Nu kun je wel zeggen dat Wilders maar in 2 gemeentes meedoet, en de andere partijen in de meeste gemeentes wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom een debat met landelijke lijsttrekkers als het lokale verkiezingen betreft.
Rita Verdonk voor paal in Eindhovenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Eigenlijk hadden ze gewoon Rita Verdonk moeten uitnodigen, die doet wel in heel veel gemeenten mee. Hadden we kunnen lachen.
Ik ook. Moet ik nu Wilders stemmen?quote:
Nee daarom zitten zijn onderdanen daar regelmatigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef leukvoorlater het volgende:
Wilders heeft een hekel aan P & W.
Dat is dan ook waarschijnlijk de reden dat hij niet meedoet aan het debat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu kun je wel zeggen dat Wilders maar in 2 gemeentes meedoet, en de andere partijen in de meeste gemeentes wel.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd, ik ga zeker kijken.
inderdaad, warum nicht?quote:
wat dacht jij danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef Krambo het volgende:
Oh is dat Wouter Bos, toch goed dat ze het even in beeld zetten
Dit is het alternatief…quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
De opdracht van de SP-indoctor aan Kant dat ze wat meer moet lachen, is zo doorzichtig...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |