Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat isquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Kleintje19 het volgende:
[..]
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizen![]()
gelukkig zitten ze ook op de conventie in zeist dus dat scheelt weer, maar voor bijwerken moet ik toch echt naar belgie![]()
[..]

mooi!quote:Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef purplerose het volgende:
TVPtje met kersjes
Beetje crappy foto ik weet
[ afbeelding ]
I love kersjes en day of the dead skulls en heb hem laten zetten ter ere van mijn grootouders
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :pquote:Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is
Hoe zou het met Blistering gaan?
Lastig plekkie dat het zo pijnlijk was ??quote:Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :p
alleen de tekst ?? zal wel mee vallen dan hoor; wel pijnlijk, maar niet langquote:Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
TVP
Ik heb een hele simpele, doch vrij "controversiële" tattoo in mijn hoofd. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem ga laten zetten als ik over ong. een jaar het nog steeds wil.
Het is de tekst "meat is murder", in het handschrift zoals op het album van The Smiths
[ afbeelding ]
Uitleg: Ik ben al ruim 5 jaar vegetariër, sinds mijn 13e. Voor mij persoonlijk een belangrijk(e) overtuiging/principe. Daarnaast ben ik groot fan van the smiths, een band met voor mij ook een vrij hoge emotionele waarde. Het is dus niet zo dat ik me graag bemoei met vleeseters en een of andere vega-jehovah ben, die mensen háát ik juist. Het is dus puur persoonlijk. Vandaar dat ik hem in mijn zij, net onder mijn bhband wil. Is dus wel over mijn ribben, dus ik ben nu al bang voor de pijn, hihi.
Bij mij staat in het lijstje van nono's, volgens mij omdat washandjes vaak meerdere keren gebrukt worden, dus hygiëne technisch.. je mag het ook afdrogen met een handdoek, dus een andere reden zou ik niet weten...quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Blistering het volgende:
Mag je je tattoo eigenlijk niet wassen met een washandje? Anders is het best omslachtig als je iedere dag 2 á 3x onder de douche moet speciaal voor een tattoo...
Ik zal trouwens morgen wel foto's plaatsen van m'n tattoo. Ben nog ff aan het bijkomen, al met al was het een aardige lig van 3 uur. Daarna nog 2,5 uur terug reizen. Dus best een drukke dag,
Maar hij's wel echt super mooi, en best part of all: GRATIS! Omdat ik de broer van de beste vriend van de tatoeerder ben hoefde ik nada te betalen. Hoe tof is dat! Binnenkort maar 'ns op een etentje trakteren.
quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Blistering het volgende:
Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm. Overigens gebruik ik m'n washandjes eenmalig. Dus deppend met heetlauwwarm water moet toch wel kunnen me dunkt?
Heet is prima, en werd ook aangeraden. Net ook al een hete douche gehad, viel best mee. Enkel een beetje branderig.quote:Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
![]()
Heet ga je niet fijn vinden de eerste paar keer
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
ben wel benieuwd naar je plaatje Blistering!
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |