, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattoo
Ben ik ff blij dat ik morgen om 16:20 op de fiets stap, zodat ik ruim op tijd ben voor mn afspraak van 16:30
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:25:07 #122
259233 GimmeGore
pi_79292644
ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat je appelsap moet drinken zodat je bloed dikker wordt en je tattoo minder bloedt.
Is dit waar? Is dit zinvol?

(ik heb nog nooit mee kunnen kijken bij mn eigen tattoo's dus ik weet niet of ik hard bloed met zulke dingen.)
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:44:36 #123
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_79293478
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat je appelsap moet drinken zodat je bloed dikker wordt en je tattoo minder bloedt.
Is dit waar? Is dit zinvol?

(ik heb nog nooit mee kunnen kijken bij mn eigen tattoo's dus ik weet niet of ik hard bloed met zulke dingen.)
ik bloed sowieso al heel weinig als ik een tattoo laat zetten.
heb nu sinds een week een nieuwe tattoo, zitten nu heerlijk korsten en velletjes op, en het jeukt als de pest...
ga eens koffie halen
  donderdag 18 maart 2010 @ 13:52:35 #124
259233 GimmeGore
pi_79293786
ik weet het niet, ik heb er 2 op mn rug en 2 onder mn sleutelbenen, dus ik heb nooit mee kunnen kijken
pi_79294239
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattoo
Ben ik ff blij dat ik morgen om 16:20 op de fiets stap, zodat ik ruim op tijd ben voor mn afspraak van 16:30
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizen

gelukkig zitten ze ook op de conventie in zeist dus dat scheelt weer, maar voor bijwerken moet ik toch echt naar belgie
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef MarMar het volgende:
yeah, genoeg.
Nog drie weken en 1 dag!!!
ik nog 3 weken en 2 dagen
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:06:58 #126
259233 GimmeGore
pi_79294305
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizen

gelukkig zitten ze ook op de conventie in zeist dus dat scheelt weer, maar voor bijwerken moet ik toch echt naar belgie
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is

Hoe zou het met Blistering gaan?
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:33:56 #127
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79295329
TVPtje met kersjes

Beetje crappy foto ik weet

I love kersjes en day of the dead skulls en heb hem laten zetten ter ere van mijn grootouders
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:50:02 #128
pi_79295904
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef purplerose het volgende:
TVPtje met kersjes

Beetje crappy foto ik weet

[ afbeelding ]

I love kersjes en day of the dead skulls en heb hem laten zetten ter ere van mijn grootouders
mooi!
ga eens koffie halen
pi_79298724
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is

Hoe zou het met Blistering gaan?
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :p
pi_79299425
tvp
pi_79299448
TVP

Ik heb een hele simpele, doch vrij "controversiële" tattoo in mijn hoofd. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem ga laten zetten als ik over ong. een jaar het nog steeds wil.

Het is de tekst "meat is murder", in het handschrift zoals op het album van The Smiths

Uitleg: Ik ben al ruim 5 jaar vegetariër, sinds mijn 13e. Voor mij persoonlijk een belangrijk(e) overtuiging/principe. Daarnaast ben ik groot fan van the smiths, een band met voor mij ook een vrij hoge emotionele waarde. Het is dus niet zo dat ik me graag bemoei met vleeseters en een of andere vega-jehovah ben, die mensen háát ik juist. Het is dus puur persoonlijk. Vandaar dat ik hem in mijn zij, net onder mijn bhband wil. Is dus wel over mijn ribben, dus ik ben nu al bang voor de pijn, hihi.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:28:11 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79300166
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :p
Lastig plekkie dat het zo pijnlijk was ??
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:30:46 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79300271
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
TVP

Ik heb een hele simpele, doch vrij "controversiële" tattoo in mijn hoofd. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem ga laten zetten als ik over ong. een jaar het nog steeds wil.

Het is de tekst "meat is murder", in het handschrift zoals op het album van The Smiths
[ afbeelding ]

Uitleg: Ik ben al ruim 5 jaar vegetariër, sinds mijn 13e. Voor mij persoonlijk een belangrijk(e) overtuiging/principe. Daarnaast ben ik groot fan van the smiths, een band met voor mij ook een vrij hoge emotionele waarde. Het is dus niet zo dat ik me graag bemoei met vleeseters en een of andere vega-jehovah ben, die mensen háát ik juist. Het is dus puur persoonlijk. Vandaar dat ik hem in mijn zij, net onder mijn bhband wil. Is dus wel over mijn ribben, dus ik ben nu al bang voor de pijn, hihi.
alleen de tekst ?? zal wel mee vallen dan hoor; wel pijnlijk, maar niet lang

Ik vind het wel een mooie, maar dan met de helm nog erbij, en dan op een schouderblad ofzo..
pi_79300440
Met helm erbij heb ik inderdaad ook nog over zitten denken, is ook wel erg tof.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:40:04 #135
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79300715
Dan blijft dat 'Smiths' thema er nog een beetje in, én het is niet zo kaal als alleen lettering..

Ik denk dat dat heel tof is in grey shading, net als op het plaatje.. + een schaduwtje erachter om hem wat naar voren te halen
pi_79310158
Mag je je tattoo eigenlijk niet wassen met een washandje? Anders is het best omslachtig als je iedere dag 2 á 3x onder de douche moet speciaal voor een tattoo...

Ik zal trouwens morgen wel foto's plaatsen van m'n tattoo. Ben nog ff aan het bijkomen, al met al was het een aardige lig van 3 uur. Daarna nog 2,5 uur terug reizen. Dus best een drukke dag,

Maar hij's wel echt super mooi, en best part of all: GRATIS! Omdat ik de broer van de beste vriend van de tatoeerder ben hoefde ik nada te betalen. Hoe tof is dat! Binnenkort maar 'ns op een etentje trakteren.
pi_79310320
Mazzelpik!
Met een washandje kan, maar dan deppen!!!
Welke plek zittie?
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:41:54 #138
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79310434
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Blistering het volgende:
Mag je je tattoo eigenlijk niet wassen met een washandje? Anders is het best omslachtig als je iedere dag 2 á 3x onder de douche moet speciaal voor een tattoo...

Ik zal trouwens morgen wel foto's plaatsen van m'n tattoo. Ben nog ff aan het bijkomen, al met al was het een aardige lig van 3 uur. Daarna nog 2,5 uur terug reizen. Dus best een drukke dag,

Maar hij's wel echt super mooi, en best part of all: GRATIS! Omdat ik de broer van de beste vriend van de tatoeerder ben hoefde ik nada te betalen. Hoe tof is dat! Binnenkort maar 'ns op een etentje trakteren.
Bij mij staat in het lijstje van nono's, volgens mij omdat washandjes vaak meerdere keren gebrukt worden, dus hygiëne technisch.. je mag het ook afdrogen met een handdoek, dus een andere reden zou ik niet weten...

waar zit íe ?? schouderblad ofzo ??

Tof dat ie gratis was
pi_79310563
Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm. Overigens gebruik ik m'n washandjes eenmalig. Dus deppend met heet water moet toch wel kunnen me dunkt?
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:48:43 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79310759
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Blistering het volgende:
Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm. Overigens gebruik ik m'n washandjes eenmalig. Dus deppend met heetlauwwarm water moet toch wel kunnen me dunkt?

Heet ga je niet fijn vinden de eerste paar keer
pi_79310981
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heet ga je niet fijn vinden de eerste paar keer
Heet is prima, en werd ook aangeraden. Net ook al een hete douche gehad, viel best mee. Enkel een beetje branderig.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:59:59 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79311336
Ik heb hier een thermostaatkraan, en die moest echt naar 30 ofzo de eerste keer; en ik ben niet bepaald kleinzerig
Volgens mij kon hij de 3e dag bij mij pas op de temperatuur waarop ik normaal douche
pi_79314117
Geen washandje om een hele simpele reden; het schuurt. Gewoon met je hand en je zeepje/sopje En deppend afdrogen dus, of aan de lucht.
pi_79322299
Morgen avond wordt mijn 3e Tattoo gezet! Een boedhistisch mantra aan de binnenkant van m'n linkerpols. Het heeft voor mij een speciale betekenis. Heb er heel veel zin in, al zie ik op tegen de pijn...pijnlijke plek vermoed ik.

plaatje, het is het bovenste symbool:
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:50:21 #145
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79324241
Zo, de 1ste nacht overleefd. Relatief goed geslapen, werd alleen wel vroeg wakker..Net ff m'n tat gewassen met warm water, zonder washandje . Gewoon met de hand rustig. Nu zit ie weer in de vaseline.

Ik merk trouwens dat er op 1 stuk al een beetje een vel oid lijkt te komen, iig wat schilfers ofzo..

En succes vandaag GG!
pi_79324361
ben wel benieuwd naar je plaatje Blistering!
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:57:02 #147
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79324382
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
ben wel benieuwd naar je plaatje Blistering!
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.

pi_79325595
Zo dan! Mooi gezet!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18:15 #149
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79326558
Hoe vaak wassen / smeren jullie de tattoo eigenlijk op een dag? Mij werd 2x wassen, 3x smeren aangeraden per dag.

Ik doe nu, 's morgens wassen, daarna insmeren. Idem dito 's avonds. Moet alleen nog tussendoor een keertje een goeie tijd vinden om te smeren. Die vaseline blijft trouwens wel lekker glimmen . Is het dan niet erg als je 's middags wéér gaat smeren? I.v.m. een dubbele laag ofzo..
pi_79326717
tattoo vind post...
pi_79331352
" Blistering: gewoon beetje in de gaten houden, als het droog wordt smeer je opnieuw. Ik zou er geen wekker op zetten
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:09:23 #152
pi_79331483
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Blistering het volgende:
Hoe vaak wassen / smeren jullie de tattoo eigenlijk op een dag? Mij werd 2x wassen, 3x smeren aangeraden per dag.

Ik doe nu, 's morgens wassen, daarna insmeren. Idem dito 's avonds. Moet alleen nog tussendoor een keertje een goeie tijd vinden om te smeren. Die vaseline blijft trouwens wel lekker glimmen . Is het dan niet erg als je 's middags wéér gaat smeren? I.v.m. een dubbele laag ofzo..
hmm ik zou echt niet te veel gaan smeren als ik jou was. dan wordt de tattoo echt wee-ig. ik smeer altijd 2 keer per dag, als ik wakker word, en als ik ga slapen. en was de tattoo elke dag 1 keer tijdens het douchen.
ga eens koffie halen
pi_79331709
Volgende week een afspraak maken bij 25 to life voor die van mij Kan volgens een medewerkster al gauw terecht, omdat het een klein en simpel dingetje is.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:27:31 #154
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79332204
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgende week een afspraak maken bij 25 to life voor die van mij Kan volgens een medewerkster al gauw terecht, omdat het een klein en simpel dingetje is.
En wat wordt het?
Once in a while, I just wanna dance and feel good
pi_79332541
Een ampersand in een mooi serif lettertype.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:46:49 #156
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_79332824
Ik wil binnenkort een tattoo op mn schouder/arm/rug/borstkast laten zetten :

Qua grootte een beetje zoals dit :

Hoeveel geld zal ik hier ongeveer voor kwijt zijn?
  vrijdag 19 maart 2010 @ 12:54:24 #157
pi_79333085
helemaal ingekleurd? gaat echt wel wat uurtjes in zitten...
ga eens koffie halen
pi_79334056
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.

[ afbeelding ]
Of het komt door de buiging van je arm, of die dobbelsteen is zo scheef al een josti
Lieutenant General Omar Bradley
"I have returned many times to honour the valiant men who died…every man who set foot on Omaha Beach was a hero."
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:30:31 #159
238372 DrD00m
Hmmpf Hmmpf
pi_79334422
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
helemaal ingekleurd? gaat echt wel wat uurtjes in zitten...
De stralen wel, de circel zelf niet. Zoals op de tekening zeg maar.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 13:53:53 #160
259233 GimmeGore
pi_79335282
nog 2,5 uur!!!

en ik voel me zwaar klote...
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:00:19 #161
pi_79335553
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef SvenM het volgende:

[..]

Of het komt door de buiging van je arm, of die dobbelsteen is zo scheef al een josti
ga eens koffie halen
pi_79335765
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:00 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

Jawat met je onderbouwde post? Ziet er toch niet uit, gast.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:17:23 #163
52349 purplerose
pi_79336258
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Lesl het volgende:

[..]

misschien was het de bedoeling dat die dobbelsteen er zo uit moet zien? Niet alles moet maar recht en strak te zijn
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:18:33 #164
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79336306
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef GimmeGore het volgende:
nog 2,5 uur!!!

Halve doos bonbons doet wonderen; je moet toch een gevulde maag hebben
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:38:13 #165
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79337108
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef GimmeGore het volgende:
nog 2,5 uur!!!

Komt wel goed joh, tis het waard moet je maar denken
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:44:16 #166
259233 GimmeGore
pi_79337376
Ik voel me niet klote om die tattoo, daar heb ik wel zin in.
Maar t zijn wat persoonlijke issues die me uit mn slaap hebben gehouden en die ervoor zorgen dat ik geen hap door mn strot krijg
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:49:03 #167
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_79337529
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef purplerose het volgende:

[..]

misschien was het de bedoeling dat die dobbelsteen er zo uit moet zien? Niet alles moet maar recht en strak te zijn
nee je laat hem express ongelijk zetten.....
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:49:16 #168
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79337539
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:44 schreef GimmeGore het volgende:
Ik voel me niet klote om die tattoo, daar heb ik wel zin in.
Maar t zijn wat persoonlijke issues die me uit mn slaap hebben gehouden en die ervoor zorgen dat ik geen hap door mn strot krijg
Da's nieggoe

Ik heb al meerdere mensen ziek zien worden tijdens het prikken omdat ze nuchter waren, ik zou toch maar proberen om een bobo naar binnen te proppen, al is het er maar ééntje

Sterkte
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:52:15 #169
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79337650
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

nee je laat hem express ongelijk zetten.....
Heb jij de schets gezien waarvanaf hij gemaakt is ??
Nee dus, en tot zover jouw vermogen om te bepalen of de dobbelsteen wel- of niet gelukt is

Persoonlijk vind ik het ook niet echt mooi, maar als de eigenaar van het plaatje hem zo wilde, wie de fuk zijn wij dan om het af te zeiken
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:16:28 #170
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79338622
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heb jij de schets gezien waarvanaf hij gemaakt is ??
Nee dus, en tot zover jouw vermogen om te bepalen of de dobbelsteen wel- of niet gelukt is

Persoonlijk vind ik het ook niet echt mooi, maar als de eigenaar van het plaatje hem zo wilde, wie de fuk zijn wij dan om het af te zeiken
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uit . En ik vind 'm ook erg goed gelukt!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:21:56 #171
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79338876
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

Kijk ! dat bedoel ik

Als jij blij bent is het goed toch ??
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:42:04 #172
pi_79339741
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Lesl het volgende:

[..]

dat je nog geen eens snapt waarom ik zo reageerde, zegt voor mij al genoeg, gast.
ga eens koffie halen
pi_79339807
Omg oldschool jongens, jeweetzzelluftog! Hoop zelfbenoemde experts die je nooit in dit topic ziet ineens.
Volgende week zaterdag ga ik naar Pirate Piercing naar Tom (von Lucky ) om mijn nieuwe old school tatttoo te bespreken. En ik ga expres naar hem, omdat hij goede authentiek scheve old school zet!

O ja, het gaat Liegebeest worden. Die groene met die pingpongalogen jah.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:53:44 #174
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79340175
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Omg oldschool jongens, jeweetzzelluftog! Hoop zelfbenoemde experts die je nooit in dit topic ziet ineens.
Volgende week zaterdag ga ik naar Pirate Piercing naar Tom (von Lucky ) om mijn nieuwe old school tatttoo te bespreken. En ik ga expres naar hem, omdat hij goede authentiek scheve old school zet!

Ghi.. kewl

Motivatie ? je jokt wel eens ??
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:53:57 #175
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_79340181
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Blistering het volgende:

[..]

ben benieuwd naar de niet Iphone foto's voor de rest ziet ie er namelijk goed uit.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:55:00 #176
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_79340228
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

[ afbeelding ]

Ghi.. kewl

Motivatie ? je jokt wel eens ??
als ik het goed heb heeft ze een arm (of whatever) vol met dingen (uit d'r jeugd??) die ze leuk vind? gameboys etc
  vrijdag 19 maart 2010 @ 15:59:38 #177
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79340387
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:55 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

als ik het goed heb heeft ze een arm (of whatever) vol met dingen (uit d'r jeugd??) die ze leuk vind? gameboys etc
Tof !!! fotooooows !!

Ik heb wel eens met het idee gespeeld om alle automerken waarin ik heb gereden op een ledemaat te laten prikken, heb je meteen een project for life
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:02:23 #178
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79340499
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef AntiChrist het volgende:

[..]

ben benieuwd naar de niet Iphone foto's voor de rest ziet ie er namelijk goed uit.
Bij deze

Kan je ook gelijk zien hoe erg m'n arm nog is opgezet
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:06:02 #179
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79340656
Hij is mooi hoor, mooie heldere kleuren
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_79340668
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:59 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Tof !!! fotooooows !!

Ik heb wel eens met het idee gespeeld om alle automerken waarin ik heb gereden op een ledemaat te laten prikken, heb je meteen een project for life
Lol dat zou ook een grappig idee zijn!
Blistering; ik vind hem supergaaf! Dat ding MOET krom!
En Liegebeest keek ik vroeger het allerliefste ja. Verder staan er ook andere dingen op dan dingen van vroeger, da's alleen de Gameboy (nog).
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:06:46 #181
259233 GimmeGore
pi_79340688
quote:
nieuwe old school tatttoo
ik moest er om lachen

Nou, ff de rest van mn eten naar binnenschuiven, richting de geldautomaat en dan onder de naald!
pi_79340835
OH lol dat klinkt krom ja En dat is het ook hopelijk.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:11:59 #183
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79340930
Thnx mensen . En GimmeGore, ik merkte ook dat genoeg voedsel, drinken een lege blaas erg helpt tijdens het zetten. Een honger gevoel, of dat je moet plassen oid is echt niet tof.

Alhoewel ik wel moet bekennen dat ik niet erg veel door m'n strot kreeg i.v.m. spanning .

Nogmaals succes, en post pics van het resultaat!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:12:39 #184
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79340966
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Lol dat zou ook een grappig idee zijn!
Blistering; ik vind hem supergaaf! Dat ding MOET krom!
En Liegebeest keek ik vroeger het allerliefste ja. Verder staan er ook andere dingen op dan dingen van vroeger, da's alleen de Gameboy (nog).
Gewoon dingen waar je van houdt was het toch? En ik vind het zo leuk dat je zo herkenbaar bent want ik heb je wel eens gespot haha!
pi_79341124
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:

[..]

dat je nog geen eens snapt waarom ik zo reageerde, zegt voor mij al genoeg, gast.
Komt misschien omdat je enkel een smiley gebruikt, faalhaas.
pi_79341189

Ik vind dat altijd best eng om achteraf te horen! (Ja ik ben een verlegen mietje) Waar dan? Waarom zei je niks?!
pi_79341765
Pff ik ben vrij nerveus voor vanavond...om 22u wordt ie gezet!
Ik vrees dat het erggg pijn gaat doen! Maargoed zoals de TT al zegt: pijn = fijn

Mja aan de andee kant, die anere 2 tattoos van mij deden helemaal niet pijn. Je voelt het wel maar om nou te zeggen echt pijn, nee. Maar dat was op mijn schouderblad en andere enkel. Ach we zien het wel.

Maar vooraf goed eten dus?
pi_79341941
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
Thanx
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:36:47 #189
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79342107
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef ParanoidEv het volgende:

Ik vind dat altijd best eng om achteraf te horen! (Ja ik ben een verlegen mietje) Waar dan? Waarom zei je niks?!
Yeah right
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 16:37:30 #190
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79342138
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Suuz_ het volgende:
Pff ik ben vrij nerveus voor vanavond...om 22u wordt ie gezet!
Ik vrees dat het erggg pijn gaat doen! Maargoed zoals de TT al zegt: pijn = fijn

Mja aan de andee kant, die anere 2 tattoos van mij deden helemaal niet pijn. Je voelt het wel maar om nou te zeggen echt pijn, nee. Maar dat was op mijn schouderblad en andere enkel. Ach we zien het wel.

Maar vooraf goed eten dus?
Jep; sterkte; komt allemaal goed
pi_79342275
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Yeah right
SPOILER
Ehm, alleen met kleine tieten kan je mietig zijn? Het is een normale foto hoor.
SPOILER
  vrijdag 19 maart 2010 @ 17:02:02 #192
52349 purplerose
pi_79343229
quote:

Dat heb ik met de Carebears Daar ga ik er nog es 1 van laten zetten, denk na me heksen pinup

Edit: En deze vind ik ook geniaal, weet alleen nog niet psies waar.

vrijdag 19 maart 2010 @ 17:44:00 #193
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79344814
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef ParanoidEv het volgende:

Hahaha volgens mij was dat op de conventie in... *denkt heel hard na* ik weet het niet meer waar dat was, in de buurt van vlissingen denk ik. En ik ben te verlegen om iets te zeggen en wat roep je dan, hey ParanoidEv van Fok!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 17:57:33 #194
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79345236
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ehm, alleen met kleine tieten kan je mietig zijn? Het is een normale foto hoor.
SPOILER
Neuh, je verkeerd me begrijpt denk ik

Zoals je daar op de foto staat, kom je niet bepaald verlegen over, eigenlijk integendeel
pi_79345603
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Debsterr het volgende:

[..]

Hahaha volgens mij was dat op de conventie in... *denkt heel hard na* ik weet het niet meer waar dat was, in de buurt van vlissingen denk ik. En ik ben te verlegen om iets te zeggen en wat roep je dan, hey ParanoidEv van Fok!
Ja! En dan verstop ik me onder de tafel en ren jij hard weg.
SD:Snaphetnu!

Goed, over naar een interessantere discussie.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:11:05 #196
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79345682
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:08 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Ja! En dan verstop ik me onder de tafel en ren jij hard weg.
SD:Snaphetnu!

Goed, over naar een interessantere discussie.
Cool, doe ik de volgende keer . Ben erg benieuwd naar je Liegebeest alvast!

Ik moet (nog steeds ja) die 2 mislukte sterren laten fiksen .
pi_79345812
Ga je naar de conventie in Breda? Dan kan je het hoi zeggen combineren met fixen natuurlijk
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:19:35 #198
259233 GimmeGore
pi_79345981
Hij staat erop!

Heilige poep, Bonel werkt echt snel
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:20:13 #199
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79346008
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Ga je naar de conventie in Breda? Dan kan je het hoi zeggen combineren met fixen natuurlijk
Oeh, dat is misschien wel een idee.. Maar dan omdat VVV er ook staat en ik eens wil peilen wat hij gaat schatten voor m'n rug, zodat ik weet hoeveel ik moet sparen. Ik ben een te grote schijterd om op een conventie te laten prikken, dan word ik nog zenuwachtiger en val ik waarschijnlijk flauw .

Maar goed, wel een toffe conventie denk ik!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 18:20:30 #200
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79346018
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef GimmeGore het volgende:
Hij staat erop!

Heilige poep, Bonel werkt echt snel
Fotoooooooo
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo