Ik heb geen tijd om 'm te knutselen dus als ik hem ergens vandaan kan trekken ontvang ik graag het linkje.quote:
Uhm, gemeenteraadsverkeizingen. Daar heb je echt bijzonder weinig aan Rutte hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.
Je moet inderdaad wel gemeente en landelijk uit elkaar houden. De politieke agenda van de landelijke partijen ziet er heel anders uit dan die van de partijen in de gemeenteraadsverkiezingen. Het gaat er vandaag om wat je belangrijk vindt in je gemeente.quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:46 schreef Xaobotnik het volgende:
Op Stemwijzer kwamen bij mij Boschbelang, GL en VVD eruit als de partijen die het meest overeen komen met mijn mening. Alleen als ik kijk naar de uitleg bij de vragen, komen zelfs tegengestelde antwoorden ('JA' en 'NEE') overeen met elkaar. De Stemwijzeruitslag kan dus de prullenbak in.
Maar wanneer ik kijk naar de speerpunten van de partijen, dan moet ik zeggen dat de VVD er het beste uit komt voor mij. Van oudsher sowieso de partij waar ik voor ga. Alleen tijdens de debatten kon Rutten mij niet echt bekoren. Verder meen ik dat een prima college hebben zitten op het moment. Zeker met de opkomst van het rechtse geluid (het stompzinnige deel ervan), overweeg ik een strategische stem. Ik moet natuurlijk ook wat te kankeren hebben. Dus wordt het links.
Als statement lijkt de PvdA dan het meest logisch, aangezien dat waarschijnlijk de grootste partij zal worden van de linksen (of wat voor links door gaat). Verder blijkt uit onderzoek dat in PvdA-gemeentes de woonlasten het laagst zijn. Enkele jaren geleden bleek landelijk al dat je met hun beleid het meeste van je geld overhoud. Echt belangrijk vind ik dat echter niet. Maar toch, het is een voordeel.
Wat stemmen jullie?
quote:Op woensdag 3 maart 2010 14:26 schreef mjan het volgende:
Ik durf niet te zeggen wat ik heb gestemd want dan word ik Boschveld uitgejaagd
Klopt. Maar het geeft wel iets aan over de toon binnen te partij. Maar belangrijker vind ik dat het helemaal niet verkeerd gaat in Den Bosch. Het college dat er nu zit, doet het prima. Ik hoef geen verandering te zien. De grootste partij hier is de PvdA, al hebben we een CDA-burgemeester. PvdA is prima. Verder kun je landelijk natuurlijk een statement afgeven. Bosch Belang vind ik ook interessant. Maar die lokale partijen, heb ik altijd een beetje een naar gevoel bij. Ik weet niet precies waarom, maar toch...quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:52 schreef mjan het volgende:
[..]
Uhm, gemeenteraadsverkeizingen. Daar heb je echt bijzonder weinig aan Rutte hoor.
Ze hebben evenveel zetels behaald als de VVD, maar VVD is procentueel groter volgens mij. Alleen had de PVDA er 8, dus 3 verloren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:29 schreef FedExpress het volgende:
Ik bedoelde vooral wat er gestemd was door iedereen hier, met name degene die advies vroegen![]()
Uitslag bekend! pvdA grootste..:
http://gemeenteraad.s-her(...)9AC-3BC7EADC1C561891
Klopt! Was op die uitslag nog niet te zienquote:Op donderdag 4 maart 2010 12:42 schreef ik.ben.hier het volgende:
[..]
Ze hebben evenveel zetels behaald als de VVD, maar VVD is procentueel groter volgens mij. Alleen had de PVDA er 8, dus 3 verloren.
quote:Zelf trouwens op Bosch Belang gestemd.
Nee, dan ga je weer wit weggetrokken naar je schoenen staren omdat je het eng vindtquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:06 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik vond die Kabelbaan wel een mooi originieel plan
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:10 schreef mjan het volgende:
[..]
Nee, dan ga je weer wit weggetrokken naar je schoenen staren omdat je het eng vindt
Ik merk er niks van.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef ik.ben.hier het volgende:
Nou vanaf 16 tot midden 20..
Qua uitgaan is het al redelijk beperkt en qua feesten ook vind ik.
Veel mensen trekken toch naar iets buiten Den Bosch, dat is gewoon jammer
En Trix, Hiphop in Duketown, Fabulous.quote:Op donderdag 4 maart 2010 15:56 schreef Ceased2Be het volgende:
Ik krijg vooral via nieuwsbrieven mee wat er vanuit de W2 en Verkadefabriek wordt gedaan, de Talentfactory heeft(had?) ook met regelmaat evenementen en verder de thema-weken die vanuit de gemeente zelf georganiseerd worden natuurlijk.
En dan nog van die enge dingen zoals 'Masters of Hardcore' in de Brabanthallen
Volgens mij slaan Trix en Fabulous niet heel goed aan. Hiphop in Duketown is wel ok.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:20 schreef booo het volgende:
[..]
En Trix, Hiphop in Duketown, Fabulous.
Nog niet echt.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:18 schreef Ceased2Be het volgende:
iemand nog spannende plannen voor het weekend?
SQL zaterdag? Ik wist nieteens van het bestaan.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Jammer dat SQL Zaterdag al vol zit anders kon je daar mooi heen morgen
Ik ga iig wel! Lekker op m'n vrije dag gratis SQL info binnenslurpen.
en 's avonds uit eten in Etten-Leur (of all places)
Locatie is niet echt handig voor OV.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 11:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Niet? toch wel evenement van het jaar! Eerste keer in Nederland
http://www.sqlzaterdag.nl/
Ik mag geen rijbewijs halen dus dat gaat niet lukken.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 12:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Echte IT-ers komen dan ook gewoon met de Auto
Waarom niet?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:26 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik mag geen rijbewijs halen dus dat gaat niet lukken.
Daar zie ik te slecht voor.quote:
Idd.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 14:39 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat is echt balen. Gelukkig zijn er hier dan genoeg mogelijkheden met OV. Dat scheelt wel
Wow, dat is echt kut. Mag ik vragen wat er dan precies 'mis' is met je ogen?quote:
Nou dit.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:18 schreef mjan het volgende:
[..]
Wow, dat is echt kut. Mag ik vragen wat er dan precies 'mis' is met je ogen?
Toen ik klein was veel onderzoeken gehad in het AMC. Ik schijn nieteens te mogen fietsen, maar dat doe ik gewoon lekker eigenwijs.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:24 schreef Xaobotnik het volgende:
Dat vraag ik me ook af. Je kunt immers wel lezen, dus zal het wel gaan om iets van bijziendheid. Maar met een bril is dat op te lossen, dus zal het wel om iets meer gaan dan een refractieafwijking in je ogen. Ziekte? Beschadiging?
Aniridie dus....
Ik heb zelf een botaandoening waardoor het discutabel was of ik nog wel in aanmerking kwam voor een rijbewijs. Hoe is bij jou besloten dat je daar niet voor in aanmerking kwam?
Ik heb wel de genoemde bijwerkingen (glaucoom (oogdruk verhoging), cataract (troebeling van de ooglens) en nystagmus (onwillekeurige bewegingen van de oogbol)) maar heb daar zelf niet echt last van.quote:
Gelukkig maar dat je daar niet echt last van hebt. Dat zou het nog een stuk onaangenamer maken als dat het nu al is lijkt me.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Toen ik klein was veel onderzoeken gehad in het AMC. Ik schijn nieteens te mogen fietsen, maar dat doe ik gewoon lekker eigenwijs.![]()
[..]
Ik heb wel de genoemde bijwerkingen (glaucoom (oogdruk verhoging), cataract (troebeling van de ooglens) en nystagmus (onwillekeurige bewegingen van de oogbol)) maar heb daar zelf niet echt last van.
Nee dat niet, maar je knijpt gewoon je ogen vaak samen als het snel te licht is. En als je ergens binnenkomt waar het donkerder is dan buiten dan is dat langer wennen enzo.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 15:48 schreef mjan het volgende:
Zie je dan constant de wereld 'overbelicht'? Of is dat te simpel gedacht?
Mja ik weet ook eigenlijk niet beter dus.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:00 schreef Puala het volgende:
[..]
Gelukkig maar dat je daar niet echt last van hebt. Dat zou het nog een stuk onaangenamer maken als dat het nu al is lijkt me.
Zaterdagochtend is volgens mij nog wel te doen, maar het lijkt daar wel altijd druk?quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:38 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Mja ik weet ook eigenlijk niet beter dus.![]()
Wat is het trouwens teringdruk bij Appie Helftheuvel, het lijkt wel zaterdag.
Ik heb het doordeweeks en dus ook op vrijdag nog nooit zo druk gezien.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:48 schreef Puala het volgende:
[..]
Zaterdagochtend is volgens mij nog wel te doen, maar het lijkt daar wel altijd druk?
Ik ben er vandaag niet geweest, maar vind het er altijd redelijk druk.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:49 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het doordeweeks en dus ook op vrijdag nog nooit zo druk gezien.
Ik kom er vrij regelmatig dus dat zou best kunnen.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:54 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ben er vandaag niet geweest, maar vind het er altijd redelijk druk.
Btw, ik ga er binnenkort werken, dus wie weet zie ik je dan een x door de winkel heen lopen
Ik ook. Kwam er toevallig de directie van mijn school gisteren ook tegenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:55 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik kom er vrij regelmatig dus dat zou best kunnen.
Vakkenvullen & ik hoop kassa. Maar wordt nog eventjes afwachtenquote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:56 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Wat ga je precies doen? Kassa? vakkenvullen? Chef Emballage?
Grappig.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ook. Kwam er toevallig de directie van mijn school gisteren ook tegen
Ah ok.quote:Op vrijdag 5 maart 2010 16:59 schreef Puala het volgende:
[..]
Vakkenvullen & ik hoop kassa. Maar wordt nog eventjes afwachten
quote:Een vermoedelijk 29-jarige inwoner van Nieuwegein is donderdagmiddag in de Helftheuvelpassage aangehouden nadat hij geprobeerd had met een wisseltruc geld van een klant te stelen. Hij werd daarbij betrapt door een beveiligingsmedewerker.
Na zijn aanhouding heeft de man een medewerker van het winkelcentrum bespuugd en plaste hij in de ophoudruimte van de beveiliging. Ook ten opzichte van de gealarmeerde politiemensen gedroeg hij zich agressief. Omdat de man niet in het bezit was van een identiteitsbewijs en vermoedelijk de Roemeense nationaliteit had, werd hij voor onderzoek door de vreemdelingenpolitie ingesloten. Hij krijgt in elk geval een toegangsverbod voor het winkelcentrum.
Geen idee, ik kom daar nooit.quote:Op zaterdag 6 maart 2010 00:56 schreef booo het volgende:
Hoezo staat die muziek op vrijdag zo hard in t Pumpke
Vrijdag is in Den Bosch geen uitgaansavond hoor
Kom je vaak in't Plein dan? Ik zo'n 3 avonden in de week, dus dan moet ik je ook wel eens gezien hebbenquote:
Daar kom ik het meeste ja, zo nu en dan eens.quote:Op zondag 7 maart 2010 17:28 schreef roooosje het volgende:
[..]
Kom je vaak in't Plein dan? Ik zo'n 3 avonden in de week, dus dan moet ik je ook wel eens gezien hebben.
Ik ook.quote:Op maandag 8 maart 2010 09:01 schreef mjan het volgende:
Ik zit bij 'gezondheidscentrum west'.
Zodra je weer kan spreken? Dat klinkt niet fijnquote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Puala het volgende:
DankjulliewelZal zodra ik weer kan spreken even bellen of ze plek hebben
![]()
Iedereen een goed weekend gehad?
Klinkt niet goed.quote:Op maandag 8 maart 2010 11:09 schreef Puala het volgende:
DankjulliewelZal zodra ik weer kan spreken even bellen of ze plek hebben
![]()
Iedereen een goed weekend gehad?
Dat hoop ik ook voor jequote:Op maandag 8 maart 2010 12:15 schreef Puala het volgende:
Hoop dat ze snel een diagnose en middel hebben er voor en dat ik me dan snel weer beter voel
QFTquote:
Dit tijdstip opstaan ookquote:
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te wordenquote:Op maandag 8 maart 2010 12:31 schreef mjan het volgende:
Uch, kun je dan niet beter ff bij dat gezondsheidscentrum binnenlopen? Anderhalf uur reizen als je je toch al brak voelt is niet tofjes.
Als ik bij m'n oma blijf pitten wordt ik waarschijnlijk wakker van de theepot die droog aan het koken is terwijl ze verbaasd in de keukenkastjes kijkt dat ze geen eten in huis heeftquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te worden
Hoe ist nou dan?quote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:20 schreef Puala het volgende:
[..]
Ben toch gaan reizen en bij oma blijven pitten. Wel zo tof om zo verzorgt te worden
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 14:27 schreef mjan het volgende:
Klinkt best heftig zo inderdaad. Beterschap!
Ik ben je op dit moment aan het begluren vanuit mijn raamquote:Op dinsdag 9 maart 2010 13:42 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Als ik bij m'n oma blijf pitten wordt ik waarschijnlijk wakker van de theepot die droog aan het koken is terwijl ze verbaasd in de keukenkastjes kijkt dat ze geen eten in huis heeft
quote:Op dinsdag 9 maart 2010 16:03 schreef roooosje het volgende:
[..]
Ik ben je op dit moment aan het begluren vanuit mijn raam
quote:De verkoop van woningen in project Signatuur (de nieuwbouw aan de Copernicuslaan/Van Leeuwenhoekstraat) is een drama. De wijkraad zegt gehoord te hebben dat pas 16 kopers hun handtekening hebben gezet voor een van 72 te verkopen woningen en appartementen. Voor nog een tiental zou serieuse belangstelling zijn getoond. De tijd begint de dringen, want de eerste woningen worden al in september opgeleverd. Volgende maand begint de inschrijving voor de huurwoningen in het project. De verwachting is dat daar wel belangsteling voor zal zijn.
Ik las het ja, was het niet zo dat er een bepaald percentage verkocht moest zijn voordat ze uberhaupt gingen bouwen?quote:
Zag je hoe subtiel ik die oversloeg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef mjan het volgende:
En de eurowinkel een wat minder geslaagd voorbeeld.
Is het erg ja? Ben er nog niet geweestquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef mjan het volgende:
En de eurowinkel een wat minder geslaagd voorbeeld.
Ik ben er ook nog niet geweest. En bij Nonna Rosa eigenlijk ook nog niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:42 schreef roooosje het volgende:
[..]
Is het erg ja? Ben er nog niet geweest
Ga er heen en ga je schamen! (ja in die volgorde).quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:42 schreef roooosje het volgende:
[..]
Is het erg ja? Ben er nog niet geweest
Ha, de Tol! Daar kwam ik vroegah ook nog wel eens. Mocht je zelf bepalen hoe duur het bier wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:39 schreef roooosje het volgende:
Naar 2 bandjes kijken in kraakkroeg Den Dolle Tol.
Morgen werken van 12 tot 12
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Puala het volgende:
Zeer zeker. Voel me stukken beterVandaag weer naar school toe gegaan en vanavond even langs de kapper
![]()
O ja hoor, lekker lam weekend gehad. Huis wat gepoetst en vooral veel Final Fantasy gespeeld terwijl Mjan drifitg naast me haar verslag voor school af zat te typen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Puala het volgende:
Zeer zeker. Voel me stukken beterVandaag weer naar school toe gegaan en vanavond even langs de kapper
Heb jij ook een goed weekend gehad cheased2be?
Nu is een flesje 1 euroquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ha, de Tol! Daar kwam ik vroegah ook nog wel eens. Mocht je zelf bepalen hoe duur het bier was
quote:Burgemeester Rombouts heeft vanmiddag de eerste drie straatcoaches geïnstalleerd. Ze maken deel uit van een team van zes dat de straat op gaat om met name Marokkaanse jongeren aan te spreken op grensoverschrijdend gedrag. De straatcoaches worden behalve in West ook ingezet in de Hambaken en Oost (Graafsepoort).
De straatcoaches komen zelf uit de Marrokaanse gemeenschap. Ze zijn getraind in ondermeer communicatie en wetskennis. Met hun stoere kleding en mountainbikes moeten ze gezag uitstralen. (foto: Paul Kriele/Bastion Oranje)
Laten we het een kans gevenquote:
Jaaaaa... dit gaat werken jongens!quote:Ze zijn getraind in ondermeer communicatie en wetskennis. Met hun stoere kleding en mountainbikes moeten ze gezag uitstralen.
Ik heb Digitenne.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef H1N1 het volgende:
godverdomme tv ligt eruit! Bij iedereen?
Gelukkig hadden we Rock Bandquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef mjan het volgende:
Noeoeoeoes, een leven zonder televisie!
ja vond 't echt erg, net Chelsea - Inter aan het kijken en opeens loopt 't beeld vastquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vrijwel het voetbal gisteravond gemist
Hahaha, iedereen in de stress als ze even geen tv kunnen kijken
Zoveel heb je er niet aan gemist.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef H1N1 het volgende:
[..]
ja vond 't echt erg, net Chelsea - Inter aan het kijken en opeens loopt 't beeld vast.
quote:Op de Hoge Slagen in Den Bosch is vanavond een auto met daarin het stoffelijk overschot van een man aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak, meldt een politiewoordvoerder. Een misdrijf wordt niet uitgesloten.
Wie de auto heeft gevonden, onder wat voor omstandigheden de auto werd aangetroffen en wie de man is, is nog onbekend.
Ik zag het net ook ja... Moest natuurlijk wel komen, anders halen 1 per week nietquote:
quote:Werkloosheid neemt fors toe in Den Bosch
DEN BOSCH - Het aantal werklozen in de gemeente Den Bosch is het afgelopen jaar fors toegenomen. Het aantal ingeschreven niet werkende werkzoekenden in Den Bosch steeg van 3.818 personen in februari 2009 naar 4.679 in februari 2010.
Dat is een toename van maar liefst 22,6 procent, zo blijkt uit cijfers van de gemeente Den Bosch. In februari steeg het aantal werklozen met 61 ten opzichte van een maand eerder.
Het werkloosheidspercentage in de gemeente Den Bosch is door deze stijging uitgekomen op 7 procent. Dat is iets boven het landelijk gemiddelde (6,8 procent).
De niet werkende werkzoekenden bestaan uit 2.558 mannen en 2.121 vrouwen. Van deze mensen zijn 1.871 Bosschenaren al langer dan een jaar werkloos. Den Bosch telt 610 werkende werkzoekenden.
Straks +1 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De niet werkende werkzoekenden bestaan uit 2.558 mannen en 2.121 vrouwen. Van deze mensen zijn 1.871 Bosschenaren al langer dan een jaar werkloos. Den Bosch telt 610 werkende werkzoekenden.
Ow, minder dramatisch dan het misschien overkwam hoorquote:
Komt ze nu mee!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Ow, minder dramatisch dan het misschien overkwam hoorAlleen dat ik over een half jaar klaar ben met mn studie en weinig zicht heb op een baan.
Gewoon je huis uittrappen dat lui secreet!quote:
Nee want dan ga je zo zielig kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Gewoon je huis uittrappen dat lui secreet!
Wat voor studie doe je dan? Want het lijkt me dat er in bepaalde sectoren altijd werk te vinden moet zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Ow, minder dramatisch dan het misschien overkwam hoorAlleen dat ik over een half jaar klaar ben met mn studie en weinig zicht heb op een baan.
Humanistiek!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je dan? Want het lijkt me dat er in bepaalde sectoren altijd werk te vinden moet zijn
Moest eerst even googlen, maar het klinkt wel interessant eigenlijk. Maar dat kan idd moeilijk worden om werk in te vinden. Al ben je jong en wordt je daardoor misschien juist wel sneller aangenomen.quote:
Ja.quote:Op vrijdag 19 maart 2010 13:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee want dan ga je zo zielig kijken![]()
En nu ophouden anders wordt Supertuxxxxxx boos
Hey d'r zijn mensen die werken voor hun geldquote:Op maandag 22 maart 2010 08:52 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hij moet waarschijnlijk weer naar Amsterdam.
Hoho, dat was niet zo bedoeld hoor.quote:Op maandag 22 maart 2010 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Hey d'r zijn mensen die werken voor hun geld
quote:Op maandag 22 maart 2010 09:57 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Hoho, dat was niet zo bedoeld hoor.Ik ben ook geen uitkeringstrekker hoor.
Maar wat doe jij nu eigenlijk?quote:Op dinsdag 23 maart 2010 04:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Goedemorgen!![]()
Heerlijk als je standby dienst hebt en de bekwame helpdesk uit India je wakker belt om 03:50 voor een incident wat niet eens bij mijn groep thuis hoort![]()
Ik ben Database Administrator voor IBM en support een aantal verschillende klanten waarvan sommigen 24x7 support hebben en ik dus om de zoveel weken een weekje standby benquote:Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Maar wat doe jij nu eigenlijk?
NOES! Waarom?quote:
- weg -quote:Op dinsdag 23 maart 2010 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Ik ben Database Administrator voor IBM en support een aantal verschillende klanten waarvan sommigen 24x7 support hebben en ik dus om de zoveel weken een weekje standby ben
[..]
NOES! Waarom?
Dat wil ik wel hoorquote:Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef FedExpress het volgende:
Blijf je wel meehelpen dit topic in leven houden?
quote:
quote:DEN BOSCH - Een 17-jarige scooterrijdster uit Den Bosch is dinsdagavond rond 18.00 uur gewond geraakt bij een aanrijding op de Rompertpassage.
Zij reed op een scooter die ze had geleend van een bekende. Ze had geen bromfietsrijbewijs.
Op de Rompertpassage botste ze tegen een muur. Ze werd gewond naar het ziekenhuis gebracht. Haar passagier, een 16-jarig meisje uit Den Bosch, bleef ongedeerd.
quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
Let's all point and laugh children!
[..]
quote:Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Net ff wezen lunchen bij de Pink Lemon... opvallend rustig gezien de lunchtijd
quote:geslacht: Man
Tegen een muur wtfquote:Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wacht maar, ik stuur Mjan op je af!quote:
Nee daar worden we bang vanquote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wacht maar, ik stuur Mjan op je af!
Pics?quote:Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Wacht maar, ik stuur Mjan op je af!
Toch gek dat die muur niet aan de kant ging.quote:Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan kom ik zelf wel met een eindje gordijnrails...quote:
quote:Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan kom ik zelf wel met een eindje gordijnrails...
[ afbeelding ]
quote:
* SuperrrTuxxx loopt voortaan met een grote boog om het winkelcentrum en het v. Coehoornplein heenquote:
quote:DEN HAAG/DEN BOSCH - De veelbesproken omlegging van de Zuid-Willemsvaart ten oosten van Den Bosch mag doorgaan.
Dat volgt uit een uitspraak van de Raad van State. De Brabantse Milieufederatie, de Bossche Milieugroep en een groot aantal particulieren en bedrijven uit Den Bosch en omgeving liepen jarenlang om verschillende redenen te hoop tegen de ombouw van het kanaal bij Den Bosch.
Het nieuwe kanaal komt aan de oostkant van Den Bosch en loopt van Den Dungen tot aan de Maas bij Empel. Rijkswaterstaat is zeer opgetogen over het vonnis. Verruiming van het bestaande kanaal door de binnenstad in Den Bosch is geen geschikt alternatief
voor grotere containerschepen, oordeelde de hoogste bestuursrechter.
De Raad van State is na heropening van de zaak tevreden met de uitleg van het kabinet over de gevolgen voor de waterhuishouding in de gebieden die het nieuwe kanaal doorkruist en over bescherming van de das in de omgeving.
In juli 2008 is het tracé van de nieuwe Zuid-Willemsvaart vastgelegd. Het 9 kilometer lange kanaal komt ten oosten van Den Bosch te liggen en loopt van Den Dungen tot aan de Maas bij Empel. De omlegging is nodig voor het groeiende scheepvaartverkeer en overlast voor verkeer in Den Bosch. Vanaf 2015 kunnen schepen door het nieuwe kanaal, verwacht Rijkswaterstaat. Het project kost minstens 430 miljoen euro.
Wie o wie...quote:Politie zoekt getuigen van aanranding op Stationsplein
woensdag 24 maart 2010 | 16:28 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 24 maart 2010 | 17:17
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten
DEN BOSCH - De politie is nog steeds bezig met onderzoek naar de aanranding van een 14-jarig meisje uit Den Bosch.
Ze werd vrijdagmiddag rond 12.30 uur aangerand op een bank bij het busstation op het Stationsplein.
Wachtend op de bus werd ze aangesproken door een negroïde man. Toen hij haar betastte trok een nog onbekende voorbijganger de man bij het meisje weg. De verdachte liep weg in de richting van het centrum.
De politie zoekt getuigen onder wie de man die de man bij het meisje wegtrok.
De negroïde man is ongeveer 50-60 jaar met zwart/grijze baard en krullend haar. Hij had een kapotte beige broek en een lange jas. Verder was het opvallend dat hij rotte, gele tanden had en zijn oogwit erg geel was.
quote:De politie en ambulancemedewerkers zijn woensdagavond op industrieterrein De Brand op zoek geweest naar een man die op de kruising Steenbok / Schorpioen zijn auto in brand zou hebben gestoken met een kan benzine.
Daarbij vloog hij ook zelf in brand. Toen omstanders hem wilden 'blussen', trok hij echter zijn brandende shirt uit en vluchtte. Ook omdat de man verwondingen zou kunnen hebben opgelopen, werd de toegangsweg naar De Brand afgezet om hem te zoeken. De politie was nog niet bereikbaar voor commentaar.
Haha ja ik las het in de krant en dacht ook.. sjonge jongequote:Op donderdag 25 maart 2010 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Tja waar beter jezelf in de fik te zetten dan op 'De Brand'
Die man ken ik wel ja. Die loopt regelmatig hier rond bij het winkelcentrum.quote:
Ja, punt is dat er zoveel van die kerels lopen op station en bij het winkelcentrum enzo... Dat ze maar eens oprottenquote:Op donderdag 25 maart 2010 16:39 schreef roooosje het volgende:
[..]
Die man ken ik wel ja. Die loopt regelmatig hier rond bij het winkelcentrum.
Tja, beetje cru misschien, maar er zijn vervelender plekken om aangerand te worden. Hier werd die man tenminste weggesleurd door een omstander. Liever het station dan een stil steegje wat mij betreft... (jaaaa, die keuze heb je niet, maar toch)quote:Op donderdag 25 maart 2010 18:02 schreef Puala het volgende:vind dat eerste krantenbericht niet zo tof. Sta zelf regelmatig daar op mijn bus te wachten en dit geeft niet veel vertrouwen
![]()
Heb wel heerlijk gewinkeld vanmiddag. Ben goed geslaagd
Daar heb je gelijk inquote:Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef mjan het volgende:
[..]
Tja, beetje cru misschien, maar er zijn vervelender plekken om aangerand te worden. Hier werd die man tenminste weggesleurd door een omstander. Liever het station dan een stil steegje wat mij betreft... (jaaaa, die keuze heb je niet, maar toch)
Ik zou dat dus echt niet kunnenquote:Op donderdag 25 maart 2010 19:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Sowieso redelijk appart dat er iemand ingreep, hier kijken ze meestal de andere kant op en/of lopen ze snel door...
Op dezelfde manier dat mensen staan te gapen bij een aanrijding, een vechtpartij, iemand die in elkaar gerost wordt op straat of als iemand toch zit te roken in de trein...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet kunnenHoezo gaan mensen toe staan kijken bij zoiets? Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik er toch niet voorbij zo lopen...
Nee dat klopt wel. Heb het zelf nog nooit 'in het echt' gezien, maar zoals ik het altijd lees enzo... BLijft een raar fenomeenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op dezelfde manier dat mensen staan te gapen bij een aanrijding, een vechtpartij, iemand die in elkaar gerost wordt op straat of als iemand toch zit te roken in de trein...
Maar misschien is dat mijn verdraaide wereldbeeld, dat kan natuurlijk ook
Ik ken het wel hoor dat mensen gaan staan kijken. Als er met uitgaan iemand geslagen wordt staat iedereen ook maar een beetje te gapen. Mijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op dezelfde manier dat mensen staan te gapen bij een aanrijding, een vechtpartij, iemand die in elkaar gerost wordt op straat of als iemand toch zit te roken in de trein...
Maar misschien is dat mijn verdraaide wereldbeeld, dat kan natuurlijk ook
Ik laat die knokkers ook altijd links liggen. Tenzij het zinsloos geweld is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor dat mensen gaan staan kijken. Als er met uitgaan iemand geslagen wordt staat iedereen ook maar een beetje te gapen. Mijnis vorig weekend naar een feest geweest bij hem in de buurt en daar werd iemand gewoon écht in elkaar geslagen. Niet zoals de boeren daar doen een beetje op mekaar in beuken en klaar. Maar gewoon echt op de grond en er op in trappen. En daar deed zelfs de beveiliging de eerste paar minuten niets
![]()
Helaas niet.. Wie weet voor die tijd nog een keertje onverwachtsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus nou kan ik je niet meer bewonderen bij de Appie Puala.
Ja ze hebben ook zoiets een geflikt in de binnenstad. Maar volgens mij toen met teer ofzo. Krijgen ze er ook niet meer af. De tag was 'Veol'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:29 schreef area78 het volgende:
iemand anders ook last gehad van graffiti in de buurt van het station? iemand is afgelopen nacht creatief bezig geweest en heeft allemaal voordeuren en muren van huizen ondergespoten met mislukte tags en tekeningen waaronder de voordeur van mn broer. en khoorde dat dat ook in rosmalen zou zijn gebeurd
beetje jammer want een straat kijkt snel een stuk pauperiger met al die graffiti
Jawel hoor, lekker rustig aan gedaan. Deze week maar 4 dagen en volgende week ook dus lekkerrrr.quote:Op maandag 29 maart 2010 05:30 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen mede-bossche-bollen! Iedereen goed weekend gehad?
Ik heb het dan wel gelezen, maar ik snap niet waarom het weer weg moest.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar dan weet ik nog niet waarom je weg moet
Omdat ik geen behoefte heb om het de hele wereld te laten wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel gelezen, maar ik snap niet waarom het weer weg moest.
Dan hou ik op met nieuwsgierig doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik geen behoefte heb om het de hele wereld te laten weten
Oke.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik geen behoefte heb om het de hele wereld te laten weten
Ik pm je wel even.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan hou ik op met nieuwsgierig doen
Mysterie opgelostquote:
quote:DEN BOSCH De Drakenfontein bij het Centraal Station in Den Bosch moet mogelijk grondig gerestaureerd worden.
Albrecht Krieger van het Duitse bedrijf Messbildstelle is deze week bezig met het tot op de millimeter in beeld brengen van de fontein. "De foto's worden driedimensioneel uitgewerkt", vertelt de Duitser. Hij doet dat in opdracht van het Bossche onderzoeks- en adviesbureau BAAC. En BAAC op zijn beurt brengt samen met restauratie-architectuur BBM op verzoek van de gemeente de staat van de Drakenfontein uit 1903 in beeld. "Wij onderzoeken of de Drakenfontein grootschalig gerestaureerd moet worden", zegt directeur Rob Gruber van BAAC. De draak is afgelopen weken al schoongemaakt.
quote:Meisje beroofd door man op scooter
vrijdag 02 april 2010 | 12:16 | Laatst bijgewerkt op: vrijdag 02 april 2010 | 12:17
ROSMALEN - Een 16-jarige Rosmalense is donderdagavond in de Hendrik Chabotstraat beroofd van haar tas.
Het slachtoffer was onderweg naar huis, toen zij in de brandgang plotseling door een scooterrijder werd belaagd.
Ze werd geschopt en vervolgens werd haar tas afgepakt. In de tas zaten onder andere haar portemonnee en MP3-speler.
De politie zoekt getuigen.
Wie van de fokkers was dabei?quote:Fiks kussengevecht in Den Bosch
zaterdag 03 april 2010 | 17:55 | Laatst bijgewerkt op: zaterdag 03 april 2010 | 17:56
Een fiks kussengevecht gistermiddag op het Stationsplein in Den Bosch. Chocomel hield een landelijke campagne waaronder in Den Bosch.
200 figuranten stonden met kussen op het Stationsplein een kussengevecht te houden en moedigden de voorbijgangers aan ook mee te doen! In een kwartier tijd zag het wit van de veren alsof het gesneeuwd had.
Ik niet, maar heb ook niks gezien toen ik er langs kwam.quote:
Foto?quote:Op zondag 4 april 2010 18:15 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Er werkt een lekker hapje bij de Verkadefabriek.
Heb ik niet, dacht ik later pas aan.quote:
Naam, adresgegevens en telefoonnummer dan?quote:Op zondag 4 april 2010 19:12 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Heb ik niet, dacht ik later pas aan.
Ik ben verlegen.quote:
Ook niet.quote:Op zondag 4 april 2010 19:12 schreef Puala het volgende:
[..]
Naam, adresgegevens en telefoonnummer dan?
Gefeliciteerdquote:Op zondag 4 april 2010 19:44 schreef Puala het volgende:
Het wil eindelijk lukken om mijn website te krijgen zoals ik hem wil
Ik verbouw 'm regelmatig, maar ik loop al +- 2 jaar met het idee dat ik nu eindelijk heb uitgevoerd (en dat terwijl het niet eens zo moeilijk isquote:Op zondag 4 april 2010 19:49 schreef FedExpress het volgende:
[..]
GefeliciteerdAl lang mee bezig dan?
Ken niemand uit Rosmalen dus durf het niet te zeggenquote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk ''s-Hertogenbosch' en niet 'Den Bosch'??? En is het ook voor Rosmalen? Ik moet zeggen dat ik de Rosmalenaren best wel zeikvolk vind.
...
quote:Net als Den Haag heeft 's-Hertogenbosch een dubbele naam: beide steden hebben officieel een gecompliceerde naam, terwijl ze in de hedendaagse praktijk veelal met een meer volkse naam worden aangeduid. 's-Gravenhage en 's-Hertogenbosch worden veel frequenter aangeduid als Den Haag en Den Bosch. Men denkt vaak dat de lange namen ouder zijn, maar het tegendeel is waar: de volkse namen zijn ouder dan de lange namen.
Er is echter verschil tussen de twee steden. De naam Den Haag is officieel toegestaan. Men ziet die naam op wegwijzers en bij de spoorwegen. Voor Den Bosch ligt dat anders: de enige officiële naam is 's-Hertogenbosch. Ook in andere talen wordt 's-Hertogenbosch met de lange naam aangeduid, dus niet als The Wood, Der Wald of Le Bois, maar Bois-le-Duc in het Frans, Boscoducale in het Italiaans, Bolduque in het Spaans en Herzogenbusch in het Duits. De Latijnse naam is Silva Ducis of Buscum Ducis. Andere talen gebruiken echter ook steeds vaker de Nederlandse naam 's-Hertogenbosch.
Het Genootschap ter bevordering van het gebruik van de naam 's-Hertogenbosch probeert het gebruik van de officiële naam te bevorderen.
De naam geeft wel eens problemen met alfabetische ordening en met computers. Zo moest men vroeger in de reisplanner van NS de naam als Hertogenbosch opgeven - 's-Hertogenbosch werd door de website niet begrepen en zelfs veranderd in Heerhugowaard.
Omdat 's-Hertogenbosch de echte benaming is van de stad misschien?quote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk ''s-Hertogenbosch' en niet 'Den Bosch'??
mijn god, echt hè..ik dacht even dat het een grapje was XDquote:Op maandag 5 april 2010 00:08 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Omdat 's-Hertogenbosch de echte benaming is van de stad misschien?_! Wat staat er bijv op je ID?
Aparte conclusie trek je daar.quote:Op maandag 5 april 2010 00:13 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, en ter ondersteuning van Het Genootschap ter bevordering van de naam 's-Hertogenbosch noemen we dit topic ook zo??? Rííííííght.....
Ik.quote:Wie uit Den Bosch noemt neemt ook daadwerkelijk het woord ''s-Hertogenbosch' in de mond?? En aangezien in dit topic mensen uit Den Bosch posten, is het dus niet echt logisch... Maar goed.
Nee, maar het volgende topic noemen we welk 'Den Bosch topic #-nogwat zodat Xaobotnik zich over 1 ding niet meer druk hoeft te maken' okay?quote:Op maandag 5 april 2010 00:13 schreef Xaobotnik het volgende:
Hmm, en ter ondersteuning van Het Genootschap ter bevordering van de naam 's-Hertogenbosch noemen we dit topic ook zo??? Rííííííght.....
Ik zeg Den Bosch en schrijf 's-hertogenbosch als ik ergens de plaatsnaam in moet vullen.quote:Wie uit Den Bosch noemt neemt ook daadwerkelijk het woord ''s-Hertogenbosch' in de mond?? En aangezien in dit topic mensen uit Den Bosch posten, is het dus niet echt logisch... Maar goed.
Overigens is het niet netjes om zaken te quoten zonder bron. Maar wellicht is ook dàt iets dat alleen bij mij leeft.
Nee.quote:Op maandag 5 april 2010 10:04 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Nee, maar het volgende topic noemen we welk 'Den Bosch topic #-nogwat zodat Xaobotnik zich over 1 ding niet meer druk hoeft te maken' okay?![]()
[..]
Danku, hetzelfde.quote:
Sorry de [sarcasm][/sarcasm] ontbrakquote:
Wil je de andere ook nog zien? Dan zit je echtquote:Op dinsdag 6 april 2010 09:29 schreef Ceased2Be het volgende:
Ghehe, zag deze net... oude station den bosch:
[ afbeelding ]
Heb ooit wel wat betere gezien ja, maar vond het qua sfeer sowieso een stuk beter.quote:Op dinsdag 6 april 2010 09:34 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Wil je de andere ook nog zien? Dan zit je echt
Een Lidl ook echtquote:DEN BOSCH - Bij de Lidl aan het Wielsem in Den Bosch Noord is zojuist een gewapende overval gepleegd.
Even na half negen kwam een gewapende dief de winkel binnen. Er zou één persoon gewond zijn geraakt.
Meer bijzonderheden zijn nog niet bekend. Later volgt meer.
Het is er altijd druk genoeg iig.quote:Op dinsdag 6 april 2010 10:30 schreef Puala het volgende:
Goedemorgen
@ ceased2be: ik denk dat ze juist daar een brakke beveiliging hebben en je er (redelijk) gemakkelijk een buit kunt maken?
quote:DEN BOSCH - Bij de Lidl aan het Wielsem in Den Bosch Noord is vanochtend rond openingstijd (08.30 uur) een overval gepleegd.
Daarbij zou een medewerker van de supermarkt in zijn been zijn gestoken. Hij is naar het ziekenhuis gebracht. De twee mannen die de overval zouden hebben gepleegd, vluchtten te voet De Hambaken in. De politie heeft een sms-alert verzonden en is nog altijd naar de twee mannen op zoek.
Een team van politie en technische recherche was snel ter plaatse. Een medewerker van slachtofferhulp meldde zich even na 09.30 uur. De Lidl bleef dinsdagochtend gesloten. In de winkel werd sporenonderzoek gedaan door 'mannen in witte pakken'. In de straat Piano, tegenover de Lidl, deed de politie buurtonderzoek. De daders zouden via die straat zijn gevlucht. De daders hebben, voor zover bekend, niets buitgemaakt.
Later meer.
Komt ie weer mooi vanaf dan.quote:Op dinsdag 6 april 2010 12:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
Weer vrijspraak Bosschenaar voor moord vrouw
quote:Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk ''s-Hertogenbosch' en niet 'Den Bosch'??? En is het ook voor Rosmalen? Ik moet zeggen dat ik de Rosmalenaren best wel zeikvolk vind.
Er zijn er hier een paart die met enige regelmaat zeuren over allochtonen (al dan niet kortzichtig generaliserend), maar eigenlijk kunnen we de Rosmalenaren (althans een flink deel ervan) als een groep mensen beschouwen die gelabeld kan 'slecht ingeburgerd', oftewel een mislukte groep.
Ze worden ook positief gediscrimineerd. Denk aan een eigen belangenpartij die gewoon toegestaan wordt, een mooi eigen station terwijl de Maaspoort daar veel meer recht op zou hebben op grond van het inwonertal en de drukte in deze wijk. Uit het recentelijke nieuws zijn alleen met Carnaval al wat zaken te noemen in dit verband. Een Bosschenaar wonende in Rosmalen die zijn Oeteldonkvlag moet vervangen door eentje van de Zandhazen of op zijn minst er eentje naast moet hangen. Toen de gemeente voor de optocht 10.000 euro beschikbaar wilde stellen, kwam vanuit het Rosmalens Belang de reactie dat Den Bosch werd bevoordeeld. 'Als zij het krijgen, dan Rosmalen ook' was het devies vanuit het RB.
Ook dat gezeik over dat ze opeens bepaalde extra kosten kregen sinds dat ze 'erbij kwamen'. Wel van de voorzieningen gebruik maken, maar ons lekker laten betalen. Dat is zeker terecht?
Verder is er een flinke groep mensen die Rosmalen nog steeds bespreken als een aparte gemeente. Het erge is dat politiek correct als men is, men dit van buiten uit ook gewoon overneemt. Want we mogen hen natuurlijk niet op de teentjes trappen en dus gunnen we ze een eigen partij die zich alleen richt op het belang van hun stadsdeel, en hebben ze een eigen wethouder. En voor alle duidelijkheid, inclusief o.a. Hintham hebben ze misschien een flink aantal inwoners, maar mn. deze laatste kan prima onder Oost vallen.
Hey. Groeten uit Rosmalenquote:
O maar dit is het 's-hertogenbosch topic!quote:
Ik heb helemaal geen vrienden in Rosmalenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:00 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
O maar dit is het 's-hertogenbosch topic!
* Ceased2Be haalt Xaobotnik erbij
Er is ook helemaal geen sociaal leven in Rosmalenquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Ik heb helemaal geen vrienden in RosmalenMijn hele sociale leven speelt zich daarbuiten af, voor in Den Bosch, dus...
Nee, en geen fatsoenlijke winkels en scholen dus ga ik altijd naar Den Boschquote:Op dinsdag 6 april 2010 14:50 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Er is ook helemaal geen sociaal leven in Rosmalen
Nu alleen nog ervoor?quote:Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
Die tent is zo erg achteruit gegaanDaar hadden we vroeger altijd koffietafel na een begrafenis
Nu gaan we naar de macquote:
Ach Rosmalen is een dorp hé. Meer MAG je niet eens verwachten.quote:Op dinsdag 6 april 2010 15:54 schreef bijdehand het volgende:
[..]
Nee, en geen fatsoenlijke winkels en scholen dus ga ik altijd naar Den Bosch
Nja, we hebben een station dus dat is wel cool. En de bus komt hier langsquote:Op dinsdag 6 april 2010 18:37 schreef Roflpantoffel het volgende:
[..]
Ach Rosmalen is een dorp hé. Meer MAG je niet eens verwachten.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |