Aaah, dat lijkt maar zo. Dat van die jongens danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef naatje_1 het volgende:
De meiden zijn aardig, de jongens zijn stoer
Maar dat ben jij ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef suikertaartje het volgende:
[..]
Uhuh, jij ging meteen met me kletsen en tegen iedereen roepen dat ik tof ben
Omdat het dan minder emo lijkt.quote:
En dat vind je leukquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
Volgens mij heb ik buikgriep en ga ik zo kotsen.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef nijnja het volgende:
Wij zijn heul geen kliek, wij zijn allemaal liev
Neuh, denk het stiekem niet. Ik denk dat iedereen een eigen weg zou gaan omdat de één te oud is voor PUB, de ander toch al met fok wou stoppen, ga zo maar door. Maar hier is het niet zo kliekerig meer. Lang niet meer.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar komop zeg, als deze SC bijvoorbeeld zou sluiten, dan zou de helft toch ook bij elkaar willen blijven? Precies hetzelfde als in ONZ SC, aardig voor nieuwe aanwas (als ze al de SC kunnen vinden, omdat hij centraal stond), maar wel een klein kliekje
Ik vind het niet emo, doe je goed zo lang niet ziek zijnquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:47 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Omdat het dan minder emo lijkt.Ik wil niet zo zeiken, maar dit is voor het eerst in anderhalf jaar dat ik weer ziek ben dus komt even aan.
Zeg hee joh...anders hou je er gewoon over opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:46 schreef naatje_1 het volgende:
Maar komop zeg, als deze SC bijvoorbeeld zou sluiten, dan zou de helft toch ook bij elkaar willen blijven? Precies hetzelfde als in ONZ SC, aardig voor nieuwe aanwas (als ze al de SC kunnen vinden, omdat hij centraal stond), maar wel een klein kliekje
Nou...quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:46 schreef Smijn. het volgende:
[..]
Behalve mijn vriendje ja, maar die komt hier toch niet super veel?
En net die users zijn er nauwelijks nogquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:44 schreef RenRen- het volgende:
[..]
HAHAHA. Smijn, echt, als wiedanook een jaar terug was gekomen, was iedereen gaan kotsen op ze. Echt waar, ik krijg nu nog geklaag op msn erover.
Nou, als ik hier terug kom dan zit de hele oude garde hier nog hoor, like BB, SF, Jotch enzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Neuh, denk het stiekem niet. Ik denk dat iedereen een eigen weg zou gaan omdat de één te oud is voor PUB, de ander toch al met fok wou stoppen, ga zo maar door. Maar hier is het niet zo kliekerig meer. Lang niet meer.
Wat volg je niet aan mij?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48 schreef naatje_1 het volgende:
Renren, je bent aboluut niet te volgen
Ja klopt, heb blije jaren gehadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48 schreef Trevland het volgende:
[..]
Ik vind het niet emo, doe je goed zo lang niet ziek zijn
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:45 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Oh, maar ik vond dat ook echtScheelt weer.
En nogsteeds.
En je reageert niet op mijquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat volg je niet aan mij?
[..]
Ja klopt, heb blije jaren gehad
En stil!quote:
Idd, daarom.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
En net die users zijn er nauwelijks nog
1)quote:Op dinsdag 2 maart 2010 @ 19:49 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Nou, als ik hier terug kom dan zit de hele oude garde hier nog hoor, like BB, SF, Jotch enzo
Ze doen aan stil protestquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:48 schreef nijnja het volgende:
[..]
En net die users zijn er nauwelijks nog
Hier zit het de laatste tijd kwa ziek zijn niet echt meequote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:49 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Wat volg je niet aan mij?
[..]
Ja klopt, heb blije jaren gehad
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |