Ja misschien maar beter ook. Julis heeft je al op de brandstapel gezet, en dat alleen om een slappe burn!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zet mijn leven niet zomaar even op het spel!
Dat shirt is mooi jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk, Turkije heeft haar klassieke shirt terug!
Het brandde anders wel flink, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja misschien maar beter ook. Julis heeft je al op de brandstapel gezet, en dat alleen om een slappe burn!
Ik vind alleen die cijfers wat minderquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat shirt is mooi ja. Plaatjes (vandaag tegen Hondarus):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het brandde anders wel flink, hoor.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wil iemand zo vriendelijk zijn dit voor mij te vertalen?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
Wie ga je stalken?Op TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Dat kwam als eerste op in mijn vingers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wil iemand zo vriendelijk zijn dit voor mij te vertalen?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
wikwakka2
Als jij je gedachten rechtstreeks opschrijft, valt er geen touw aan vast te knopen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kwam het eerste op in mijn vingers.
Dat kwam als eerste op in mijn vingers moet het trouwens zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jij je gedachten rechtstreeks opschrijft, valt er geen touw aan vast te knopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, dat klopt trouwens echt.![]()
Het stormt de hele dag in mijn hoofd, echt waar. Als ik het zou moeten verwoorden zou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' het beste woord daarvoor zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Het moet wel een zwaar leven zijn als je de hele dag jezelf 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' hoort zeggen in je hoofd.
Waarom zei je nou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' tegen mij? Ik vat het op als belediging hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het stormt de hele dag in mijn hoofd, echt waar. Als ik het zou moeten verwoorden zou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' het beste woord daarvoor zijn.
retro is cool.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een stom shirt. Net zo stom als het eurovisie liedje van maNga. Waarom is TR de laatste tijd zo stom.
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat abakldjfladjfkladsjfa =![]()
![]()
![]()
![]()
x 495893859048905820.
Frans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij had toch kaartjes voor Lille-Fenerbahce. Hoe was het in Frankrijk?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |