Jaaaaa... dit gaat werken jongens!quote:Ze zijn getraind in ondermeer communicatie en wetskennis. Met hun stoere kleding en mountainbikes moeten ze gezag uitstralen.
Ik heb Digitenne.quote:Op dinsdag 16 maart 2010 21:01 schreef H1N1 het volgende:
godverdomme tv ligt eruit! Bij iedereen?
Gelukkig hadden we Rock Bandquote:Op woensdag 17 maart 2010 09:11 schreef mjan het volgende:
Noeoeoeoes, een leven zonder televisie!
ja vond 't echt erg, net Chelsea - Inter aan het kijken en opeens loopt 't beeld vastquote:Op woensdag 17 maart 2010 10:00 schreef ik.ben.hier het volgende:
Vrijwel het voetbal gisteravond gemist
Hahaha, iedereen in de stress als ze even geen tv kunnen kijken
Zoveel heb je er niet aan gemist.quote:Op woensdag 17 maart 2010 10:23 schreef H1N1 het volgende:
[..]
ja vond 't echt erg, net Chelsea - Inter aan het kijken en opeens loopt 't beeld vast.
quote:Op de Hoge Slagen in Den Bosch is vanavond een auto met daarin het stoffelijk overschot van een man aangetroffen. De politie onderzoekt de zaak, meldt een politiewoordvoerder. Een misdrijf wordt niet uitgesloten.
Wie de auto heeft gevonden, onder wat voor omstandigheden de auto werd aangetroffen en wie de man is, is nog onbekend.
Ik zag het net ook ja... Moest natuurlijk wel komen, anders halen 1 per week nietquote:
quote:Werkloosheid neemt fors toe in Den Bosch
DEN BOSCH - Het aantal werklozen in de gemeente Den Bosch is het afgelopen jaar fors toegenomen. Het aantal ingeschreven niet werkende werkzoekenden in Den Bosch steeg van 3.818 personen in februari 2009 naar 4.679 in februari 2010.
Dat is een toename van maar liefst 22,6 procent, zo blijkt uit cijfers van de gemeente Den Bosch. In februari steeg het aantal werklozen met 61 ten opzichte van een maand eerder.
Het werkloosheidspercentage in de gemeente Den Bosch is door deze stijging uitgekomen op 7 procent. Dat is iets boven het landelijk gemiddelde (6,8 procent).
De niet werkende werkzoekenden bestaan uit 2.558 mannen en 2.121 vrouwen. Van deze mensen zijn 1.871 Bosschenaren al langer dan een jaar werkloos. Den Bosch telt 610 werkende werkzoekenden.
Straks +1 waarschijnlijkquote:Op vrijdag 19 maart 2010 11:32 schreef Ceased2Be het volgende:
De niet werkende werkzoekenden bestaan uit 2.558 mannen en 2.121 vrouwen. Van deze mensen zijn 1.871 Bosschenaren al langer dan een jaar werkloos. Den Bosch telt 610 werkende werkzoekenden.
Ow, minder dramatisch dan het misschien overkwam hoorquote:
Komt ze nu mee!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Ow, minder dramatisch dan het misschien overkwam hoorAlleen dat ik over een half jaar klaar ben met mn studie en weinig zicht heb op een baan.
Gewoon je huis uittrappen dat lui secreet!quote:
Nee want dan ga je zo zielig kijkenquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:45 schreef mjan het volgende:
[..]
Gewoon je huis uittrappen dat lui secreet!
Wat voor studie doe je dan? Want het lijkt me dat er in bepaalde sectoren altijd werk te vinden moet zijnquote:Op vrijdag 19 maart 2010 12:32 schreef mjan het volgende:
[..]
Ow, minder dramatisch dan het misschien overkwam hoorAlleen dat ik over een half jaar klaar ben met mn studie en weinig zicht heb op een baan.
Humanistiek!quote:Op vrijdag 19 maart 2010 14:03 schreef Puala het volgende:
[..]
Wat voor studie doe je dan? Want het lijkt me dat er in bepaalde sectoren altijd werk te vinden moet zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |