abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78893953
quote:
Op zondag 7 maart 2010 16:33 schreef sproetjes het volgende:
over het algemeen kom ik vrij veel in contact met de oudere generatie op mn werk (sportschool, maar geef ook oudere lessen, en aqua joggen enzo)
die vinden mijn tattoo juist altijd helemaal geweldig, hoevaak ik al niet gehoord heb "kiiiiiiiiind wat heb je een mooi plaatje op je rug! laat eens zien?"

ik heb dan ook een backpiece vol bloemen, dat maakt het misschien wat sneller geaccepteerd
Ja dat dus! Ik heb ook met een piercing en een tattoo in de zorg gewerkt en ze vonden het helemaal geweldig, hele tijd kijken naar het glittertje bij me mond. Zo leuk
All good things are wild and free.
pi_78930501
quote:
Op maandag 8 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
morge idd een week....maar kan/wil niet meer wachte! heb schijnbaar geen geduld
Sjee, het zit er voor de rest van je leven op hoor, heb een maand geduld mens..
En je tattoo wordt nooit meer zo fel als toen hij net gezet was. Dit omdat je vel er nu overheen zit en je vel niet 100% doorzichtig is.
Heb je geen nazorg meegekregen trouwens? Anders wist je dat je absoluut niet aan je velletjes met zitten omdat je je tattoo daarmee gigantisch kan verneuken.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 14:45:47 #53
56471 pinquit
oh my lama!
pi_78930560
tvp
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:08:23 #54
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78931323
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 14:44 schreef ParanoidEv het volgende:

[..]

Sjee, het zit er voor de rest van je leven op hoor, heb een maand geduld mens..
En je tattoo wordt nooit meer zo fel als toen hij net gezet was. Dit omdat je vel er nu overheen zit en je vel niet 100% doorzichtig is.
Heb je geen nazorg meegekregen trouwens? Anders wist je dat je absoluut niet aan je velletjes met zitten omdat je je tattoo daarmee gigantisch kan verneuken.
Nou sorry hoor....sjonge
en ja dat is me wel verteld maar kan t tog altijd ff navragen...ben ook maar een mens
Op woensdag 13 juni 2018 15:27 schreef gcjoel het volgende:
JIj bent raar, dat snap je wel he? :D
pi_78932343
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:08 schreef Tyler-Girl het volgende:

[..]

Nou sorry hoor....sjonge
en ja dat is me wel verteld maar kan t tog altijd ff navragen...ben ook maar een mens
Heb ik ergens op getrapt?
Maar ik bedoel een papiertje, heb je dat gekregen?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:42:05 #56
277627 Seven.
We are Borg.
pi_78932563
Ik zal eens een nieuwe pica maken van mijn tattoo binnenkort. Maar verder zit ik er nu over te denken om er kleur aan toe te voegen.

Deze dus, rare foto eigenlijk . Nu nog bedenken hoe en wat. Ik sta open voor suggesties.
Resistance is futile.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:47:39 #57
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78932783
nee heb geen papiertje gekregen. hij heeft gezegd wat ik wel en niet mocht en dat was t ......
pi_78932971
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
nee heb geen papiertje gekregen. hij heeft gezegd wat ik wel en niet mocht en dat was t ......
Oh ok, geen wonder dat je het dan vergeten bent. Vind het altijd raar dat sommigen schijnbaar geen papiertje meegeven, al sje daar staat helemaal euforisch met je nieuwe tattoo vergeet je alles toch? En lijkt me dat je als shop graag je werk goed genezen terug ziet.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:56:24 #59
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_78933147
Bij mijn tattoo shop krijg je altijd een visitekaartje mee en op de achterkant staat precies hoe en wat.
If God was a woman, wouldn't sperm taste like chocolat?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 15:57:56 #60
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78933211
k heb hem in Suriname laten zetten...misschien dat het daar aan ligt. en tis idd wat je zegt je bent blij, je wilt naar huis en dan krijg je allerlei extra info...misschien handiger aant begin...maar goed ieder zijn manier natuurlijk
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:08:13 #61
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_78933670
vraagje:
Mijn tattoo (nog 10 daagjes ) komt op mn onderbeen, maar hoe lang duurt het voordat ik dan veilig weer mijn benen kan ontharen (epileren of scheren)
pi_78933730
Ik zou wachten tot hij genezen is (3 weekjes ofzo). Wat je wel kan doen is ongeveer 2 dagen van tevoren je benen epileren, je artiest is je vast nog dankbaar ook.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:32:36 #63
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78934731
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:08 schreef GimmeGore het volgende:
vraagje:
Mijn tattoo (nog 10 daagjes ) komt op mn onderbeen, maar hoe lang duurt het voordat ik dan veilig weer mijn benen kan ontharen (epileren of scheren)
Doe het de avond ervoor; de tattoeëerder scheert anders alleen dat ene plekkie

Veiligheidshalve zou ik 2 weken wachten voor je er daarna weer een mesje op loslaat.. soms is na 10 dagen alles (velletjes/korstjes) al weg, maar na 2 weken kan het zéker

Zó hard groeit die bende toch niet ??
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:49:05 #64
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78935355
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 15:47 schreef Tyler-Girl het volgende:
3 keer daags wassen de eerste week, bij voorkeur met Unicura 2 (Balance) daarna goed laten drogen en dan insmeren met vaseline, uierzalf of een vochtinbrengende creme die NIET GEPARFUMEERD is.
Minimaal 2 weken niet in buitenwateren zwemmen (niet echt een probleem in deze tijd van het jaar ) en ook niet in chloorhoudende zwembaden.
Als je in de zon gaat: smeren met sunblock (faktor 40 - 60) ivbm verbanding, eerste weken maanden hou je de boel beter bedekt, want je plaatje verbrandt als een jekko. het voelt ook verre van prettig als de zon erop staat..
En zoals gezegd: niet aan de velletjes peuteren; als je een wondje trekt, bloedt de verf eruit en/of ontstaat er littekenweefsel; NIET DOEN dus !! ook al jeukt het als de .... Als je last hebt van jeuk helpt het (bij mij) goed om hem een keertje extra te wassen; met zeep kun je er toch wel lekker overheen wrijven

Zie het als een hele grote schaafwond, en behandel hem ook zo, dan komt alles goed
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_78935660
Verf? Seriously..

Hier nog een andere variatie, zoals wij ze altijd meegeven aan klanten:

*********** (hier staat normaal een mooi plaatje) ********
Gefeliciteerd met je nieuwe tattoo! Goed laten genezen doe je zo:

1.)Haal de folie er af, na minimaal 2 uur en maximaal 12 uur.
2.)Was je tattoo met lauwwarm water en zeep. Was met je handen. Gebruik geen washandje! Droog hierna je tattoo deppend (niet wrijven dus!) af met een schone handdoek. Na ±10 minuten dek je je tattoo weer af met nieuwe folie.
3.)Na je dagelijkse activiteiten of en paar uur voor het slapen gaan, haal je de folie er weer af. Was de tattoo hierna gelijk weer op dezelfde manier als in stap 2. Laat je tattoo nu in een schone omgeving 'luchten'. Als je gaat slapen, dek je hem weer af met folie.
4.)Herhaal bovengenoemde punten t/m ongeveer de 4e avond.
5.)De 4e avond mag je stoppen met folie te gebruiken. Je mag nu de tattoo ZEER DUN insmeren met Tattoo Goo (of BepanthenZALF, of uierzalf). Smeer zoveel keren per dag als nodig is. Was de tattoo nog wel 1x per dag op de manier zoals in stap 2 beschreven staat. Ga met stap 5 door totdat je tattoo genezen is. Dit is over het algemeen 2 tot 3 weken.

Nog enkele zeer belangrijke punten:
Draag absoluut GEEN knellende en schurende kleding over je genezende tattoo.
Niet stoten, pulken of krabben tijdens het genezingsproces. De velletjes zijn normaal, moeten er vanzelf afgaan. Krab/stoot/schuur je wel, dan krijg je littekenweefsel dat nooit meer weggaat.
Gedurende het genezingsproces (ga uit van 3 weken!) niet zwemmen of op een andere manier de tattoo laten doorweken. Vermijd ook tijdens deze periode zonlicht op je tattoo, en neem geen zonnebank of sauna.
Je tattoo is genezen als de huid weer vrij is van velletjes. Probeer korstvorming te vermijden. Dit komt vaak door overmatig smeren en wondvocht te weinig wegwassen.

Verdere vragen beantwoorden wij graag persoonlijk. Bel ons op: 0115-622737 of 0646021492, mail ons op gekkotattoos@zeelandnet.nl, of nog beter; kom langs in de studio!

Veel succes met de genezing, en plezier met je nieuwe tattoo!
  dinsdag 9 maart 2010 @ 16:59:01 #66
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_78935784
Iemand hier die mij kan helpen?
Ik heb vorig jaar september mn 6de tatt laten zetten.

Hij jeukt af en toe nog als een gek en het lijkt soms ook wel alsof de outlines nog een beetje opgezwollen zijn. Dit heb ik bij mn andere tatts nog niet meegemaakt
Iemand enig idee wat het zou kunnen zijn en vooral wat ik eraan zou kunnen doen?
[b]AirwiN schreef [/b]
De posts van Huppelmuts onderscheiden zich toch al door hun grammaticale correctheid en scherpe spitsvondigheden? Daar heb je geen UI voor nodig om ze te herkennen.
pi_78936143
Ligt misschien aan de plek van je andere tattoos en deze?
Bij mijn onderarm had ik daar ook langer last van dan op mijn rug. Het ging wel een keer helemaal over, duurde alleen wel een paar maandjes.
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:08:14 #68
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_78936221
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:06 schreef MarMar het volgende:
Ligt misschien aan de plek van je andere tattoos en deze?
Bij mijn onderarm had ik daar ook langer last van dan op mijn rug. Het ging wel een keer helemaal over, duurde alleen wel een paar maandjes.
Ik heb ze over mn hele lichaam. rug, heup, kuit, voet, pols, bovenarm. Heb dit nog nooit meegemaakt en leuk is anders.
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:12:10 #69
259233 GimmeGore
pi_78936411
is de rest ook in kleur?
Zelfde shop?
Zelfde inkt?
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:23:44 #70
179024 Huppelmuts
Ja...nou...NEE dus!
pi_78937028
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 17:12 schreef GimmeGore het volgende:
is de rest ook in kleur?
Zelfde shop?
Zelfde inkt?
4 zijn zwart, die op mn kuit is ook in kleur. Zelfde kleuren btw. Ik ga altijd naar dezelfde shop.
[b]AirwiN schreef [/b]
  dinsdag 9 maart 2010 @ 17:54:36 #71
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78938220
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Verf? Seriously..

2.)Was je tattoo met lauwwarm water en zeep. Was met je handen. Gebruik geen washandje! Droog hierna je tattoo deppend (niet wrijven dus!) af met een schone handdoek. Na ±10 minuten dek je je tattoo weer af met nieuwe folie.
3.)Na je dagelijkse activiteiten of en paar uur voor het slapen gaan, haal je de folie er weer af. Was de tattoo hierna gelijk weer op dezelfde manier als in stap 2. Laat je tattoo nu in een schone omgeving 'luchten'. Als je gaat slapen, dek je hem weer af met folie.
5.)De 4e avond mag je stoppen met folie te gebruiken. Je mag nu de tattoo ZEER DUN insmeren met Tattoo Goo (of BepanthenZALF, of uierzalf). Smeer zoveel keren per dag als nodig is. Was de tattoo nog wel 1x per dag op de manier zoals in stap 2 beschreven staat. Ga met stap 5 door totdat je tattoo genezen is. Dit is over het algemeen 2 tot 3 weken.

Niet stoten, pulken of krabben tijdens het genezingsproces. De velletjes zijn normaal, moeten er vanzelf afgaan. Krab/stoot/schuur je wel, dan krijg je littekenweefsel dat nooit meer weggaat.
Gedurende het genezingsproces (ga uit van 3 weken!) niet zwemmen of op een andere manier de tattoo laten doorweken. Vermijd ook tijdens deze periode zonlicht op je tattoo, en neem geen zonnebank of sauna.
Je tattoo is genezen als de huid weer vrij is van velletjes. Probeer korstvorming te vermijden. Dit komt vaak door overmatig smeren en wondvocht te weinig wegwassen.

Verdere vragen beantwoorden wij graag persoonlijk. Bel ons op: 0115-622737 of 0646021492, mail ons op gekkotattoos@zeelandnet.nl, of nog beter; kom langs in de studio!

Daar zitten toch wel wat verschilletjes in met de mijne

Ik ben te lui om hem over te typen, waar hebben we anders een scanner voor ??

dinsdag 9 maart 2010 @ 21:21:25 #72
262052 TaMieke
Bah-a-la-la-la-la-la
pi_78947324
Bedankt voor de info.
Ik was mijn tattoo smorgens en savonds en smeer meestal wel direct daarna vaseline erop. (ik was hem wel met een washandje maar dat zal ik dus niet meer doen ) Er komen nu al wat velletjes los maar heb nog niet echt korstjes kunnen ontdekken, ook jeuk het niet de hele tijd, soms dat het een beetje pikt en/of jeukt maar niet dramatisch dat ik er niet vanaf kan blijven. Doe er voor het slapen gaan ook nogsteeds folie overheen, de rest van de dag niet meer.

De globale dingen wist ik wel heb alleen nooit zo'n uitgebreide omschrijving gekregen.

We (groephuisgenoten) wilden dit weekend een tripje maken naar binnenland (voor alle duidelijkheid en de zoveelste keer zit voor stage in Suriname) maar daar is het dus de bedoeling dat we een wandeling gaan maken en zwemmen enzo....dus denk niet dat het verstandig is om mee te gaan....helaas snappe niet alle huisgenote dit maar goed...zij hoeve dan late ook niet met een verneukte tattoo rond te lopen...

Iedereen bedankt voor de info ben er erg blij meee
  woensdag 10 maart 2010 @ 05:41:23 #73
259233 GimmeGore
pi_78957885
Geen dieren in bed of op je kleren?
Dat gaat bij mij echt niet lukken hoor
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:03:14 #74
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_78965548
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 05:41 schreef GimmeGore het volgende:
Geen dieren in bed of op je kleren?
Dat gaat bij mij echt niet lukken hoor
Bij ons alleen als we thuis zijn; als we weg zijn is het bed ineens populair
  woensdag 10 maart 2010 @ 12:10:14 #75
278495 CompleetZuivelonbijt
ik verdien 60k per jaar,en jij
pi_78965867
quote:
Op dinsdag 9 maart 2010 16:56 schreef ParanoidEv het volgende:
Verf? Seriously..

ff een vraagje
hoe zit het met sporten? ik krijg dus binnenkort een nieuwe tattoo, en ik fitness. aangezien ik hierbij aardig wat zweet, komt het zweet dus in de open wonden van de tattoo. lijkt me erg pijnlijk en weet niet of dit effect heeft op het uiteindelijke resultaat?
ga eens koffie halen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')