als ik het goed heb heeft ze een arm (of whatever) vol met dingen (uit d'r jeugd??) die ze leuk vind? gameboys etcquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Ghi.. kewl![]()
Motivatie ? je jokt wel eens??
Tof !!! fotooooows !!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:55 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
als ik het goed heb heeft ze een arm (of whatever) vol met dingen (uit d'r jeugd??) die ze leuk vind? gameboys etc
Bij dezequote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:53 schreef AntiChrist het volgende:
[..]
ben benieuwd naar de niet Iphone foto'svoor de rest ziet ie er namelijk goed uit.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Lol dat zou ook een grappig idee zijn!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:59 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Tof !!! fotooooows !!![]()
Ik heb wel eens met het idee gespeeld om alle automerken waarin ik heb gereden op een ledemaat te laten prikken, heb je meteen een project for life
ik moest er om lachenquote:
Gewoon dingen waar je van houdt was het toch? En ik vind het zo leuk dat je zo herkenbaar bent want ik heb je wel eens gespot haha!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:06 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Lol dat zou ook een grappig idee zijn!
Blistering; ik vind hem supergaaf! Dat ding MOET krom!
En Liegebeest keek ik vroeger het allerliefste ja. Verder staan er ook andere dingen op dan dingen van vroeger, da's alleen de Gameboy (nog).
Komt misschien omdat je enkel een smiley gebruikt, faalhaas.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dat je nog geen eens snapt waarom ik zo reageerde, zegt voor mij al genoeg, gast.
Thanxquote:Op vrijdag 19 maart 2010 08:56 schreef MarMar het volgende:
Suuz succes vandaag, je overleeft het heus
Yeah rightquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef ParanoidEv het volgende:![]()
Ik vind dat altijd best eng om achteraf te horen!(Ja ik ben een verlegen mietje) Waar dan? Waarom zei je niks?!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Jep; sterkte; komt allemaal goedquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:29 schreef Suuz_ het volgende:
Pff ik ben vrij nerveus voor vanavond...om 22u wordt ie gezet!
Ik vrees dat het erggg pijn gaat doen! Maargoed zoals de TT al zegt: pijn = fijn
Mja aan de andee kant, die anere 2 tattoos van mij deden helemaal niet pijn. Je voelt het wel maar om nou te zeggen echt pijn, nee. Maar dat was op mijn schouderblad en andere enkel. Ach we zien het wel.
Maar vooraf goed eten dus?
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:36 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Yeah right
Ehm, alleen met kleine tieten kan je mietig zijn? Het is een normale foto hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dat heb ik met de Carebearsquote:Op vrijdag 19 maart 2010 15:43 schreef ParanoidEv het volgende:
Omg oldschool jongens, jeweetzzelluftog! Hoop zelfbenoemde experts die je nooit in dit topic ziet ineens.
Volgende week zaterdag ga ik naar Pirate Piercing naar Tom (von Lucky) om mijn nieuwe old school tatttoo te bespreken. En ik ga expres naar hem, omdat hij goede authentiek scheve old school zet!
O ja, het gaat Liegebeest worden. Die groene met die pingpongalogen jah.
Hahaha volgens mij was dat op de conventie in... *denkt heel hard na* ik weet het niet meer waar dat was, in de buurt van vlissingen denk ik. En ik ben te verlegen om iets te zeggenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:16 schreef ParanoidEv het volgende:
![]()
Ik vind dat altijd best eng om achteraf te horen!(Ja ik ben een verlegen mietje) Waar dan? Waarom zei je niks?!
quote:Op vrijdag 19 maart 2010 16:40 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ehm, alleen met kleine tieten kan je mietig zijn? Het is een normale foto hoor.Neuh, je verkeerd me begrijpt denk ikSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Zoals je daar op de foto staat, kom je niet bepaald verlegen over, eigenlijk integendeel
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
Ja! En dan verstop ik me onder de tafel en ren jij hard weg.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 17:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Hahaha volgens mij was dat op de conventie in... *denkt heel hard na* ik weet het niet meer waar dat was, in de buurt van vlissingen denk ik. En ik ben te verlegen om iets te zeggenen wat roep je dan, hey ParanoidEv van Fok!
Cool, doe ik de volgende keerquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:08 schreef ParanoidEv het volgende:
[..]
Ja! En dan verstop ik me onder de tafel en ren jij hard weg.![]()
SD:Snaphetnu!
Goed, over naar een interessantere discussie.
Oeh, dat is misschien wel een idee.. Maar dan omdat VVV er ook staat en ik eens wil peilen wat hij gaat schatten voor m'n rug, zodat ik weet hoeveel ik moet sparen. Ik ben een te grote schijterd om op een conventie te laten prikken, dan word ik nog zenuwachtiger en val ik waarschijnlijk flauwquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:14 schreef ParanoidEv het volgende:
Ga je naar de conventie in Breda? Dan kan je het hoi zeggen combineren met fixen natuurlijk
Fotooooooooquote:Op vrijdag 19 maart 2010 18:19 schreef GimmeGore het volgende:
Hij staat erop!![]()
Heilige poep, Bonel werkt echt snel
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |