En dat apostrof in Baseballs mag ook weg.quote:
GEFELICITEERD!!quote:Op woensdag 3 maart 2010 07:37 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Nou, tijd om vandaag 22 van Lily Allen maar eens op te zoeken, want die is vanaf vandaag voor het komende jaar toch wel enigszins toepasselijk.
Sorry, ik kan het niet laten...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben de zon in de zomer. De sneeuw in de winter. En de druppel die de lente doet overlopen.
Nou jij.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet laten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Die zin plak ik er in mijn hoofd ook altijd achteraan
know'm sayin?
word? word.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 10:23 schreef Brennel het volgende:
[..]
Sorry, ik kan het niet laten...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
. Uh-oh!
Maar dan beter en afwisselenderquote:Op woensdag 3 maart 2010 10:44 schreef Paul het volgende:
Arbeidsvitaminen is eigenlijk de muziek wat Radio Veronica de hele dag draait![]()
Jammer dat er geen 24/7 digitaal Arbeidsvitaminen-kanaal is met dezelfde muziekmix... Zou denk ik best een mooi idee zijn.quote:
Nou. Dat dus.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:23 schreef Brennel het volgende:
Wat een dijk van een intro![]()
![]()
Sowieso een pareltje deze plaat, van begin tot eind![]()
![]()
![]()
![]()
In de bierhal zeker? Daar kom ik pas 20 juni weer eens een keertje.quote:Op woensdag 3 maart 2010 11:38 schreef Roel_Jewel het volgende:
Cranberries![]()
.
Over drie weken zie ik ze live
Yupquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:41 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In de bierhal zeker? Daar kom ik pas 20 juni weer eens een keertje.
Gezelligquote:Op woensdag 3 maart 2010 11:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Yup. En de 20ste juni ben ik er ook te vinden
.
Bron: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9378quote:Giel Beelen opnieuw rijbewijs kwijt
Giel Beelen is opnieuw zijn rijbewijs kwijt. De kantonrechter in Utrecht heeft hem een rijontzegging van twintig maanden opgelegd. De helft ia voorwaardelijk omdat de 3FM-dj al anderhalf jaar geen bekeuringen heeft gehad. Daarnaast legde de rechter in totaal voor 2430 euro aan geldboetes op voor vier snelheidsovertredingen.
In twee maanden tijd reed Beelen midden in de nacht vier keer meer dan veertig kilometer te hard. Beelen vertelde aan de rechtbank dat hij zich toen in een labiele fase in zijn leven bevond. Hij had net een nieuwe relatie en wilde snel thuis zijn. Hij benadrukte dat het stil op de weg was en hij niemand in gevaar heeft gebracht.
De officier van justitie nam daar echter geen genoegen mij. Hij wees erop dat Beelen de afgelopen jaren drie keer is veroordeeld tot rijontzeggingen voor te hard rijden. Iemand die zo vaak gewaarschuwd is en toch vier forse overtredingen maakt, verdient een ontzegging, aldus de officier.
Jezus wat een mongoolquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef Sirolf het volgende:
[b]
[..]
Bron: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9378
Nou, dat wordt dus weer een tijdje met de taxi en/of trein reizen voor hem...
En hopelijk niet op kosten van de belastingbetaler!quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef Sirolf het volgende:
[b]
[..]
Bron: http://www.radiofreak.nl/nieuws.php?id=9378
Ter ere van COSquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:23 schreef Roel_Jewel het volgende:
Boston
Waar is cos als je 'm nodig hebt?!!!!
quote:Met of zonder bijl of pumps. Hakken mag op woensdag!
Scooter - Back in the UK
Gabber Piet - Hakke & Zage
Charly Lownoise & Mental Theo - Live at London
quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:44 schreef Piles het volgende:
We hebben net afgesproken hier dat als er zo weer een kutnummer komt, dat ie dan overgezet wordt![]()
quote:
Oh, ik dacht dat het over dit nummer gingquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
MUTE.
Flikker toch op met dit tergend irritante gejengel. Koop STER-tijd als je zo nodig reclame moet maken.
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Sj0rSz het volgende:
En dan ben je ineens wat eerder thuis van het werk!
GoedeMIDDAG!!!
Ik ben idd al hard naar KX gerend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Paul het volgende:
Sander is vandaag alleen!
Dat wordt lachuh jongens
CityFMquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben idd al hard naar KX gerend.
Vraag het aan Coen en Sander zou ik zeggen,die zijn flinke fans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef Piles het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar Dave Matthews Band in de HMH? Heb een afzegging, dus een kaart over
Het is nog even onder voorbehoud, misschien dat ik nog iemand mee krijg
Congratz !quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag het aan Coen en Sander zou ik zeggen,die zijn flinke fans.
Ik zou wel willen, maar heb het echt te druk om vanavond nog weg te gaan...
leuk verjaardagscadeau alvast gekregen gister van Michielquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag het aan Coen en Sander zou ik zeggen,die zijn flinke fans.
Ik zou wel willen, maar heb het echt te druk om vanavond nog weg te gaan...
Iig niet naar de studio, dat doen studenten voor hemquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef Sirolf het volgende:
[b]
[..]
Mwah... valt ook wel mee hoor. Als ik Michiel op straat tegen zou komen, zal 'ie me denk ik gewoon herkennen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
leuk verjaardagscadeau alvast gekregen gister van Michiel
Ik kon alleen maar de minst slechte kiezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet ook nog, maar heb zo weinig zinGa wel hoor
.
Meen je niet? Haha dat is wel toevallig !quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar de minst slechte kiezenEn het klapstuk was die stomme burgemeester hier die er toevallig was en de deur voor me opendeed
En dat is natuurlijk ook niet verkeerdquote:Maarja nu heb ik wel een vrijbrief om weer lekker kankeren op de plaatselijke politiek
Degene die de stembanden uit Will Young weet te rukken, krijgt een onderscheiding van mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Will Young met John Lennon vergelijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heb jij de hitlijst van vorige maand nog?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe Megahit die de heren vandaag hebben gekozen
Hahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb jij de hitlijst van vorige maand nog?Zal vast nog wel een plaat op staan die megahit kan worden en al te veel gedraaid is.
Prachtige request !quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:50 schreef alors het volgende:
Het wordt vast Gabriella Cilmi![]()
Ik hoop Hockey of Alphabeat.
Ohhh goede requestPure Shores
Heeyquote:
Veenstra Veenst.. toch een stukje van jezelf kwijt hequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Veenstra Veenst.. toch een stukje van jezelf kwijt he
er is niks mis met het nummer, hoe ze der achter komen kan me niet minder schelen zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vraag me echt af welk volk naar DWDD kijkt en dan denkt hé leuk nummer,: downloaden,,!!Neem die alstublieft hun stemrecht af,,
Persoonlijk vindt ik het nummer niet fantastisch, zal wal een trap tegen het been zijn van vele hier, maar dat neem ik voor lief.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
er is niks mis met het nummer, hoe ze der achter komen kan me niet minder schelen zo
Moet je zelf weten. Je kan echter niet ontkennen dat het een klassieker is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik het nummer niet fantastisch, zal wal een trap tegen het been zijn van vele hier, maar dat neem ik voor lief.
Zeker, ik denk te vaak gehoord door de Parents,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Je kan echter niet ontkennen dat het een klassieker is.
Ja dus,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:20 schreef alors het volgende:
No shit, Michiel! Had je Mr. Mister (on the radio) ook al ontdekt?
In het begin kon ik hem prima hebben, maar ook die alweer te vaak gehoord en was hij maar in de Lente/Zomer uitgebracht had ik het wat langer volgehouden met die plaat,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:24 schreef Sersjee het volgende:
Kijk, dit vind ik dan weer helemaal niks. Semi-jazz, brrrr...
Ik ook netquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Stem uitgebracht. Kon ene borisz niet op 't formulier vinden![]()
.
Nee, binnenkort. Hij zei het iig vanochtend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:41 schreef ebke het volgende:
The Baseballs bij Giel?![]()
Die vind ik dus echt briljant, hoop dat ze hier in nl ook wat bekender worden.![]()
Maar dat was dus vandaag???
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook net. Kon borisz ook niet vinden maar heb 'm er gewoon bijgeschreven. PVDA was het toch??
Je vergeet dat iedereen zelfmoord pleegtquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zo Direct op 3Fm, het begint meteen weer 24 graden te vriezen,,
Krokussen, Klaprozen etc. schieten weer terug de grond in. Vlinders gooien zich van de flat,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je vergeet dat iedereen zelfmoord pleegt
Vlinders kunnen vliegen, tenzij je natuurlijk de vlinder bedoelt die hier ook wel eens komtquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krokussen, Klaprozen etc. schieten weer terug de grond in. Vlinders gooien zich van de flat,,Etc. Etc.
Je hoeft niet te kijken... Sterker nog, het is aan te raden. Het is een oefenwedstrijd, die zijn altijd ruk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Vanavond weer een zinloze oefeninterland op TV.
Het ergste is dat dé grootste campingzender van Nederland deze wedstrijd mag verslaan...
Voetbal is sowieso zinloosquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Het ergste is dat dé grootste campingzender van Nederland deze wedstrijd mag verslaan...
Juist, zometeen De kroeg in en er slap over ouwehoere en alles afzeiken,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken... Sterker nog, het is aan te raden. Het is een oefenwedstrijd, die zijn altijd ruk.
En daarbij, wees blij dat SBS6 'em uitzendt. Dan weet je tenminste zeker dat er niet een programma vervalt dat je wilt zien!
Zulke zaaddonende oefenwedstrijden kijk ik al jaren niet meer. Zonde van mijn tijd. Er gebeurt toch niets of er raakt iemand van Nederland gigantisch geblesseerd. Nou dat hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Vanavond zuipen op de centen van de belastingbetalerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist, zometeen De kroeg in en er slap over ouwehoere en alles afzeiken,,
Wauw,,Dat heb je prima gefixt dan,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond zuipen op de centen van de belastingbetaler.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
Zit er een piratenzender op de frequentie of waar komt die Tukker zooi vandaan,,
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
Zit er een piratenzender op de frequentie of waar komt die Tukker zooi vandaan,,
Nou van mij mag ie thuisblijven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is een Drent en Daniel Lohues is een baas
Dat herinnert me eraan dat ik binnenkort toch mezelf maar weer eens moet gaan trakteren op een concertbezoek. De laatste was volgens mij The Killers in de HMH, vorig jaar...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Killerssssssssssssssssss
Oh, dat doet Sander Lantinga elke dag, en Michiel elke vrijdagavond.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond zuipen op de centen van de belastingbetaler.
Ja schandaligquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat doet Sander Lantinga elke dag, en Michiel elke vrijdagavond.
Ah, professor Sersjee gaat weer onderwijzenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, ik krijg zo visite en we gaan Almost Famous kijken. Stukje opvoeding, zeg maar.
Toen ik daarstraks in Brussel in de auto stapte, werd ik op StuBru meteen getrakteerd op... Mr Brightsidequote:
Wel op mijn partij wezen stemmen ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is rond 20 uur ook nog even wezen stemmen.
Gek genoeg kon ik Borisz ook niet vinden.
Nou maar hopen dat er niet weer een of andere idioot is die gaat roepen dat er ergens in de buurt een bom ligtquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat herinnert me eraan dat ik binnenkort toch mezelf maar weer eens moet gaan trakteren op een concertbezoek. De laatste was volgens mij The Killers in de HMH, vorig jaar...
Zo, dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen ik daarstraks in Brussel in de auto stapte, werd ik op StuBru meteen getrakteerd op... Mr Brightside![]()
![]()
Dus omdat ik mute voor Robbie Williams omdat het een matig nummer is en hij veel en veel te vaak gedraaid gaat worden luister in ff naar Customs - Rex en dan mis ik de Killersquote:
Was bij mij ook weer ff geleden, maar heb nu The Cranberries (over 3 weken in HMH), Jónsi (begin juni in Paradiso) en Crowded House (juni in HMH) in de planning staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat herinnert me eraan dat ik binnenkort toch mezelf maar weer eens moet gaan trakteren op een concertbezoek. De laatste was volgens mij The Killers in de HMH, vorig jaar...
Ja, Veenstra is onverbiddelijk richting de luisteraars die de radio bewust op mute zetten. Wat een nare man is het toch ook!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat ik mute voor Robbie Williams omdat het een matig nummer is en hij veel en veel te vaak gedraaid gaat worden luister in ff naar Customs - Rex en dan mis ik de KillersDan maar even Somebody Told Me aanzetten..
Klopt, de komende 8 weken zit Annemieke op woensdag, omdat El Cortone bezig is met TV-opnamen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef Bol_Wan het volgende:
geen Corton vanavond? Annemieke staat op de site
Echt, de eerste tonen van de plaat vind ik zooooo stoer. Rest van de plaat vind ik ook heel aardigquote:
Inderdaad, een heel erg verveld persoon!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, Veenstra is onverbiddelijk richting de luisteraars die de radio bewust op mute zetten. Wat een nare man is het toch ook!
ow, als et aan de nederpopshow doet ie maar, heb zin in dat programma.. lang geleden dat er een kwalitief sterk muziekprogramma op tv kwam (naast natuurlijk liveopnames). Met Corton, C-mon & Kypski en de eerste namen moet dat wel lukken dacht ik zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, de komende 8 weken zit Annemieke op woensdag, omdat El Cortone bezig is met TV-opnamen.
Van een wijnfles?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:44 schreef borisz het volgende:
Gonny van Oudenallen heeft weer van zich laten horen![]()
![]()
. Ze heeft zichzelf benoemd tot onafhankelijk waarnemer.
geen idee of het zo is, maar aan die tv's te zien hebben ze der wel een aantal takes voor nodig gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zat net voor de 3e keer vandaag vol bewondering te kijken naar de clip van OK Go. Hoe de hell hebben ze dat in elkaar gezet!
LEFT - Incredible Greyman is ook een erg gaaf nummer btw.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die wijnfles had last van HoogeVorst.
Bij van Oudenallen niet neequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Denk jij wel eens aan andere dingen als wijn?
Maar ik heb ook een chronisch slaap tekort, dus ik probeer vandaag eens optijd in bed te liggenquote:
Ga je nu al slapen dan?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een chronisch slaap tekort, dus ik probeer vandaag eens optijd in bed te liggen
Whahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef borisz het volgende:
PVV zit in cafe de Hollandse kluis. Typisch
Mijn god, hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef borisz het volgende:
PVV zit in cafe de Hollandse kluis. Typisch
voordeel van de nieuwe is dat je die niet zo vaak gehoord heb dat het in je hoofd blijft zittenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Neee niet weer deze krijs plaat.. de nieuwe single is al niet veel beter
Mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
voordeel van de nieuwe is dat je die niet zo vaak gehoord heb dat het in je hoofd blijft zitten
quote:
What else is newquote:
Netjes! was toen zeker nog niet heel druk? Ben rond 19:40 even geweest, maar het was toen echt super rustigquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:39 schreef Timo20 het volgende:
[..]Uiteraard. Vanmorgen om 07.35uur al geweest, voordat ik ging werken
Nee, maar het duurt altijd weer even voordat ik echt slaap.quote:
quote:paul3fm
Mijn nieuwe jaren 60 drankenkast stinkt als een bunzing.
Kocht de kast via marktplaats. Mevrouw vroeg of ik wel heel voorzichtig wilde zijn; ze had er zo lang plezier van gehad. Zo lief.
Ben nu met de schuurmachine in de weer.
Wil niet dat mijn sherry naar zolder smaakt.
Ah, Okquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:42 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Nee, maar het duurt altijd weer even voordat ik echt slaap.![]()
![]()
![]()
Nee helemaal niet. Er waren 2 mensen voor me, toen kwam ik en er was nog iemand na me. Lekker drukquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:40 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Netjes! was toen zeker nog niet heel druk?
lolquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:44 schreef Timo20 het volgende:
[..]
Nee helemaal niet. Er waren 2 mensen voor me, toen kwam ik en er was nog iemand na me. Lekker druk
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:51 schreef -Hans- het volgende:
Veenstra, w00t !!!!!!!!1
Nu gaat het geluid vol open. Wat een track !!!!!
Ik gok bij Gerard Ekdomquote:
Wilders? o, wacht.. das nog een dikkopjequote:
Ook gezien!quote:
Wel een beetje jammer dat ze niet hun eigen overlay hebben gemaakt met de Twitter API. Was wel zo netjes geweest...quote:
cda nog steeds niet weg gevaagdquote:1e resultaat #heerlen na één stembureau: sp 9 zetels, cda 5, hart-leers 5, pvda 4, vvd 4. winnaar: hart-leers pas op: 1 stembur.
*blust*quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:13 schreef Briggy het volgende:
I'm on FIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIRE
Hey Brennelquote:
Dat was gisteren bekend idd. Helaas krijgt ie 't blijkbaar ook weer een keer terug.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
Lees net dat Giel zijn rijbewijs weer in heeft kunnen leveren of was dat al langer bekend?
In Maastricht hetzelfde voor D66. Gelukkig is de PvdA keihard afgestraft voor het wegsturen van Leers. Bijna gehalveerd; CDA nu weer de grootste.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:53 schreef borisz het volgende:
4 zetelswe kwamen van 2. Worden nog leuke collegeonderhandelingen
.
Ja, maar las dat ie hem nu toch 10 maanden in moet leverenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was gisteren bekend idd. Helaas krijgt ie 't blijkbaar ook weer een keer terug.
Ik hoop op de dag dat hij zijn stembanden mag inleveren....quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was gisteren bekend idd. Helaas krijgt ie 't blijkbaar ook weer een keer terug.
Klopt, maar dat is dus niet de eerste keer. Wordt tijd dat ie 't definitief moet inlieveren. Of moet ie daarvoor eerst iemand doodrijden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja, maar las dat ie hem nu toch 10 maanden in moet leveren
Denk het, en denk dat je dan nog niet voor altijd je rijbewijs kwijt bent in NL. Of wel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus niet de eerste keer. Wordt tijd dat ie 't definitief moet inlieveren. Of moet ie daarvoor eerst iemand doodrijden?
Hij reed alleen maar te hard om op tijd bij zijn minderjarige meisje te zijn... die moet namelijk na Sesamstraat al naar bed en als ze Giel's fopspeen niet op tijd in haar mond heeft begint ze te krijsenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus niet de eerste keer. Wordt tijd dat ie 't definitief moet inlieveren. Of moet ie daarvoor eerst iemand doodrijden?
Naar dat laatste ben ik erg benieuwd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Againzender het volgende:
Giel neemt nu zeker een taxi naar zn werk? op eigen kosten?
Helaas niet nee. Iemand is wel voor goed z'n leven kwijt, maar we gunnen een ander wel dat ie nog een keer lekker kan scheuren in z'n auto.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk het, en denk dat je dan nog niet voor altijd je rijbewijs kwijt bent in NL. Of wel?
Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Againzender het volgende:
Giel neemt nu zeker een taxi naar zn werk? op eigen kosten?
Haarlem woont ie toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!
Haarlem dacht ik. Niet Hilversum in ieder geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!
waarom weten we dit eigenlijk?quote:
In eerdere gevallen heeft ie zich laten rijden door studenten, wellicht dat ie dat nu weer doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Naar dat laatste ben ik erg benieuwd.
Lijkt me voor hem de goedkoopste oplossing... Elke dag met een taxi op en neer is zelfs voor Gieltje een duur grapjequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In eerdere gevallen heeft ie zich laten rijden door studenten, wellicht dat ie dat nu weer doet.
Of hij laat zn vriendin rijden. Of is die nog geen 18?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me voor hem de goedkoopste oplossing... Elke dag met een taxi op en neer is zelfs voor Gieltje een duur grapje.
Dat zal erom spannen. Letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of hij laat zn vriendin rijden. Of is die nog geen 18?
Om dat puistje van Giel kan zich nauwelijks iets samenspannen lijkt mequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal erom spannen. Letterlijk en figuurlijk.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om dat puistje van Giel kan zich nauwelijks iets samenspannen lijkt me
Nou als ie tien maanden niet zou komen zou dat echtquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef Brennel het volgende:
Het zal me echt aan de reet roesten bips oxideren hoe Giel naar z'n werk gaat![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou als ie tien maanden niet zou komen zou dat echtzijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |