Hey Brennelquote:
Dat was gisteren bekend idd. Helaas krijgt ie 't blijkbaar ook weer een keer terug.quote:Op donderdag 4 maart 2010 09:37 schreef TIM-846 het volgende:
Lees net dat Giel zijn rijbewijs weer in heeft kunnen leveren of was dat al langer bekend?
In Maastricht hetzelfde voor D66. Gelukkig is de PvdA keihard afgestraft voor het wegsturen van Leers. Bijna gehalveerd; CDA nu weer de grootste.quote:Op donderdag 4 maart 2010 00:53 schreef borisz het volgende:
4 zetelswe kwamen van 2. Worden nog leuke collegeonderhandelingen
.
Ja, maar las dat ie hem nu toch 10 maanden in moet leverenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was gisteren bekend idd. Helaas krijgt ie 't blijkbaar ook weer een keer terug.
Ik hoop op de dag dat hij zijn stembanden mag inleveren....quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:10 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat was gisteren bekend idd. Helaas krijgt ie 't blijkbaar ook weer een keer terug.
Klopt, maar dat is dus niet de eerste keer. Wordt tijd dat ie 't definitief moet inlieveren. Of moet ie daarvoor eerst iemand doodrijden?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:22 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Ja, maar las dat ie hem nu toch 10 maanden in moet leveren
Denk het, en denk dat je dan nog niet voor altijd je rijbewijs kwijt bent in NL. Of wel?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus niet de eerste keer. Wordt tijd dat ie 't definitief moet inlieveren. Of moet ie daarvoor eerst iemand doodrijden?
Hij reed alleen maar te hard om op tijd bij zijn minderjarige meisje te zijn... die moet namelijk na Sesamstraat al naar bed en als ze Giel's fopspeen niet op tijd in haar mond heeft begint ze te krijsenquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:25 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Klopt, maar dat is dus niet de eerste keer. Wordt tijd dat ie 't definitief moet inlieveren. Of moet ie daarvoor eerst iemand doodrijden?
Naar dat laatste ben ik erg benieuwd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Againzender het volgende:
Giel neemt nu zeker een taxi naar zn werk? op eigen kosten?
Helaas niet nee. Iemand is wel voor goed z'n leven kwijt, maar we gunnen een ander wel dat ie nog een keer lekker kan scheuren in z'n auto.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:27 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Denk het, en denk dat je dan nog niet voor altijd je rijbewijs kwijt bent in NL. Of wel?
Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:28 schreef Againzender het volgende:
Giel neemt nu zeker een taxi naar zn werk? op eigen kosten?
Haarlem woont ie toch?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!
Haarlem dacht ik. Niet Hilversum in ieder geval.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:30 schreef TIM-846 het volgende:
[..]
Woont die niet gewoon in Hilversum? Kan die mooi op de fiets! De zon schijnt, en geen files!
waarom weten we dit eigenlijk?quote:
In eerdere gevallen heeft ie zich laten rijden door studenten, wellicht dat ie dat nu weer doet.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:29 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Naar dat laatste ben ik erg benieuwd.
Lijkt me voor hem de goedkoopste oplossing... Elke dag met een taxi op en neer is zelfs voor Gieltje een duur grapjequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:35 schreef Sersjee het volgende:
[..]
In eerdere gevallen heeft ie zich laten rijden door studenten, wellicht dat ie dat nu weer doet.
Of hij laat zn vriendin rijden. Of is die nog geen 18?quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:36 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Lijkt me voor hem de goedkoopste oplossing... Elke dag met een taxi op en neer is zelfs voor Gieltje een duur grapje.
Dat zal erom spannen. Letterlijk en figuurlijkquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:40 schreef Againzender het volgende:
[..]
Of hij laat zn vriendin rijden. Of is die nog geen 18?
Om dat puistje van Giel kan zich nauwelijks iets samenspannen lijkt mequote:Op donderdag 4 maart 2010 10:42 schreef Roel_Jewel het volgende:
[..]
Dat zal erom spannen. Letterlijk en figuurlijk.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Om dat puistje van Giel kan zich nauwelijks iets samenspannen lijkt me
Nou als ie tien maanden niet zou komen zou dat echtquote:Op donderdag 4 maart 2010 10:45 schreef Brennel het volgende:
Het zal me echt aan de reet roesten bips oxideren hoe Giel naar z'n werk gaat![]()
Daar heb je een punt.quote:Op donderdag 4 maart 2010 10:47 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Nou als ie tien maanden niet zou komen zou dat echtzijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |