house of tattoos is 1 van de betere in amsterdam, met name Emilia. maar zonder afspraak lukt je denk ik nergens. of misschien dat tentje bij spui. alleen die is echt duur.quote:Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi, ik wil een tattoo laten zetten op mijn onderarm. Tattoo neemt 1/3 van mijn onderarm in beslag vanaf mijn pols, hoeveel zou dit mij ongeveer kunnen kosten? En heeft iemand tips voor een tattoo shop in Amsterdam waar ik binnen kan lopen zonder afspraak?
vind eerst maar eens een tattooshop waar ze tats boven de nek zetten. heel veel doen dat niet meer nml.quote:Op zondag 21 maart 2010 08:34 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die een beetje kan schatten wat ze voor deze tat zullen vragen? Wil niet dezelfde. Maar wel een met 4 kleine letters.
[ afbeelding ]
Lijkt me sterk dat ze over zoiets moeilijk gaan doen. Ik zet hem niet in mijn gezicht ofzo.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:33 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
vind eerst maar eens een tattooshop waar ze tats boven de nek zetten. heel veel doen dat niet meer nml.
dacht ik ook, maar ik sprak 2 weken geleden een medewerker van een tattooshop, en ze doen het gewoon heel vaak niet. het ging om iemand die XXX achter haar oor wilde.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:40 schreef tliciouz het volgende:
[..]
Lijkt me sterk dat ze over zoiets moeilijk gaan doen. Ik zet hem niet in mijn gezicht ofzo.
zolang je maar niet krabt komt alles goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:37 schreef Blistering het volgende:
Whoaaa!Word ik net wakker, kijk ik naar m'n arm, zie ik allemaal velletjes bungelen etc. Best wel een apart gezicht zeg
De tattoo shop waar ik normaal heen ga heeft er vorige week nog een gezet op iemands gezichtquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:42 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
dacht ik ook, maar ik sprak 2 weken geleden een medewerker van een tattooshop, en ze doen het gewoon heel vaak niet. het ging om iemand die XXX achter haar oor wilde.
Krabben niet, maar ik zal strax toch ff weg moeten. Oftewel, dan gaat m'n mouw over een vervellende, ingesmeerde tattoo heen. Dat zal wel lekker gaan plakken enzoquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:43 schreef CompleetZuivelonbijt het volgende:
[..]
zolang je maar niet krabt komt alles goed
quote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Krabben niet, maar ik zal strax toch ff weg moeten. Oftewel, dan gaat m'n mouw over een vervellende, ingesmeerde tattoo heen. Dat zal wel lekker gaan plakken enzo
Bovenin de kast ligt een stapeltje oude T-shirts, neem er daar eentje vanquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:49 schreef Blistering het volgende:
[..]
Krabben niet, maar ik zal strax toch ff weg moeten. Oftewel, dan gaat m'n mouw over een vervellende, ingesmeerde tattoo heen. Dat zal wel lekker gaan plakken enzo
Wat ken jij mijn kledingkast goedquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:32 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Bovenin de kast ligt een stapeltje oude T-shirts, neem er daar eentje van
Ik wacht nog op de jeukquote:Op dinsdag 23 maart 2010 09:37 schreef Blistering het volgende:
Whoaaa!Word ik net wakker, kijk ik naar m'n arm, zie ik allemaal velletjes bungelen etc. Best wel een apart gezicht zeg
my god, ik hoop niemand behalve die sukkel die daar op de stoel ligt...quote:
http://www.tattooluckyshot.nl/personen.htmquote:zo doe je dat ghetto style bij tatoe king Ronnie reggea DR88
lol, nee, lucky shot is wel het tegenovergestelde van een zolderkamer met dronken boeren.quote:Op dinsdag 23 maart 2010 16:29 schreef GimmeGore het volgende:
[..]
http://www.tattooluckyshot.nl/personen.htm
Ronnie > Ronald?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |