Hehe iddquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die Wik willen stalken hoeven vast helemaal geen moeite te doen. Hij is zo makkelijk opspoorbaar.
Ik ben gewoon te lui om tig gebruikersnamen te onthoudenquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:12 schreef Bortecinem het volgende:
Mensen die Wik willen stalken hoeven vast helemaal geen moeite te doen. Hij is zo makkelijk opspoorbaar.
Hier wilde ik iets grappigs (hihi) op antwoorden, maar ik doe het toch maar nietquote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een stom shirt. Net zo stom als het eurovisie liedje van maNga. Waarom is TR de laatste tijd zo stom.
Boh, ketter!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
Wat een stom shirt. Net zo stom als het eurovisie liedje van maNga. Waarom is TR de laatste tijd zo stom.
Wat dan?quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:19 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Hier wilde ik iets grappigs (hihi) op antwoorden, maar ik doe het toch maar niet.
Kijk dit is een mooi liedje:quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:20 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Boh, ketter!
Dat van maNga heb je gelijk in.
Vertel op dan!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:21 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Nou, gewoon, een grap! Maar dan krijg ik boze Turken achter mij aan!
Let op. Hier komt 'ie!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:18 schreef Bortecinem het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Cool story, Hansel.![]()
Zo, die zijn wel érg gerussificeerd! Ik versta er geen kont van.quote:![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op. Hier komt 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:23 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Let op. Hier komt 'ie!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slap..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het Chuvash heeft niet zoveel van het Russisch hoor. Maar het is meer een geïsoleerde Turkse taal (net als het Yakutsk), vandaar. Het heeft niks met Russificatie te maken.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:24 schreef TheMagnificent het volgende:
[..]
Zo, die zijn wel érg gerussificeerd! Ik versta er geen kont van.
![]()
Ik dacht dat het misschien een hele harde grap zou zijn ofzo.quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ja, daarom postte ik hem eerst ook niet. Maar jij drong zo aan.
![]()
![]()
Ik zet mijn leven niet zomaar even op het spel!quote:Op woensdag 3 maart 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Ik dacht dat het misschien een hele harde grap zou zijn ofzo.Cool story, Hansel.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: