Heeyquote:
Veenstra Veenst.. toch een stukje van jezelf kwijt hequote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:06 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
Veenstra Veenst.. toch een stukje van jezelf kwijt he
er is niks mis met het nummer, hoe ze der achter komen kan me niet minder schelen zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:11 schreef Paul-89 het volgende:
Ik vraag me echt af welk volk naar DWDD kijkt en dan denkt hé leuk nummer,: downloaden,,!!Neem die alstublieft hun stemrecht af,,
Persoonlijk vindt ik het nummer niet fantastisch, zal wal een trap tegen het been zijn van vele hier, maar dat neem ik voor lief.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:13 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
er is niks mis met het nummer, hoe ze der achter komen kan me niet minder schelen zo
Moet je zelf weten. Je kan echter niet ontkennen dat het een klassieker is.quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:17 schreef Paul-89 het volgende:
[..]
Persoonlijk vindt ik het nummer niet fantastisch, zal wal een trap tegen het been zijn van vele hier, maar dat neem ik voor lief.
Zeker, ik denk te vaak gehoord door de Parents,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:21 schreef Sersjee het volgende:
[..]
Moet je zelf weten. Je kan echter niet ontkennen dat het een klassieker is.
Ja dus,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:20 schreef alors het volgende:
No shit, Michiel! Had je Mr. Mister (on the radio) ook al ontdekt?
In het begin kon ik hem prima hebben, maar ook die alweer te vaak gehoord en was hij maar in de Lente/Zomer uitgebracht had ik het wat langer volgehouden met die plaat,,quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:24 schreef Sersjee het volgende:
Kijk, dit vind ik dan weer helemaal niks. Semi-jazz, brrrr...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |