quote:Op zaterdag 13 maart 2010 21:18 schreef tijnbrein het volgende:
Ik zit ook al tijde te denken over een tattoo.Nu alleen nog het ontwerp maken en geld sparen
Hehehequote:Op zondag 14 maart 2010 14:24 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Je hebt mazzel: dat kan tegelijkertijd
Die tattoo is niet zomaar.quote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.
Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt!
* Blistering zenuwachtig is
Hahaquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:49 schreef Love Mae King het volgende:
[..]
Je hoeft niet zenuwachtig te zijn joh. Tis alleen maar de aller ergste pijn die je je kan voorstelen, uuuuren achter elkaar, maar na een week of zes mag je weer warm douchen en liggend slapen dus dan voel je je vast wel weer wat beter.
toi toi toi!!!
Ik mag overmorgen!quote:Op woensdag 17 maart 2010 09:25 schreef Blistering het volgende:
Morgen ben ik aan de beurt!
* Blistering zenuwachtig is
Inderdaad. Net ff gebeld met m'n tatoeerder, laatste dingetjes doorgesproken etc. ff wat plaatjes gemaild. Laat morgen maar aanbrekenquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:19 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Ik mag overmorgen!
Het kan me niet snel genoeg overmorgen zijn
Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooiquote:Op zondag 14 maart 2010 15:02 schreef GimmeGore het volgende:
En bedenken of je een tattoo wil om het hebben van een tattoo of om een andere rede..
Ik heb altijd het gevoel dat mensen die een tattoo willen, maar niet weten wat ze willen voor tattoo, het alleen maar doen om te kunnen zeggen dat ze een tattoo hebben.
Bij mij is het dan ook altijd anders om. Ik vind iets mooi om naar te kijken en dan denk ik: dat zou wel een mooie tattoo maken
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.quote:Op woensdag 17 maart 2010 12:46 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Vind je dat een tattoo per se een reden moet hebben? Ik niet. Het lijkt haast wel verboden om een tattoo te hebben simpelweg omdat je het beeld gewoon heel erg mooi vind. Als je tattoo wel een 'diepzinnige' reden heeft is dat natuurlijk ook mooi, daar niet van. Want 'mooi' is net zo goed een reden, toch?
Of misschien bedoelen mensen als ze zeggen 'ik weet nog niet wat' wel gewoon dat ze zoveel dingen wel leuk lijken, maar niet zeker weten of ze dat wel hun hele leven op hun lichaam willen. En wat te denken van mensen die al tattoos hebben en zeggen 'ik wil er nog wel een, maar geen idee wat'. Dan is het vaak voor mensen ineens heel anders en helemaal niet van 'oh, vast omdat je een tattoo wilt'.
Ik bedoel het overigens niet gemeen hoor,. Ik vroeg het me gewoon af.
Op die manier.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:24 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
Mijn nieuwe tattoo komt ook maar om 2 redenen, omdat ik het mooi vind en omdat het kan.
Maar je leest vaak op fora: "ik wil een tattoo, maar ik weet niet wat." En dat vind ik gewoon raar.
Ik heb daar altijd van die "dan neem ik maar een tribal draak op mn kuit" ideeën bij, dan heb ik hem tenminste
Dat bedoel ik inderdaad.quote:Op woensdag 17 maart 2010 13:45 schreef MarMar het volgende:
Mwach, bij mij blijft het wel een work in progress idee..
Ik wil nog meer tattoos maar weet nog niet precies wat en waar. Als de tijd er is borrelt het idee wel op en komt er nog een nieuwe tattoo bij.
Komt op hetzelfde neer toch?
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattooquote:Op donderdag 18 maart 2010 06:58 schreef Blistering het volgende:
Goed, aankleden en reizen maarTot strax mensen! Ik ben op van de zenuwen, ik kan echt niet wachten tot ik klaar ben
ik bloed sowieso al heel weinig als ik een tattoo laat zetten.quote:Op donderdag 18 maart 2010 13:25 schreef GimmeGore het volgende:
ik heb trouwens laatst ergens gelezen dat je appelsap moet drinken zodat je bloed dikker wordt en je tattoo minder bloedt.
Is dit waar? Is dit zinvol?
(ik heb nog nooit mee kunnen kijken bij mn eigen tattoo's dus ik weet niet of ik hard bloed met zulke dingen.)
er zitten genoeg tattoomensjes in en rondom utrecht, maar toch koos ik ervoor om helemaal naar belgie te reizenquote:Op donderdag 18 maart 2010 11:15 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
wat een tijd om te moeten gaan reizen voor een tattoo
Ben ik ff blij dat ik morgen om 16:20 op de fiets stap, zodat ik ruim op tijd ben voor mn afspraak van 16:30
ik nog 3 weken en 2 dagenquote:Op woensdag 17 maart 2010 14:13 schreef MarMar het volgende:
yeah, genoeg.
Nog drie weken en 1 dag!!!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |