Ik vind het wel meevallen wat kliekje betreft hoor.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je? Maar sowieso, het is hier toch net zo'n kliekje, en in KLB enz
Ja, stom! Wanneer zou je ze zien dan?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mijn zusje heeft dan een verjaardag, en dat gaat natuurlijk elemaal voor. Maar baal wel.
Nouja, nieuwe mensen worden toch redelijk snel in de kliek opgenomen, toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik vind het wel meevallen wat kliekje betreft hoor.
Hier in PUB iig
Escaleerde?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:40 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Maar het escaleerde toch enorm?
Ik heb het niet helemaal meegekregen.
Volgende week zaterdag.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:41 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Ja, stom! Wanneer zou je ze zien dan?
Preciesquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:41 schreef RenRen- het volgende:
Als het hier zo kliekerig was, waren jullie niet zo makkelijk in de groep gevallen
Hoef je me niet te emo.gif-en, ik zei al dat ik het niet gevolgd hadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:42 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Escaleerde?Slechts een klein relletje toen iedereen naar KLB SC verhuisde en een beetje veel posts in de FB van boze kliekmensjes
Dat wel en deden wij toen ook, maar het kwaad was kennelijk al geschietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe mensen worden toch redelijk snel in de kliek opgenomen, toch?
Ikke?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar in mijn geval had jij daar zelf heel veel mee te maken
Iedereen is hier meestal wel aardig tegen nieuwelingen toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Precies![]()
Maar in mijn geval had jij daar zelf heel veel mee te maken
Ik emo.gif altijdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoef je me niet te emo.gif-en, ik zei al dat ik het niet gevolgd hadEn oké.
HAHAHA. Smijn, echt, als wiedanook een jaar terug was gekomen, was iedereen gaan kotsen op ze. Echt waar, ik krijg nu nog geklaag op msn erover.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:43 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Iedereen is hier meestal wel aardig tegen nieuwelingen toch?
Uhuh, jij ging meteen met me kletsen en tegen iedereen roepen dat ik tof benquote:
Nou....quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:43 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Iedereen is hier meestal wel aardig tegen nieuwelingen toch?
Dus er is geen kliekje. Wat wel zo is dat mensen die meer bekend zijn er meer op gereageerd wordt. Maar dat lijkt me vrij logischquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:42 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Nouja, nieuwe mensen worden toch redelijk snel in de kliek opgenomen, toch?
Oh, maar ik vond dat ook echtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, jij ging meteen met me kletsen en tegen iedereen roepen dat ik tof ben
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heb ik buikgriep en ga ik zo kotsen.
Hoezo is datquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heb ik buikgriep en ga ik zo kotsen.
Hey, moet je mij niet zo stom 'HAHAHA'-en als je zelf al upset bent van een emo,gif, hè?.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA. Smijn, echt, als wiedanook een jaar terug was gekomen, was iedereen gaan kotsen op ze. Echt waar, ik krijg nu nog geklaag op msn erover.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |