abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78968469
Het is idd opgeknapt, maar het heeft voor mijn gevoel nog steeds weinig uitstraling. Net zoals de Zuiderpassage, heb het gevoel dat de noodzaak voor deze twee winkelcentra toch wel passé is. Bovendien heb je daar de Helftheuvelpassage en het centrum vlakbij.
Ze zouden van die buurt een mix use gebied van moeten maken. Gewoon een goede combinatie tussen wonen en werken. Je hebt er genoeg bedrijven in de buurt, dus probeer daar wat levendigheid in te krijgen. Dit in combinatie natuurlijk met de scholen en de restaurantjes op de Leeghwaterlaan.
pi_78968817
Dat mix use zijn ze ook wel mee bezig, ze zijn bijv. aan het kijken naar het pand van de Graszo om daar wat mee te doen. dat ook gecombineerd met wat andere (voormalige) zakenpanden.
Zodra de Boschveldschool hier gesloopt is wordt er een 'brede bossche school' voor in de plaats gezet die wat meer functies krijgt dan alleen basisschool plus dat er nog wat meer groengebied in de wijk komt.

Voor wat betreft de uitstraling van het winkelcentrum ben ik het volledig met je eens hoor. Vond het originele plan om de boel plat te gooien en wat nieuws neer te zetten niet eens zo heel slecht, maar daar is de gemeente weer op teruggekomen omdat het WC zo'n kenmerkend punt voor Boschveld is.
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78969573
Het is wel een ontmoetingsplek voor de allochtone bewoner daar in de buurt lijkt me.
Maar ik ben helemaal voor om bepaalde gebieden echt in te richten als mix use, dan ben je af van sommige buurten of wijken waar weinig gebeurt. Het komt ook de interactie in een buurt ten goede lijkt me.
pi_78970943
Tja die ontmoetingsplek hou je toch niet tegen, zeker niet met de kebabzaak, turk café, turkse bakker, turkse super, turkse kapper etc
De gemeente probeerde wat zaken op te kopen om er wat hogere kwaliteit winkels in te zetten.
Nonna Rosa is daar een mooi voorbeeld van
"Een menschenhater, menschenschuwend mensch, die niet gaarne andere menschen ziet; een wonderlijk, ongezellig mensch, vijand van alle vrolijkheid.'
"My voice is nothing, my thoughts are nothing, in many respects I'm like you; nothing"
pi_78971430
En de eurowinkel een wat minder geslaagd voorbeeld.
Tonight I think I'll walk alone
I'll find my soul as I go home
pi_78971559
Nonna Rosa
Pretentieus geneuzel.
pi_78972069
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef mjan het volgende:
Zag je hoe subtiel ik die oversloeg?
pi_78982328
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 14:29 schreef mjan het volgende:
Is het erg ja? Ben er nog niet geweest
Pretentieus geneuzel.
  woensdag 10 maart 2010 @ 18:43:39 #109
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_78982385
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:42 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ik ben er ook nog niet geweest. En bij Nonna Rosa eigenlijk ook nog niet.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
Don't you ever get stuck in the sky when you're high?
pi_78984572
quote:
Op woensdag 10 maart 2010 18:42 schreef roooosje het volgende:

[..]

Ga er heen en ga je schamen! (ja in die volgorde).
pi_79063515
En nog mensen met wilde plannen voor het weekend?
Ik niet iig
~Si vis amari, ama~
pi_79071643
Tai Chi, huis opruimen en Final Fantasy 13 spelen. Best wild dus
pi_79094399
Ik ook al niet. Moet opruimen en schoonmaken denk ik Heel misschien eventjes naar het Gelredome voor een wedstrijdje, maar twijfel nog
  zaterdag 13 maart 2010 @ 13:34:23 #114
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79094609
Vanavond oppassen en morgen naar Plein 79. Dat is het wel zo'n beetje.
Heddegijdagezeedgehadjamindedawerkelukwoarhoedoedegijdahoedoedegijdahoeheddegijdagedoan.
pi_79098064
Naar 2 bandjes kijken in kraakkroeg Den Dolle Tol.
Morgen werken van 12 tot 12
Pretentieus geneuzel.
pi_79160552
Iedereen het (in)spannende weekend weer overleefd hier?
pi_79161153
Jazeker
~Si vis amari, ama~
pi_79161407
Zeer zeker. Voel me stukken beter Vandaag weer naar school toe gegaan en vanavond even langs de kapper Heb jij ook een goed weekend gehad cheased2be?
  maandag 15 maart 2010 @ 11:05:35 #119
245594 Pinterman
Luis in de pels
pi_79161515
quote:
Op zaterdag 13 maart 2010 15:39 schreef roooosje het volgende:
Naar 2 bandjes kijken in kraakkroeg Den Dolle Tol.
Morgen werken van 12 tot 12
Ha, de Tol! Daar kwam ik vroegah ook nog wel eens. Mocht je zelf bepalen hoe duur het bier was
Ik wens je een dolfijne dag
pi_79164388
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Puala het volgende:
Zeer zeker. Voel me stukken beter Vandaag weer naar school toe gegaan en vanavond even langs de kapper
~Si vis amari, ama~
pi_79169286
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:01 schreef Puala het volgende:
Zeer zeker. Voel me stukken beter Vandaag weer naar school toe gegaan en vanavond even langs de kapper Heb jij ook een goed weekend gehad cheased2be?
O ja hoor, lekker lam weekend gehad. Huis wat gepoetst en vooral veel Final Fantasy gespeeld terwijl Mjan drifitg naast me haar verslag voor school af zat te typen.
O en gisteren bij m'n ouders wezen eten (frietjes) en dat was ook wel weer gezellig. Maar altijd wel weer een aanslag op m'n trommelvliezen.
pi_79174053
quote:
Op maandag 15 maart 2010 11:05 schreef Pinterman het volgende:

[..]

Ha, de Tol! Daar kwam ik vroegah ook nog wel eens. Mocht je zelf bepalen hoe duur het bier was
Nu is een flesje 1 euro
Pretentieus geneuzel.
pi_79197807
quote:
Burgemeester Rombouts heeft vanmiddag de eerste drie straatcoaches geïnstalleerd. Ze maken deel uit van een team van zes dat de straat op gaat om met name Marokkaanse jongeren aan te spreken op grensoverschrijdend gedrag. De straatcoaches worden behalve in West ook ingezet in de Hambaken en Oost (Graafsepoort).

De straatcoaches komen zelf uit de Marrokaanse gemeenschap. Ze zijn getraind in ondermeer communicatie en wetskennis. Met hun stoere kleding en mountainbikes moeten ze gezag uitstralen. (foto: Paul Kriele/Bastion Oranje)
pi_79197849
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 07:45 schreef Ceased2Be het volgende:
[ afbeelding ]
[..]

Laten we het een kans geven
In Adam hebben ze toch ook met straatcoaches gewerkt en is het wel vooruit gegaan volgens mij..
pi_79197861
het feit dat ik laatst 4 van die marokkaanse pubers uit onze trappenhal moest verwijderen geeft aan dat we ze best kunnen gebruiken... ben benieuwd
pi_79198824
quote:
Ze zijn getraind in ondermeer communicatie en wetskennis. Met hun stoere kleding en mountainbikes moeten ze gezag uitstralen.
Jaaaaa... dit gaat werken jongens!
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:01:02 #127
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_79226829
godverdomme tv ligt eruit! Bij iedereen?
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:17:56 #128
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79227880
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef H1N1 het volgende:
godverdomme tv ligt eruit! Bij iedereen?
Ik heb Digitenne.
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:32:51 #129
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_79228862
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:17 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

Ik heb Digitenne.
stoer
  dinsdag 16 maart 2010 @ 21:33:42 #130
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79228932
quote:
Op dinsdag 16 maart 2010 21:32 schreef H1N1 het volgende:

[..]

stoer
Ja he!
pi_79231795
Ahahah de hele buurt elkaar bellen of de tv t deed, maar het was dus overal. Nu heerlijk in bed tv kijken
pi_79242560
Noeoeoeoes, een leven zonder televisie!
pi_79243067
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef mjan het volgende:
Noeoeoeoes, een leven zonder televisie!
Gelukkig hadden we Rock Band
pi_79244072
Vrijwel het voetbal gisteravond gemist
Hahaha, iedereen in de stress als ze even geen tv kunnen kijken
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:23:44 #135
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_79244815
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vrijwel het voetbal gisteravond gemist
Hahaha, iedereen in de stress als ze even geen tv kunnen kijken
ja vond 't echt erg, net Chelsea - Inter aan het kijken en opeens loopt 't beeld vast .
pi_79244832
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef H1N1 het volgende:

[..]

ja vond 't echt erg, net Chelsea - Inter aan het kijken en opeens loopt 't beeld vast .
Zoveel heb je er niet aan gemist.
  woensdag 17 maart 2010 @ 10:36:17 #137
288467 H1N1
Tiger Stripes
pi_79245250
quote:
Op woensdag 17 maart 2010 10:24 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

Zoveel heb je er niet aan gemist.
nee inderdaad, kon ook via stream kijken op de site van Nos. Dat maar gedaan.
pi_79323294
quote:
Op de Hoge Slagen in Den Bosch is vanavond een auto met daarin het stoffelijk overschot van een man aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak, meldt een politiewoordvoerder. Een misdrijf wordt niet uitgesloten.

Wie de auto heeft gevonden, onder wat voor omstandigheden de auto werd aangetroffen en wie de man is, is nog onbekend.
pi_79327735
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 07:45 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik zag het net ook ja... Moest natuurlijk wel komen, anders halen 1 per week niet
~Si vis amari, ama~
pi_79329705
Nee precies, ruimt wel lekker op

met een fotootje inmiddels:
pi_79329809
en nog wat schrikbarends!
quote:
Werkloosheid neemt fors toe in Den Bosch

DEN BOSCH - Het aantal werklozen in de gemeente Den Bosch is het afgelopen jaar fors toegenomen. Het aantal ingeschreven niet werkende werkzoekenden in Den Bosch steeg van 3.818 personen in februari 2009 naar 4.679 in februari 2010.

Dat is een toename van maar liefst 22,6 procent, zo blijkt uit cijfers van de gemeente Den Bosch. In februari steeg het aantal werklozen met 61 ten opzichte van een maand eerder.

Het werkloosheidspercentage in de gemeente Den Bosch is door deze stijging uitgekomen op 7 procent. Dat is iets boven het landelijk gemiddelde (6,8 procent).

De niet werkende werkzoekenden bestaan uit 2.558 mannen en 2.121 vrouwen. Van deze mensen zijn 1.871 Bosschenaren al langer dan een jaar werkloos. Den Bosch telt 610 werkende werkzoekenden.
pi_79330689
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De niet werkende werkzoekenden bestaan uit 2.558 mannen en 2.121 vrouwen. Van deze mensen zijn 1.871 Bosschenaren al langer dan een jaar werkloos. Den Bosch telt 610 werkende werkzoekenden.
Straks +1 waarschijnlijk
pi_79331700
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 11:51 schreef mjan het volgende:

[..]

Straks +1 waarschijnlijk
Oeps niet goed. Waarom?
pi_79332380
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:13 schreef Puala het volgende:

[..]

Oeps niet goed. Waarom?
Ow, minder dramatisch dan het misschien overkwam hoor Alleen dat ik over een half jaar klaar ben met mn studie en weinig zicht heb op een baan.
pi_79332510
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef mjan het volgende:

[..]

Ow, minder dramatisch dan het misschien overkwam hoor Alleen dat ik over een half jaar klaar ben met mn studie en weinig zicht heb op een baan.
Komt ze nu mee!
pi_79332790
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:36 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Komt ze nu mee!
Gewoon je huis uittrappen dat lui secreet!
pi_79333442
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:45 schreef mjan het volgende:

[..]

Gewoon je huis uittrappen dat lui secreet!
Nee want dan ga je zo zielig kijken
En nu ophouden anders wordt Supertuxxxxxx boos
pi_79335679
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef mjan het volgende:

[..]

Wat voor studie doe je dan? Want het lijkt me dat er in bepaalde sectoren altijd werk te vinden moet zijn
pi_79336367
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef Puala het volgende:

[..]

Wat voor studie doe je dan? Want het lijkt me dat er in bepaalde sectoren altijd werk te vinden moet zijn
Humanistiek!
pi_79336519
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 14:20 schreef mjan het volgende:

[..]

Humanistiek!
Moest eerst even googlen, maar het klinkt wel interessant eigenlijk. Maar dat kan idd moeilijk worden om werk in te vinden. Al ben je jong en wordt je daardoor misschien juist wel sneller aangenomen.
  vrijdag 19 maart 2010 @ 14:53:15 #151
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79337681
quote:
Op vrijdag 19 maart 2010 13:04 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee want dan ga je zo zielig kijken
En nu ophouden anders wordt Supertuxxxxxx boos
Ja.

pi_79431601
Oh helemaal vergeten. Hoi!
pi_79436411
Goedemorgen allemaal!
pi_79437041
Wat een tijd joh!

Morguh
pi_79437394
Goedemorgen
pi_79437497
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:14 schreef ik.ben.hier het volgende:
Wat een tijd joh!

Morguh
Hij moet waarschijnlijk weer naar Amsterdam.
pi_79438586
quote:
Op maandag 22 maart 2010 08:52 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hij moet waarschijnlijk weer naar Amsterdam.
Hey d'r zijn mensen die werken voor hun geld
pi_79438833
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:47 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Hey d'r zijn mensen die werken voor hun geld
Hoho, dat was niet zo bedoeld hoor. Ik ben ook geen uitkeringstrekker hoor.
pi_79439487
quote:
Op maandag 22 maart 2010 09:57 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Hoho, dat was niet zo bedoeld hoor. Ik ben ook geen uitkeringstrekker hoor.

En tja... Amsterdam gelukkig krijg ik weinig van de stad mee en werken er weinig Amsterdammers hier
pi_79477389
Goedemorgen!

Heerlijk als je standby dienst hebt en de bekwame helpdesk uit India je wakker belt om 03:50 voor een incident wat niet eens bij mijn groep thuis hoort
pi_79482061
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 04:10 schreef Ceased2Be het volgende:
Goedemorgen!

Heerlijk als je standby dienst hebt en de bekwame helpdesk uit India je wakker belt om 03:50 voor een incident wat niet eens bij mijn groep thuis hoort
Maar wat doe jij nu eigenlijk?
pi_79482937
Ik ga Den Bosch weer verlaten eind april
pi_79485112
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 10:45 schreef Roflpantoffel het volgende:

[..]

Maar wat doe jij nu eigenlijk?
Ik ben Database Administrator voor IBM en support een aantal verschillende klanten waarvan sommigen 24x7 support hebben en ik dus om de zoveel weken een weekje standby ben
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 11:08 schreef Puala het volgende:
Ik ga Den Bosch weer verlaten eind april
NOES! Waarom?
pi_79485655
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 12:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Ik ben Database Administrator voor IBM en support een aantal verschillende klanten waarvan sommigen 24x7 support hebben en ik dus om de zoveel weken een weekje standby ben
[..]

NOES! Waarom?
- weg -

[ Bericht 13% gewijzigd door Puala op 23-03-2010 13:55:25 ]
  dinsdag 23 maart 2010 @ 12:36:40 #165
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79486059
pi_79488605
Blijf je wel meehelpen dit topic in leven houden?
~Si vis amari, ama~
pi_79488777
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:46 schreef FedExpress het volgende:
Blijf je wel meehelpen dit topic in leven houden?
Dat wil ik wel hoor
pi_79492862
Ahw, nou heb ik het gemist
  dinsdag 23 maart 2010 @ 16:24:40 #169
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79495433
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 15:30 schreef Ceased2Be het volgende:
Ahw, nou heb ik het gemist
pi_79498275
quote:
Op dinsdag 23 maart 2010 13:50 schreef Puala het volgende:

[..]

Dat wil ik wel hoor
~Si vis amari, ama~
pi_79498318
hé kut, hoesnou?
pi_79526784
Let's all point and laugh children!
quote:
DEN BOSCH - Een 17-jarige scooterrijdster uit Den Bosch is dinsdagavond rond 18.00 uur gewond geraakt bij een aanrijding op de Rompertpassage.

Zij reed op een scooter die ze had geleend van een bekende. Ze had geen bromfietsrijbewijs.

Op de Rompertpassage botste ze tegen een muur. Ze werd gewond naar het ziekenhuis gebracht. Haar passagier, een 16-jarig meisje uit Den Bosch, bleef ongedeerd.
pi_79526822
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 12:23 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]

~Si vis amari, ama~
pi_79528251
Ik zag gisteravond zowaar de straatcoaches in de kruiskamp een groepje hangjongeren aanspreken !!
pi_79529757
Net ff wezen lunchen bij de Pink Lemon... opvallend rustig gezien de lunchtijd
pi_79529848
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:55 schreef Ceased2Be het volgende:
Net ff wezen lunchen bij de Pink Lemon... opvallend rustig gezien de lunchtijd
quote:
geslacht: Man

Sorry, kon het niet laten.
pi_79529874
quote:
[..]
Tegen een muur wtf
pi_79530317
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 13:57 schreef ruud.nl het volgende:

[..]

[..]

Sorry, kon het niet laten.
Wacht maar, ik stuur Mjan op je af!
pi_79530386
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Nee daar worden we bang van
pi_79530395
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:09 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Pics?
  woensdag 24 maart 2010 @ 16:04:55 #181
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79534820
quote:
[..]
Toch gek dat die muur niet aan de kant ging.
pi_79534942
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 14:10 schreef Puala het volgende:

[..]

Nee daar worden we bang van
Dan kom ik zelf wel met een eindje gordijnrails...

woensdag 24 maart 2010 @ 16:09:14 #183
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79534986
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:08 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

Dan kom ik zelf wel met een eindje gordijnrails...

[ afbeelding ]
pi_79535067
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:09 schreef SuperrrTuxxx het volgende:

[..]

woensdag 24 maart 2010 @ 16:22:21 #185
127809 SuperrrTuxxx
Zwerver met een wekker
pi_79535443
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 16:11 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]

* SuperrrTuxxx loopt voortaan met een grote boog om het winkelcentrum en het v. Coehoornplein heen

pi_79536502
En nu weer serieus: auto kopen?

En nog een supermarkt erbij

In het winkelcentrum aan de Oude Vlijmenseweg (het rijtje van Engering) opent binnenkort een nieuwe supermarkt, zo is op dit briefje te lezen. De winkel komt in het pand waar tot voor kort modelspoorwinkel Trein 2000 was gevestigd.
pi_79540756
quote:
DEN HAAG/DEN BOSCH - De veelbesproken omlegging van de Zuid-Willemsvaart ten oosten van Den Bosch mag doorgaan.

Dat volgt uit een uitspraak van de Raad van State. De Brabantse Milieufederatie, de Bossche Milieugroep en een groot aantal particulieren en bedrijven uit Den Bosch en omgeving liepen jarenlang om verschillende redenen te hoop tegen de ombouw van het kanaal bij Den Bosch.

Het nieuwe kanaal komt aan de oostkant van Den Bosch en loopt van Den Dungen tot aan de Maas bij Empel. Rijkswaterstaat is zeer opgetogen over het vonnis. Verruiming van het bestaande kanaal door de binnenstad in Den Bosch is geen geschikt alternatief
voor grotere containerschepen, oordeelde de hoogste bestuursrechter.
De Raad van State is na heropening van de zaak tevreden met de uitleg van het kabinet over de gevolgen voor de waterhuishouding in de gebieden die het nieuwe kanaal doorkruist en over bescherming van de das in de omgeving.
In juli 2008 is het tracé van de nieuwe Zuid-Willemsvaart vastgelegd. Het 9 kilometer lange kanaal komt ten oosten van Den Bosch te liggen en loopt van Den Dungen tot aan de Maas bij Empel. De omlegging is nodig voor het groeiende scheepvaartverkeer en overlast voor verkeer in Den Bosch. Vanaf 2015 kunnen schepen door het nieuwe kanaal, verwacht Rijkswaterstaat. Het project kost minstens 430 miljoen euro.
pi_79541135
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 18:54 schreef Ceased2Be het volgende:

[..]
pi_79547103
quote:
Politie zoekt getuigen van aanranding op Stationsplein

woensdag 24 maart 2010 | 16:28 | Laatst bijgewerkt op: woensdag 24 maart 2010 | 17:17
Tekstgrootte tekst verkleinentekst vergroten

DEN BOSCH - De politie is nog steeds bezig met onderzoek naar de aanranding van een 14-jarig meisje uit Den Bosch.
Ze werd vrijdagmiddag rond 12.30 uur aangerand op een bank bij het busstation op het Stationsplein.

Wachtend op de bus werd ze aangesproken door een negroïde man. Toen hij haar betastte trok een nog onbekende voorbijganger de man bij het meisje weg. De verdachte liep weg in de richting van het centrum.

De politie zoekt getuigen onder wie de man die de man bij het meisje wegtrok.

De negroïde man is ongeveer 50-60 jaar met zwart/grijze baard en krullend haar. Hij had een kapotte beige broek en een lange jas. Verder was het opvallend dat hij rotte, gele tanden had en zijn oogwit erg geel was.
Wie o wie...
~Si vis amari, ama~
pi_79548587
Op de bus wachten op het station is gewoon niet chill. Nooit. Er is altijd wel wat..
pi_79557304
en goedemorgen!
quote:
De politie en ambulancemedewerkers zijn woensdagavond op industrieterrein De Brand op zoek geweest naar een man die op de kruising Steenbok / Schorpioen zijn auto in brand zou hebben gestoken met een kan benzine.

Daarbij vloog hij ook zelf in brand. Toen omstanders hem wilden 'blussen', trok hij echter zijn brandende shirt uit en vluchtte. Ook omdat de man verwondingen zou kunnen hebben opgelopen, werd de toegangsweg naar De Brand afgezet om hem te zoeken. De politie was nog niet bereikbaar voor commentaar.

En even het t-shirt nablussen:

Tja waar beter jezelf in de fik te zetten dan op 'De Brand'
pi_79561574
Het is wel raak de laatste tijd zeg...
~Si vis amari, ama~
pi_79562174
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 07:25 schreef Ceased2Be het volgende:
Tja waar beter jezelf in de fik te zetten dan op 'De Brand'
Haha ja ik las het in de krant en dacht ook.. sjonge jonge
pi_79574975
quote:
Op woensdag 24 maart 2010 21:14 schreef FedExpress het volgende:

[..]

Wie o wie...
Die man ken ik wel ja. Die loopt regelmatig hier rond bij het winkelcentrum.
Pretentieus geneuzel.
pi_79575553
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 16:39 schreef roooosje het volgende:

[..]

Die man ken ik wel ja. Die loopt regelmatig hier rond bij het winkelcentrum.
Ja, punt is dat er zoveel van die kerels lopen op station en bij het winkelcentrum enzo... Dat ze maar eens oprotten
~Si vis amari, ama~
pi_79578465
vind dat eerste krantenbericht niet zo tof. Sta zelf regelmatig daar op mijn bus te wachten en dit geeft niet veel vertrouwen

Heb wel heerlijk gewinkeld vanmiddag. Ben goed geslaagd
pi_79579604
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:02 schreef Puala het volgende:
vind dat eerste krantenbericht niet zo tof. Sta zelf regelmatig daar op mijn bus te wachten en dit geeft niet veel vertrouwen

Heb wel heerlijk gewinkeld vanmiddag. Ben goed geslaagd
Tja, beetje cru misschien, maar er zijn vervelender plekken om aangerand te worden. Hier werd die man tenminste weggesleurd door een omstander. Liever het station dan een stil steegje wat mij betreft... (jaaaa, die keuze heb je niet, maar toch)
pi_79579654
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 18:39 schreef mjan het volgende:

[..]

Tja, beetje cru misschien, maar er zijn vervelender plekken om aangerand te worden. Hier werd die man tenminste weggesleurd door een omstander. Liever het station dan een stil steegje wat mij betreft... (jaaaa, die keuze heb je niet, maar toch)
Daar heb je gelijk in

Toen ik vanavond stond te wachten kwamen er trouwens wel politie auto's langs rijden. 2 in 10 minuten.
pi_79580933
Sowieso redelijk appart dat er iemand ingreep, hier kijken ze meestal de andere kant op en/of lopen ze snel door...
pi_79588789
quote:
Op donderdag 25 maart 2010 19:18 schreef Ceased2Be het volgende:
Sowieso redelijk appart dat er iemand ingreep, hier kijken ze meestal de andere kant op en/of lopen ze snel door...
Ik zou dat dus echt niet kunnen Hoezo gaan mensen toe staan kijken bij zoiets? Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik er toch niet voorbij zo lopen...
~Si vis amari, ama~
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')