Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.quote:
Waarom ben jij hier in het Oostenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoi. Ik ben nu in het oosten des lands.
Aha, ik dacht altijd dat jij anti-Oosten wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij mijn familie op bezoek. We hebben daar een huis.
Hebben ze daar al internet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoi. Ik ben nu in het oosten des lands.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.
Sowieso is Islam niets meer dan gif.
Ben ik ook, alles behalve groningen is stom. Het is alleen hoed om uit te rusten of te studerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, ik dacht altijd dat jij anti-Oosten was. Gezellig ;D
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg, Rotterdam-Zuid ownt. Dat moet hij begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een grapje. Alles is een grapjequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef IHVK het volgende:
@wikwakka2 Nee man. Hij heeft mij geholpen met Bio. Hij kan niet falen! En hij is MOD. uhu.
Jaloezie is haram wik.
Schuldig tot het tegendeel bewezen zeg ik altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt een bevooroordeelde en eenzijdige kijk op deze kwestie.
Julis is dan ook geen echte Turkquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
De turken zijn anders allang tot het oosten doorgedrongen, rookert.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |