Zo slecht zie je ze niet vaakquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Een moslim Tukker, met gif in haar aders en Turkse ouders.
Je hebt inderdaad erg weinig met de PVV lees ik zo..quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.
Sowieso is Islam niets meer dan gif.
Ik ook, helaas zit ik in een dorp met 300 inwondersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geitenkaas is gewoon ook lekker, ik dacht ook dat het zou stinken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
Pasta met broccoli, spinazie, spekjes, crème fraiche en geitenkaas is verrassend lekker![]()
Dacht dat geitenkaas altijd van die stinkmeurzooi was, maar hier doorheen werkt het echt goed
Het klinkt gewoon viesquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geitenkaas is gewoon ook lekker, ik dacht ook dat het zou stinken.
Geitenmelk is ook gewoon ok, juist een mildere zachte vorm van gewone melk.
Maar koude halfvolle koemelk isquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:47 schreef IHVK het volgende:
Een geit kan caroteen omzetten in vitamine A, geitenmelk is daardoor meer geschikt voor menselijke consumptie dan koemelk. Het is bovendien licht verteerbaar ook al omdat het maar 40 minuten nodig heeft om de maag te passeren. Het is beslist niet vet en bevat volwaardige eiwitten.
Nou ja zeg! Allemaal aan de geitenmelk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |