Ja dat dus! Ik heb ook met een piercing en een tattoo in de zorg gewerkt en ze vonden het helemaal geweldig, hele tijd kijken naar het glittertje bij me mond. Zo leukquote:Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef sproetjes het volgende:
over het algemeen kom ik vrij veel in contact met de oudere generatie op mn werk (sportschool, maar geef ook oudere lessen, en aqua joggen enzo)
die vinden mijn tattoo juist altijd helemaal geweldig, hoevaak ik al niet gehoord heb "kiiiiiiiiind wat heb je een mooi plaatje op je rug! laat eens zien?"
ik heb dan ook een backpiece vol bloemen, dat maakt het misschien wat sneller geaccepteerd
Sjee, het zit er voor de rest van je leven op hoor, heb een maand geduld mens..quote:Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
morge idd een week....maar kan/wil niet meer wachte!heb schijnbaar geen geduld
Nou sorry hoor....sjongequote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Sjee, het zit er voor de rest van je leven op hoor, heb een maand geduld mens..
En je tattoo wordt nooit meer zo fel als toen hij net gezet was. Dit omdat je vel er nu overheen zit en je vel niet 100% doorzichtig is.
Heb je geen nazorg meegekregen trouwens? Anders wist je dat je absoluut niet aan je velletjes met zitten omdat je je tattoo daarmee gigantisch kan verneuken.
Heb ik ergens op getrapt?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef Tyler-Girl het volgende:
[..]
Nou sorry hoor....sjonge
en ja dat is me wel verteld maar kan t tog altijd ff navragen...ben ook maar een mens
Oh ok, geen wonder dat je het dan vergeten bent. Vind het altijd raar dat sommigen schijnbaar geen papiertje meegeven, al sje daar staat helemaal euforisch met je nieuwe tattoo vergeet je alles toch? En lijkt me dat je als shop graag je werk goed genezen terug ziet.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
nee heb geen papiertje gekregen. hij heeft gezegd wat ik wel en niet mocht en dat was t ......
Doe het de avond ervoor; de tattoeëerder scheert anders alleen dat ene plekkiequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef GimmeGore het volgende:
vraagje:
Mijn tattoo (nog 10 daagjes) komt op mn onderbeen, maar hoe lang duurt het voordat ik dan veilig weer mijn benen kan ontharen (epileren of scheren)
3 keer daags wassen de eerste week, bij voorkeur met Unicura 2 (Balance) daarna goed laten drogen en dan insmeren met vaseline, uierzalf of een vochtinbrengende creme die NIET GEPARFUMEERD is.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
nee heb geen papiertje gekregen. hij heeft gezegd wat ik wel en niet mocht en dat was t ......
Ik heb ze over mn hele lichaam. rug, heup, kuit, voet, pols, bovenarm. Heb dit nog nooit meegemaakt en leuk is anders.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef MarMar het volgende:
Ligt misschien aan de plek van je andere tattoos en deze?
Bij mijn onderarm had ik daar ook langer last van dan op mijn rug. Het ging wel een keer helemaal over, duurde alleen wel een paar maandjes.
4 zijn zwart, die op mn kuit is ook in kleur. Zelfde kleuren btw. Ik ga altijd naar dezelfde shop.quote:Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef GimmeGore het volgende:
is de rest ook in kleur?
Zelfde shop?
Zelfde inkt?
Daar zitten toch wel wat verschilletjes in met de mijnequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Verf? Seriously..
Hier nog een andere variatie, zoals wij ze altijd meegeven aan klanten:
*********** (hier staat normaal een mooi plaatje) ********
Gefeliciteerd met je nieuwe tattoo! Goed laten genezen doe je zo:
1.)Haal de folie er af, na minimaal 2 uur en maximaal 12 uur.
2.)Was je tattoo met lauwwarm water en zeep. Was met je handen. Gebruik geen washandje! Droog hierna je tattoo deppend (niet wrijven dus!) af met een schone handdoek. Na ±10 minuten dek je je tattoo weer af met nieuwe folie.
3.)Na je dagelijkse activiteiten of en paar uur voor het slapen gaan, haal je de folie er weer af. Was de tattoo hierna gelijk weer op dezelfde manier als in stap 2. Laat je tattoo nu in een schone omgeving 'luchten'. Als je gaat slapen, dek je hem weer af met folie.
4.)Herhaal bovengenoemde punten t/m ongeveer de 4e avond.
5.)De 4e avond mag je stoppen met folie te gebruiken. Je mag nu de tattoo ZEER DUN insmeren met Tattoo Goo (of BepanthenZALF, of uierzalf). Smeer zoveel keren per dag als nodig is. Was de tattoo nog wel 1x per dag op de manier zoals in stap 2 beschreven staat. Ga met stap 5 door totdat je tattoo genezen is. Dit is over het algemeen 2 tot 3 weken.
Nog enkele zeer belangrijke punten:
Draag absoluut GEEN knellende en schurende kleding over je genezende tattoo.
Niet stoten, pulken of krabben tijdens het genezingsproces. De velletjes zijn normaal, moeten er vanzelf afgaan. Krab/stoot/schuur je wel, dan krijg je littekenweefsel dat nooit meer weggaat.
Gedurende het genezingsproces (ga uit van 3 weken!) niet zwemmen of op een andere manier de tattoo laten doorweken. Vermijd ook tijdens deze periode zonlicht op je tattoo, en neem geen zonnebank of sauna.
Je tattoo is genezen als de huid weer vrij is van velletjes. Probeer korstvorming te vermijden. Dit komt vaak door overmatig smeren en wondvocht te weinig wegwassen.
Verdere vragen beantwoorden wij graag persoonlijk. Bel ons op: 0115-622737 of 0646021492, mail ons op gekkotattoos@zeelandnet.nl, of nog beter; kom langs in de studio!
Veel succes met de genezing, en plezier met je nieuwe tattoo!
Bij ons alleen als we thuis zijn; als we weg zijn is het bed ineens populairquote:Op woensdag 10 maart 2010 05:41 schreef GimmeGore het volgende:
Geen dieren in bed of op je kleren?
Dat gaat bij mij echt niet lukken hoor
ff een vraagjequote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Verf? Seriously..
Hier nog een andere variatie, zoals wij ze altijd meegeven aan klanten:
*********** (hier staat normaal een mooi plaatje) ********
Gefeliciteerd met je nieuwe tattoo! Goed laten genezen doe je zo:
1.)Haal de folie er af, na minimaal 2 uur en maximaal 12 uur.
2.)Was je tattoo met lauwwarm water en zeep. Was met je handen. Gebruik geen washandje! Droog hierna je tattoo deppend (niet wrijven dus!) af met een schone handdoek. Na ±10 minuten dek je je tattoo weer af met nieuwe folie.
3.)Na je dagelijkse activiteiten of en paar uur voor het slapen gaan, haal je de folie er weer af. Was de tattoo hierna gelijk weer op dezelfde manier als in stap 2. Laat je tattoo nu in een schone omgeving 'luchten'. Als je gaat slapen, dek je hem weer af met folie.
4.)Herhaal bovengenoemde punten t/m ongeveer de 4e avond.
5.)De 4e avond mag je stoppen met folie te gebruiken. Je mag nu de tattoo ZEER DUN insmeren met Tattoo Goo (of BepanthenZALF, of uierzalf). Smeer zoveel keren per dag als nodig is. Was de tattoo nog wel 1x per dag op de manier zoals in stap 2 beschreven staat. Ga met stap 5 door totdat je tattoo genezen is. Dit is over het algemeen 2 tot 3 weken.
Nog enkele zeer belangrijke punten:
Draag absoluut GEEN knellende en schurende kleding over je genezende tattoo.
Niet stoten, pulken of krabben tijdens het genezingsproces. De velletjes zijn normaal, moeten er vanzelf afgaan. Krab/stoot/schuur je wel, dan krijg je littekenweefsel dat nooit meer weggaat.
Gedurende het genezingsproces (ga uit van 3 weken!) niet zwemmen of op een andere manier de tattoo laten doorweken. Vermijd ook tijdens deze periode zonlicht op je tattoo, en neem geen zonnebank of sauna.
Je tattoo is genezen als de huid weer vrij is van velletjes. Probeer korstvorming te vermijden. Dit komt vaak door overmatig smeren en wondvocht te weinig wegwassen.
Verdere vragen beantwoorden wij graag persoonlijk. Bel ons op: 0115-622737 of 0646021492, mail ons op gekkotattoos@zeelandnet.nl, of nog beter; kom langs in de studio!
Veel succes met de genezing, en plezier met je nieuwe tattoo!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |