Heeyquote:
Veenstra Veenst.. toch een stukje van jezelf kwijt hequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Veenstra Veenst.. toch een stukje van jezelf kwijt he
er is niks mis met het nummer, hoe ze der achter komen kan me niet minder schelen zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vraag me echt af welk volk naar DWDD kijkt en dan denkt hé leuk nummer,: downloaden,,!!Neem die alstublieft hun stemrecht af,,
Persoonlijk vindt ik het nummer niet fantastisch, zal wal een trap tegen het been zijn van vele hier, maar dat neem ik voor lief.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
er is niks mis met het nummer, hoe ze der achter komen kan me niet minder schelen zo
Moet je zelf weten. Je kan echter niet ontkennen dat het een klassieker is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik het nummer niet fantastisch, zal wal een trap tegen het been zijn van vele hier, maar dat neem ik voor lief.
Zeker, ik denk te vaak gehoord door de Parents,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Je kan echter niet ontkennen dat het een klassieker is.
Ja dus,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:20 schreef alors het volgende:
No shit, Michiel! Had je Mr. Mister (on the radio) ook al ontdekt?
In het begin kon ik hem prima hebben, maar ook die alweer te vaak gehoord en was hij maar in de Lente/Zomer uitgebracht had ik het wat langer volgehouden met die plaat,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:24 schreef Sersjee het volgende:
Kijk, dit vind ik dan weer helemaal niks. Semi-jazz, brrrr...
Ik ook netquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:35 schreef Roel_Jewel het volgende:
Zo. Stem uitgebracht. Kon ene borisz niet op 't formulier vinden![]()
.
Nee, binnenkort. Hij zei het iig vanochtend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:41 schreef ebke het volgende:
The Baseballs bij Giel?![]()
Die vind ik dus echt briljant, hoop dat ze hier in nl ook wat bekender worden.![]()
Maar dat was dus vandaag???
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:47 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik ook net. Kon borisz ook niet vinden maar heb 'm er gewoon bijgeschreven. PVDA was het toch??
Je vergeet dat iedereen zelfmoord pleegtquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:51 schreef Paul-89 het volgende:
Zo Direct op 3Fm, het begint meteen weer 24 graden te vriezen,,
Krokussen, Klaprozen etc. schieten weer terug de grond in. Vlinders gooien zich van de flat,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:54 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Je vergeet dat iedereen zelfmoord pleegt
Vlinders kunnen vliegen, tenzij je natuurlijk de vlinder bedoelt die hier ook wel eens komtquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:56 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Krokussen, Klaprozen etc. schieten weer terug de grond in. Vlinders gooien zich van de flat,,Etc. Etc.
Je hoeft niet te kijken... Sterker nog, het is aan te raden. Het is een oefenwedstrijd, die zijn altijd ruk.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Vanavond weer een zinloze oefeninterland op TV.
Het ergste is dat dé grootste campingzender van Nederland deze wedstrijd mag verslaan...
Voetbal is sowieso zinloosquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Het ergste is dat dé grootste campingzender van Nederland deze wedstrijd mag verslaan...
Juist, zometeen De kroeg in en er slap over ouwehoere en alles afzeiken,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:02 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Je hoeft niet te kijken... Sterker nog, het is aan te raden. Het is een oefenwedstrijd, die zijn altijd ruk.
En daarbij, wees blij dat SBS6 'em uitzendt. Dan weet je tenminste zeker dat er niet een programma vervalt dat je wilt zien!
Zulke zaaddonende oefenwedstrijden kijk ik al jaren niet meer. Zonde van mijn tijd. Er gebeurt toch niets of er raakt iemand van Nederland gigantisch geblesseerd. Nou dat hoef ik niet te zien.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:59 schreef Ofyles2 het volgende:
Vanavond zuipen op de centen van de belastingbetalerquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:05 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Juist, zometeen De kroeg in en er slap over ouwehoere en alles afzeiken,,
Wauw,,Dat heb je prima gefixt dan,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond zuipen op de centen van de belastingbetaler.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
Zit er een piratenzender op de frequentie of waar komt die Tukker zooi vandaan,,
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:16 schreef Paul-89 het volgende:
Zit er een piratenzender op de frequentie of waar komt die Tukker zooi vandaan,,
Nou van mij mag ie thuisblijven.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:19 schreef alors het volgende:
[..]
![]()
![]()
![]()
Het is een Drent en Daniel Lohues is een baas
Dat herinnert me eraan dat ik binnenkort toch mezelf maar weer eens moet gaan trakteren op een concertbezoek. De laatste was volgens mij The Killers in de HMH, vorig jaar...quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:27 schreef -Hans- het volgende:
Killerssssssssssssssssss
Oh, dat doet Sander Lantinga elke dag, en Michiel elke vrijdagavond.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:13 schreef borisz het volgende:
[..]
Vanavond zuipen op de centen van de belastingbetaler.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |