Ja schandaligquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Oh, dat doet Sander Lantinga elke dag, en Michiel elke vrijdagavond.
Ah, professor Sersjee gaat weer onderwijzenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:11 schreef Sersjee het volgende:
Ik peer 'em, ik krijg zo visite en we gaan Almost Famous kijken. Stukje opvoeding, zeg maar.
Toen ik daarstraks in Brussel in de auto stapte, werd ik op StuBru meteen getrakteerd op... Mr Brightsidequote:
Wel op mijn partij wezen stemmen ?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef Sirolf het volgende:
* Sirolf is rond 20 uur ook nog even wezen stemmen.
Gek genoeg kon ik Borisz ook niet vinden.
Nou maar hopen dat er niet weer een of andere idioot is die gaat roepen dat er ergens in de buurt een bom ligtquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat herinnert me eraan dat ik binnenkort toch mezelf maar weer eens moet gaan trakteren op een concertbezoek. De laatste was volgens mij The Killers in de HMH, vorig jaar...
Zo, dat is niet verkeerdquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:32 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Toen ik daarstraks in Brussel in de auto stapte, werd ik op StuBru meteen getrakteerd op... Mr Brightside![]()
![]()
Dus omdat ik mute voor Robbie Williams omdat het een matig nummer is en hij veel en veel te vaak gedraaid gaat worden luister in ff naar Customs - Rex en dan mis ik de Killersquote:
Was bij mij ook weer ff geleden, maar heb nu The Cranberries (over 3 weken in HMH), Jónsi (begin juni in Paradiso) en Crowded House (juni in HMH) in de planning staanquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:28 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Dat herinnert me eraan dat ik binnenkort toch mezelf maar weer eens moet gaan trakteren op een concertbezoek. De laatste was volgens mij The Killers in de HMH, vorig jaar...
Ja, Veenstra is onverbiddelijk richting de luisteraars die de radio bewust op mute zetten. Wat een nare man is het toch ook!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:37 schreef Captain_Slow het volgende:
[..]
Dus omdat ik mute voor Robbie Williams omdat het een matig nummer is en hij veel en veel te vaak gedraaid gaat worden luister in ff naar Customs - Rex en dan mis ik de KillersDan maar even Somebody Told Me aanzetten..
Klopt, de komende 8 weken zit Annemieke op woensdag, omdat El Cortone bezig is met TV-opnamen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:43 schreef Bol_Wan het volgende:
geen Corton vanavond? Annemieke staat op de site
Echt, de eerste tonen van de plaat vind ik zooooo stoer. Rest van de plaat vind ik ook heel aardigquote:
Inderdaad, een heel erg verveld persoon!quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Ja, Veenstra is onverbiddelijk richting de luisteraars die de radio bewust op mute zetten. Wat een nare man is het toch ook!
ow, als et aan de nederpopshow doet ie maar, heb zin in dat programma.. lang geleden dat er een kwalitief sterk muziekprogramma op tv kwam (naast natuurlijk liveopnames). Met Corton, C-mon & Kypski en de eerste namen moet dat wel lukken dacht ik zoquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:45 schreef Sirolf het volgende:
[..]
Klopt, de komende 8 weken zit Annemieke op woensdag, omdat El Cortone bezig is met TV-opnamen.
Van een wijnfles?quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:44 schreef borisz het volgende:
Gonny van Oudenallen heeft weer van zich laten horen![]()
![]()
. Ze heeft zichzelf benoemd tot onafhankelijk waarnemer.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |