quote:Op woensdag 3 maart 2010 13:44 schreef Piles het volgende:
We hebben net afgesproken hier dat als er zo weer een kutnummer komt, dat ie dan overgezet wordt![]()
quote:
Oh, ik dacht dat het over dit nummer gingquote:Op woensdag 3 maart 2010 13:54 schreef Roel_Jewel het volgende:
MUTE.
Flikker toch op met dit tergend irritante gejengel. Koop STER-tijd als je zo nodig reclame moet maken.
GoedeMIDDAGquote:Op woensdag 3 maart 2010 15:48 schreef Sj0rSz het volgende:
En dan ben je ineens wat eerder thuis van het werk!
GoedeMIDDAG!!!
Ik ben idd al hard naar KX gerend.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:15 schreef Paul het volgende:
Sander is vandaag alleen!
Dat wordt lachuh jongens
CityFMquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Ik ben idd al hard naar KX gerend.
Vraag het aan Coen en Sander zou ik zeggen,die zijn flinke fans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:29 schreef Piles het volgende:
Wie wil er vanavond mee naar Dave Matthews Band in de HMH? Heb een afzegging, dus een kaart over
Het is nog even onder voorbehoud, misschien dat ik nog iemand mee krijg
Congratz !quote:Op woensdag 3 maart 2010 16:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag het aan Coen en Sander zou ik zeggen,die zijn flinke fans.
Ik zou wel willen, maar heb het echt te druk om vanavond nog weg te gaan...
leuk verjaardagscadeau alvast gekregen gister van Michielquote:Op woensdag 3 maart 2010 16:40 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Vraag het aan Coen en Sander zou ik zeggen,die zijn flinke fans.
Ik zou wel willen, maar heb het echt te druk om vanavond nog weg te gaan...
Iig niet naar de studio, dat doen studenten voor hemquote:Op woensdag 3 maart 2010 12:25 schreef Sirolf het volgende:
[b]
[..]
Nou, dat wordt dus weer een tijdje met de taxi en/of trein reizen voor hem...
Mwah... valt ook wel mee hoor. Als ik Michiel op straat tegen zou komen, zal 'ie me denk ik gewoon herkennen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:12 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
leuk verjaardagscadeau alvast gekregen gister van Michiel
Ik kon alleen maar de minst slechte kiezenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ik moet ook nog, maar heb zo weinig zinGa wel hoor
.
Meen je niet? Haha dat is wel toevallig !quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:28 schreef alors het volgende:
[..]
Ik kon alleen maar de minst slechte kiezenEn het klapstuk was die stomme burgemeester hier die er toevallig was en de deur voor me opendeed
En dat is natuurlijk ook niet verkeerdquote:Maarja nu heb ik wel een vrijbrief om weer lekker kankeren op de plaatselijke politiek
Degene die de stembanden uit Will Young weet te rukken, krijgt een onderscheiding van mij.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:45 schreef Roel_Jewel het volgende:
Will Young met John Lennon vergelijken![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
.
Heb jij de hitlijst van vorige maand nog?quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:42 schreef -Hans- het volgende:
Ben benieuwd naar de nieuwe Megahit die de heren vandaag hebben gekozen
Hahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:43 schreef borisz het volgende:
[..]
Heb jij de hitlijst van vorige maand nog?Zal vast nog wel een plaat op staan die megahit kan worden en al te veel gedraaid is.
Prachtige request !quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:50 schreef alors het volgende:
Het wordt vast Gabriella Cilmi![]()
Ik hoop Hockey of Alphabeat.
Ohhh goede requestPure Shores
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |