Ik wil het best geloven hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nee, BONG BONG.
[..]
Geloof je het niet?
Ok. TOf.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:23 schreef maartjeh het volgende:
[..]
Ja hij had vandaag toevallig cursus vlakbij mijn werk dus beter samen rijden dan.
was wel lief. m'n turkje.quote:
Je klinkt wel verliefd.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:26 schreef maartjeh het volgende:
[..]
was wel lief. m'n turkje.
hij is zo mooi en leuk en ik ben elke keer weer trots dat hij naast me loopt hieee.![]()
nee liefde is stom.quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:29 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je klinkt wel verliefd.![]()
Maar mooi dat je er van geniet.
Met je foute/perverse gedachtenquote:Op woensdag 3 maart 2010 20:32 schreef IHVK het volgende:
[..]
[..]
Dit klinkt echt zooooo fout. Ik kan er niks aan doen, moest dit even zeggen.
Nee. Maar ik meen het wel als ik zeg dat liefde stom is.quote:
quote:Op woensdag 3 maart 2010 20:47 schreef Ayca het volgende:
[..]
Wil ik best doen, alleen staat er niets boeiends op
Hehe iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die Wik willen stalken hoeven vast helemaal geen moeite te doen. Hij is zo makkelijk opspoorbaar.
Ik ben gewoon te lui om tig gebruikersnamen te onthoudenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die Wik willen stalken hoeven vast helemaal geen moeite te doen. Hij is zo makkelijk opspoorbaar.
Hier wilde ik iets grappigs (hihi) op antwoorden, maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een stom shirt. Net zo stom als het eurovisie liedje van maNga. Waarom is TR de laatste tijd zo stom.
Boh, ketter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een stom shirt. Net zo stom als het eurovisie liedje van maNga. Waarom is TR de laatste tijd zo stom.
Wat dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier wilde ik iets grappigs (hihi) op antwoorden, maar ik doe het toch maar niet.
Kijk dit is een mooi liedje:quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boh, ketter!
Dat van maNga heb je gelijk in.
Vertel op dan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, gewoon, een grap! Maar dan krijg ik boze Turken achter mij aan!
Let op. Hier komt 'ie!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Zo, die zijn wel érg gerussificeerd! Ik versta er geen kont van.quote:![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op. Hier komt 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op. Hier komt 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het Chuvash heeft niet zoveel van het Russisch hoor. Maar het is meer een geïsoleerde Turkse taal (net als het Yakutsk), vandaar. Het heeft niks met Russificatie te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo, die zijn wel érg gerussificeerd! Ik versta er geen kont van.
![]()
Ik dacht dat het misschien een hele harde grap zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, daarom postte ik hem eerst ook niet. Maar jij drong zo aan.
![]()
![]()
Ik zet mijn leven niet zomaar even op het spel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien een hele harde grap zou zijn ofzo.Cool story, Hansel.![]()
Ja misschien maar beter ook. Julis heeft je al op de brandstapel gezet, en dat alleen om een slappe burn!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:31 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik zet mijn leven niet zomaar even op het spel!
![]()
![]()
Dat shirt is mooi jaquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef TheMagnificent het volgende:
[ afbeelding ]
Eindelijk, Turkije heeft haar klassieke shirt terug!
. Plaatjes (vandaag tegen Hondarus):
![]()
![]()
Het brandde anders wel flink, hoor.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ja misschien maar beter ook. Julis heeft je al op de brandstapel gezet, en dat alleen om een slappe burn!Cool story, Hansel.![]()
Ik vind alleen die cijfers wat minderquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:32 schreef Julis het volgende:
[..]
Dat shirt is mooi ja. Plaatjes (vandaag tegen Hondarus):
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:33 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Het brandde anders wel flink, hoor.
..
![]()
![]()
Ik ga jullieSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Wil iemand zo vriendelijk zijn dit voor mij te vertalen?quote:
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
wikwakka2Cool story, Hansel.![]()
Wie ga je stalken?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef Ayca het volgende:
Wie ga je stalken?Op TwitterSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Dat kwam als eerste op in mijn vingers.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:06 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wil iemand zo vriendelijk zijn dit voor mij te vertalen?
Bij voorbaat dank,
Met vriendelijke groet,
wikwakka2
![]()
![]()
Als jij je gedachten rechtstreeks opschrijft, valt er geen touw aan vast te knopen!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:08 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Dat kwam het eerste op in mijn vingers.Cool story, Hansel.![]()
Dat kwam als eerste op in mijn vingers moet het trouwens zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:09 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Als jij je gedachten rechtstreeks opschrijft, valt er geen touw aan vast te knopen!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh, dat klopt trouwens echt.![]()
![]()
Het moet wel een zwaar leven zijn als je jezelf de hele dag 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' hoort zeggen in je hoofd.Cool story, Hansel.![]()
Het stormt de hele dag in mijn hoofd, echt waar. Als ik het zou moeten verwoorden zou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' het beste woord daarvoor zijn.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:11 schreef wikwakka2 het volgende:
Het moet wel een zwaar leven zijn als je de hele dag jezelf 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' hoort zeggen in je hoofd.
![]()
![]()
Waarom zei je nou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' tegen mij? Ik vat het op als belediging hoorquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:12 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Het stormt de hele dag in mijn hoofd, echt waar. Als ik het zou moeten verwoorden zou 'Buwahkdflkjadskljfadjfa' het beste woord daarvoor zijn.!
Cool story, Hansel.![]()
retro is cool.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:17 schreef Bortecinem het volgende:
Omdat abakldjfladjfkladsjfa =![]()
![]()
![]()
![]()
x 495893859048905820.
.
Wat ik daar zei is gewoon waar hoor!Cool story, Hansel.![]()
Frans.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:24 schreef Julis het volgende:
[..]
Jij had toch kaartjes voor Lille-Fenerbahce. Hoe was het in Frankrijk?
Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Jammer dat Galatasaray en Fenerbahce niet door zijn...quote:Wel een mooi doelpunt van Vederson
. Platini was daar ook. Heb je nog handtekeningen kunnen bemachtigen van spelers
?
![]()
Mja, hou op..quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Julis het volgende:
[..]
Jammer dat Galatasaray en Fenerbahce niet door zijn...Wel een mooi doelpunt van Vederson
. Platini was daar ook. Heb je nog handtekeningen kunnen bemachtigen van spelers
?
Ik ben niet zo'n "ren achter spelers aan voor een handtekening" persoon.. Ik heb liever een kort gesprek ipv een handtekening en aangezien zo'n gesprek bijna nooit mogelijk is doe ik geen moeite.. Snel wegwezen dus na de wedstrijd omdat het fokking koud was. : )Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:42 schreef ClioSporT het volgende:
[..]
Mja, hou op..
Ik ben niet zo'n "ren achter spelers aan voor een handtekening" persoon.. Ik heb liever een kort gesprek ipv een handtekening en aangezien zo'n gesprek bijna nooit mogelijk is doe ik geen moeite.. Snel wegwezen dus na de wedstrijd omdat het fokking koud was. : )
Hehehe. Doet pijn hé
.
Oh, ok.
![]()
Als ze nou gewoon goed zouden spelen zou ik het niet erg vinden, maar nee het is gewoon DRAMA!Min-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Een à la Trabzonspor doen (alle spelers en coach veranderen)quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:52 schreef ClioSporT het volgende:
Als ze nou gewoon goed zouden spelen zou ik het niet erg vinden, maar nee het is gewoon DRAMA!
? Mja, of gewoon dit vergeten
. (dan moet ik wel mijn mond houden
)
![]()
Nioet liegen, je hebt er 2!quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:57 schreef Bortecinem het volgende:
Ik heb ook twitter aangemaakt en ik heb welgeteld 1 follower!Cool story, Hansel.![]()
Had je al voorspeld toch?quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:
Leefbaar: 30,5 % PvdA 28,5 %
Met 50% geteld.
Rotterdam.Cool story, Hansel.![]()
Fijn..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:11 schreef IHVK het volgende:
Leefbaar: 30,5 % PvdA 28,5 %
Met 50% geteld.
Rotterdam.
%'10 %'06
PvdA 37,1
Leefbaar 29,0
CDA 7,8
SP 6,4
VVD 6,3
GrLinks 4,3
CU/SGP 2,6
D66 2,1
Broeders -
LibSocDe -
Verlinde -
PSN -
NMP -
Overig06 4,4
op teletekst voor RotterdamMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Ja maar daar staat volgens mij alleen nog de uitslagen van 2006 voorlopig.quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:15 schreef ClioSporT het volgende:
%'10 %'06
PvdA 37,1
Leefbaar 29,0
CDA 7,8
SP 6,4
VVD 6,3
GrLinks 4,3
CU/SGP 2,6
D66 2,1
Broeders -
LibSocDe -
Verlinde -
PSN -
NMP -
Overig06 4,4
op teletekst voor Rotterdam![]()
mja. ik vond die 06 al zo vreemd..quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:21 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ja maar daar staat volgens mij alleen nog de uitslagen van 2006 voorlopig.
pfffMin-e zei het volgende: Als jij een vrouw was geweest, was je echt een slet geweest..![]()
Racist!quote:Op woensdag 3 maart 2010 23:42 schreef IHVK het volgende:
Jawel, maar ook op iemand anders. Deelgemeente/gemeente.
Maar genoeg daarover weer.Cool story, Hansel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: