Elke schreeuw van Kant beginnen ze weerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef RedFever007 het volgende:
Debatten met publiek erbij zijn vrijwel kansloos door al dat geschreeuw van dat publiek steeds
zijn gediskwalificeert voor valsspelen.quote:
Oke, ik heb alleen geluidquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef MrJones het volgende:
De boosheid van Agnes maakt me altijd een beetje bang
Dat zijn Wouter Windvanenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Qebbel het volgende:
Is het daar 600 graden ofzo? Iedereen zit te wapperen met flyers.
http://livestreams.omroep.nl/npo/mcr2quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:20 schreef klaagbaas het volgende:
hoe kan iik die live stream zien?!
Dat SP-meisje... die moet hard in der linkse reet geneukt worden!quote:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef scanman1 het volgende:
Kant is goed in vorm vanavondDe zaal heeft het ook goed door.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:21 schreef scanman1 het volgende:
Kant is goed in vorm vanavondDe zaal heeft het ook goed door.
Die IJSKOUDE Wilders is er niet. Temperatuur stijgt meteen 20 graden.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:19 schreef Qebbel het volgende:
Is het daar 600 graden ofzo? Iedereen zit te wapperen met flyers.
Idd. Vertraagt het debat ook.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:18 schreef RedFever007 het volgende:
Debatten met publiek erbij zijn vrijwel kansloos door al dat geschreeuw van dat publiek steeds
Volgens mij werd ze net gepwnd door Ruttequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Komt hard aan hè. Ze lult ze goed plat
Rita is er dus ook niet?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef pberends het volgende:
[..]
Die IJSKOUDE Wilders is er niet. Temperatuur stijgt meteen 20 graden.
Ze is een autopown.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:22 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Komt hard aan hè. Ze lult ze goed plat
inderdaad. Sommige mensen kijken met oogkleppen opquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:23 schreef Klummie het volgende:
[..]
Volgens mij werd ze net gepwnd door Rutte
Ik wil Bos veel in beeld!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef StarGazer het volgende:
Wat een hoop tomaatjes in de zaal. En Kant, hou nou eens eindelijk een keer je smoel, uitgedroogde tomaat.
Handig een airco bij 2 graden buiten.quote:
Ze zouden beter tomaten kunnen gooien naar haar!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef StarGazer het volgende:
Wat een hoop tomaatjes in de zaal. En Kant, hou nou eens eindelijk een keer je smoel, uitgedroogde tomaat.
De hele zaal dan ook natuurlijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef Krambo het volgende:
[..]
inderdaad. Sommige mensen kijken met oogkleppen op
Second.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil Bos veel in beeld!
Vanwege die chick ja
Met Kant loopt de Europoort leeg sukkel, dag economiequote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
De hele zaal dan ook natuurlijk![]()
Dom dom dom kereltje.
Alleen vanwege die chick iddquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef Urquhart het volgende:
[..]
Ik wil Bos veel in beeld!
Vanwege die chick ja
Femke is zooooooooooveel beter dan Kant.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef scanman1 het volgende:
Kant heeft het verlies van gisteren nu al ruimschoots goed gemaakt.
Zometeen nog Femke
of stem gewoon niet SP?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef AardbeefMachine het volgende:
Kant is zelf het grootste gevaar van Nederland.
Stop het communistische gevaar stem PVV
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dom dom dom kereltje.
Eén geruststelling: dat zal nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Stel je toch eens voor dat Kant premier wordt.
Eng volk. BRRRRRRRRquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:24 schreef StarGazer het volgende:
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef scanman1 het volgende:
Weer gescoord Agnes! Goede opmerking over Wilders
Er is maar 1 echte Kant en die is al jaren dood.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Gratis oordopjes voor het hele land.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Inderdaadquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef Misan het volgende:
Jammer van de zoveelste directe aanval op Wilders
Zal gelukkig niet gebeuren.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Kunnen we in ieder geval bezuinigen op speakers.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:26 schreef koningdavid het volgende:
Ja ik ben dom je hebt gelijkquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:25 schreef scanman1 het volgende:
[..]
Dom dom dom kereltje.
De SP wordt gelukkig gehalveerd straksquote:Op dinsdag 2 maart 2010 23:28 schreef marcodej het volgende:
Kant is dus voor persoonlijke aanvallen op Wilders...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |