Je kon er niet omheenquote:
boeiend.quote:Op donderdag 4 maart 2010 08:39 schreef Rookert het volgende:
[..]
Je kon er niet omheen
Maar zoals iemand gisteren zei; PVV gaat misschien niet in gemeenteraad zitten omdat ze goede mensen willen bewaren voor de parlementsverkiezingen. Zit opzich wel wat in, alleen zou zwaar naaiend zijn voor de mensen die op hen gestemd hadden
Ach, ze zullen het vast niet erg vinden om water bij de wijn te doenquote:Op donderdag 4 maart 2010 00:44 schreef IHVK het volgende:
Gaan leuke onderhandelingen worden.
De PvdA heeft Leefbaar uitgesloten, maar anders moeten ze een coalitie vormen met 4 partijen.![]()
Pastors zei dat hij wegging als hij zou verliezen, kijken of hij dat gaat doen.
uitroeien.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:09 schreef RoW_0 het volgende:
Ben benieuwd hoe PVV de islamisering in de steden gaat aanpakken!
Niet echt. Waarom?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:33 schreef Bilmiyorem het volgende:
hoi ihvk ken jij iemand die nederlands studeert of er iets mee te maken heeft?
Mag je geen Leraar NL op school kiezen, of een andere school?quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:38 schreef Bilmiyorem het volgende:
[..]
We moeten een documentaire maken voor CKV.
Afwisseling nodig, niet dezelfde soortmensen interviewen. Moet 10 minuten duren.quote:Op donderdag 4 maart 2010 11:39 schreef IHVK het volgende:
[..]
Mag je geen Leraar NL op school kiezen, of een andere school?
Ik heb mijn studieboeken meequote:Op donderdag 4 maart 2010 11:35 schreef IHVK het volgende:
[..]
Zet een serie op je htc en het is zo voorbij. Of ga met de auto.
Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.quote:
Waarom ben jij hier in het Oostenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoi. Ik ben nu in het oosten des lands.
Aha, ik dacht altijd dat jij anti-Oosten wasquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:13 schreef wikwakka2 het volgende:
Bij mijn familie op bezoek. We hebben daar een huis.
Hebben ze daar al internet?quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:02 schreef wikwakka2 het volgende:
Hoi. Ik ben nu in het oosten des lands.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.
Sowieso is Islam niets meer dan gif.
Ben ik ook, alles behalve groningen is stom. Het is alleen hoed om uit te rusten of te studerenquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:15 schreef Julis het volgende:
[..]
Aha, ik dacht altijd dat jij anti-Oosten was. Gezellig ;D
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:29 schreef Julis het volgende:
[..]
Koekje van eigen deeg, Rotterdam-Zuid ownt. Dat moet hij begrijpen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Het was een grapje. Alles is een grapjequote:Op donderdag 4 maart 2010 14:34 schreef IHVK het volgende:
@wikwakka2 Nee man. Hij heeft mij geholpen met Bio. Hij kan niet falen! En hij is MOD. uhu.
Jaloezie is haram wik.
Schuldig tot het tegendeel bewezen zeg ik altijd.quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:36 schreef wikwakka2 het volgende:
Je hebt een bevooroordeelde en eenzijdige kijk op deze kwestie.
Julis is dan ook geen echte Turkquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:39 schreef wikwakka2 het volgende:
De turken zijn anders allang tot het oosten doorgedrongen, rookert.
Zo slecht zie je ze niet vaakquote:Op donderdag 4 maart 2010 14:53 schreef Julis het volgende:
[..]
Een moslim Tukker, met gif in haar aders en Turkse ouders.
Je hebt inderdaad erg weinig met de PVV lees ik zo..quote:Op donderdag 4 maart 2010 14:01 schreef RoW_0 het volgende:
[..]
Ik heb helemaal niet zo veel met de PVV, maar als je ziet hoeveel 'pislik' er is van de Islam hier in Nederland. Dan kan ik me best wel bij voorstellen ja.
Sowieso is Islam niets meer dan gif.
Ik ook, helaas zit ik in een dorp met 300 inwondersquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Geitenkaas is gewoon ook lekker, ik dacht ook dat het zou stinken.quote:Op donderdag 4 maart 2010 17:37 schreef Rookert het volgende:
Pasta met broccoli, spinazie, spekjes, crčme fraiche en geitenkaas is verrassend lekker![]()
Dacht dat geitenkaas altijd van die stinkmeurzooi was, maar hier doorheen werkt het echt goed
Het klinkt gewoon viesquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:41 schreef IHVK het volgende:
[..]
Geitenkaas is gewoon ook lekker, ik dacht ook dat het zou stinken.
Geitenmelk is ook gewoon ok, juist een mildere zachte vorm van gewone melk.
Maar koude halfvolle koemelk isquote:Op donderdag 4 maart 2010 17:47 schreef IHVK het volgende:
Een geit kan caroteen omzetten in vitamine A, geitenmelk is daardoor meer geschikt voor menselijke consumptie dan koemelk. Het is bovendien licht verteerbaar ook al omdat het maar 40 minuten nodig heeft om de maag te passeren. Het is beslist niet vet en bevat volwaardige eiwitten.
Nou ja zeg! Allemaal aan de geitenmelk.
nee, het is donkerquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook fluitende vogels buiten?
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluitenquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:07 schreef IHVK het volgende:
Hebben jullie ook fluitende vogels buiten?
Denk eerder noodkreten omdat ze stikten in de aroma's van de metropool Rotterdamquote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluiten.
quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:17 schreef donnerkabab het volgende:
powertoerkoe![]()
http://fanatik.ekolay.net(...)Detail_31_166717.htm
Dronken mensen als je wilt slapen.quote:Op donderdag 4 maart 2010 19:26 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Vanochtend lag ik van 4:00 tot 5:15 wakker omdat mijn Bulgaarse huisgenoot het nodig vond om zijn dronken vrienden uit te nodigen, en toen hoorde ik ook vogeltjes fluiten.
Haha Wik, wat ben je opeens anti Bulgaars.quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Faal!
En kut. Het lijkt op Russisch, maar dat vind ik mooier dan Bulgaars.
Ik ben chagrijnig omdat die klojo niet even nadenkt dat z'n huisgenoot misschien wel wat last zou ondervinden van z'n dronken clubje (lees: slaaptekortquote:Op donderdag 4 maart 2010 21:27 schreef Bortecinem het volgende:
[..]
Haha Wik, wat ben je opeens anti Bulgaars.
En hij heeft jou niet eens uitgenodigd?quote:Op donderdag 4 maart 2010 21:30 schreef wikwakka2 het volgende:
[..]
Ik ben chagrijnig omdat die klojo niet even nadenkt dat z'n huisgenoot misschien wel wat last zou ondervinden van z'n dronken clubje (lees: slaaptekort). Hij had op z'n minst even kunnen zeggen dat het druk zou worden
. En natuurlijk is de keuken een grote, smerige bende geworden
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |