hmm ik zou echt niet te veel gaan smeren als ik jou was. dan wordt de tattoo echt wee-ig. ik smeer altijd 2 keer per dag, als ik wakker word, en als ik ga slapen. en was de tattoo elke dag 1 keer tijdens het douchen.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 10:18 schreef Blistering het volgende:
Hoe vaak wassen / smeren jullie de tattoo eigenlijk op een dag? Mij werd 2x wassen, 3x smeren aangeraden per dag.
Ik doe nu, 's morgens wassen, daarna insmeren. Idem dito 's avonds. Moet alleen nog tussendoor een keertje een goeie tijd vinden om te smeren. Die vaseline blijft trouwens wel lekker glimmen. Is het dan niet erg als je 's middags wéér gaat smeren? I.v.m. een dubbele laag ofzo..
En wat wordt het?quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:14 schreef WHATSHESAID het volgende:
Volgende week een afspraak maken bij 25 to life voor die van mijKan volgens een medewerkster al gauw terecht, omdat het een klein en simpel dingetje is.
Of het komt door de buiging van je arm, of die dobbelsteen is zo scheef al een jostiquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:57 schreef Blistering het volgende:
[..]
Bij deze een snelle foto (gemaakt met iPhone). Zal dit weekend de goeie camera optrommelen.
[ afbeelding ]
De stralen wel, de circel zelf niet. Zoals op de tekening zeg maar.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:54 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
helemaal ingekleurd? gaat echt wel wat uurtjes in zitten...
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:20 schreef SvenM het volgende:
[..]
Of het komt door de buiging van je arm, of die dobbelsteen is zo scheef al een josti
misschien was het de bedoeling dat die dobbelsteen er zo uit moet zien? Niet alles moet maar recht en strak te zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Lesl het volgende:
[..]
Jawat met je onderbouwde post? Ziet er toch niet uit, gast.
Halve doos bonbons doet wonderen; je moet toch een gevulde maag hebbenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef GimmeGore het volgende:
nog 2,5 uur!!!
en ik voel me zwaar klote...
Komt wel goed joh, tis het waard moet je maar denkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:53 schreef GimmeGore het volgende:
nog 2,5 uur!!!
en ik voel me zwaar klote...
nee je laat hem express ongelijk zetten.....quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:17 schreef purplerose het volgende:
[..]
misschien was het de bedoeling dat die dobbelsteen er zo uit moet zien? Niet alles moet maar recht en strak te zijn
Da's nieggoequote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:44 schreef GimmeGore het volgende:
Ik voel me niet klote om die tattoo, daar heb ik wel zin in.
Maar t zijn wat persoonlijke issues die me uit mn slaap hebben gehouden en die ervoor zorgen dat ik geen hap door mn strot krijg
Heb jij de schets gezien waarvanaf hij gemaakt is ??quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:49 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
nee je laat hem express ongelijk zetten.....
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uitquote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:52 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Heb jij de schets gezien waarvanaf hij gemaakt is ??
Nee dus, en tot zover jouw vermogen om te bepalen of de dobbelsteen wel- of niet gelukt is![]()
Persoonlijk vind ik het ook niet echt mooi, maar als de eigenaar van het plaatje hem zo wilde, wie de fuk zijn wij dan om het af te zeiken
Kijk ! dat bedoel ikquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uit. En ik vind 'm ook erg goed gelukt!
dat je nog geen eens snapt waarom ik zo reageerde, zegt voor mij al genoeg, gast.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:05 schreef Lesl het volgende:
[..]
Jawat met je onderbouwde post? Ziet er toch niet uit, gast.
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Omg oldschool jongens, jeweetzzelluftog! Hoop zelfbenoemde experts die je nooit in dit topic ziet ineens.
Volgende week zaterdag ga ik naar Pirate Piercing naar Tom (von Lucky) om mijn nieuwe old school tatttoo te bespreken. En ik ga expres naar hem, omdat hij goede authentiek scheve old school zet!
O ja, het gaat Liegebeest worden. Die groene met die pingpongalogen jah.
ben benieuwd naar de niet Iphone foto'squote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:16 schreef Blistering het volgende:
[..]
Zo kwam de dobbelsteen het mooiste uit. En ik vind 'm ook erg goed gelukt!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |