Hoezo alleen thuis?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:29 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Alleen thuis en niet naar yoga![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Buikpijn is sip!
quote:
Als ik het heb dan ga ik meestal slapen, aspirines werken bij mij nietquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo alleen thuis?Jullie hadden je toch zo verheugd op yoga?
[..]![]()
Thijs is bij zijn papa.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:31 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Hoezo alleen thuis?Jullie hadden je toch zo verheugd op yoga?
[..]![]()
Oh, ik kom dan niet in slaap.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:32 schreef Trevland het volgende:
[..]
Als ik het heb dan ga ik meestal slapen, aspirines werken bij mij niet
Ohja, dan snap ik dat welquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:33 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Thijs is bij zijn papa.
Ik had heul geen zin in yoga, want maar 5 uur geslapen vannacht en ik wil alleen maar bankhangen en muziekjes luisteren en en en..alleen zijn
Ik juist wel, dan is ook de weinige keren dat ik veel en lang kan slapenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:33 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, ik kom dan niet in slaap.
Bericht van mijn stiefmoeder yeah.
Yup al gezienquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Trev en STMijn topic in FB al gezien?
Waarom niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:37 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik kan mijn zusje en broertje niet zien.
Door met iedereen van de ONZ SC te roepen van. JA WAT NAATJE ZEGT, dat werkt niet overtuigend voor het kliekjesideequote:
Nope.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:35 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
[..]
Trev en STMijn topic in FB al gezien?
Vind je? Maar sowieso, het is hier toch net zo'n kliekje, en in KLB enzquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:39 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Door met iedereen van de ONZ SC te roepen van. JA WAT NAATJE ZEGT, dat werkt niet overtuigend voor het kliekjesidee
Maar het escaleerde toch enorm?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je? Maar sowieso, het is hier toch net zo'n kliekje, en in KLB enz
En ja, vind ikquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:40 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Vind je? Maar sowieso, het is hier toch net zo'n kliekje, en in KLB enz
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |