Nu kun je wel zeggen dat Wilders maar in 2 gemeentes meedoet, en de andere partijen in de meeste gemeentes wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom een debat met landelijke lijsttrekkers als het lokale verkiezingen betreft.
Rita Verdonk voor paal in Eindhovenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Eigenlijk hadden ze gewoon Rita Verdonk moeten uitnodigen, die doet wel in heel veel gemeenten mee. Hadden we kunnen lachen.
Ik ook. Moet ik nu Wilders stemmen?quote:
Nee daarom zitten zijn onderdanen daar regelmatigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef leukvoorlater het volgende:
Wilders heeft een hekel aan P & W.
Dat is dan ook waarschijnlijk de reden dat hij niet meedoet aan het debat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu kun je wel zeggen dat Wilders maar in 2 gemeentes meedoet, en de andere partijen in de meeste gemeentes wel.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd, ik ga zeker kijken.
inderdaad, warum nicht?quote:
wat dacht jij danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef Krambo het volgende:
Oh is dat Wouter Bos, toch goed dat ze het even in beeld zetten
Dit is het alternatief…quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
De opdracht van de SP-indoctor aan Kant dat ze wat meer moet lachen, is zo doorzichtig...
ach, ze is wel passioneel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
dat denk ik al jaren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef henkde_j het volgende:
Kant![]()
Je begint haast te denken dat vrouwen ongeschikt zijn voor politiek
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben altijd een beetje bang als ik Kant tekeer hoor gaan. Dé oplossing voor het criminaliteitsprobleem ligt denk ik ook bij persoonlijke gesprekken tussen haar en kraagterroristen.
Dat is toch al jaren algemeen bekend? Worden ook regelmatig grappen over gemaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef Toad het volgende:
Rutte is vrijgezel. Weten we dat ook weer.
quote:
Die post was ook meer een commentaar op de bio's die ze bij iedere lijsttrekker laten zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren algemeen bekend? Worden ook regelmatig grappen over gemaakt.
Dat hij nog bij z'n moeder woont, zoiets toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren algemeen bekend? Worden ook regelmatig grappen over gemaakt.
Wie niet zeg....Saschaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef SigmundFreud het volgende:
Rutte zag Sacha de Boer wel zitten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje met Xzibit erbij? Die is geniaal!
Hij deelt een gevangeniscel met Wilders.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij woont toch ook nog bij z'n moeder?
quote:
quote:
Die moet ook hard in der reet geneukt worden!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef SigmundFreud het volgende:
Rutte zag Sacha de Boer wel zitten, heeft hij wel eens verklaard. Laten we er niet moeilijk over doen.
Volgens mij is er aardig ingedronken inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Toad het volgende:
O jee, dit gaat echt de verkeerde kant op. Wat een onnozele jolige sfeer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Die moet ook hard in der reet geneukt worden!
Zij is zelf al een zure haringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar echt, die Kant. Ik wil er graag nog een makreel bij een zout haring met uitjes.
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef Silv het volgende:
Oeh die chick links achter Bos.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar echt, die Kant. Ik wil er graag nog een makreel bij en een zoute haring met uitjes.
die mogen niet meedoenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef northernlight81 het volgende:
Zijn de microfoons van Halsema en van Geel kapot?
Elke schreeuw van Kant beginnen ze weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef RedFever007 het volgende:
Debatten met publiek erbij zijn vrijwel kansloos door al dat geschreeuw van dat publiek steeds
zijn gediskwalificeert voor valsspelen.quote:
Oke, ik heb alleen geluidquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef MrJones het volgende:
De boosheid van Agnes maakt me altijd een beetje bang
Dat zijn Wouter Windvanenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Qebbel het volgende:
Is het daar 600 graden ofzo? Iedereen zit te wapperen met flyers.
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr2quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef klaagbaas het volgende:
hoe kan iik die live stream zien?!
Dat SP-meisje... die moet hard in der linkse reet geneukt worden!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef scanman1 het volgende:
Kant is goed in vorm vanavondDe zaal heeft het ook goed door.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef scanman1 het volgende:
Kant is goed in vorm vanavondDe zaal heeft het ook goed door.
Die IJSKOUDE Wilders is er niet. Temperatuur stijgt meteen 20 graden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Qebbel het volgende:
Is het daar 600 graden ofzo? Iedereen zit te wapperen met flyers.
Idd. Vertraagt het debat ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef RedFever007 het volgende:
Debatten met publiek erbij zijn vrijwel kansloos door al dat geschreeuw van dat publiek steeds
Volgens mij werd ze net gepwnd door Ruttequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Komt hard aan hè. Ze lult ze goed plat
Rita is er dus ook niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Die IJSKOUDE Wilders is er niet. Temperatuur stijgt meteen 20 graden.
Ze is een autopown.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Komt hard aan hè. Ze lult ze goed plat
inderdaad. Sommige mensen kijken met oogkleppen opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:23 schreef Klummie het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze net gepwnd door Rutte
Ik wil Bos veel in beeld!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef StarGazer het volgende:
Wat een hoop tomaatjes in de zaal. En Kant, hou nou eens eindelijk een keer je smoel, uitgedroogde tomaat.
Handig een airco bij 2 graden buiten.quote:
Ze zouden beter tomaten kunnen gooien naar haar!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef StarGazer het volgende:
Wat een hoop tomaatjes in de zaal. En Kant, hou nou eens eindelijk een keer je smoel, uitgedroogde tomaat.
De hele zaal dan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
inderdaad. Sommige mensen kijken met oogkleppen op
Second.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil Bos veel in beeld!
Vanwege die chick ja
Met Kant loopt de Europoort leeg sukkel, dag economiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De hele zaal dan ook natuurlijk![]()
Dom dom dom kereltje.
Alleen vanwege die chick iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil Bos veel in beeld!
Vanwege die chick ja
Femke is zooooooooooveel beter dan Kant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef scanman1 het volgende:
Kant heeft het verlies van gisteren nu al ruimschoots goed gemaakt.
Zometeen nog Femke
of stem gewoon niet SP?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef AardbeefMachine het volgende:
Kant is zelf het grootste gevaar van Nederland.
Stop het communistische gevaar stem PVV
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dom dom dom kereltje.
Eén geruststelling: dat zal nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Stel je toch eens voor dat Kant premier wordt.
Eng volk. BRRRRRRRRquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef scanman1 het volgende:
Weer gescoord Agnes! Goede opmerking over Wilders
Er is maar 1 echte Kant en die is al jaren dood.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Gratis oordopjes voor het hele land.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Misan het volgende:
Jammer van de zoveelste directe aanval op Wilders
Zal gelukkig niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen we in ieder geval bezuinigen op speakers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Ja ik ben dom je hebt gelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dom dom dom kereltje.
De SP wordt gelukkig gehalveerd straksquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
Kant is dus voor persoonlijke aanvallen op Wilders...
jaquote:
Dat is nog niet voldoende. Ophoeren met die partij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
De SP wordt gelukkig gehalveerd straks
Zij hebben tenminste fatsoen in hun donder.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Urquhart het volgende:
Rutte en Halsema reageren goed, geeft wel weer een groot contrast met Kant
en te lachen om alle gratis publiciteit weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Halsema zegt wel terecht dat dit niet over Wilders gaat, het blijft toch knap van 'm dat hij het meest besproken is, terwijl hij lekker in z'n avondkloffie voor de tv ligt.
VVD en CDA lijken de enige 2 die iets geleerd hebben van de Fortuyn-periode.quote:
Die stijgt alleen maar door dit gezwamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Halsema zegt wel terecht dat dit niet over Wilders gaat, het blijft toch knap van 'm dat hij het meest besproken is, terwijl hij lekker in z'n avondkloffie voor de tv ligt.
Rutte vind ik de laatste tijd ook beter en beter worden. Ik hoop dat hij zo een gematigd alternatief kan worden voor Wildersstemmers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij begint mij steeds beter te bevallen als debater.
Zij doet het nu alleen wel heel geforceerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een verschil, Femke en Agnes. Die toon.
heb je die column van Van Geel gelezen vandaag?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef pberends het volgende:
[..]
VVD en CDA lijken de enige 2 die iets geleerd hebben van de Fortuyn-periode.
progressief.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Iblis het volgende:
Femke en Alexander profileren zich wel graag als de visionair.
Femke? Welnee. Zo is ze altijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zij doet het nu alleen wel heel geforceerd.
Het is wel een beetje een trucje, op de juiste plaats een algemeenheid, een meta-opmerking, het hogere perspectief willen innemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Klummie het volgende:
Halsema is een gewoon een verdomd goed politicus, ik ben eht zwaar oneens maar respect, daar kan die rooie kuthoer een voorbeeld aannemen
Vind ik ook. Hoewel ik me soms wel erger aan dat drammerige toontjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij begint mij steeds beter te bevallen als debater.
Met zn turkse sloffenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
moeilijke woorden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een trucje, op de juiste plaats een algemeenheid, een meta-opmerking, het hogere perspectief willen innemen.
En wiens kan niet verwijzen naar een meervoudig antecedent Femke!
Juist, politiek is ook een trucje en achter de schermen weet je toch hoe het gaat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een trucje, op de juiste plaats een algemeenheid, een meta-opmerking, het hogere perspectief willen innemen.
En wiens kan niet verwijzen naar een meervoudig antecedent Femke!
Komt Geert ook weer aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef AardbeefMachine het volgende:
nee femke we hebben genoeg van je theeclubjes.
de tijd is dat ze eens mee gaan betalen met alle kosten die ze maken.
Agnes steekt er inderdaad bij af als een schreeuwend viswijfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een verschil, Femke en Agnes. Die toon.
P&W publiek logisch daarom komt Wilders ook niet en terecht.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef SigmundFreud het volgende:
Het publiek zit op de hand van Halsema en Kant, dat is een beetje jammer.
Bos gebruikte in het vorige debat ‘louter’ in gesproken taal, daar heb ik ook wel een beetje een zwak voor. Terwijl dit karige vocabulaire van Kant niet heel erg kan bekoren.quote:
afro was misschien wat overtrokken iddquote:
SPOILER: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk merk en waar te koop?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:33 schreef StarGazer het volgende:
Mijn afstandbediening gaat uit zichzelf zappen zodra Kant in beeld komt en begint te praten
En weer een mogelijke stem minderquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef 9x19 het volgende:
Nou, tot zover mijn idee om mogelijk op de SP te stemmen.
Razzia's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef AardbeefMachine het volgende:
Die kant komt geeneens uit haar woorden.
En spreiding van mensen lijkt wel erg veel op razzia's
in d'r eentjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef henkde_j het volgende:
Kant kan ook de oplossing zijn voor het bevolkingsoverschot
Uiteraard, Marijnissen is ook een goed politicusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef SigmundFreud het volgende:
Als Jan M. er had gezeten in plaats van Agnes, zou dat gescheeld hebben? (ik denk het wel). Femke is rustig en komt sterk over.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:33 schreef Adfundum het volgende:
Wilders is toch duidelijk aanwezig... bij allemaal.
Sowieso.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef SigmundFreud het volgende:
Als Jan M. er had gezeten in plaats van Agnes, zou dat gescheeld hebben? (ik denk het wel). Femke is rustig en komt sterk over.
Omdat Van Geel niks zegt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Misan het volgende:
Mijn top 3 tot op heden aan tafel:
Van Geel
Halsema
Rutte
Marijnissen kwam over als een gezellige buurman met wie je wel een biertje kan drinken. Kant is gewoon eng.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Uiteraard, Marijnissen is ook een goed politicus
Dat krijg je met al die tomaatjes in het publiekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Rutte heeft daar 100% gelijk en krijgt alleen maar boeeeee geroep
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Ja man ik verhuis niet vrijwillig hoor, moeten ze toch echt met een me busje komen om mij gedwongen te laten verhuizen naar een allochtonen buurt.quote:
Ja, vreemd he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Omdat mensen dan sneller integreren. Als ze het zelf moeten betalen wordt er misschien helemaal niet geintegreerd door een grote groep mensen. En dat willen we niet uiteindelijk toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef AardbeefMachine het volgende:
ja goed punt rutte. waarom moet ik die curssussen betalen?
Geef mij maar een cursus!
Yep en Feyenoorder, telt ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Marijnissen kwam over als een gezellige buurman met wie je wel een biertje kan drinken. Kant is gewoon eng.
P&W, VARA; wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggen
Whehe, bij die rooie tent zelf dusquote:
Niet van mijn geld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Omdat mensen dan sneller integreren. Als ze het zelf moeten betalen wordt er misschien helemaal niet geintegreerd door een grote groep mensen. En dat willen we niet uiteindelijk toch?
Mwah, de VVD-polootjes (hoe typischquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |