abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_80002527
quote:
Op zondag 4 april 2010 20:16 schreef Xaobotnik het volgende:
Waarom heet dit topic eigenlijk ''s-Hertogenbosch' en niet 'Den Bosch'??? En is het ook voor Rosmalen? Ik moet zeggen dat ik de Rosmalenaren best wel zeikvolk vind.

Er zijn er hier een paart die met enige regelmaat zeuren over allochtonen (al dan niet kortzichtig generaliserend), maar eigenlijk kunnen we de Rosmalenaren (althans een flink deel ervan) als een groep mensen beschouwen die gelabeld kan 'slecht ingeburgerd', oftewel een mislukte groep.

Ze worden ook positief gediscrimineerd. Denk aan een eigen belangenpartij die gewoon toegestaan wordt, een mooi eigen station terwijl de Maaspoort daar veel meer recht op zou hebben op grond van het inwonertal en de drukte in deze wijk. Uit het recentelijke nieuws zijn alleen met Carnaval al wat zaken te noemen in dit verband. Een Bosschenaar wonende in Rosmalen die zijn Oeteldonkvlag moet vervangen door eentje van de Zandhazen of op zijn minst er eentje naast moet hangen. Toen de gemeente voor de optocht 10.000 euro beschikbaar wilde stellen, kwam vanuit het Rosmalens Belang de reactie dat Den Bosch werd bevoordeeld. 'Als zij het krijgen, dan Rosmalen ook' was het devies vanuit het RB.

Ook dat gezeik over dat ze opeens bepaalde extra kosten kregen sinds dat ze 'erbij kwamen'. Wel van de voorzieningen gebruik maken, maar ons lekker laten betalen. Dat is zeker terecht?

Verder is er een flinke groep mensen die Rosmalen nog steeds bespreken als een aparte gemeente. Het erge is dat politiek correct als men is, men dit van buiten uit ook gewoon overneemt. Want we mogen hen natuurlijk niet op de teentjes trappen en dus gunnen we ze een eigen partij die zich alleen richt op het belang van hun stadsdeel, en hebben ze een eigen wethouder. En voor alle duidelijkheid, inclusief o.a. Hintham hebben ze misschien een flink aantal inwoners, maar mn. deze laatste kan prima onder Oost vallen.
n00b
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 april 2010 @ 13:50:06 #277
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_80002964
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:38 schreef bijdehand het volgende:

[..]

n00b
Hey menneke!
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80003291
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:50 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hey menneke!
Hey. Groeten uit Rosmalen
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
  dinsdag 6 april 2010 @ 14:00:56 #279
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_80003386
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 13:58 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Hey. Groeten uit Rosmalen
O maar dit is het 's-hertogenbosch topic!

* Ceased2Be haalt Xaobotnik erbij
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_80004530
Zo, net eventjes boodschappen gedaan. En nu opruimen, want donderdag komen er een paar mensen kijken in mijn studio
pi_80005012
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:00 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

O maar dit is het 's-hertogenbosch topic!

* Ceased2Be haalt Xaobotnik erbij
Ik heb helemaal geen vrienden in Rosmalen Mijn hele sociale leven speelt zich daarbuiten af, voor in Den Bosch, dus...
pi_80005104
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:46 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Ik heb helemaal geen vrienden in Rosmalen Mijn hele sociale leven speelt zich daarbuiten af, voor in Den Bosch, dus...
Er is ook helemaal geen sociaal leven in Rosmalen
pi_80007434
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 14:50 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Er is ook helemaal geen sociaal leven in Rosmalen
Nee, en geen fatsoenlijke winkels en scholen dus ga ik altijd naar Den Bosch
  dinsdag 6 april 2010 @ 16:28:19 #284
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80008790
Ik was vorige week nog bij Het Wapen van Rosmalen.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80009925
Wat een sirenes gingen er net over de oprit van de a59 zeg
pi_80009966
Die tent is zo erg achteruit gegaan Daar hadden we vroeger altijd koffietafel na een begrafenis
  dinsdag 6 april 2010 @ 17:01:57 #287
11736 Ceased2Be
Misantroop
pi_80010088
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 16:58 schreef bijdehand het volgende:
Die tent is zo erg achteruit gegaan Daar hadden we vroeger altijd koffietafel na een begrafenis
Nu alleen nog ervoor?
pi_80010148
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nu alleen nog ervoor?
~Si vis amari, ama~
pi_80011292
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 17:01 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nu alleen nog ervoor?
Nu gaan we naar de mac
pi_80013601
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 15:54 schreef bijdehand het volgende:

[..]

Nee, en geen fatsoenlijke winkels en scholen dus ga ik altijd naar Den Bosch
Ach Rosmalen is een dorp hé. Meer MAG je niet eens verwachten.
pi_80014646
quote:
Op dinsdag 6 april 2010 18:37 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Ach Rosmalen is een dorp hé. Meer MAG je niet eens verwachten.
Nja, we hebben een station dus dat is wel cool. En de bus komt hier langs
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_80032525
Goedemorgen Bosschenaren (en Rosmalenaar)
pi_80033963
Het is mooi om wakker te worden in Rosmalen. Goedemorgen
pi_80034196
Goedemorgen
  woensdag 7 april 2010 @ 11:53:33 #295
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_80037743
Hoi.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_80038369
hallooooo
~Si vis amari, ama~
pi_80038397
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
pi_80038671
quote:
Op woensdag 7 april 2010 12:12 schreef Puala het volgende:
Gaan jullie nog iets leuks doen vandaag?
studeren

Jij?
~Si vis amari, ama~
pi_80038961
ik ook studeren Maar doe rustig aan want ik ben een weekje vrij
pi_80039305
dat klinkt goed! Ik helaas niet... gisteren 1 tentamen gehad, volgende week 4
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')