geen idee of het zo is, maar aan die tv's te zien hebben ze der wel een aantal takes voor nodig gehadquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:56 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf zat net voor de 3e keer vandaag vol bewondering te kijken naar de clip van OK Go. Hoe de hell hebben ze dat in elkaar gezet!
LEFT - Incredible Greyman is ook een erg gaaf nummer btw.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef borisz het volgende:
[..]
Die wijnfles had last van HoogeVorst.
Bij van Oudenallen niet neequote:Op woensdag 3 maart 2010 20:57 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Denk jij wel eens aan andere dingen als wijn?
Maar ik heb ook een chronisch slaap tekort, dus ik probeer vandaag eens optijd in bed te liggenquote:
Ga je nu al slapen dan?!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:13 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Maar ik heb ook een chronisch slaap tekort, dus ik probeer vandaag eens optijd in bed te liggen
Whahaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef borisz het volgende:
PVV zit in cafe de Hollandse kluis. Typisch
Mijn god, hoe verzinnen ze hetquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:17 schreef borisz het volgende:
PVV zit in cafe de Hollandse kluis. Typisch
voordeel van de nieuwe is dat je die niet zo vaak gehoord heb dat het in je hoofd blijft zittenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:25 schreef -Hans- het volgende:
Neee niet weer deze krijs plaat.. de nieuwe single is al niet veel beter
Mee eensquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:28 schreef Bol_Wan het volgende:
[..]
voordeel van de nieuwe is dat je die niet zo vaak gehoord heb dat het in je hoofd blijft zitten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |