Nu kun je wel zeggen dat Wilders maar in 2 gemeentes meedoet, en de andere partijen in de meeste gemeentes wel.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef __Saviour__ het volgende:
Waarom een debat met landelijke lijsttrekkers als het lokale verkiezingen betreft.
Rita Verdonk voor paal in Eindhovenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:09 schreef Vader_Aardbei het volgende:
Eigenlijk hadden ze gewoon Rita Verdonk moeten uitnodigen, die doet wel in heel veel gemeenten mee. Hadden we kunnen lachen.
Ik ook. Moet ik nu Wilders stemmen?quote:
Nee daarom zitten zijn onderdanen daar regelmatigquote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:53 schreef leukvoorlater het volgende:
Wilders heeft een hekel aan P & W.
Dat is dan ook waarschijnlijk de reden dat hij niet meedoet aan het debat.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 18:54 schreef pberends het volgende:
[..]
Nu kun je wel zeggen dat Wilders maar in 2 gemeentes meedoet, en de andere partijen in de meeste gemeentes wel.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 20:28 schreef remlof het volgende:
Ben benieuwd, ik ga zeker kijken.
inderdaad, warum nicht?quote:
wat dacht jij danquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef Krambo het volgende:
Oh is dat Wouter Bos, toch goed dat ze het even in beeld zetten
Dit is het alternatief…quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:08 schreef marcodej het volgende:
De opdracht van de SP-indoctor aan Kant dat ze wat meer moet lachen, is zo doorzichtig...
ach, ze is wel passioneel.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'t logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
dat denk ik al jaren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef henkde_j het volgende:
Kant![]()
Je begint haast te denken dat vrouwen ongeschikt zijn voor politiek
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef timmmmm het volgende:
Ik ben altijd een beetje bang als ik Kant tekeer hoor gaan. Dé oplossing voor het criminaliteitsprobleem ligt denk ik ook bij persoonlijke gesprekken tussen haar en kraagterroristen.
Dat is toch al jaren algemeen bekend? Worden ook regelmatig grappen over gemaakt.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:13 schreef Toad het volgende:
Rutte is vrijgezel. Weten we dat ook weer.
quote:
Die post was ook meer een commentaar op de bio's die ze bij iedere lijsttrekker laten zien.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren algemeen bekend? Worden ook regelmatig grappen over gemaakt.
Dat hij nog bij z'n moeder woont, zoiets toch?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:14 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Dat is toch al jaren algemeen bekend? Worden ook regelmatig grappen over gemaakt.
Wie niet zeg....Saschaquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef SigmundFreud het volgende:
Rutte zag Sacha de Boer wel zitten
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:11 schreef Horloge het volgende:
[..]
Waar is dat plaatje met Xzibit erbij? Die is geniaal!
Hij deelt een gevangeniscel met Wilders.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Hij woont toch ook nog bij z'n moeder?
quote:
quote:
Die moet ook hard in der reet geneukt worden!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:15 schreef SigmundFreud het volgende:
Rutte zag Sacha de Boer wel zitten, heeft hij wel eens verklaard. Laten we er niet moeilijk over doen.
Volgens mij is er aardig ingedronken inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Toad het volgende:
O jee, dit gaat echt de verkeerde kant op. Wat een onnozele jolige sfeer.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef pberends het volgende:
[..]
Die moet ook hard in der reet geneukt worden!
Zij is zelf al een zure haringquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar echt, die Kant. Ik wil er graag nog een makreel bij een zout haring met uitjes.
Niet verkeerdquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef Silv het volgende:
Oeh die chick links achter Bos.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:17 schreef Iblis het volgende:
[..]
Maar echt, die Kant. Ik wil er graag nog een makreel bij en een zoute haring met uitjes.
die mogen niet meedoenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef northernlight81 het volgende:
Zijn de microfoons van Halsema en van Geel kapot?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |