abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79380352
Ja overal hoor/lees je andere adviezen. Ook over het spul om mee in te smeren. De een zegt juist wel vaseline, de ander zegt juist niet ivm afsluiten van de huid. Ik kreeg advies om met hierzalf te smeren. Dat ga ik dan zo ook maar even halen. waar smeren jullie mee?

Ik mag trouwens wel gewoon douchen maar niet weken haha! Komt mooi uit want heb geen bad!
pi_79382503
Daar werd ik ook heel erg verward van, al die tegenstrijdige adviezen. Daarom maar het advies van de shop zelf opgevolgd, omdat die deze hebben gezet, te weten: 2-6 uur in folie houden, daarna licht wassen, ook even met ijskoud om de kleuren goed in te laten trekken, droogdeppen, laten drogen, laagje tattoocreme er op. Daarna 2-3 x per dag licht inmasseren en 1x per dag onder de douche wassen met zeep, thats it.
  zaterdag 20 maart 2010 @ 20:48:29 #228
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79385621
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef anjunabeach het volgende:
Daar werd ik ook heel erg verward van, al die tegenstrijdige adviezen. Daarom maar het advies van de shop zelf opgevolgd, omdat die deze hebben gezet, te weten: 2-6 uur in folie houden, daarna licht wassen, ook even met ijskoud om de kleuren goed in te laten trekken, droogdeppen, laten drogen, laagje tattoocreme er op. Daarna 2-3 x per dag licht inmasseren en 1x per dag onder de douche wassen met zeep, thats it.
en veel meer hoeft ook niet

Je voelt het vanzelf als het droog aanvoelt; dan is het weer even tijd om te smeren.. als je gewoon een beetje je gezonde verstand gebruikt komt alles goed

Toverwoord: ongeparfumeerd
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79387102
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 19:27 schreef anjunabeach het volgende:
ook even met ijskoud om de kleuren goed in te laten trekken
Echt, ik ben bvenieuwd naar de onderbouwing hiervoor
Verder klinkt het goed hoor.
pi_79389575
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 16:02 schreef Blistering het volgende:

[..]

Bij deze

[ afbeelding ]
[ afbeelding ]

Kan je ook gelijk zien hoe erg m'n arm nog is opgezet
quote:
Op donderdag 18 maart 2010 14:06 schreef GimmeGore het volgende:

[..]

Dan ben ik benieuwd wat voor hele speciale shop dat is

Hoe zou het met Blistering gaan?
tjah speciaal hoeft t niet te zijn, maar je moet je op je gemak voelen helemaal als het iets is voor je hele leven...
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 21:58 schreef GimmeGore het volgende:
[ afbeelding ]

telefoon kwaliteit
ik vind hem ruig ben benieuwd naar andere picz

iemand trouwens ervaring met deze plek?

ik wil daar tekst zetten, op elke voet een zin, alleen ik ben zo bang dat ik me voet wegtrek
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:41:51 #231
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79389733
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:36 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

[..]

tjah speciaal hoeft t niet te zijn, maar je moet je op je gemak voelen helemaal als het iets is voor je hele leven...
[..]

ik vind hem ruig ben benieuwd naar andere picz

iemand trouwens ervaring met deze plek?
[ afbeelding ]
ik wil daar tekst zetten, op elke voet een zin, alleen ik ben zo bang dat ik me voet wegtrek

Liever jij als ik

Met ducttape en ty-raps kom je een heel eind hoor
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79389840
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:41 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Liever jij als ik

Met ducttape en ty-raps kom je een heel eind hoor
mjah ik wil het al sinds vorig jaar, maar ik durf dus niet om die reden
straks zit ik met halve tekst
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:51:59 #233
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79390099
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:44 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

mjah ik wil het al sinds vorig jaar, maar ik durf dus niet om die reden
straks zit ik met halve tekst
Als ik zo voel bij mezelf, zou alleen het achterste stukje bij mijn hiel echt naar zijn, de rest valt wel mee, zit redelijk vlees, en halverwege een stukje dunne huid, maar dat is wel te doen, het is ook maar kort natuurlijk met lettering
Als je heel erg last hebt van een kietelreflex wordt het wel lastig

Als het écht iet anders kan :

pi_79390230
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:51 schreef Sounddragon het volgende:

[..]

Als ik zo voel bij mezelf, zou alleen het achterste stukje bij mijn hiel echt naar zijn, de rest valt wel mee, zit redelijk vlees, en halverwege een stukje dunne huid, maar dat is wel te doen, het is ook maar kort natuurlijk met lettering
Als je heel erg last hebt van een kietelreflex wordt het wel lastig

Als het écht iet anders kan : [ afbeelding ]

ik vind die laatste eigenlijk best een goede oplossing ik zal het eens bespreken

ik zal eens aan me zusje vragen of ze me een half uur wil irriteren aan de zijkant van mijn voet volgens mij ben ik niet heel erg kietel gevoelig
  zaterdag 20 maart 2010 @ 22:57:45 #235
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79390274
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 22:56 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

ik vind die laatste eigenlijk best een goede oplossing ik zal het eens bespreken

ik zal eens aan me zusje vragen of ze me een half uur wil irriteren aan de zijkant van mijn voet volgens mij ben ik niet heel erg kietel gevoelig
Niemand in je omgeving met westernsporen die je even kunt lenen ??
pi_79391670
Dat is wel een die hard plek. Ik zou eerst proberen zonder inkt of je het echt wel trekt, dan zit je iig niet met halve zinnen
pi_79392008
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:36 schreef MarMar het volgende:
Dat is wel een die hard plek. Ik zou eerst proberen zonder inkt of je het echt wel trekt, dan zit je iig niet met halve zinnen
tjah ik kan het nartuurlijk ook op mijn onderrug droppen maar ik wil het gewoon op mijn voeten

maar ik vraag wel of iemand me daar even een uur wil irriteren met iets dat prikt
pi_79392278
18 Juni ga ik een samurai op mijn bovenbeen laten zetten,
25 Juni mijn arm afmaken ( de binnenkant moet nog gedaan worden )

Helaas 3 maanden wachten
pi_79392462
ik vandaag nog precies 3 weken voor mijn armen

iemand trouwens die naar de conventie van zeist gaat?
pi_79396668
Iemand die een beetje kan schatten wat ze voor deze tat zullen vragen? Wil niet dezelfde. Maar wel een met 4 kleine letters.

All good things are wild and free.
pi_79398211
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:47 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

tjah ik kan het nartuurlijk ook op mijn onderrug droppen maar ik wil het gewoon op mijn voeten

maar ik vraag wel of iemand me daar even een uur wil irriteren met iets dat prikt
Ik vind het een mooie plek, maar als je dat aankan ben je veul stoerder dan ik ik zou het niet aandurven.
  zondag 21 maart 2010 @ 11:18:52 #242
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79398361
ik vraag me af of die plek wel mooi blijft, het is natuurlijk wel iets wat veel te verduren heeft
  zondag 21 maart 2010 @ 11:25:21 #243
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79398521
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:18 schreef GimmeGore het volgende:
ik vraag me af of die plek wel mooi blijft, het is natuurlijk wel iets wat veel te verduren heeft
Ik denk dat het wel meevalt, zeker bij een meid
Ik zat gisteren te voelen, maar het zit dan net boven de eeltlaag van je voet, dus niet echt in het stuk wat 'gebruikt' wordt.

Ik denk dat een stuk op een onderarm meer risico loopt om te beschadigen (bij lompe ikke wel iig )
pi_79400306
thanks allemaal, wat zijn jullie toch motiverend máár ik heb besloten het toch te doen, als ik voor mijn armen geprikt word ga ik een afspraak maken voor de zomer, zodat ik iniedergeval géén schoenen aanhoef

het is een vrij lange zin dus hij gaat toch van links naar rechts helemaal gezien het feit dat ik hele kleine voeten heb

de tekst is trouwens:
Dream as if you'll live forever
Live as if you'll die today
pi_79402874
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef Kleintje19 het volgende:
thanks allemaal, wat zijn jullie toch motiverend máár ik heb besloten het toch te doen, als ik voor mijn armen geprikt word ga ik een afspraak maken voor de zomer, zodat ik iniedergeval géén schoenen aanhoef

het is een vrij lange zin dus hij gaat toch van links naar rechts helemaal gezien het feit dat ik hele kleine voeten heb

de tekst is trouwens:
Dream as if you'll live forever
Live as if you'll die today
Ik heb er op die plaats eentje en die deed best pijn. Maar wie mooi wil zijn,...
pi_79404781
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:35 schreef _Surface het volgende:

[..]

Ik heb er op die plaats eentje en die deed best pijn. Maar wie mooi wil zijn,...
last van stuiptrekkingen? van die zenuwtrekjes?
pi_79410663
Ik hoop dat de foto zo werkt...
Maar deze wil ik in mijn nek... ( net nog op mijn rug/ nek dat deel)
Alleen... Ik vind hem nog niet helemaal af... Natuurlijk komt er nog diepte in... En de steel wil ik iets naar het midden... En de vlinder gaat van de bloem af...
Hebben jullie misschien nog ideetjes voor me?? Want ik ben er echt nog niet helemaal over...

[img][/img]

[ Bericht 8% gewijzigd door Sabjeje op 21-03-2010 17:33:14 (Foto werkte niet... Nu wel??) ]
Ik Ben Hier Geweest...!!
  zondag 21 maart 2010 @ 17:30:38 #248
294606 Pfe.
Joe-ku-leh-lie.
pi_79410950
quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Sabjeje het volgende:
Ik hoop dat de foto zo werkt...
Maar deze wil ik in mijn nek... ( net nog op mijn rug/ nek dat deel)
Alleen... Ik vind hem nog niet helemaal af... Natuurlijk komt er nog diepte in... En de steel wil ik iets naar het midden... En de vlinder gaat van de bloem af...
Hebben jullie misschien nog ideetjes voor me?? Want ik ben er echt nog niet helemaal over...

[ afbeelding ]
-knip-

Zo?

Als je een plaatje probeerd te plaatsen moet je de bestandslocatie zélf kopieren, niet op welke pagina het staat.
Rechtermuisknop op het plaatje > Eigenschappen en dan kopieren en tussen [img][/img] tags zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pfe. op 21-03-2010 17:43:05 ]
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_79411094
Sorry Het duurde even...
Ik Ben Hier Geweest...!!
pi_79443594
Mijn tattoo is in rap tempo aan het genezen heb ik het idee. Heb de afgelopen 2 dagen wel wat pijn gehad. Trekkerige huid en als ik mijn pols naar beneden liet hangen deed het wat pijn. Ik moest het hele weekend werken dus ff rusten ermee was niet aan de orde. Maar voor mijn gevoel gaat het nu stukken beter. Korstjes zitten erop, het rode eromheen is weg en de huid trekt al niet meer zoveel.

Is het nou de bedoeling dat voor je vaseline steeds "bijwerkt" je de tattoo even schoonmaakt? Of laat je de vaseline gewoon helemaal indrogen en daarna een nieuw laagje erover. Ik heb m een aantal x schoongemaakt onder de kraan met unicura. Maar dan gaan er ook soms wat korstjes mee, en dat leek me niet de bedoeling?

Verder hebben alle collega's tot nu toe heel positief gereageerd. Ik hield het een beetje verborgen, ofja ik hield gewoon mijn mouwen naar beneden. Maar toen ik zat te eten zagen ze het ineens. Ik werk in de zorg, met verstandelijk gehandicapten. En ik was een beetje huiverig voor de reacties van collega's. Maar die zijn dus erg positief. Ik heb er zelfs 1 aangestoken die nu ook niet meer te houden is om op haar pols een tattoo te nemen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')