Zag je hoe subtiel ik die oversloeg?quote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef mjan het volgende:
En de eurowinkel een wat minder geslaagd voorbeeld.
Is het erg ja? Ben er nog niet geweestquote:Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef mjan het volgende:
En de eurowinkel een wat minder geslaagd voorbeeld.
Ik ben er ook nog niet geweest. En bij Nonna Rosa eigenlijk ook nog niet.quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:42 schreef roooosje het volgende:
[..]
Is het erg ja? Ben er nog niet geweest
Ga er heen en ga je schamen! (ja in die volgorde).quote:Op woensdag 10 maart 2010 18:42 schreef roooosje het volgende:
[..]
Is het erg ja? Ben er nog niet geweest
Ha, de Tol! Daar kwam ik vroegah ook nog wel eens. Mocht je zelf bepalen hoe duur het bier wasquote:Op zaterdag 13 maart 2010 15:39 schreef roooosje het volgende:
Naar 2 bandjes kijken in kraakkroeg Den Dolle Tol.
Morgen werken van 12 tot 12
quote:Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Puala het volgende:
Zeer zeker. Voel me stukken beterVandaag weer naar school toe gegaan en vanavond even langs de kapper
![]()
O ja hoor, lekker lam weekend gehad. Huis wat gepoetst en vooral veel Final Fantasy gespeeld terwijl Mjan drifitg naast me haar verslag voor school af zat te typen.quote:Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Puala het volgende:
Zeer zeker. Voel me stukken beterVandaag weer naar school toe gegaan en vanavond even langs de kapper
Heb jij ook een goed weekend gehad cheased2be?
Nu is een flesje 1 euroquote:Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef Pinterman het volgende:
[..]
Ha, de Tol! Daar kwam ik vroegah ook nog wel eens. Mocht je zelf bepalen hoe duur het bier was
quote:Burgemeester Rombouts heeft vanmiddag de eerste drie straatcoaches geïnstalleerd. Ze maken deel uit van een team van zes dat de straat op gaat om met name Marokkaanse jongeren aan te spreken op grensoverschrijdend gedrag. De straatcoaches worden behalve in West ook ingezet in de Hambaken en Oost (Graafsepoort).
De straatcoaches komen zelf uit de Marrokaanse gemeenschap. Ze zijn getraind in ondermeer communicatie en wetskennis. Met hun stoere kleding en mountainbikes moeten ze gezag uitstralen. (foto: Paul Kriele/Bastion Oranje)
Laten we het een kans gevenquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |