abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_79398211
quote:
Op zaterdag 20 maart 2010 23:47 schreef Kleintje19 het volgende:

[..]

tjah ik kan het nartuurlijk ook op mijn onderrug droppen maar ik wil het gewoon op mijn voeten

maar ik vraag wel of iemand me daar even een uur wil irriteren met iets dat prikt
Ik vind het een mooie plek, maar als je dat aankan ben je veul stoerder dan ik ik zou het niet aandurven.
  zondag 21 maart 2010 @ 11:18:52 #242
259233 GimmeGore
Dat is mevrouw Gore voor jou!
pi_79398361
ik vraag me af of die plek wel mooi blijft, het is natuurlijk wel iets wat veel te verduren heeft
  zondag 21 maart 2010 @ 11:25:21 #243
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79398521
quote:
Op zondag 21 maart 2010 11:18 schreef GimmeGore het volgende:
ik vraag me af of die plek wel mooi blijft, het is natuurlijk wel iets wat veel te verduren heeft
Ik denk dat het wel meevalt, zeker bij een meid
Ik zat gisteren te voelen, maar het zit dan net boven de eeltlaag van je voet, dus niet echt in het stuk wat 'gebruikt' wordt.

Ik denk dat een stuk op een onderarm meer risico loopt om te beschadigen (bij lompe ikke wel iig )
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79400306
thanks allemaal, wat zijn jullie toch motiverend máár ik heb besloten het toch te doen, als ik voor mijn armen geprikt word ga ik een afspraak maken voor de zomer, zodat ik iniedergeval géén schoenen aanhoef

het is een vrij lange zin dus hij gaat toch van links naar rechts helemaal gezien het feit dat ik hele kleine voeten heb

de tekst is trouwens:
Dream as if you'll live forever
Live as if you'll die today
pi_79402874
quote:
Op zondag 21 maart 2010 12:23 schreef Kleintje19 het volgende:
thanks allemaal, wat zijn jullie toch motiverend máár ik heb besloten het toch te doen, als ik voor mijn armen geprikt word ga ik een afspraak maken voor de zomer, zodat ik iniedergeval géén schoenen aanhoef

het is een vrij lange zin dus hij gaat toch van links naar rechts helemaal gezien het feit dat ik hele kleine voeten heb

de tekst is trouwens:
Dream as if you'll live forever
Live as if you'll die today
Ik heb er op die plaats eentje en die deed best pijn. Maar wie mooi wil zijn,...
pi_79404781
quote:
Op zondag 21 maart 2010 13:35 schreef _Surface het volgende:

[..]

Ik heb er op die plaats eentje en die deed best pijn. Maar wie mooi wil zijn,...
last van stuiptrekkingen? van die zenuwtrekjes?
pi_79410663
Ik hoop dat de foto zo werkt...
Maar deze wil ik in mijn nek... ( net nog op mijn rug/ nek dat deel)
Alleen... Ik vind hem nog niet helemaal af... Natuurlijk komt er nog diepte in... En de steel wil ik iets naar het midden... En de vlinder gaat van de bloem af...
Hebben jullie misschien nog ideetjes voor me?? Want ik ben er echt nog niet helemaal over...

[img][/img]

[ Bericht 8% gewijzigd door Sabjeje op 21-03-2010 17:33:14 (Foto werkte niet... Nu wel??) ]
Ik Ben Hier Geweest...!!
  zondag 21 maart 2010 @ 17:30:38 #248
294606 Pfe.
Joe-ku-leh-lie.
pi_79410950
quote:
Op zondag 21 maart 2010 17:22 schreef Sabjeje het volgende:
Ik hoop dat de foto zo werkt...
Maar deze wil ik in mijn nek... ( net nog op mijn rug/ nek dat deel)
Alleen... Ik vind hem nog niet helemaal af... Natuurlijk komt er nog diepte in... En de steel wil ik iets naar het midden... En de vlinder gaat van de bloem af...
Hebben jullie misschien nog ideetjes voor me?? Want ik ben er echt nog niet helemaal over...

[ afbeelding ]
-knip-

Zo?

Als je een plaatje probeerd te plaatsen moet je de bestandslocatie zélf kopieren, niet op welke pagina het staat.
Rechtermuisknop op het plaatje > Eigenschappen en dan kopieren en tussen [img][/img] tags zetten.

[ Bericht 2% gewijzigd door Pfe. op 21-03-2010 17:43:05 ]
Has anyone really been far even as decided to use even go want to do look more like?
pi_79411094
Sorry Het duurde even...
Ik Ben Hier Geweest...!!
pi_79443594
Mijn tattoo is in rap tempo aan het genezen heb ik het idee. Heb de afgelopen 2 dagen wel wat pijn gehad. Trekkerige huid en als ik mijn pols naar beneden liet hangen deed het wat pijn. Ik moest het hele weekend werken dus ff rusten ermee was niet aan de orde. Maar voor mijn gevoel gaat het nu stukken beter. Korstjes zitten erop, het rode eromheen is weg en de huid trekt al niet meer zoveel.

Is het nou de bedoeling dat voor je vaseline steeds "bijwerkt" je de tattoo even schoonmaakt? Of laat je de vaseline gewoon helemaal indrogen en daarna een nieuw laagje erover. Ik heb m een aantal x schoongemaakt onder de kraan met unicura. Maar dan gaan er ook soms wat korstjes mee, en dat leek me niet de bedoeling?

Verder hebben alle collega's tot nu toe heel positief gereageerd. Ik hield het een beetje verborgen, ofja ik hield gewoon mijn mouwen naar beneden. Maar toen ik zat te eten zagen ze het ineens. Ik werk in de zorg, met verstandelijk gehandicapten. En ik was een beetje huiverig voor de reacties van collega's. Maar die zijn dus erg positief. Ik heb er zelfs 1 aangestoken die nu ook niet meer te houden is om op haar pols een tattoo te nemen.
  maandag 22 maart 2010 @ 14:44:13 #251
88754 Sounddragon
Dragon of sound.
pi_79448007
quote:
Op maandag 22 maart 2010 12:38 schreef Suuz_ het volgende:
Mijn tattoo is in rap tempo aan het genezen heb ik het idee. Heb de afgelopen 2 dagen wel wat pijn gehad. Trekkerige huid en als ik mijn pols naar beneden liet hangen deed het wat pijn. Ik moest het hele weekend werken dus ff rusten ermee was niet aan de orde. Maar voor mijn gevoel gaat het nu stukken beter. Korstjes zitten erop, het rode eromheen is weg en de huid trekt al niet meer zoveel.

Is het nou de bedoeling dat voor je vaseline steeds "bijwerkt" je de tattoo even schoonmaakt? Of laat je de vaseline gewoon helemaal indrogen en daarna een nieuw laagje erover. Ik heb m een aantal x schoongemaakt onder de kraan met unicura. Maar dan gaan er ook soms wat korstjes mee, en dat leek me niet de bedoeling?

Verder hebben alle collega's tot nu toe heel positief gereageerd. Ik hield het een beetje verborgen, ofja ik hield gewoon mijn mouwen naar beneden. Maar toen ik zat te eten zagen ze het ineens. Ik werk in de zorg, met verstandelijk gehandicapten. En ik was een beetje huiverig voor de reacties van collega's. Maar die zijn dus erg positief. Ik heb er zelfs 1 aangestoken die nu ook niet meer te houden is om op haar pols een tattoo te nemen.
Korstjes die eraf gaan tijdens het wassen of insmeren zijn er kennelijk aan toe om los te gaan.
Zolang je niet peutert is er niets aan de hand
In de vervel/korstjes fase deed ik hem gewoon wat vaker onder de warme kraan wassen, dan gaan de velletjes er heel mooi en makkelijk vanaf omdat alles soepel wordt.. toen het eenmaal begon was binnen 2 dagen 90% van de velletjes ervanaf.
Wassen hielp bij mij ook goed tegen de jeuk
De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
pi_79462626
Hoi, ik wil een tattoo laten zetten op mijn onderarm. Tattoo neemt 1/3 van mijn onderarm in beslag vanaf mijn pols, hoeveel zou dit mij ongeveer kunnen kosten? En heeft iemand tips voor een tattoo shop in Amsterdam waar ik binnen kan lopen zonder afspraak?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
pi_79463297
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:28 schreef IkBenOzan het volgende:
Hoi, ik wil een tattoo laten zetten op mijn onderarm. Tattoo neemt 1/3 van mijn onderarm in beslag vanaf mijn pols, hoeveel zou dit mij ongeveer kunnen kosten? En heeft iemand tips voor een tattoo shop in Amsterdam waar ik binnen kan lopen zonder afspraak?
je vind je antwoord hier

van amsterdam zou ik t niet weten zo snel maar ik denk dat je liever iemand hebt met een wachtlijst..
  maandag 22 maart 2010 @ 20:48:43 #254
259233 GimmeGore
pi_79463709
quote:
Hoi, ik wil een tattoo laten zetten op mijn onderarm. Tattoo neemt 1/3 van mijn onderarm in beslag vanaf mijn pols, hoeveel zou dit mij ongeveer kunnen kosten?
Dat kost je een tripje naar de tattooshop
quote:
En heeft iemand tips voor een tattoo shop in Amsterdam waar ik binnen kan lopen zonder afspraak?
Voor info? Allemaal
Voor het zetten van een tattoo: bijna geen.
pi_79463752
Iemand die een beetje kan schatten wat ze voor deze tat zullen vragen? Wil niet dezelfde. Maar wel een met 4 kleine letters.

All good things are wild and free.
  maandag 22 maart 2010 @ 20:52:15 #256
259233 GimmeGore
pi_79463913
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:
Iemand die een beetje kan schatten wat ze voor deze tat zullen vragen? Wil niet dezelfde. Maar wel een met 4 kleine letters.

[ afbeelding ]
Zie het antwoord voor Ozan.
  maandag 22 maart 2010 @ 20:52:42 #257
269754 Ataraxy
Rustig maar...
pi_79463942
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:49 schreef tliciouz het volgende:

[ afbeelding ]
¤50,-
pi_79464432
quote:
Op maandag 22 maart 2010 20:52 schreef Ataraxy het volgende:

[..]

¤50,-
Is dat niet teveel voor zo'n kleine tattoo?
Ripped her heart out right before her eyes! Eyes over easy, eat it! Eat it! Eat it!
  maandag 22 maart 2010 @ 21:04:14 #259
259233 GimmeGore
pi_79464606
Meeste shops hanteren een starttarief
  maandag 22 maart 2010 @ 21:16:11 #260
112156 Debsterr
Dino inventor
pi_79465297
quote:
Op maandag 22 maart 2010 21:04 schreef GimmeGore het volgende:
Meeste shops hanteren een starttarief
Inderdaad, ¤50,- ben je eigenlijk altijd kwijt vanwege de naald etc., ook al is het maar een stip. Bij wijze van.
Once in a while, I just wanna dance and feel good
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')