Nee, opeten moet je ze!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Het is begin maart.
Fuck die paaseitjes.
Helaas ook meer dan 1quote:
En dan heb je een soort van aardbeving nodig om die mensen iets duidelijk te maken en te laten inzien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:04 schreef DeLuna het volgende:
[..]
Jawel, maar ik had het nog nooit zo bekeken
Carnaval is al geweest, van af de woensdag na carnaval tot aan Pasen zonder de zondagen mee geteld is het 40 dagen, dus reken maar uit hoelang het nog duurtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:02 schreef Tijgertje. het volgende:
Het is begin maart.
Fuck die paaseitjes.
JA DAT DUS.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:04 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan heb je een soort van aardbeving nodig om die mensen iets duidelijk te maken en te laten inzien.
Ja, en bij sommigen is het gewoon hopeloos.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:04 schreef mstr het volgende:
[..]
En dan heb je een soort van aardbeving nodig om die mensen iets duidelijk te maken en te laten inzien.
Ja, dat vind ik persoonlijk ook lekkerderquote:
Ik kan er af en toe ook wat van, weet ik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:05 schreef Tijgertje. het volgende:
[..]
JA DAT DUS.
Jezus Do. Iedereen is zo.
Vooral jij.
Ach, loop dan ook even naar binnen, dat zal ze fijn vindenquote:
STquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:06 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik persoonlijk ook lekkerder
Dan weet je het nuquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:20 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik dacht laat ik het toch maar vragen
Ach meid tochquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:26 schreef RenRen- het volgende:
[..]
BuikpijnEn heb het opeens heel warm.
Jaweeel, ik ben stoer. Ik zoek zo wel even een asperientje. Komt alleen altijd allemaal tegelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:27 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ach meid toch[afbeelding], hopen dat het snel weer weg gaat
Alleen thuis en niet naar yogaquote:
Das goed om te horenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Jaweeel, ik ben stoer. Ik zoek zo wel even een asperientje. Komt alleen altijd allemaal tegelijk
Trevvorquote:
Hoezo alleen thuis?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen thuis en niet naar yoga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buikpijn is sip!
quote:
Als ik het heb dan ga ik meestal slapen, aspirines werken bij mij nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo alleen thuis?Jullie hadden je toch zo verheugd op yoga?
[..]![]()
Thijs is bij zijn papa.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo alleen thuis?Jullie hadden je toch zo verheugd op yoga?
[..]![]()
Oh, ik kom dan niet in slaap.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het heb dan ga ik meestal slapen, aspirines werken bij mij niet
Ohja, dan snap ik dat welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is bij zijn papa.
Ik had heul geen zin in yoga, want maar 5 uur geslapen vannacht en ik wil alleen maar bankhangen en muziekjes luisteren en en en..alleen zijn
Ik juist wel, dan is ook de weinige keren dat ik veel en lang kan slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ik kom dan niet in slaap.
Bericht van mijn stiefmoeder yeah.
Yup al gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Trev en STMijn topic in FB al gezien?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan mijn zusje en broertje niet zien.
Door met iedereen van de ONZ SC te roepen van. JA WAT NAATJE ZEGT, dat werkt niet overtuigend voor het kliekjesideequote:
Nope.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Trev en STMijn topic in FB al gezien?
Vind je? Maar sowieso, het is hier toch net zo'n kliekje, en in KLB enzquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Door met iedereen van de ONZ SC te roepen van. JA WAT NAATJE ZEGT, dat werkt niet overtuigend voor het kliekjesidee
Maar het escaleerde toch enorm?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je? Maar sowieso, het is hier toch net zo'n kliekje, en in KLB enz
En ja, vind ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen wat kliekje betreft hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ja, stom! Wanneer zou je ze zien dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dan een verjaardag, en dat gaat natuurlijk elemaal voor. Maar baal wel.
Nouja, nieuwe mensen worden toch redelijk snel in de kliek opgenomen, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen wat kliekje betreft hoor.
Hier in PUB iig
Escaleerde?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar het escaleerde toch enorm?
Ik heb het niet helemaal meegekregen.
Volgende week zaterdag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, stom! Wanneer zou je ze zien dan?
Preciesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef RenRen- het volgende:
Als het hier zo kliekerig was, waren jullie niet zo makkelijk in de groep gevallen
Hoef je me niet te emo.gif-en, ik zei al dat ik het niet gevolgd hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Escaleerde?Slechts een klein relletje toen iedereen naar KLB SC verhuisde en een beetje veel posts in de FB van boze kliekmensjes
Dat wel en deden wij toen ook, maar het kwaad was kennelijk al geschietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe mensen worden toch redelijk snel in de kliek opgenomen, toch?
Ikke?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar in mijn geval had jij daar zelf heel veel mee te maken
Iedereen is hier meestal wel aardig tegen nieuwelingen toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar in mijn geval had jij daar zelf heel veel mee te maken
Ik emo.gif altijdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoef je me niet te emo.gif-en, ik zei al dat ik het niet gevolgd hadEn oké.
HAHAHA. Smijn, echt, als wiedanook een jaar terug was gekomen, was iedereen gaan kotsen op ze. Echt waar, ik krijg nu nog geklaag op msn erover.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:43 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Iedereen is hier meestal wel aardig tegen nieuwelingen toch?
Uhuh, jij ging meteen met me kletsen en tegen iedereen roepen dat ik tof benquote:
Nou....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Iedereen is hier meestal wel aardig tegen nieuwelingen toch?
Dus er is geen kliekje. Wat wel zo is dat mensen die meer bekend zijn er meer op gereageerd wordt. Maar dat lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe mensen worden toch redelijk snel in de kliek opgenomen, toch?
Oh, maar ik vond dat ook echtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, jij ging meteen met me kletsen en tegen iedereen roepen dat ik tof ben
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heb ik buikgriep en ga ik zo kotsen.
Hoezo is datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
Hey, moet je mij niet zo stom 'HAHAHA'-en als je zelf al upset bent van een emo,gif, hè?.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA. Smijn, echt, als wiedanook een jaar terug was gekomen, was iedereen gaan kotsen op ze. Echt waar, ik krijg nu nog geklaag op msn erover.
Aaah, dat lijkt maar zo. Dat van die jongens danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
De meiden zijn aardig, de jongens zijn stoer
Maar dat ben jij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, jij ging meteen met me kletsen en tegen iedereen roepen dat ik tof ben
Omdat het dan minder emo lijkt.quote:
En dat vind je leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef nijnja het volgende:
Wij zijn heul geen kliek, wij zijn allemaal liev
Neuh, denk het stiekem niet. Ik denk dat iedereen een eigen weg zou gaan omdat de één te oud is voor PUB, de ander toch al met fok wou stoppen, ga zo maar door. Maar hier is het niet zo kliekerig meer. Lang niet meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar komop zeg, als deze SC bijvoorbeeld zou sluiten, dan zou de helft toch ook bij elkaar willen blijven? Precies hetzelfde als in ONZ SC, aardig voor nieuwe aanwas (als ze al de SC kunnen vinden, omdat hij centraal stond), maar wel een klein kliekje
Ik vind het niet emo, doe je goed zo lang niet ziek zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat het dan minder emo lijkt.Ik wil niet zo zeiken, maar dit is voor het eerst in anderhalf jaar dat ik weer ziek ben dus komt even aan.
Zeg hee joh...anders hou je er gewoon over opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar komop zeg, als deze SC bijvoorbeeld zou sluiten, dan zou de helft toch ook bij elkaar willen blijven? Precies hetzelfde als in ONZ SC, aardig voor nieuwe aanwas (als ze al de SC kunnen vinden, omdat hij centraal stond), maar wel een klein kliekje
Nou...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:46 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Behalve mijn vriendje ja, maar die komt hier toch niet super veel?
En net die users zijn er nauwelijks nogquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA. Smijn, echt, als wiedanook een jaar terug was gekomen, was iedereen gaan kotsen op ze. Echt waar, ik krijg nu nog geklaag op msn erover.
Nou, als ik hier terug kom dan zit de hele oude garde hier nog hoor, like BB, SF, Jotch enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, denk het stiekem niet. Ik denk dat iedereen een eigen weg zou gaan omdat de één te oud is voor PUB, de ander toch al met fok wou stoppen, ga zo maar door. Maar hier is het niet zo kliekerig meer. Lang niet meer.
Wat volg je niet aan mij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
Renren, je bent aboluut niet te volgen
Ja klopt, heb blije jaren gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet emo, doe je goed zo lang niet ziek zijn
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, maar ik vond dat ook echtScheelt weer.
En nogsteeds.
En je reageert niet op mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat volg je niet aan mij?
[..]
Ja klopt, heb blije jaren gehad
En stil!quote:
Idd, daarom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
En net die users zijn er nauwelijks nog
1)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, als ik hier terug kom dan zit de hele oude garde hier nog hoor, like BB, SF, Jotch enzo
Ze doen aan stil protestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
En net die users zijn er nauwelijks nog
Hier zit het de laatste tijd kwa ziek zijn niet echt meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat volg je niet aan mij?
[..]
Ja klopt, heb blije jaren gehad
Ik geloof je.quote:
Och, ik post liever niet alleen negatief, ik vind dat geklaag alleen irritant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:50 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je twitter /flauw
Je liefdessmiley+PI gebruik
[..]
Ik ben anders ook oude garde bij ONZ SC, en ik kwam daar toch echt nadat ik bij PUB was geweestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En stil!
[..]
Idd, daarom.
[..]
1)
Jotch is geen oude garde
2) Bart en S-F zijn twee van de oude garde, die heel groot en heel close was. Heel. Close.
Jij houd er ook van om dingen positief te benaderen?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och, ik post liever niet alleen negatief, ik vind dat geklaag alleen irritant.
Jij bent echt een type voor KLB lijkt me zoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:50 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Och, ik post liever niet alleen negatief, ik vind dat geklaag alleen irritant.
Echt helemaal niks?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Sjoegerd het volgende:
Opzoek naar volgende auto, deze was echt gaar.
PUB SC bestaat al sinds 2004 dacht ik, als het al niet langer is, en daar horen Bart, en Blax dacht ik bij. Verder bestond die kliek uit nog wel 20 mensen denk ik. Jotch is uit de kliek van '08quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:51 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Ik ben anders ook oude garde bij ONZ SC, en ik kwam daar toch echt nadat ik bij PUB was geweest
Ligt eraan wat hoorquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:51 schreef Trevland het volgende:
[..]
Jij houd er ook van om dingen positief te benaderen?
Zal nog tegenvallenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:52 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Jij bent echt een type voor KLB lijkt me zo
Over het boekje van Eli?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:53 schreef Renesite het volgende:
Heb denk ik straks heel wat terug te lezen trouwens.
Okquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PUB SC bestaat al sinds 2004 dacht ik, als het al niet langer is, en daar horen Bart, en Blax dacht ik bij. Verder bestond die kliek uit nog wel 20 mensen denk ik. Jotch is uit de kliek van '08
Dat komt omdat tieten Dat komt omdat tieten!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef Smijn. het volgende:
Ik werd redelijk goed opgenomen, en dat was ook ene jaar terug ofzo
Ja?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:54 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat komt omdat tieten Dat komt omdat tieten!
Het is dat jij het zegtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hoorAls het met betrekking is tot mij, neuh
Ik geloof het gewoon niet!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:54 schreef Renesite het volgende:
Oh en ren, ik heb echt geen accent!
:!quote:
je moeder is een hoerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:53 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ligt eraan wat hoorAls het met betrekking is tot mij, neuh
[..]
Zal nog tegenvallen.
Ik kan niet zo tegen persoonlijk gebash
Mijn moeder is echt een hoer jaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
je moeder is een hoer![]()
Ow, wacht, blauw, lief zijnIK MEENDE HET NIET!
![]()
Haaaa okequote:
Gat in dorpel, verschillende roestplekken enzo..quote:
Ik hoop toch echt dat je 09 bedoeltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:52 schreef RenRen- het volgende:
[..]
PUB SC bestaat al sinds 2004 dacht ik, als het al niet langer is, en daar horen Bart, en Blax dacht ik bij. Verder bestond die kliek uit nog wel 20 mensen denk ik. Jotch is uit de kliek van '08
Ik zou het niet van jouw zeggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:55 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo?![]()
[..]
Nauwelijks! Ik kwam een halfjaar na jou
jammerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:56 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Gat in dorpel, verschillende roestplekken enzo..
Hm? Want?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:57 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik hoop toch echt dat je 09 bedoelt
Oh ik kan zo negatief zijn. Maar dan ben ik al aan het janken, echt. Als ik iemand doodwens of als ik opeens begin te roepen dat alles kut is en dat morgen dood mag, ben ik wss aan het jankenquote:
Het begint met een K en rijmt op piek.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:58 schreef Panda72 het volgende:
Oeh hier zitten dus sommige onz/elf fokkertjes ook haaaaaai![]()
En natuurlijk ook voor de rest hellow
Beertjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Panda72 het volgende:
Neehèquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk helemaal niet kliekerig
Wut?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:59 schreef naatje_1 het volgende:
Mensen die niet in KLB durfen te posten![]()
Mensen die 'mensen die' gebruiken als opening van een TT![]()
Smijn en Renren![]()
PUB SC![]()
emo.gif![]()
überhaupt, smileys![]()
KLB achtige post in PUB posten
*proest*quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:59 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Het begint met een K en rijmt op piek.
Das niet zo leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm? Want?
[..]
Oh ik kan zo negatief zijn. Maar dan ben ik al aan het janken, echt. Als ik iemand doodwens of als ik opeens begin te roepen dat alles kut is en dat morgen dood mag, ben ik wss aan het janken
Nou. Ik denk dat ik nu echt koorts krijg want alles draait en ik moet alles 3 keer lezen omdat ik hele rare dingen tikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:00 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
*proest*
hoe is het nu met je buik?
Suikertaartjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef suikertaartje het volgende:
Ik vind jullie eigenlijk helemaal niet kliekerig
Dat soort post kan je verwachten als je een topic opent, net als:quote:
Nee, en het is logisch dat er mensen zijn die elkaar al langer kennen en dan praat je automatisch sneller met elkaar, maar dat is overal zo...quote:
Ik was voor jotcha. En dat was toch echt ergens in de zomer dat hij kwam.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hm? Want?
[..]
Oh ik kan zo negatief zijn. Maar dan ben ik al aan het janken, echt. Als ik iemand doodwens of als ik opeens begin te roepen dat alles kut is en dat morgen dood mag, ben ik wss aan het janken
Tja, deze stond dichtbij dus kon gaan kijken. Houd mezelf ook veel vast aan dit model denk ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Trevland het volgende:
[..]
jammerhopen dat je de volgende keer meer succes hebt
I knowquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:01 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat soort post kan je verwachten als je een topic opent, net als:
TS kan er niet meer tegen![]()
TS kan er niet meer omgaan![]()
TS is een kneus![]()
IBTL
Daarom, ook op straat. Ik snap het wel enzo. Maar met een paar uitzonderingen, zit niemand elkaar te pesten of weg te werken of buiten te sluiten omdat nieuw of omdat lelijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:01 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee, en het is logisch dat er mensen zijn die elkaar al langer kennen en dan praat je automatisch sneller met elkaar, maar dat is overal zo...
Ren liefje?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou. Ik denk dat ik nu echt koorts krijg want alles draait en ik moet alles 3 keer lezen omdat ik hele rare dingen tik
Oh, nee. Zie je, i kheb koorts. Heim is van '08quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:01 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik was voor jotcha. En dat was toch echt ergens in de zomer dat hij kwam.
Of ben ik nu al zo oud ?
Uhoh..het was niet wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:02 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Tja, deze stond dichtbij dus kon gaan kijken. Houd mezelf ook veel vast aan dit model denk ik
Waarom durf je het dan toch niet aan om daar een topic te openen?quote:
quote:[..]
Daarom, ook op straat. Ik snap het wel enzo. Maar met een paar uitzonderingen, zit niemand elkaar te pesten of weg te werken of buiten te sluiten omdat nieuw of omdat lelij
Dat laatste is vrij herkenbaarquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:00 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Nou. Ik denk dat ik nu echt koorts krijg want alles draait en ik moet alles 3 keer lezen omdat ik hele rare dingen tik
Stiekem is dat heel grappig, want dan . Ja.quote:
Ik wil niet slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:02 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ren liefje?
Doe de laptop maar uit en ga maar slapen
Ik durf het wel? Maar ik heb geen zin in dat persoonlijke gezeik.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:03 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Waarom durf je het dan toch niet aan om daar een topic te openen?
[..]
liggen met je ogen dicht dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:03 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Stiekem is dat heel grappig, want dan . Ja.
[..]
Ik wil niet slapen
Wat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Daarom wil ik dus niet dat jij mod bentbelachelijke actie weer dit
Ik wil nog online dingen doenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:04 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
liggen met je ogen dicht dan?
Nope, teveel werk voor ons om door de apk te krijgen.quote:
Gelukkig maakt het niet zo veel uit wat jij wiltquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef TwyLight het volgende:
Nee nog niet maar ik vroeg mij af waar jij en Marijke waren gebleven en toen werd gezegd dat jullie hier posten vandaar dat ik hier even ben gaan kijken en hier nu ook post.quote:
Wat stond er nu dan ?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:04 schreef TwyLight het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Nope, teveel werk voor ons om door de apk te krijgen.
Ahaaaa...hier en in de KSCquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef Panda72 het volgende:
[..]
Nee nog niet maar ik vroeg mij af waar jij en Marijke waren gebleven en toen werd gezegd dat jullie hier posten vandaar dat ik hier even ben gaan kijken en hier nu ook post.
Dat maak ik zelf wel uit denk ik? Blijf maar janken dat het gewoon het internet is, maar ga niet bashen als iemand net over onzekerheid begint. Dan zit je hier met een verkeerde en kun je beter naar een andere SC verhuizen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:05 schreef TwyLight het volgende:
Oeh arme smijn. gevoellensauw internet
blijf gewoon met je poten van mn posts af
Ben jij ook nog puber?quote:
Ga janken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:05 schreef TwyLight het volgende:
Oeh arme smijn. gevoellensauw internet
blijf gewoon met je poten van mn posts af
Rechterdeur en kofferklep moesten sowieso vervangen worden om een beetje net geheel te krijgen. En een gat op een rotplek in de dorpel. En nog wat dingetjes.quote:
Neuj, het is heer geen onzekerheid anonymous, als ik daarop wil reageren doe ik dat en heb jij van mijn posts af te blijven, er stond niks in mijn post wat tegen de policy in gaat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat maak ik zelf wel uit denk ik? Blijf maar janken dat het gewoon het internet is, maar ga niet bashen als iemand net over onzekerheid begint. Dan zit je hier met een verkeerde en kun je beter naar een andere SC verhuizen.
das best wel veelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rechterdeur en kofferklep moesten sowieso vervangen worden om een beetje net geheel te krijgen. En een gat op een rotplek in de dorpel. En nog wat dingetjes.
Ja hihiquote:
HET IS PANDAquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:58 schreef Panda72 het volgende:
Nee...maar dat zijn er meer hier nietquote:
Ga weg met je Kquote:
En en daarnaast konden we niet checken of het technische deel verder goed was.quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuj, het is heer geen onzekerheid anonymous, als ik daarop wil reageren doe ik dat en heb jij van mijn posts af te blijven, er stond niks in mijn post wat tegen de policy in gaat.
Dat smijn. jouw internetvriendinnetje is betekend nog niet dat je zomaar mijn posts kan aanpassen als het je niet aanstaat
Wie dan niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...maar dat zijn er meer hier niet
Vooral DD.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
De enige echte pubers hier zijn DD en ik
dat had je al gezegd, dus de zoektocht gaat door?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
En en daarnaast konden we niet checken of het technische deel verder goed was.
Ai. Nog wat dingetjes als in: hij rijdt niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:08 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Rechterdeur en kofferklep moesten sowieso vervangen worden om een beetje net geheel te krijgen. En een gat op een rotplek in de dorpel. En nog wat dingetjes.
Dan ken je mij nog nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef naatje_1 het volgende:
De enige echte pubers hier zijn DD en ik
Hoe gaat het ermeequote:
Neuh, maar wat in de policy staat is niet het enige wat niet mag. Je gaat gewoon niet op onzekere mensen bashen, dan kom ik aan je posts. En het is hier geen onzekerheid anonymous, maar je moet gewoon een keer je grote bek houden en je irritante mening over mensen voor je houden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:08 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Neuj, het is heer geen onzekerheid anonymous, als ik daarop wil reageren doe ik dat en heb jij van mijn posts af te blijven, er stond niks in mijn post wat tegen de policy in gaat.
Dat smijn. jouw internetvriendinnetje is betekend nog niet dat je zomaar mijn posts kan aanpassen als het je niet aanstaat
Okee dan. Ik miste jequote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:09 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Nee...maar dat zijn er meer hier niet
Grammaticale fouten. Betekent is met een t.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ja care ik rage hem hard hier, geen spelfouten maar typfouten trouwens
Moet je even tussen de regels doorlezen in die post van irenka en die van twylightquote:
Nee allebei.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Grammaticale fouten. betekent is met een t.
Bashen mag niet las ik netquote:
Dat begrijp jij fok nog niet helemaal, ik mag hier zeggen wat ik wil. dat jij de onzerkeheid zelfde bent en medelijden hebt met anderen die dat ook zijn betekend niet dat je naar eigen wens hier posts kan aanpassen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, maar wat in de policy staat is niet het enige wat niet mag. Je gaat gewoon niet op onzekere mensen bashen, dan kom ik aan je posts. En het is hier geen onzekerheid anonymous, maar je moet gewoon een keer je grote bek houden en je irritante mening over mensen voor je houden.
En is zij mijn internetvriendinnetje? Fijn dat ik het ook weet.
Een Rotterdammer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan. Ik miste jeDus ik dacht, ik ga hier eens kijken
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Grammaticale fouten. Betekent is met een t.
Tussen de regels staat niet zoveel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Moet je even tussen de regels doorlezen in die post van irenka en die van twylight
Hierblijven! Koffiequote:
Hij doet het zelfs nog een keer!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat begrijp jij fok nog niet helemaal, ik mag hier zeggen wat ik wil. dat jij de onzerkeheid zelfde bent en medelijden hebt met anderen die dat ook zijn betekend niet dat je naar eigen wens hier posts kan aanpassen.
Als ik wat wil zeggen dan doe ik dat, als je zo graag zo'n beleid wil doorvoeren doe je dat maar op fok.cn
En waarom word je nou weer persoonlijk? Het gaat hier niet over mijn onzekerheid. Dus daar mag je over ophouden, het maakt je rage niet overtuigender, eerder lachwekkender.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:12 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Dat begrijp jij fok nog niet helemaal, ik mag hier zeggen wat ik wil. dat jij de onzerkeheid zelfde bent en medelijden hebt met anderen die dat ook zijn betekend niet dat je naar eigen wens hier posts kan aanpassen.
Als ik wat wil zeggen dan doe ik dat, als je zo graag zo'n beleid wil doorvoeren doe je dat maar op fok.cn
Nee hoor ST is 22quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen bashen... dat is gewoon de waarheid
Je miste mij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:12 schreef ajf het volgende:
[..]
Okee dan. Ik miste jeDus ik dacht, ik ga hier eens kijken
quote:
Lachwekkend dusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:14 schreef TwyLight het volgende:
[..]pest me niet, RenRen-!!!!!! ik ben vet onzeker nu
Schokbrekers waren slecht, en hij startte natuurlijk niet. APK is tot mei, maar we denken dat er vrij veel gebreken naar boven komen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:10 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ai. Nog wat dingetjes als in: hij rijdt niet?
Of rijdt ie niet omdat er geen apk op zit?
Net als jij ONZe babyface bent, zekerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:13 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat is toch geen bashen... dat is gewoon de waarheid
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik doe wat IK wil, jij moet doen wat FOK wil. en ik begin persoonlijk omdat jij zulke posts alleen maar verwijderd omdat je zelf vaak in die positie gezeten hebt en nu van pub alleen bloemetjes en bijtjes zonder commentaar op je kliekje wil maken.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
En waarom word je nou weer persoonlijk? Het gaat hier niet over mijn onzekerheid. Dus daar mag je over ophouden, het maakt je rage niet overtuigender, eerder lachwekkender.
Ik het niet zo zeer medelijden, ik vind gewoon niet dat jij moet bashen, dan zit je hier dus verkeerd. Ophouden daarmee dus.
Het is overigens betekent*
En nee, niet dus, jij doet wat jij wilt, en ik doe wat ik wil. Zo werkt het volgens jou toch?
en wat is daar dan mis mee?(behalve dat het een 5 deurs is)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schokbrekers waren slecht, en hij startte natuurlijk niet. APK is tot mei, maar we denken dat er vrij veel gebreken naar boven komen.
@ Trevland: De zoektocht gaat door. Tot die tijd genieten van de luxe van de Astra
Gaan wij zo nog zoenen dan?quote:
Jaquote:
Het is verwijdertquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik doe wat IK wil, jij moet doen wat FOK wil. en ik begin persoonlijk omdat jij zulke posts alleen maar verwijderd omdat je zelf vaak in die positie gezeten hebt en nu van pub alleen bloemetjes en bijtjes zonder commentaar op je kliekje wil maken.
Zo werkt het niet, als ik tegen de policy in ga of het heel bont maak mag je mijn posts aanpassen maar dat was nu niet het geval dus blijf a.u.b. in het vervolg met je poten van mijn posts af
Anders gewoon de auto van heimen ja. Die mag toch nog lang niet rijdenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Schokbrekers waren slecht, en hij startte natuurlijk niet. APK is tot mei, maar we denken dat er vrij veel gebreken naar boven komen.
@ Trevland: De zoektocht gaat door. Tot die tijd genieten van de luxe van de Astra
Kan ik beter de Astra blijven gebruikenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Anders gewoon de auto van heimen ja. Die mag toch nog lang niet rijden
Misschien even vergeten dat jij ook deel uitmaakt van de crew en dat je af en toe ook een beetje mag dimmen? Verwijdert* En nee, dat is niet waar, dat zie je verkeerd. Ik wil een bashvrije PUB maken, en jij bent toch altijd wel de reden van al het gebash en ge-emo.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:16 schreef TwyLight het volgende:
[..]
Ik doe wat IK wil, jij moet doen wat FOK wil. en ik begin persoonlijk omdat jij zulke posts alleen maar verwijderd omdat je zelf vaak in die positie gezeten hebt en nu van pub alleen bloemetjes en bijtjes zonder commentaar op je kliekje wil maken.
Zo werkt het niet, als ik tegen de policy in ga of het heel bont maak mag je mijn posts aanpassen maar dat was nu niet het geval dus blijf a.u.b. in het vervolg met je poten van mijn posts af
Luxe en Astra in 1 zinquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Oh ja nou hee ik las de post van Twylight niet.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef Smijn. het volgende:
[..]
'Dat jij zulke posts verwijdert' is echt met een hoor
proestquote:
Boefjequote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:18 schreef Mexicaantje. het volgende:
[..]
Oh ja nou hee ik las de post van Twylight niet.
IEK!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:15 schreef Sjoegerd het volgende:
[..]
Alles is relatiefquote:
Maar als je een bash-vrije pub wil zou je dat ook met posts van Joost moeten doen enz, en dat heb ik je nog niet zien doen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Misschien even vergeten dat jij ook deel uitmaakt van de crew en dat je af en toe ook een beetje mag dimmen? Verwijdert* En nee, dat is niet waar, dat zie je verkeerd. Ik wil een bashvrije PUB maken, en jij bent toch altijd wel de reden van al het gebash en ge-emo.
En nee, ik blijf aan je posts komen, als jij niet normaal doet.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:18 schreef naatje_1 het volgende:
En nu gaan we het weer over liefde hebben
Maar dat zijn lada's, niet mensen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 20:19 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Maar als je een bash-vrije pub wil zou je dat ook met posts van Joost moeten doen enz, en dat heb ik je nog niet zien doen.Die zit ook altijd aardig Lada's te bashen.
Vergeleken met een Daf, jouw auto en Heimens autoquote:
Dan nog, opelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:19 schreef Trevland het volgende:
[..]
Dan heb jij nog niet in de nieuwe gezeten
True true.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |