jaquote:
Dat is nog niet voldoende. Ophoeren met die partij.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef Klummie het volgende:
[..]
De SP wordt gelukkig gehalveerd straks
Zij hebben tenminste fatsoen in hun donder.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Urquhart het volgende:
Rutte en Halsema reageren goed, geeft wel weer een groot contrast met Kant
en te lachen om alle gratis publiciteit weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Halsema zegt wel terecht dat dit niet over Wilders gaat, het blijft toch knap van 'm dat hij het meest besproken is, terwijl hij lekker in z'n avondkloffie voor de tv ligt.
VVD en CDA lijken de enige 2 die iets geleerd hebben van de Fortuyn-periode.quote:
Die stijgt alleen maar door dit gezwamquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Ambrosius het volgende:
Halsema zegt wel terecht dat dit niet over Wilders gaat, het blijft toch knap van 'm dat hij het meest besproken is, terwijl hij lekker in z'n avondkloffie voor de tv ligt.
Rutte vind ik de laatste tijd ook beter en beter worden. Ik hoop dat hij zo een gematigd alternatief kan worden voor Wildersstemmers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef Horloge het volgende:
[..]
Inderdaad. Hij begint mij steeds beter te bevallen als debater.
Zij doet het nu alleen wel heel geforceerd.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:29 schreef Lavenderr het volgende:
Wat een verschil, Femke en Agnes. Die toon.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |