quote:- En iedere vatandaş die ik vergeten ben,.
Iyiyim, sagolquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:45 schreef Julis het volgende:
[..]
Iyiyim, sagol. Siz?
Ik kan gewoon Turks hoor, maar toch bedankt / saol.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Iyiyim.Moet alleen overmorgen naar het ziekenhuis en ik ben banngggg ahaha.
![]()
Oh, dat was voor de niet Turks kunnendequote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:48 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ik kan gewoon Turks hoor, maar toch bedankt / saol.![]()
Iyiyim.Moet alleen overmorgen naar het ziekenhuis en ik ben banngggg ahaha.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, dat was voor de niet Turks kunnende. Zoals Wik een Rookert
. Waarom moet je naar het ziekenhuis
!?
Hehehequote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:04 schreef Julis het volgende:
[..]
Hehehe. Graag gedaan.
IHVK wordt niet boos, alleen teleurgesteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Ik had vandaag 1e 3 uur les! Moet jij niet gaan studeren
!?
Smakelijk etenquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:11 schreef Rookert het volgende:
Ok, ik ga een paar tosti's maken en dan keihard chillen bij Zombieland
Kan ik ook, ik deed alleen maar alsof. Zodat je mij sielug vond.quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:16 schreef Julis het volgende:
[..]
Sorry. Ik wilde je niet kwetsen. Ik dacht, die Wik kan wel tegen een stootje
!
quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:16 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Kan ik ook, ik deed alleen maar alsof. Zodat je mij sielug vond.
Hier een groot hartje voor jou:quote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:19 schreef Julis het volgende:
[..]
![]()
Ik word depressief van deze emoticons.
![]()
Ik vind je sielug.
![]()
Dankjewelquote:Op dinsdag 2 maart 2010 14:25 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier een groot hartje voor jou:
[ afbeelding ]
Dat je weer uit je depressie moge komen!
Kan Wik geen Turks nee? Wat is jouw afkomst Wik?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 13:54 schreef Julis het volgende:
[..]
Oh, dat was voor de niet Turks kunnende. Zoals Wik een Rookert
. Waarom moet je naar het ziekenhuis
!?
Wat is daarmee dan?quote:
Hongerquote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan?
Have fun met je Wii! Ik ga m'n ouders eten brengen. Wat ben ik toch een droomkind ook.
http://en.wikipedia.org/wiki/Fall_of_Constantinoplequote:Op dinsdag 2 maart 2010 15:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Wat is daarmee dan?
Have fun met je Wii! Ik ga m'n ouders eten brengen. Wat ben ik toch een droomkind ook.
Tssssss!quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Ayca het volgende:
Tss ik ben net thuisanders had ik al eerder wat gezegd hoor.
Heb je je ingezet voor school ofzoquote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:43 schreef Ayca het volgende:
Tss ik ben net thuisanders had ik al eerder wat gezegd hoor.
Oh geen ideequote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
He wat?ik was naar de stad, dat zei ik toch al
Lekker geshopt?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 17:49 schreef Ayca het volgende:
[..]
He wat?ik was naar de stad, dat zei ik toch al
Jij Regina Spektorfanaat!quote:
Haha, dat zal je leren.quote:Op woensdag 3 maart 2010 12:46 schreef Ayca het volgende:
Ik zit in de mediatheekwant ik moet aan mijn po eco, maar het schiet niet echt op
Ik werd gebrachtquote:Op dinsdag 2 maart 2010 19:01 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Één boete voor jou! Een beetje fokken tijdens het autorijden.
Succes.quote:Op woensdag 3 maart 2010 15:15 schreef wikwakka2 het volgende:
Valt wel mee, heb al twee hoofdstukken doorgenomen. Ga over een kwartiertje weer beginnen.
Ja, hetzelfde idee dus, dat je met een willekeurig persoon gaat chatten/webcammen.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:22 schreef Bortecinem het volgende:
Geen idee wat omegle is maar in GC staat een topic over chatroulette.
Chatroulette #4 Van alien tot walgende meiskes
Mijn meesterwerk is ondergeklad met "Wik is cooler dan Jülide" etc.quote:Op woensdag 3 maart 2010 17:42 schreef wikwakka2 het volgende:
Mijn tekenkunsten worden niet gewaardeerd.
Oh dacht dat je nog aan het eten wasquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:47 schreef Julis het volgende:
[..]
Mijn meesterwerk is ondergeklad met "Wik is cooler dan Jülide" etc.![]()
! Ik moest eten
. Ik ben weer terug.
Was jij ook aan het tekenenquote:Op woensdag 3 maart 2010 17:49 schreef Rookert het volgende:
[..]
Oh dacht dat je nog aan het eten was
quote:Op woensdag 3 maart 2010 18:06 schreef wikwakka2 het volgende:
Zeg jij! een beetje mijn tekeningen uitkrassen met bruine smurrie.
Je zou wel een hele grote kwast nodig moeten hebben om uitgezoomd te gaan zitten tekenenquote:Op woensdag 3 maart 2010 19:44 schreef Ayca het volgende:
Wat vervelend dat je maar steeds op zo'n klein stukje kan tekenen
Eenmalig of?quote:Op woensdag 3 maart 2010 19:55 schreef maartjeh het volgende:
Ik ben vandaag naar m'n werk gebracht en weer opgehaald door m'n personal zwarte taxi ahahaha
http://twitter.com/big_ben_CLOCKquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:17 schreef IHVK het volgende:
Meeste politici zijn oersaai trouwens die zeggen dingen als -> Nu ga ik naar een debat over bejaardenzorg.
(en dan geen mening erachter)
Femke Halsema is wel tof, die geeft nog haar mening soms.
En je had ook nog de BIG BEN toren die je kan volgen, die gaat dan om het uur een tweet plaatsen. En om 12 uur twaalf keer DING DONG ofzo.
Verder weet ik niet.
Damn, Goudvis hierzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, BONG BONG.
[..]
Geloof je het niet?
Ik wil het best geloven hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, BONG BONG.
[..]
Geloof je het niet?
Ok. TOf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja hij had vandaag toevallig cursus vlakbij mijn werk dus beter samen rijden dan.
was wel lief. m'n turkje.quote:
Je klinkt wel verliefd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
was wel lief. m'n turkje.
hij is zo mooi en leuk en ik ben elke keer weer trots dat hij naast me loopt hieee.![]()
nee liefde is stom.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je klinkt wel verliefd.![]()
Maar mooi dat je er van geniet.
Met je foute/perverse gedachtenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt echt zooooo fout. Ik kan er niks aan doen, moest dit even zeggen.
Nee. Maar ik meen het wel als ik zeg dat liefde stom is.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wil ik best doen, alleen staat er niets boeiends op
Hehe iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die Wik willen stalken hoeven vast helemaal geen moeite te doen. Hij is zo makkelijk opspoorbaar.
Ik ben gewoon te lui om tig gebruikersnamen te onthoudenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die Wik willen stalken hoeven vast helemaal geen moeite te doen. Hij is zo makkelijk opspoorbaar.
Hier wilde ik iets grappigs (hihi) op antwoorden, maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een stom shirt. Net zo stom als het eurovisie liedje van maNga. Waarom is TR de laatste tijd zo stom.
Boh, ketter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een stom shirt. Net zo stom als het eurovisie liedje van maNga. Waarom is TR de laatste tijd zo stom.
Wat dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier wilde ik iets grappigs (hihi) op antwoorden, maar ik doe het toch maar niet.
Kijk dit is een mooi liedje:quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boh, ketter!
Dat van maNga heb je gelijk in.
Vertel op dan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, gewoon, een grap! Maar dan krijg ik boze Turken achter mij aan!
Let op. Hier komt 'ie!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Zo, die zijn wel érg gerussificeerd! Ik versta er geen kont van.quote:![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op. Hier komt 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op. Hier komt 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het Chuvash heeft niet zoveel van het Russisch hoor. Maar het is meer een geïsoleerde Turkse taal (net als het Yakutsk), vandaar. Het heeft niks met Russificatie te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo, die zijn wel érg gerussificeerd! Ik versta er geen kont van.
![]()
Ik dacht dat het misschien een hele harde grap zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, daarom postte ik hem eerst ook niet. Maar jij drong zo aan.
![]()
![]()
Ik zet mijn leven niet zomaar even op het spel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien een hele harde grap zou zijn ofzo.Cool story, Hansel.![]()
Ja misschien maar beter ook. Julis heeft je al op de brandstapel gezet, en dat alleen om een slappe burn!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zet mijn leven niet zomaar even op het spel!
![]()
![]()
Dat shirt is mooi jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk, Turkije heeft haar klassieke shirt terug!
. Plaatjes (vandaag tegen Hondarus):
![]()
![]()
Het brandde anders wel flink, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja misschien maar beter ook. Julis heeft je al op de brandstapel gezet, en dat alleen om een slappe burn!Cool story, Hansel.![]()
Ik vind alleen die cijfers wat minderquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat shirt is mooi ja. Plaatjes (vandaag tegen Hondarus):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het brandde anders wel flink, hoor.
..
![]()
![]()
Ik ga jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil iemand zo vriendelijk zijn dit voor mij te vertalen?quote:
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
wikwakka2Cool story, Hansel.![]()
Wie ga je stalken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
Wie ga je stalken?Op TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat kwam als eerste op in mijn vingers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wil iemand zo vriendelijk zijn dit voor mij te vertalen?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
wikwakka2
![]()
![]()
Als jij je gedachten rechtstreeks opschrijft, valt er geen touw aan vast te knopen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kwam het eerste op in mijn vingers.Cool story, Hansel.![]()
Dat kwam als eerste op in mijn vingers moet het trouwens zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jij je gedachten rechtstreeks opschrijft, valt er geen touw aan vast te knopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, dat klopt trouwens echt.![]()
![]()
Het moet wel een zwaar leven zijn als je jezelf de hele dag 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' hoort zeggen in je hoofd.Cool story, Hansel.![]()
Het stormt de hele dag in mijn hoofd, echt waar. Als ik het zou moeten verwoorden zou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' het beste woord daarvoor zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Het moet wel een zwaar leven zijn als je de hele dag jezelf 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' hoort zeggen in je hoofd.
![]()
![]()
Waarom zei je nou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' tegen mij? Ik vat het op als belediging hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het stormt de hele dag in mijn hoofd, echt waar. Als ik het zou moeten verwoorden zou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' het beste woord daarvoor zijn.!
Cool story, Hansel.![]()
retro is cool.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat abakldjfladjfkladsjfa =![]()
![]()
![]()
![]()
x 495893859048905820.
.
Wat ik daar zei is gewoon waar hoor!Cool story, Hansel.![]()
Frans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij had toch kaartjes voor Lille-Fenerbahce. Hoe was het in Frankrijk?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Jammer dat Galatasaray en Fenerbahce niet door zijn...quote:Wel een mooi doelpunt van Vederson
. Platini was daar ook. Heb je nog handtekeningen kunnen bemachtigen van spelers
?
![]()
Mja, hou op..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Jammer dat Galatasaray en Fenerbahce niet door zijn...Wel een mooi doelpunt van Vederson
. Platini was daar ook. Heb je nog handtekeningen kunnen bemachtigen van spelers
?
Ik ben niet zo'n "ren achter spelers aan voor een handtekening" persoon.. Ik heb liever een kort gesprek ipv een handtekening en aangezien zo'n gesprek bijna nooit mogelijk is doe ik geen moeite.. Snel wegwezen dus na de wedstrijd omdat het fokking koud was. : )Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mja, hou op..
Ik ben niet zo'n "ren achter spelers aan voor een handtekening" persoon.. Ik heb liever een kort gesprek ipv een handtekening en aangezien zo'n gesprek bijna nooit mogelijk is doe ik geen moeite.. Snel wegwezen dus na de wedstrijd omdat het fokking koud was. : )
Hehehe. Doet pijn hé
.
Oh, ok.
![]()
Als ze nou gewoon goed zouden spelen zou ik het niet erg vinden, maar nee het is gewoon DRAMA!Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Een à la Trabzonspor doen (alle spelers en coach veranderen)quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef ClioSporT het volgende:
Als ze nou gewoon goed zouden spelen zou ik het niet erg vinden, maar nee het is gewoon DRAMA!
? Mja, of gewoon dit vergeten
. (dan moet ik wel mijn mond houden
)
![]()
Nioet liegen, je hebt er 2!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb ook twitter aangemaakt en ik heb welgeteld 1 follower!Cool story, Hansel.![]()
Had je al voorspeld toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:
Leefbaar: 30,5 % PvdA 28,5 %
Met 50% geteld.
Rotterdam.Cool story, Hansel.![]()
Fijn..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:
Leefbaar: 30,5 % PvdA 28,5 %
Met 50% geteld.
Rotterdam.
%'10 %'06
PvdA 37,1
Leefbaar 29,0
CDA 7,8
SP 6,4
VVD 6,3
GrLinks 4,3
CU/SGP 2,6
D66 2,1
Broeders -
LibSocDe -
Verlinde -
PSN -
NMP -
Overig06 4,4
op teletekst voor RotterdamMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Ja maar daar staat volgens mij alleen nog de uitslagen van 2006 voorlopig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef ClioSporT het volgende:
%'10 %'06
PvdA 37,1
Leefbaar 29,0
CDA 7,8
SP 6,4
VVD 6,3
GrLinks 4,3
CU/SGP 2,6
D66 2,1
Broeders -
LibSocDe -
Verlinde -
PSN -
NMP -
Overig06 4,4
op teletekst voor Rotterdam![]()
mja. ik vond die 06 al zo vreemd..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar daar staat volgens mij alleen nog de uitslagen van 2006 voorlopig.
pfffMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Racist!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef IHVK het volgende:
Jawel, maar ook op iemand anders. Deelgemeente/gemeente.
Maar genoeg daarover weer.Cool story, Hansel.![]()
Pvda 28,8 Leefbaar 28,6
Verschil is 200 stemmen lol..Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Gaan leuke onderhandelingen worden.
De PvdA heeft Leefbaar uitgesloten, maar anders moeten ze een coalitie vormen met 4 partijen.![]()
Pastors zei dat hij wegging als hij zou verliezen, kijken of hij dat gaat doen.![]()
Je kon er niet omheenquote:
Maar zoals iemand gisteren zei; PVV gaat misschien niet in gemeenteraad zitten omdat ze goede mensen willen bewaren voor de parlementsverkiezingen. Zit opzich wel wat in, alleen zou zwaar naaiend zijn voor de mensen die op hen gestemd hadden![]()
![]()
boeiend.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kon er niet omheen
Maar zoals iemand gisteren zei; PVV gaat misschien niet in gemeenteraad zitten omdat ze goede mensen willen bewaren voor de parlementsverkiezingen. Zit opzich wel wat in, alleen zou zwaar naaiend zijn voor de mensen die op hen gestemd hadden
(mij boeit het niet dat het zwaar genaaid voor ze is)
iIk ben een pure Turk.![]()
Ach, ze zullen het vast niet erg vinden om water bij de wijn te doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:44 schreef IHVK het volgende:
Gaan leuke onderhandelingen worden.
De PvdA heeft Leefbaar uitgesloten, maar anders moeten ze een coalitie vormen met 4 partijen.![]()
Pastors zei dat hij wegging als hij zou verliezen, kijken of hij dat gaat doen..
Cool story, Hansel.![]()
uitroeien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef RoW_0 het volgende:
Ben benieuwd hoe PVV de islamisering in de steden gaat aanpakken!
Ik ben een pure Turk.![]()
hoi ihvk ken jij iemand die nederlands studeert of er iets mee te maken heeft?Ik ben een pure Turk.![]()
Niet echt. Waarom?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoi ihvk ken jij iemand die nederlands studeert of er iets mee te maken heeft?![]()
Mag je geen Leraar NL op school kiezen, of een andere school?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We moeten een documentaire maken voor CKV.![]()
Afwisseling nodig, niet dezelfde soortmensen interviewen. Moet 10 minuten duren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mag je geen Leraar NL op school kiezen, of een andere school?
Ik ben een pure Turk.![]()
Ik heb mijn studieboeken meequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zet een serie op je htc en het is zo voorbij. Of ga met de auto.
Cool story, Hansel.![]()
Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.quote:
Sowieso is Islam niets meer dan gif.![]()
Waarom ben jij hier in het Oostenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoi. Ik ben nu in het oosten des lands.
?
![]()
Aha, ik dacht altijd dat jij anti-Oosten wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij mijn familie op bezoek. We hebben daar een huis.
. Gezellig ;D
![]()
Hebben ze daar al internet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoi. Ik ben nu in het oosten des lands.
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.
Sowieso is Islam niets meer dan gif.
Ok....![]()
Ben ik ook, alles behalve groningen is stom. Het is alleen hoed om uit te rusten of te studerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, ik dacht altijd dat jij anti-Oosten was. Gezellig ;D
.
Cool story, Hansel.![]()
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg, Rotterdam-Zuid ownt. Dat moet hij begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
@wikwakka2 Nee man. Hij heeft mij geholpen met Bio. Hij kan niet falen! En hij is MOD. uhu.
Jaloezie is haram wik.![]()
Het was een grapje. Alles is een grapjequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef IHVK het volgende:
@wikwakka2 Nee man. Hij heeft mij geholpen met Bio. Hij kan niet falen! En hij is MOD. uhu.
Jaloezie is haram wik.
!
![]()
Schuldig tot het tegendeel bewezen zeg ik altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt een bevooroordeelde en eenzijdige kijk op deze kwestie.
![]()
Julis is dan ook geen echte Turkquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
De turken zijn anders allang tot het oosten doorgedrongen, rookert.![]()
Zo slecht zie je ze niet vaakquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Een moslim Tukker, met gif in haar aders en Turkse ouders.
![]()
Was een mopje![]()
![]()
Je hebt inderdaad erg weinig met de PVV lees ik zo..quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.
Sowieso is Islam niets meer dan gif.
Ik ook, helaas zit ik in een dorp met 300 inwondersquote:. Geen Turken in de buurt hier
.
Cool story, Hansel.![]()
Friesch Suikerbrood.
verkeerde postIHVK
[ Bericht 8% gewijzigd door IHVK op 04-03-2010 16:24:09 ]Cool story, Hansel.![]()
Stroopwafels, honingkoeken en joodse koeken.
Zo, nu is het rustig, nu ga ik tot 6 uur studeren.Cool story, Hansel.![]()
Trouwens, wie wil een gratis tour door het Turkse platteland?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Pasta met broccoli, spinazie, spekjes, crème fraiche en geitenkaas is verrassend lekker![]()
Dacht dat geitenkaas altijd van die stinkmeurzooi was, maar hier doorheen werkt het echt goed![]()
![]()
Geitenkaas is gewoon ook lekker, ik dacht ook dat het zou stinken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
Pasta met broccoli, spinazie, spekjes, crème fraiche en geitenkaas is verrassend lekker![]()
Dacht dat geitenkaas altijd van die stinkmeurzooi was, maar hier doorheen werkt het echt goed
Geitenmelk is ook gewoon ok, juist een mildere zachte vorm van gewone melk.![]()
Het klinkt gewoon viesquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geitenkaas is gewoon ook lekker, ik dacht ook dat het zou stinken.
Geitenmelk is ook gewoon ok, juist een mildere zachte vorm van gewone melk.
![]()
![]()
Een geit kan caroteen omzetten in vitamine A, geitenmelk is daardoor meer geschikt voor menselijke consumptie dan koemelk. Het is bovendien licht verteerbaar ook al omdat het maar 40 minuten nodig heeft om de maag te passeren. Het is beslist niet vet en bevat volwaardige eiwitten.
Nou ja zeg! Allemaal aan de geitenmelk.![]()
Maar koude halfvolle koemelk isquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:47 schreef IHVK het volgende:
Een geit kan caroteen omzetten in vitamine A, geitenmelk is daardoor meer geschikt voor menselijke consumptie dan koemelk. Het is bovendien licht verteerbaar ook al omdat het maar 40 minuten nodig heeft om de maag te passeren. Het is beslist niet vet en bevat volwaardige eiwitten.
Nou ja zeg! Allemaal aan de geitenmelk.
![]()
![]()
![]()
nee, het is donkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook fluitende vogels buiten?
![]()
![]()
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluitenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook fluitende vogels buiten?.
Cool story, Hansel.![]()
Denk eerder noodkreten omdat ze stikten in de aroma's van de metropool Rotterdamquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluiten.
![]()
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef donnerkabab het volgende:
powertoerkoe![]()
http://fanatik.ekolay.net(...)Detail_31_166717.htm
![]()
Hij was een keer bij Beyaz Show te gast!
![]()
Dronken mensen als je wilt slapen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluiten.
![]()
![]()
Haha Wik, wat ben je opeens anti Bulgaars.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faal!
En kut. Het lijkt op Russisch, maar dat vind ik mooier dan Bulgaars.
![]()
![]()
Ik ben chagrijnig omdat die klojo niet even nadenkt dat z'n huisgenoot misschien wel wat last zou ondervinden van z'n dronken clubje (lees: slaaptekortquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha Wik, wat ben je opeens anti Bulgaars.). Hij had op z'n minst even kunnen zeggen dat het druk zou worden
. En natuurlijk is de keuken een grote, smerige bende geworden
.
Cool story, Hansel.![]()
En hij heeft jou niet eens uitgenodigd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig omdat die klojo niet even nadenkt dat z'n huisgenoot misschien wel wat last zou ondervinden van z'n dronken clubje (lees: slaaptekort). Hij had op z'n minst even kunnen zeggen dat het druk zou worden
. En natuurlijk is de keuken een grote, smerige bende geworden
.
![]()
Laat hem die rommel opruimen dan!!![]()
Volgens mij was het gisteren een feestdag in Bulgarije (de dag dat ze onafhankelijk van de Ottomanen werden)!
Cool story, Hansel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: