abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:06:58 #126
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79294305
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:05 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizen

gelukkig zitten ze ook op de conventie in zeist dus dat scheelt weer, maar voor bijwerken moet ik toch echt naar belgie
[..]
Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is

Hoe zou het met Blistering gaan?
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:33:56 #127
52349 purplerose
Footsteps lead me to Eddie O+
pi_79295329
TVPtje met kersjes

Beetje crappy foto ik weet

I love kersjes en day of the dead skulls en heb hem laten zetten ter ere van mijn grootouders
Uit een goeie worst hoort sap te komen! :7
Best place for a woman? Face down, ass up
In perfect love and perfect trust. An'ye harm none do what ye will
I Lipsmackers ftw baby! Yeahhh!
  donderdag 18 maart 2010 @ 14:50:02 #128
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_79295904
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:33 schreef purplerose het volgende:
TVPtje met kersjes

Beetje crappy foto ik weet

[ afbeelding ]

I love kersjes en day of the dead skulls en heb hem laten zetten ter ere van mijn grootouders
mooi!
ga eens koffie halen
pi_79298724
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is

Hoe zou het met Blistering gaan?
met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :p
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_79299425
tvp
pi_79299448
TVP

Ik heb een hele simpele, doch vrij "controversiële" tattoo in mijn hoofd. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem ga laten zetten als ik over ong. een jaar het nog steeds wil.

Het is de tekst "meat is murder", in het handschrift zoals op het album van The Smiths

Uitleg: Ik ben al ruim 5 jaar vegetariër, sinds mijn 13e. Voor mij persoonlijk een belangrijk(e) overtuiging/principe. Daarnaast ben ik groot fan van the smiths, een band met voor mij ook een vrij hoge emotionele waarde. Het is dus niet zo dat ik me graag bemoei met vleeseters en een of andere vega-jehovah ben, die mensen háát ik juist. Het is dus puur persoonlijk. Vandaar dat ik hem in mijn zij, net onder mijn bhband wil. Is dus wel over mijn ribben, dus ik ben nu al bang voor de pijn, hihi.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:28:11 #132
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79300166
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 15:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

met mij gaat alles prima hoor, maar mijn god wat een pijn zeg.. Maar het was het waard :p
Lastig plekkie dat het zo pijnlijk was ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:30:46 #133
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79300271
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 16:13 schreef AllOfTheSameBlood het volgende:
TVP

Ik heb een hele simpele, doch vrij "controversiële" tattoo in mijn hoofd. Heb met mezelf afgesproken dat ik hem ga laten zetten als ik over ong. een jaar het nog steeds wil.

Het is de tekst "meat is murder", in het handschrift zoals op het album van The Smiths
[ afbeelding ]

Uitleg: Ik ben al ruim 5 jaar vegetariër, sinds mijn 13e. Voor mij persoonlijk een belangrijk(e) overtuiging/principe. Daarnaast ben ik groot fan van the smiths, een band met voor mij ook een vrij hoge emotionele waarde. Het is dus niet zo dat ik me graag bemoei met vleeseters en een of andere vega-jehovah ben, die mensen háát ik juist. Het is dus puur persoonlijk. Vandaar dat ik hem in mijn zij, net onder mijn bhband wil. Is dus wel over mijn ribben, dus ik ben nu al bang voor de pijn, hihi.
alleen de tekst ?? zal wel mee vallen dan hoor; wel pijnlijk, maar niet lang

Ik vind het wel een mooie, maar dan met de helm nog erbij, en dan op een schouderblad ofzo..
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79300440
Met helm erbij heb ik inderdaad ook nog over zitten denken, is ook wel erg tof.
  donderdag 18 maart 2010 @ 16:40:04 #135
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79300715
Dan blijft dat 'Smiths' thema er nog een beetje in, én het is niet zo kaal als alleen lettering..

Ik denk dat dat heel tof is in grey shading, net als op het plaatje.. + een schaduwtje erachter om hem wat naar voren te halen
pi_79310158
Mag je je tattoo eigenlijk niet wassen met een washandje? Anders is het best omslachtig als je iedere dag 2 á 3x onder de douche moet speciaal voor een tattoo...

Ik zal trouwens morgen wel foto's plaatsen van m'n tattoo. Ben nog ff aan het bijkomen, al met al was het een aardige lig van 3 uur. Daarna nog 2,5 uur terug reizen. Dus best een drukke dag,

Maar hij's wel echt super mooi, en best part of all: GRATIS! Omdat ik de broer van de beste vriend van de tatoeerder ben hoefde ik nada te betalen. Hoe tof is dat! Binnenkort maar 'ns op een etentje trakteren.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_79310320
Mazzelpik!
Met een washandje kan, maar dan deppen!!!
Welke plek zittie?
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:41:54 #138
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79310434
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:36 schreef Blistering het volgende:
Mag je je tattoo eigenlijk niet wassen met een washandje? Anders is het best omslachtig als je iedere dag 2 á 3x onder de douche moet speciaal voor een tattoo...

Ik zal trouwens morgen wel foto's plaatsen van m'n tattoo. Ben nog ff aan het bijkomen, al met al was het een aardige lig van 3 uur. Daarna nog 2,5 uur terug reizen. Dus best een drukke dag,

Maar hij's wel echt super mooi, en best part of all: GRATIS! Omdat ik de broer van de beste vriend van de tatoeerder ben hoefde ik nada te betalen. Hoe tof is dat! Binnenkort maar 'ns op een etentje trakteren.
Bij mij staat in het lijstje van nono's, volgens mij omdat washandjes vaak meerdere keren gebrukt worden, dus hygiëne technisch.. je mag het ook afdrogen met een handdoek, dus een andere reden zou ik niet weten...

waar zit íe ?? schouderblad ofzo ??

Tof dat ie gratis was
pi_79310563
Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm. Overigens gebruik ik m'n washandjes eenmalig. Dus deppend met heet water moet toch wel kunnen me dunkt?
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:48:43 #140
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79310759
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:44 schreef Blistering het volgende:
Hij zit aan de binnenkant van m'n bovenarm. Overigens gebruik ik m'n washandjes eenmalig. Dus deppend met heetlauwwarm water moet toch wel kunnen me dunkt?

Heet ga je niet fijn vinden de eerste paar keer
pi_79310981
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 20:48 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Heet ga je niet fijn vinden de eerste paar keer
Heet is prima, en werd ook aangeraden. Net ook al een hete douche gehad, viel best mee. Enkel een beetje branderig.
  donderdag 18 maart 2010 @ 20:59:59 #142
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79311336
Ik heb hier een thermostaatkraan, en die moest echt naar 30 ofzo de eerste keer; en ik ben niet bepaald kleinzerig
Volgens mij kon hij de 3e dag bij mij pas op de temperatuur waarop ik normaal douche
pi_79314117
Geen washandje om een hele simpele reden; het schuurt. Gewoon met je hand en je zeepje/sopje En deppend afdrogen dus, of aan de lucht.
pi_79322299
Morgen avond wordt mijn 3e Tattoo gezet! Een boedhistisch mantra aan de binnenkant van m'n linkerpols. Het heeft voor mij een speciale betekenis. Heb er heel veel zin in, al zie ik op tegen de pijn...pijnlijke plek vermoed ik.

plaatje, het is het bovenste symbool:
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:50:21 #145
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79324241
Zo, de 1ste nacht overleefd. Relatief goed geslapen, werd alleen wel vroeg wakker..Net ff m'n tat gewassen met warm water, zonder washandje . Gewoon met de hand rustig. Nu zit ie weer in de vaseline.

Ik merk trouwens dat er op 1 stuk al een beetje een vel oid lijkt te komen, iig wat schilfers ofzo..

En succes vandaag GG!
pi_79324361
ben wel benieuwd naar je plaatje Blistering!
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
  vrijdag 19 maart 2010 @ 08:57:02 #147
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79324382
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
ben wel benieuwd naar je plaatje Blistering!
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.

pi_79325595
Zo dan! Mooi gezet!
  vrijdag 19 maart 2010 @ 10:18:15 #149
197057 Blistering
Gooner Pride
pi_79326558
Hoe vaak wassen / smeren jullie de tattoo eigenlijk op een dag? Mij werd 2x wassen, 3x smeren aangeraden per dag.

Ik doe nu, 's morgens wassen, daarna insmeren. Idem dito 's avonds. Moet alleen nog tussendoor een keertje een goeie tijd vinden om te smeren. Die vaseline blijft trouwens wel lekker glimmen . Is het dan niet erg als je 's middags wéér gaat smeren? I.v.m. een dubbele laag ofzo..
pi_79326717
tattoo vind post...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')