Nu nog een keurmerk.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:22 schreef blckbb het volgende:
[..]
Zo hoort een kwaliteitstopic te geschieden.
Of een stickyquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Nu nog een keurmerk.Een slotje.
En dat ja. Het zou toffer zijn als hij Emir was. Of Groothertog.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:26 schreef Penisbaard het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Faalbeertjes die Sultans
Of een afstammeling van de Von Der Atlantis familiequote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dat ja. Het zou toffer zijn als hij Emir was. Of Groothertog.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:28 schreef blckbb het volgende:
[..]
Of een afstammeling van de Von Der Atlantis familie
Echte bazen zijn keizerquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:27 schreef Otis2.0 het volgende:
[..]
En dat ja. Het zou toffer zijn als hij Emir was. Of Groothertog.
Turkije.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef IHVK het volgende:
Heb je ook in Brunei gewoond?
Waar heb je niet gewoond?
Ik wist dat je Turkije ging zeggen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkije.
Ik ben wel officieel Bruneis staatsburger. dus ga niet tantoe grappie doen mattie
Een Moslimland ook nog eens. De schaamte.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wist dat je Turkije ging zeggen.![]()
Maar je hebt dus twee nationaliteiten? En eentje van een niet-westers land? Pas maar op voor oom Geertje dan!
Hier ben ikquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:43 schreef IHVK het volgende:
[..]
Ik wist dat je Turkije ging zeggen.![]()
Maar je hebt dus twee nationaliteiten? En eentje van een niet-westers land? Pas maar op voor oom Geertje dan!
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:41 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Turkije.
Ik ben wel officieel Bruneis staatsburger. dus ga niet tantoe grappie doen mattie
Ik verzoek u in vriendelijke maten dit dreigement terug te nemen, met een oprechte excuses toegevoegd. Ik zal niet langer tolereren dat de Moslim-extremistische overmacht mij op deze manier ten oordeel trekt. Gij zult zwijgenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:48 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Wolla swa kom hierrrr dan dan klap ik je voor je blonde hoofd.
nog ienie keer swa, ik weet waar je huis woont vriendquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik verzoek u in vriendelijke maten dit dreigement terug te nemen, met een oprechte excuses toegevoegd. Ik zal niet langer tolereren dat de Moslim-extremistische overmacht mij op deze manier ten oordeel trekt. Gij zult zwijgen
elijke kaashond wat praat jijquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:49 schreef blckbb het volgende:
[..]
Ik verzoek u in vriendelijke maten dit dreigement terug te nemen, met een oprechte excuses toegevoegd. Ik zal niet langer tolereren dat de Moslim-extremistische overmacht mij op deze manier ten oordeel trekt. Gij zult zwijgen
wolla sikerim swa een beetje spugenquote:
Erasmusbrug.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:07 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
wolla sikerim swa een beetje spugen
kom op dan
erasmusbrug middernacht
swa tegen sma
kom op dan
tantoe fittie maken
ja toch
Je moet een keer naar Afrikaannderwijk wijk gaan, hoe je ook niet meer naar Turkije.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:12 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Verder naar het zuiden durf ik niet.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:04 schreef ynuhh het volgende:
[..]
elijke kaashond wat praat jij
als ik jou pak ik sla jou ik verkoop jou moeder
lelijke kaas
wat denk jij
Ik woon al in klein Turkijequote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:13 schreef IHVK het volgende:
[..]
Je moet een keer naar Afrikaannderwijk wijk gaan, hoe je ook niet meer naar Turkije.
Is goed. Geef hem ook een zoen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:15 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik woon al in klein Turkije. Zal ik de groeten doen aan je achterneef?
En dat komt hier maar om in het geheim en in het geniep ons land over te nemenquote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:44 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Een Moslimland ook nog eens. De schaamte.
Ik ben begonnen met je hometown, mattieboj.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef Penisbaard het volgende:
[..]
En dat komt hier maar om in het geheim en in het geniep ons land over te nemen
Vast wel, maar dan is het niet grappig om te zeggen dat je ze moet zoenen.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:17 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Jakkiebah.heb je geen hete achternichten?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 8 oktober 2009 22:18 schreef IHVK het volgende:
[..]
Vast wel, maar dan is het niet grappig om te zeggen dat je ze moet zoenen.Het leven van een sultan gaat niet over rozen, daar moet ik je gelijk in geven. Gelukkig heb ik mijn 1001 maagden nog als ik naar de hemel ga.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.
Inderdaadquote:Op vrijdag 9 oktober 2009 00:18 schreef Equites het volgende:
Wat een kloteklappah is die vriend van jou zeg!
Zet hem op buffalo, leer die blckbb eens manieren!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wollah sahbi kankerkick wacht maar mattie tot ik jou kom kicken diep in je kont
Buwahkdflkjadskljfadjfa Wik.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:38 schreef wikwakka2 het volgende:
Leuk weetje: ik heb in de enige echte twee Sultanaten die de wereld rijk is gewoond. Versla dat maar eens. Wegens mijn sultanervaring word ik ook wel "De Sultan" genoemd, "Sul" voor vrienden.
Verkapte kijk mij stoer zijn post.
Kom maar naar de aldi om half 1 vannacht nie stoer doen mattiquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:50 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
wollah sahbi kankerkick wacht maar mattie tot ik jou kom kicken diep in je kont
mi papi zal dr zijn wallah ik snij je open kutkaasquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:25 schreef blckbb het volgende:
[..]
Kom maar naar de aldi om half 1 vannacht nie stoer doen matti
je papiquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:26 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
mi papi zal dr zijn wallah ik snij je open kutkaas
allah akbar
je zegt ik ben pussyquote:Op woensdag 3 maart 2010 22:30 schreef blckbb het volgende:
[..]
je papiben je een kkpussy ofzo ik rijt je open maar dat zou zelfs een kabouter doen kakhoofd wollah
Wollah die dis is pis je moeder zit in de kerk voor die homofiele mis.quote:Op woensdag 3 maart 2010 22:38 schreef Buffalo-Soldier het volgende:
[..]
je zegt ik ben pussy
maar de waarheid is
jij bent mn dushi
daarom geef ik je deze diss
je doet biggie
maar ik neuk je tot je kontje schraal is
dus tjallazzz
voordat je veranderd in een hoopje as
Dank voor de mededeling.quote:Op donderdag 8 oktober 2009 21:16 schreef blckbb het volgende:
Ook heeft hij schimmel op z'n teennagel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |