Op dezelfde manier dat mensen staan te gapen bij een aanrijding, een vechtpartij, iemand die in elkaar gerost wordt op straat of als iemand toch zit te roken in de trein...quote:Op donderdag 25 maart 2010 22:05 schreef FedExpress het volgende:
[..]
Ik zou dat dus echt niet kunnenHoezo gaan mensen toe staan kijken bij zoiets? Ik heb het nog nooit meegemaakt, maar ik denk dat ik er toch niet voorbij zo lopen...
Nee dat klopt wel. Heb het zelf nog nooit 'in het echt' gezien, maar zoals ik het altijd lees enzo... BLijft een raar fenomeenquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op dezelfde manier dat mensen staan te gapen bij een aanrijding, een vechtpartij, iemand die in elkaar gerost wordt op straat of als iemand toch zit te roken in de trein...
Maar misschien is dat mijn verdraaide wereldbeeld, dat kan natuurlijk ook
Ik ken het wel hoor dat mensen gaan staan kijken. Als er met uitgaan iemand geslagen wordt staat iedereen ook maar een beetje te gapen. Mijnquote:Op donderdag 25 maart 2010 22:32 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Op dezelfde manier dat mensen staan te gapen bij een aanrijding, een vechtpartij, iemand die in elkaar gerost wordt op straat of als iemand toch zit te roken in de trein...
Maar misschien is dat mijn verdraaide wereldbeeld, dat kan natuurlijk ook
Ik laat die knokkers ook altijd links liggen. Tenzij het zinsloos geweld is.quote:Op vrijdag 26 maart 2010 07:32 schreef Puala het volgende:
[..]
Ik ken het wel hoor dat mensen gaan staan kijken. Als er met uitgaan iemand geslagen wordt staat iedereen ook maar een beetje te gapen. Mijnis vorig weekend naar een feest geweest bij hem in de buurt en daar werd iemand gewoon écht in elkaar geslagen. Niet zoals de boeren daar doen een beetje op mekaar in beuken en klaar. Maar gewoon echt op de grond en er op in trappen. En daar deed zelfs de beveiliging de eerste paar minuten niets
![]()
Helaas niet.. Wie weet voor die tijd nog een keertje onverwachtsquote:Op vrijdag 26 maart 2010 16:59 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Dus nou kan ik je niet meer bewonderen bij de Appie Puala.
Ja ze hebben ook zoiets een geflikt in de binnenstad. Maar volgens mij toen met teer ofzo. Krijgen ze er ook niet meer af. De tag was 'Veol'quote:Op vrijdag 26 maart 2010 17:29 schreef area78 het volgende:
iemand anders ook last gehad van graffiti in de buurt van het station? iemand is afgelopen nacht creatief bezig geweest en heeft allemaal voordeuren en muren van huizen ondergespoten met mislukte tags en tekeningen waaronder de voordeur van mn broer. en khoorde dat dat ook in rosmalen zou zijn gebeurd
beetje jammer want een straat kijkt snel een stuk pauperiger met al die graffiti
Jawel hoor, lekker rustig aan gedaan. Deze week maar 4 dagen en volgende week ook dus lekkerrrr.quote:Op maandag 29 maart 2010 05:30 schreef Ceased2Be het volgende:
En goedemorgen mede-bossche-bollen! Iedereen goed weekend gehad?
Ik heb het dan wel gelezen, maar ik snap niet waarom het weer weg moest.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 08:39 schreef Ceased2Be het volgende:
Maar dan weet ik nog niet waarom je weg moet
Omdat ik geen behoefte heb om het de hele wereld te laten wetenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:30 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Ik heb het dan wel gelezen, maar ik snap niet waarom het weer weg moest.
Dan hou ik op met nieuwsgierig doenquote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik geen behoefte heb om het de hele wereld te laten weten
Oke.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 09:45 schreef Puala het volgende:
[..]
Omdat ik geen behoefte heb om het de hele wereld te laten weten
Ik pm je wel even.quote:Op dinsdag 30 maart 2010 10:28 schreef Ceased2Be het volgende:
[..]
Dan hou ik op met nieuwsgierig doen
Mysterie opgelostquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |