nee, het is donkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook fluitende vogels buiten?
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluitenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook fluitende vogels buiten?
Denk eerder noodkreten omdat ze stikten in de aroma's van de metropool Rotterdamquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluiten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef donnerkabab het volgende:
powertoerkoe![]()
http://fanatik.ekolay.net(...)Detail_31_166717.htm
Dronken mensen als je wilt slapen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluiten.
Haha Wik, wat ben je opeens anti Bulgaars.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faal!
En kut. Het lijkt op Russisch, maar dat vind ik mooier dan Bulgaars.
Ik ben chagrijnig omdat die klojo niet even nadenkt dat z'n huisgenoot misschien wel wat last zou ondervinden van z'n dronken clubje (lees: slaaptekortquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha Wik, wat ben je opeens anti Bulgaars.
En hij heeft jou niet eens uitgenodigd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig omdat die klojo niet even nadenkt dat z'n huisgenoot misschien wel wat last zou ondervinden van z'n dronken clubje (lees: slaaptekort). Hij had op z'n minst even kunnen zeggen dat het druk zou worden
. En natuurlijk is de keuken een grote, smerige bende geworden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |