Femke? Welnee. Zo is ze altijd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:30 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Zij doet het nu alleen wel heel geforceerd.
Het is wel een beetje een trucje, op de juiste plaats een algemeenheid, een meta-opmerking, het hogere perspectief willen innemen.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Klummie het volgende:
Halsema is een gewoon een verdomd goed politicus, ik ben eht zwaar oneens maar respect, daar kan die rooie kuthoer een voorbeeld aannemen
Vind ik ook. Hoewel ik me soms wel erger aan dat drammerige toontjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij begint mij steeds beter te bevallen als debater.
Met zn turkse sloffenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Halsema zegt wel terecht dat dit niet over Wilders gaat, het blijft toch knap van 'm dat hij het meest besproken is, terwijl hij lekker in z'n avondkloffie voor de tv ligt.
moeilijke woorden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een trucje, op de juiste plaats een algemeenheid, een meta-opmerking, het hogere perspectief willen innemen.
En wiens kan niet verwijzen naar een meervoudig antecedent Femke!
Juist, politiek is ook een trucje en achter de schermen weet je toch hoe het gaat?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef Iblis het volgende:
[..]
Het is wel een beetje een trucje, op de juiste plaats een algemeenheid, een meta-opmerking, het hogere perspectief willen innemen.
En wiens kan niet verwijzen naar een meervoudig antecedent Femke!
Komt Geert ook weer aanquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef AardbeefMachine het volgende:
nee femke we hebben genoeg van je theeclubjes.
de tijd is dat ze eens mee gaan betalen met alle kosten die ze maken.
Agnes steekt er inderdaad bij af als een schreeuwend viswijfquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een verschil, Femke en Agnes. Die toon.
P&W publiek logisch daarom komt Wilders ook niet en terecht.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:31 schreef SigmundFreud het volgende:
Het publiek zit op de hand van Halsema en Kant, dat is een beetje jammer.
Bos gebruikte in het vorige debat ‘louter’ in gesproken taal, daar heb ik ook wel een beetje een zwak voor. Terwijl dit karige vocabulaire van Kant niet heel erg kan bekoren.quote:
afro was misschien wat overtrokken iddquote:
SPOILER: picsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Welk merk en waar te koop?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:33 schreef StarGazer het volgende:
Mijn afstandbediening gaat uit zichzelf zappen zodra Kant in beeld komt en begint te praten
En weer een mogelijke stem minderquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef 9x19 het volgende:
Nou, tot zover mijn idee om mogelijk op de SP te stemmen.
Razzia's?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef AardbeefMachine het volgende:
Die kant komt geeneens uit haar woorden.
En spreiding van mensen lijkt wel erg veel op razzia's
in d'r eentjequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:34 schreef henkde_j het volgende:
Kant kan ook de oplossing zijn voor het bevolkingsoverschot
Uiteraard, Marijnissen is ook een goed politicusquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef SigmundFreud het volgende:
Als Jan M. er had gezeten in plaats van Agnes, zou dat gescheeld hebben? (ik denk het wel). Femke is rustig en komt sterk over.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:33 schreef Adfundum het volgende:
Wilders is toch duidelijk aanwezig... bij allemaal.
Sowieso.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef SigmundFreud het volgende:
Als Jan M. er had gezeten in plaats van Agnes, zou dat gescheeld hebben? (ik denk het wel). Femke is rustig en komt sterk over.
Omdat Van Geel niks zegt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Misan het volgende:
Mijn top 3 tot op heden aan tafel:
Van Geel
Halsema
Rutte
Marijnissen kwam over als een gezellige buurman met wie je wel een biertje kan drinken. Kant is gewoon eng.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Uiteraard, Marijnissen is ook een goed politicus
Dat krijg je met al die tomaatjes in het publiekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Rutte heeft daar 100% gelijk en krijgt alleen maar boeeeee geroep
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Ja man ik verhuis niet vrijwillig hoor, moeten ze toch echt met een me busje komen om mij gedwongen te laten verhuizen naar een allochtonen buurt.quote:
Ja, vreemd he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Omdat mensen dan sneller integreren. Als ze het zelf moeten betalen wordt er misschien helemaal niet geintegreerd door een grote groep mensen. En dat willen we niet uiteindelijk toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef AardbeefMachine het volgende:
ja goed punt rutte. waarom moet ik die curssussen betalen?
Geef mij maar een cursus!
Yep en Feyenoorder, telt ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Marijnissen kwam over als een gezellige buurman met wie je wel een biertje kan drinken. Kant is gewoon eng.
P&W, VARA; wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggen
Whehe, bij die rooie tent zelf dusquote:
Niet van mijn geld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Omdat mensen dan sneller integreren. Als ze het zelf moeten betalen wordt er misschien helemaal niet geintegreerd door een grote groep mensen. En dat willen we niet uiteindelijk toch?
Mwah, de VVD-polootjes (hoe typischquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |