Omdat Van Geel niks zegt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Misan het volgende:
Mijn top 3 tot op heden aan tafel:
Van Geel
Halsema
Rutte
Marijnissen kwam over als een gezellige buurman met wie je wel een biertje kan drinken. Kant is gewoon eng.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef Klummie het volgende:
[..]
Uiteraard, Marijnissen is ook een goed politicus
Dat krijg je met al die tomaatjes in het publiekquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Rutte heeft daar 100% gelijk en krijgt alleen maar boeeeee geroep
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Ja man ik verhuis niet vrijwillig hoor, moeten ze toch echt met een me busje komen om mij gedwongen te laten verhuizen naar een allochtonen buurt.quote:
Ja, vreemd he?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef RedFever007 het volgende:
Omdat mensen dan sneller integreren. Als ze het zelf moeten betalen wordt er misschien helemaal niet geintegreerd door een grote groep mensen. En dat willen we niet uiteindelijk toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:35 schreef AardbeefMachine het volgende:
ja goed punt rutte. waarom moet ik die curssussen betalen?
Geef mij maar een cursus!
Yep en Feyenoorder, telt ookquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Marijnissen kwam over als een gezellige buurman met wie je wel een biertje kan drinken. Kant is gewoon eng.
P&W, VARA; wat denk je zelf?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggen
Whehe, bij die rooie tent zelf dusquote:
Niet van mijn geld.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:37 schreef Qebbel het volgende:
[..]
Omdat mensen dan sneller integreren. Als ze het zelf moeten betalen wordt er misschien helemaal niet geintegreerd door een grote groep mensen. En dat willen we niet uiteindelijk toch?
Mwah, de VVD-polootjes (hoe typischquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:36 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik zie ook alleen maar tomaat-truien en GroenLinks vlaggen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |