Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Againzender het volgende:
Giel neemt nu zeker een taxi naar zn werk? op eigen kosten?
Haarlem woont ie toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!
Haarlem dacht ik. Niet Hilversum in ieder geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!
waarom weten we dit eigenlijk?quote:
In eerdere gevallen heeft ie zich laten rijden door studenten, wellicht dat ie dat nu weer doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Naar dat laatste ben ik erg benieuwd.
Lijkt me voor hem de goedkoopste oplossing... Elke dag met een taxi op en neer is zelfs voor Gieltje een duur grapjequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In eerdere gevallen heeft ie zich laten rijden door studenten, wellicht dat ie dat nu weer doet.
Of hij laat zn vriendin rijden. Of is die nog geen 18?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me voor hem de goedkoopste oplossing... Elke dag met een taxi op en neer is zelfs voor Gieltje een duur grapje.
Dat zal erom spannen. Letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of hij laat zn vriendin rijden. Of is die nog geen 18?
Om dat puistje van Giel kan zich nauwelijks iets samenspannen lijkt mequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal erom spannen. Letterlijk en figuurlijk.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om dat puistje van Giel kan zich nauwelijks iets samenspannen lijkt me
Nou als ie tien maanden niet zou komen zou dat echtquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef Brennel het volgende:
Het zal me echt aan de reet roesten bips oxideren hoe Giel naar z'n werk gaat![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou als ie tien maanden niet zou komen zou dat echtzijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |