abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 28 februari 2010 @ 18:41:26 #1
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78560346
Buurtterreur mondt uit in vechtpartij
Door: JW | zondag 28 februari 2010 16:44
EDE - Al geruime tijd worden de bewoners van de Edese wijk de Rietkampen geterrorisserd door Marokkaanse jongeren. Vorige week zondag werd er aan de Trumandreef een raam ingegooid, zonder enige aanleiding. Een dag eerder mislukte een poging bij een huis in hetzelfde blok.
Vrijdagavond 26 februari was het weer raak. Weer een ruit gesneuveld in hetzelfde blok. De steen veroorzaakte aanzienlijke schade en de bewoner ontkwam ternauwernood aan ernstige verwondingen.
Buurtbewoners waren snel buiten en herkenden de daders als de groep Marokkanen die al geruime tijd voor ernstige overlast zorgt bij de Stadspoort en langst het fietspad van voorgenoemd winkelcentrum en hun woningen achter sporthal 't Riet. Een van de bewoners wist een dader vast te grijpen, maar moest deze loslaten toen hij door zijn vrienden werd ontzet.
Zaterdagavond was dezelfde groep jongeren weer hinderlijk aanwezig en uitten bedreigende taal tegen de bewoners die geheel spontaan aan het posten waren om hun gezinnen en huizen te beschermen tegen de psychische terreur van de Marokkanen. Nadat de groep voor de tweede keer was verschenen, herkende één van de buurtbewoners een stenengooier en pakte hem vast. Hierna ontstond een hevige vechtpartij, waarbij één van de Marokkanen behoorlijk gewond is geraakt. De situatie ontaardde in een zeer bedreigende doordat tientallen Marokkaanse jongeren, aanwezig bij een voetbalwedstrijd in sporthal 't Riet, eerder aanwezig waren dan de inderhaast gebelde politie. Op dat moment zagen 5 buurtbewoners zich omringt door 30 tot 35 woedende Marokkaanse jongeren, die hun gewonde kameraad wilden meenemen. Zodra de vastgehouden jongen was losgerukt uit de armen van de bewoners, rende de groep, inclusief degene de zei gewond te zijn, met zijn allen richting de sporthal, terwijl ze de geschrokken buurtbewoners bezwoeren ooit een keer terug te komen om ze 'af te maken'. Toen een minuut later de politie arriveerde waren de vogels allemaal gevlogen, de buurt ontredderd en bedreigd achterlatend.
Voor hen is het nu wachten op de volgende bedreiging, vernieling of mishandeling. De politie en de politiek kunnen niets doen, omdat Justitie keihard bewijs vereist, maar de burgers zijn de dupe van deze mentale, en nu ook fysieke, terreur. Maar één ding is duidelijk, er zijn burgers die gedwongen door de situatie niet in een hoekje wegkruipen, maar die bereidt zijn hun gezinnen en bezittingen te verdedigen. De buurtbewoners spraken de hoop uit dat dat in heel Nederland zou gaan gebeuren. "Als politie en Justitie het niet doen, dan moet de burger zelf ingrijpen", is een veelgehoorde uitspraak.

http://lezerspagina.edest(...)htpartij.501469.news

Mijn wijk is ook weer in het nieuws. O, wat zijn we heden blij!
Het ergste is dat de politie weet wie het zijn. Die boze buurtbewoner zit gewoon vast en de straatterroristen gaan vrijuit.

Kansloos Nederland.
En toch meer weer de pappen ne nathouden[artijen Gl, D66 en PvdA stemmen hoor. Gewoon doen. Maar hier wonen kleine kinderen die bij het zien van een, misschien wel 100% onschuldige, Marokkaan in janken uitbarsten uit angst. Nee, dan heb je het voor elkaar.
En gisteren stond de vader van de in elkaar geroste kut-Marokkaan te schreeuwen dat het niet de schuld is van zijn zoon en dat Marokkanen helemaal buiten hun schuld overal slecht in het nieuws komen. De klerelijer!

Laten we hopen dat Nederland het voorbeeld van deze buurtbewoner volgt en overal waar Marokkanen de wijk terroriseren het recht in eigen hand nemen. Je ziet het, 5 gewone mannen tot het uiterste getergd laten 30 tot 35 Marokkanen wegrennen. Geweld is de taal die ze spreken. Laten we het tegen ze blijven gebruiken!
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_78560396
Waait het daar nu ook hard?
  zondag 28 februari 2010 @ 18:44:06 #3
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78560439
Redelijk.
Belangrijker is dat het regent, dan blijven de Maroc-boys binnen.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78560476
quote:
Marokkaanse jongeren.
Daar stopte ik met lezen.
Nedelands paspport afpakken en de grens over trappen
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78560517
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef ElectricEye het volgende:
Redelijk.
Belangrijker is dat het regent, dan blijven de Maroc-boys binnen.
Ok

Maar na Veldhuizen nu ook de Rietkampen, waar gaat het heen met Ede.
pi_78560554
Wauw wat een verrassing zeg!

Vooral op links blijven stemmen dames!
pi_78560571
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:42 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waait het daar nu ook hard?
Zo dan.

Denk je na de winter de lente te krijgen, wordt het herfst...
  zondag 28 februari 2010 @ 18:48:47 #8
180739 Qebbel
Stewardesbisch!
pi_78560586
Waren dat niet diezelfde lui die feestend de straat opgingen na 9/11, of de moord op Theo v Gogh ofzo?
Als kunst volmaakt is, is de wereld overbodig.
Wees wie je bent, maar accepteer ook anderen!
pi_78560613
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:47 schreef crrrN het volgende:
Wauw wat een verrassing zeg!

Vooral op links blijven stemmen dames!
Aardig gek toch. Er werd een raam ingegooid. Als dat geen terreur meer is...

Vroeger was er alleen maar vrede op aarde, leefde iedereen in rijkdom en scheen de zon altijd. Tegenwoordig is alles boe boe en dat komt door de Marokkanen. Echt waar hoor!
pi_78560636
Ede staat toch bekend om hun Marokkaantjes?
pi_78560637
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef vosss het volgende:

[..]

Nee gek, dat is heel ver rijden voor mij en mijn Delta zuipt al meer dan zn baas
Zonde, zo hadden we Ede wel landelijk op de kaart gekregen, eerst paar biertjus en daarna meppen.
pi_78560652
quote:
Die boze buurtbewoner zit gewoon vast en de straatterroristen gaan vrijuit.
Zit hij nog steeds vast?
pi_78560665
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Qebbel het volgende:
Waren dat niet diezelfde lui die feestend de straat opgingen na 9/11, of de moord op Theo v Gogh ofzo?
Nee die zitten weer in een andere wijk, deze is nieuw.
pi_78560677
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Ja net zoals Veenendaal, Utrecht, Amsterdam, Gouda enz enz.
pi_78560749
en dan vinden marokane het gek dat iedereen ze haat?en dat wilders meer stemmen krijgt?
respecteer elkaar.
geef normaal antwoord.
scheld niet.
pi_78560759
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Oh, ik dacht dat het bekend stond om z'n pedofielen. Of was dat Epe?
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_78560793
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef teknomist het volgende:

[..]

Oh, ik dacht dat het bekend stond om z'n pedofielen. Of was dat Epe?
Da's Epe maar Ede heeft er vast ook genoeg.
  zondag 28 februari 2010 @ 18:55:37 #18
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78560808
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Zit hij nog steeds vast?
Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.
Nog nooit een mens zo horen janken trouwens. Als een mager speenvarken, wat een zacht ei zeg.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  zondag 28 februari 2010 @ 18:57:12 #19
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78560858
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee die zitten weer in een andere wijk, deze is nieuw.
Nee hoor. In Veldhuizen worden flats gesloopt en die gasten worden in de Rietkampen geplaatst omdat dat een rustige wijk is. Onder het mom van spreiding van de ellendelingen!
Nou bedankt gemeente! Hou ze alsjeblieft daar, dat tuig.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78560903
Misschien onderweg naar huis nog gestruikeld?
pi_78560920
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.
Nog nooit een mens zo horen janken trouwens. Als een mager speenvarken, wat een zacht ei zeg.
Ik hoop niet dat hij zware mishandeling krijgt maar de kans is groot van wel.
pi_78560953
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Nee hoor. In Veldhuizen worden flats gesloopt en die gasten worden in de Rietkampen geplaatst omdat dat een rustige wijk is. Onder het mom van spreiding van de ellendelingen!
Nou bedankt gemeente! Hou ze alsjeblieft daar, dat tuig.
In Veldhuizen vliegen er nog steeds auto's in de fik en flatjes genoeg daar hoor.
pi_78560966
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Hop! Naar de politie!
Meld je als getuige, daar heeft de opgepakte man iets aan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
pi_78560982
Gewoon de schedels inbeuken met klauwhamers. Liever vandaag dan morgen.
pi_78560986
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik hoop niet dat hij zware mishandeling krijgt maar de kans is groot van wel.
Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"

Gezien mijn aandeel kwam ik er met een voorwaardelijke straf vanaf.
De overige "deelnemers" hebben destijds geloof ik 200 uur moeten schoffelen.

vosss is de naam,
  zondag 28 februari 2010 @ 19:01:40 #26
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78561007
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Aandemur het volgende:

[..]

Als jij wist hoeveel impact dat heeft op kinderen en vrouwen die weerloos thuis zitten, dan zou je hier niet zo stompzinnig zitten zeiken, grootbek.
Die gezinnen daar gaan kapot door de terrur van marokkanen. Ik zie nu de impact met eigen ogen, o man ik hoop zo dat die kut-Marokkanen elke dag kapotgetrapt worden. Ze verdienen het, het zijn geestelijk beperkten!
quote:
Vroeger was er alleen maar vrede op aarde, leefde iedereen in rijkdom en scheen de zon altijd. Tegenwoordig is alles boe boe en dat komt door de Marokkanen. Echt waar hoor!
Waar Marokkanenen zijn in Nedeland is gesodemieter. Ik walg van de PVV maar Nederland moet nu optreden. Ik ben bereid om de rechtsstaat in te leveren en 5 jaar in een Marokkanen-onderdrukkende dictatuur te gaan leven. Om goud te louteren, moet je het vuur ook opstoken, dus Nederland kan er alleen maar mooier en beter van worden!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78561011
Is dit nou dat kleine groepje dat het voor de rest verpest?
  zondag 28 februari 2010 @ 19:02:16 #28
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78561024
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Hop! Naar de politie!
Al gebeurd. Ik heb al 2 gesprekken gehad!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78561037
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Ruud het volgende:
Ja. Die kleine groep reist het hele land door. Het zijn telkens dezelfde
vosss is de naam,
pi_78561062
quote:

[..]

Hop! Naar de politie!
In dit geval nieteens zo'n slecht idee, het "slachtoffer" heeft er waarschijnlijk een heleboel.
pi_78561091
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"

Dan heb je geluk, mijn vriend heeft een flinke boete kunnen betalen+2 jaar voorwaardelijk+ heel wat uren taakstraf. Oja die ander begon met slaan trouwens.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:04:10 #32
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78561092
quote:
Overduidelijk. Hier wonen wel meer Marokkanen en 1 daarvan had gisterenavond de tranen in de ogen. Fijne kerel die altijd voor iedereen klaarstaat en nu door dit gedrag van anderen door sommige mensen met de nek wordt aangekeken. Alleen omdat hij ook Marokkaan is, net als die raddraaiers. En hij heeft er nog begrip voor ook!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78561110
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:02 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Al gebeurd. Ik heb al 2 gesprekken gehad!
Als die gesprekken zo gaan als hier dan is je getuigenis weinig waard helaas.
pi_78561112
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef vosss het volgende:

[..]

Maar wel een strafblad dus.
En dat had die man die z'n huis en haard wilde beschermen vast niet voor ogen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78561129
quote:

[..]

Gooi maar eens een ruit in bij een Marrokkaans gezin en ga kijken wat zij er van vinden.
pi_78561148
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:02 schreef vosss het volgende:

[..]

Ja. Die kleine groep reist het hele land door. Het zijn telkens dezelfde

Je bent nu in de war met Hooligans Vosss.
pi_78561172
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dan heb je geluk, mijn vriend heeft een flinke boete kunnen betalen+2 jaar voorwaardelijk+ heel wat uren taakstraf. Oja die ander begon met slaan trouwens.
Ik had ook 2 jaar voorwaardelijk, net als de rest.

Tevens is er destijds nog een letseladvocaat bijgeweest die ik meen iets van 8000 euro van ons eiste

De lamlul in kwestie won 1 week nadat het gebeurd was een tennistoernooi op redelijk niveau hier, maar was zo zwaar in elkaar gebeukt dat hij 4 maanden niet kon werken

Wij hebben geen cent betaald. Volgens mij is het verjaard want ik heb er al jaren niks meer over gehoord
vosss is de naam,
pi_78561180
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Overduidelijk. Hier wonen wel meer Marokkanen en 1 daarvan had gisterenavond de tranen in de ogen. Fijne kerel die altijd voor iedereen klaarstaat en nu door dit gedrag van anderen door sommige mensen met de nek wordt aangekeken. Alleen omdat hij ook Marokkaan is, net als die raddraaiers. En hij heeft er nog begrip voor ook!
Ik vind het ook echt heel lullig voor diegene die zich wel gedragen maar het is een hele natuurlijke reactie als mensen het zat zijn. Niet eerlijk maar het gebeurd wel.
pi_78561214
quote:
Garageboxen Ede?
Tijdelijke of permanente opslag in Ede? Nu eerste maand voor ¤1
www.shurgard.nl/Ede
Zie hier, Google Ads levert gewoon direct de oplossing voor het Marokkanenprobleem in Ede.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_78561238
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Maar wel een strafblad dus.
En dat had die man die z'n huis en haard wilde beschermen vast niet voor ogen.
Dat zal hij zeker niet voor ogen hebben gehad, maar wat maakt het feitelijk nou uit?
Ik heb ook een strafblad en heb al talloze keren een verklaring omtrent gedrag moeten halen bij de gemeente als ik weer ergens solliciteerde en nog nooit gezeik mee gehad.

Mij boeit het niet zoveel en ik denk als deze meneer dalijk een strafblad heeft, maar wel van dat kutvolk af is dat het hem ook worst zal zijn
vosss is de naam,
  zondag 28 februari 2010 @ 19:08:49 #41
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78561258
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Als die gesprekken zo gaan als hier dan is je getuigenis weinig waard helaas.
ElectricEye is geen letterlijke virtuele weergave van de persoon die achter dit toetsenbord zit, maak je geen zorgen!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78561279
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef teknomist het volgende:

[..]

Zie hier, Google Ads levert gewoon direct de oplossing voor het Marokkanenprobleem in Ede.
Nee daar is te weinig plek.
pi_78561280
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Je bent nu in de war met Hooligans Vosss.
Het was een grapje Piet
vosss is de naam,
pi_78561331
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef vosss het volgende:

[..]

Dat zal hij zeker niet voor ogen hebben gehad, maar wat maakt het feitelijk nou uit?
Ik heb ook een strafblad en heb al talloze keren een verklaring omtrent gedrag moeten halen bij de gemeente als ik weer ergens solliciteerde en nog nooit gezeik mee gehad.

Mij boeit het niet zoveel en ik denk als deze meneer dalijk een strafblad heeft, maar wel van dat kutvolk af is dat het hem ook worst zal zijn
Mijn vriend zat in het leger en wilde daarna bij een AT-team, dan maakt het dus wel uit. En dat is mooi kut als het door zoiets komt als bij deze man.
pi_78561364
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

ElectricEye is geen letterlijke virtuele weergave van de persoon die achter dit toetsenbord zit, maak je geen zorgen!
Ok, dan doe je best met een onafhankelijke getuigenverklaring met wat je precies gezien hebt.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:11:12 #46
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_78561368
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Wat mij interesseert, als NL'er in den vreemde die al dit Marokkanen-gedoe alleen maar via Fok meekrijgt:
heeft de Marokkaanse gemeenschap eigenlijk echt door wat er zoal speelt; en dan heb ik het met name over de oudere generatie ?
zonnig Brasil
pi_78561434
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef qwerty_x het volgende:

[..]

Wat mij interesseert, als NL'er in den vreemde die al dit Marokkanen-gedoe alleen maar via Fok meekrijgt:
heeft de Marokkaanse gemeenschap eigenlijk echt door wat er zoal speelt; en dan heb ik het met name over de oudere generatie ?
Nee die hebben dat natuurlijk niet, de meeste kijken alleen tv via de schotel, gaan alleen om met Marokkanen dus ik denk niet dat zij erg veel van het probleem af weten.
pi_78561453
quote:

[..]

Geen idee hoe zwaar zoiets weegt eigenlijk.
Ik geef regelmatig een verzoek voor VOG af aan nieuwe medewerkers, zou zware mishandeling daar niet in vermeld worden?

Ik vind het een held, en dus uitermate scheef dat hij nu vastzit, een strafblad heeft straks, en het tuig vrolijk rond blijft lopen.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_78561507
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:09 schreef vosss het volgende:

[..]

Het was een grapje Piet
Die van mij ook.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:14:45 #50
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78561513
quote:

[..]

Meneer heeft wel een functie bij de overheid, dus kan wl een probleem krijgen dachtenze.
Hij zit tot woensdag vast!

Kutland. Het slachtoffer zit vast, de dader beraamt in alle vrijheid een wraakactie.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78561534
Behoorlijk gewond? Pff nog te weinig klappen gekregen dus.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_78561571
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:14 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Meneer heeft wel een functie bij de overheid, dus kan wl een probleem krijgen dachtenze.
Hij zit tot woensdag vast!

Kutland. Het slachtoffer zit vast, de dader beraamt in alle vrijheid een wraakactie.
Ik werkte destijds voor de Algemene Inspectiedienst, onderdeel van Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij en ik heb er nooit problemen mee gehad
vosss is de naam,
pi_78561579
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ik geef regelmatig een verzoek voor VOG af aan nieuwe medewerkers, zou zware mishandeling daar niet in vermeld worden?

Ik vind het een held, en dus uitermate scheef dat hij nu vastzit, een strafblad heeft straks, en het tuig vrolijk rond blijft lopen.
Het gaat niet om aanklacht maar de uiteindelijke veroordeling en ook nog gedeelde schuld.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:17:02 #54
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78561599
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee die hebben dat natuurlijk niet, de meeste kijken alleen tv via de schotel, gaan alleen om met Marokkanen dus ik denk niet dat zij erg veel van het probleem af weten.
De vader van die jongen kwam verhaal halen en het enige wat eruit kwam is hoe erg het was dat de Marokkanen altijd slecht in het nieuws kwamen en dat zijn zoon daar het slachtoffer van was.
Ze WILLEN het niet begrijpen.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78561766
Eindelijk een keerpunt, er wordt teruggeslagen.
Duurt niet lang meer of echt overal breekt de pleuris uit.
pi_78561793
Goed van die man
pi_78561923
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Ligt eraan naar wat voor een functie je solliciteert. Maar idd een held, dit zouden veel meer mensen moeten doen.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:25:45 #58
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_78561940
Tuig

Kun je ze niet platrijden?
  zondag 28 februari 2010 @ 19:26:34 #59
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78561967
Laat me raden jan en alleman gaat weer lopen schreeuwen over Marokkanen. Wacht even

Roda supporter slaat barkruk op het hoofd van een agent,

PVV aanhangers bedreigen Almeerse winkeliers,

Verdonk gooit voor de tweede keer nazi mannetje uit de partij,

enz enz

Je hebt slechte mensen en goede mensen, rijke mensen en mensen die het minder hebben en laatstgenoemde schoppen vaker rotzooi.........enz enz

Even de hersens gebruiken
pi_78562038
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:17 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

De vader van die jongen kwam verhaal halen en het enige wat eruit kwam is hoe erg het was dat de Marokkanen altijd slecht in het nieuws kwamen en dat zijn zoon daar het slachtoffer van was.
Ze WILLEN het niet begrijpen.
Ja anderen hebben het altijd gedaan.
pi_78562139
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Tighadouini het volgende:
Laat me raden jan en alleman gaat weer lopen schreeuwen over Marokkanen. Wacht even

enz enz

Je hebt slechte mensen en goede mensen, rijke mensen en mensen die het minder hebben en laatstgenoemde schoppen vaker rotzooi.........enz enz

Ja klopt allemaal maar daar gaat het topic niet over en bovendien ontkent niemand dat er onder Nederlanders geen klootzakken rondlopen.
pi_78562204
quote:

enz enz

Net zo fout, maar dan mag hier ook nog wel op gekankerd worden.
pi_78562218
quote:

enz enz

Volgens mij gaat het hier meer over collectieve buurt- en straatterreur.
pi_78562254
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Heremeteit het volgende:

Kun je ze niet platrijden?
De straatjes in die wijk zijn te smal en hebben teveel drempels.
pi_78562307
quote:

enz enz

Dus ik mag alleen over Marokkanen kankeren als ik ook over hooligans kanker? Nou, bij deze dan:

Hooligans.
pi_78562342
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dus ik mag alleen over Marokkanen kankeren als ik ook over hooligans kanker? Nou, bij deze dan:

Hooligans.
Vergeet niet

PVV aanhangers
Nazi's
pi_78562372
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hooligans.
En kutbrabanders met matje in hun nek.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:37:12 #68
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562376
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja klopt allemaal maar daar gaat het topic niet over en bovendien ontkent niemand dat er onder Nederlanders geen klootzakken rondlopen.
Heb jij wel eens iemand horen spreken over Nederlandse straat terroristen, terwijl in andere delen van het land ook Nederlandse jongeren zijn die de leefbaarheid in hele wijken verpesten. Hoe ik dat weet? Ik kan me enkele berichten voor de geest halen, andere titel zelfde inhoud!

Wat mij betreft beukt de ME bij het minste of geringste lastpakken de tyfus in en stalkt de politie probleemjongeren dag en nacht. Maar laat ze er aub is een keer wat aan doen, zonder aanziens des persoons graag.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:39:30 #69
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_78562474
quote:

enz enz

Tuig is tuig, wat mij betreft hoeft er bij het geven van een nekschot dan ook niet op afkomst of huidskleur te worden gelet.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:39:36 #70
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562479
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het hier meer over collectieve buurt- en straatterreur.
Dat heb je dus ook onder Nederlanders alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven. Maar ey het verkoopt
  zondag 28 februari 2010 @ 19:40:53 #71
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562524
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Tuig is tuig, wat mij betreft hoeft er bij het geven van een nekschot dan ook niet op afkomst of huidskleur te worden gelet.

Met wie zullen we beginnen?
pi_78562542
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Dat heb je dus ook onder Nederlanders alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven. Maar ey het verkoopt
Was het maar zo simpel.
pi_78562551
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Heb jij wel eens iemand horen spreken over Nederlandse straat terroristen, terwijl in andere delen van het land ook Nederlandse jongeren zijn die de leefbaarheid in hele wijken verpesten. Hoe ik dat weet? Ik kan me enkele berichten voor de geest halen, andere titel zelfde inhoud!

Wat mij betreft beukt de ME bij het minste of geringste lastpakken de tyfus in en stalkt de politie probleemjongeren dag en nacht. Maar laat ze er aub is een keer wat aan doen, zonder aanziens des persoons graag.
Ik ben het met je eens hoor dat iedereen die loopt te kloten moet worden aangepakt.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:42:13 #74
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_78562585
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

hater
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_78562636
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor dat iedereen die loopt te kloten moet worden aangepakt.

Dan kunnen we om te beginnen al half Tilburg ruimen.
pi_78562673
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

De Marokkanen redden de kranten gewoon van de ondergang.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:44:30 #77
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562681
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Was het maar zo simpel.
Over het algemeen is het ook vrij simpel.

Ik werk zelf voor de overheid en ze maken gvd overal iets moeilijks van.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:45:27 #78
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562715
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:

[..]

Doen we toch nog wat goed.
pi_78562729
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:

[..]

Het vetraagt de ondergang wel.
pi_78562744
Die Marokkanen verpesten het voor iedereen, ook voor de niet-islamitische allochtonen. Door hen nemen de tegenstellingen tussen autochtoon vs. allochtoon in een rap tempo alleen maar verder toe.

PvdA. GL, D66 mogen zich flink achter de oren krabben of ze verder deze kant op willen.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:47:05 #81
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562780
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het vetraagt de ondergang wel.
Ipad is de toekomst
  zondag 28 februari 2010 @ 19:48:41 #82
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562846
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
Die Marokkanen verpesten het voor iedereen, ook voor de niet-islamitische allochtonen. Door hen nemen de tegenstellingen tussen autochtoon vs. allochtoon in een rap tempo alleen maar verder toe.

PvdA. GL, D66 mogen zich flink achter de oren krabben of ze verder deze kant op willen.

Laat me raden: "jij bent zo een allochtoon die te lijden heeft onder die wrede Marokkaantjes'?
pi_78562847
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:47 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Ipad is de toekomst
Omg nog zo'n gelovige.
pi_78562863
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan kunnen we om te beginnen al half Tilburg ruimen.
Als dat nodig is dan moet het maar.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:49:47 #85
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562883
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Omg nog zo'n gelovige.
Nee ies gewoon goed voor het milieu
pi_78562890
quote:

[..]

Hop! Naar de politie!
Alsof politie en justitie iets gaan doen Ja misschien een taakstraf of een paar weken cel geven. Ja, daar schiet iedereen iets mee op (niet dus). Je snapt zelf toch ook wel dat de situatie steeds verder uit de hand loopt?
pi_78562896
Triest....
pi_78562902
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Laat me raden: "jij bent zo een allochtoon die te lijden heeft onder die wrede Marokkaantjes'?
Nouja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
pi_78562924
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef Zienswijze het volgende:

De maatschappij ben jij, hebben ze nog niet helemaal door, of zou er meer aan de hand zijn?
  zondag 28 februari 2010 @ 19:50:46 #90
105356 psv01
-----040-----
pi_78562925
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Zal ik er "die rooie" effe bijhalen.
pi_78562940
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Nee dat niet. Maar je kan niet ontkennen dat de verhoudingen tussen autochtoon vs. allochtoon steeds scherper geworden zijn. En daar hebben die Marokkaantjes een heel groot aandeel in.
pi_78563024
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

De maatschappij ben jij, hebben ze nog niet helemaal door, of zou er meer aan de hand zijn?
Hoe bedoel je? Wat kan ik doen?
  zondag 28 februari 2010 @ 19:53:16 #93
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78563036
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nouja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Bij?

Wat heeft een Surinamer, Turk of Antilliaan nou te lijden onder Marokkanen die lopen te kloten.
pi_78563056
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Nee dat niet. Maar je kan niet ontkennen dat de verhoudingen tussen autochtoon vs. allochtoon steeds scherper geworden zijn. En daar hebben die Marokkaantjes een heel groot aandeel in.
Volgens de Marokkanen ligt het aan de media
  zondag 28 februari 2010 @ 19:56:11 #95
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78563151
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Rasisme en geweld onder bevolkingsgroepen is zo oud als de mensheid zelf. Als men het leefbaar wilt houden in dit land mogen we snel iets bedenken wat ons bindt.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:57:04 #96
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78563191
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Volgens Nederlanders aan Mohammed
pi_78563199
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef psv01 het volgende:

[..]

Zal ik er "die rooie" effe bijhalen.
Het barst van de rooien met matje in hun nek, welke ga je erbij halen?
pi_78563220
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Bij?

Wat heeft een Surinamer, Turk of Antilliaan nou te lijden onder Marokkanen die lopen te kloten.
Je ziet toch zelf ook wel dat de samenleving harder is geworden? En dat de tegenstellingen veel groter zijn geworden?
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Rasisme en geweld onder bevolkingsgroepen is zo oud als de mensheid zelf. Als men het leefbaar wilt houden in dit land mogen we snel iets bedenken wat ons bindt.
Ja door het tuig aan te pakken
  zondag 28 februari 2010 @ 19:57:55 #99
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78563226
Dus, uiteindelijk is de enige gewonde een Marokkaan? Waar zijn al die bewoners dan zo bang voor?
  zondag 28 februari 2010 @ 19:59:25 #100
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78563281
quote:

[..]

Nee, dat zeg jij. Ik ken genoeg Marokkanen die openlijk toegeven dat de Marokkanen hier in Nederland er een grote puinhoop van maken
pi_78563322
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Sjaakz het volgende:
Dus, uiteindelijk is de enige gewonde een Marokkaan? Waar zijn al die bewoners dan zo bang voor?
Opgepakt worden voor het wegjagen.
pi_78563341
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nee, dat zeg jij. Ik ken genoeg Marokkanen die openlijk toegeven dat de Marokkanen hier in Nederland er een grote puinhoop van maken
Ik was even aan het generaliseren
  zondag 28 februari 2010 @ 20:02:01 #103
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78563414
quote:

[..]

Groenlinks en kornuiten hebben de Marokkanen heel goed geleerd hoe het mega hypocriete systeem werkt.
Idd wat VaderVanJezus zegt; blame it on de media, xenofobie, racisme, discriminatie en weet ik veel wat voor zielige termen er nog meer bestaan om je verantwoordelijkheid niet te nemen.

Een ieder die beweert dat er GEEN problemen zijn met Marokkaanse jongeren, alleen die al zou wat mij betreft een flinke straf moeten krijgen. Net zo strafbaar als het ontkennen van de Holocaust.
Dat jongeren van alle groeperingen problemen hebben, wil niet zeggen dat het probleem specifiek van de Marokkanen niet meer bestaat, dit hersenspinsel is in de wereld geholpen door de linkse rode rukkende okapi's als Groenlinks.
Praten heeft geen zin met deze figuren. Dat blijkt keer op keer weer.
Wie niet horen wil moet voelen...lijfstraffen dus...keiharde lijfstraffen, met een fikse boete EN gevangenisstraf onder erbarmelijke omstandigheden, het liefste in Marokko.

Autochtoon of allochtoon...criminelen voorgoed naar Marokko !!!!
"She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
pi_78563439
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef VaderVanJezus het volgende:

[..]

Ik was even aan het generaliseren
Dan ben je niet de enige, woon om de hoek en ken zelf de situatie daar ook niet.
pi_78563478
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Sjaakz het volgende:
Ik denk omdat ze zeiden dat ze zouden terug komen? Misschien zijn ze bang dat er vandaag of morgen ook een steen op het hoofd van hun dochter eindigt net zoals ik Culemborg?
  zondag 28 februari 2010 @ 20:03:20 #106
293211 AardbeefMachine
I rock your world when i want!
pi_78563484
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Een oorlog doet het altjid goed, hoe denk je over een oorlog tegen Marokka?
Dan nemen we het gewoon over, aan het aantal immigranten die het land uitvluchten kunnen we concluderen dat het land toch bevrijd wilt worden.
I rock your world when i want!
[quote]Op woensdag 10 maart 2010 09:30 schreef Monolith het volgende:
Soms is fysiek geweld de enige optie.
[/quote]
  zondag 28 februari 2010 @ 20:03:44 #107
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78563503
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Zienswijze het volgende:

[..]

Je ziet toch zelf ook wel dat de samenleving harder is geworden? En dat de tegenstellingen veel groter zijn geworden?
[..]

Ja door het tuig aan te pakken
Wel eens gehoord van het individualisme of het gebrek aan waarden en normen vandaag de dag enz enz.

Dus aan het lijstje van problemen veroorzaakt door allochtonen (het fileprobleem, woningnood, werkloosheid) kunnen we ook de verharding van de maatschappij toevoegen. Nogal kort door de bocht in dit geval
  zondag 28 februari 2010 @ 20:04:03 #108
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78563522
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef Buzios het volgende:
Een ieder die beweert dat er GEEN problemen zijn met Marokkaanse jongeren, alleen die al zou wat mij betreft een flinke straf moeten krijgen. Net zo strafbaar als het ontkennen van de Holocaust.
Juistem, mensen straffen omdat ze een andere mening hebben!
Ben het overigens wel met jou eens dat er wel degelijk problemen zijn met Marokkanen. Maar om mensen te gaan straffen die dat ontkennen gaat een beetje te ver.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:05:42 #109
105356 psv01
-----040-----
pi_78563599
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het barst van de rooien met matje in hun nek, welke ga je erbij halen?

Deze.
pi_78563612
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef YazooW het volgende:

[..]

Het is dan meestal ook het tuig die dat zegt
pi_78563616
Maar goed in Ede is er een wijk bij met problemen.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:06:06 #112
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78563617
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Opgepakt worden voor het wegjagen.
Mjah, ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Als die jongen inderdaad ruiten heeft ingegooid is het helemaal verdiend dat hij een paar tikken krijgt hoor, maar het hele verhaal staat bol van de dreiging die wel niet van die Marokkanen uitging, alsof de brave burgers voor hun leven moesten vrezen...

Maar uiteindelijk is het wel een Marokkaan die in elkaar is geschopt en zelfs tijdens dat in elkaar schoppen en erna wordt onderstreept hoe hachelijk de situatie wel niet voor de brave burgers was... Kom op zeg!
pi_78563679
quote:
In Eindhoven ook.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:09:16 #114
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78563760
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef AardbeefMachine het volgende:

[..]

Een oorlog doet het altjid goed, hoe denk je over een oorlog tegen Marokka?
Dan nemen we het gewoon over, aan het aantal immigranten die het land uitvluchten kunnen we concluderen dat het land toch bevrijd wilt worden.
Wat betreft mezelf kan ik zeggen dat ik in deze situatie verwacht dat een grote groep mannen will get drafted. En dat ik mijn dienstplicht zou vervullen en dus in feite partij kies voor Nederland. Ik spreek nu voor mij zelf, dus ik kan niet zeggen of dit breed gedragen wordt onder Marokkaanse jongeren.
pi_78563765
Typisch helaas.
pi_78563819
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Mjah, ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Als die jongen inderdaad ruiten heeft ingegooid is het helemaal verdiend dat hij een paar tikken krijgt hoor, maar het hele verhaal staat bol van de dreiging die wel niet van die Marokkanen uitging, alsof de brave burgers voor hun leven moesten vrezen...

Maar uiteindelijk is het wel een Marokkaan die in elkaar is geschopt en zelfs tijdens dat in elkaar schoppen en erna wordt onderstreept hoe hachelijk de situatie wel niet voor de brave burgers was... Kom op zeg!
Het is een normaal rustige wijk uit jaren 90, de straatjes zijn wat smal maar verder nooit een probleem tot nu er blijkbaar wat ander volk is komen wonen.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:11:05 #117
105356 psv01
-----040-----
pi_78563848
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:07 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In Eindhoven ook.
Nee Brabanders met een matje hebben geen last van Marrokanen.
pi_78563908
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef psv01 het volgende:

[..]

Nee Brabanders met een matje hebben geen last van Marrokanen.
Die halen ze toch op achter 't station?
  zondag 28 februari 2010 @ 20:14:15 #119
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78563979
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Het is een normaal rustige wijk uit jaren 90, de straatjes zijn wat smal maar verder nooit een probleem tot nu er blijkbaar wat ander volk is komen wonen.
Dat zal best. Ik heb het over de manier waarop het verhaal in het bericht uit de OP wordt verteld. De titel daarboven had beter iets kunnen zijn als: "heldhaftige autochtonen schoppen met gevaar voor eigen leven een Marokkaan in elkaar", zo dik wordt het er bovenop gelegd.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:16:01 #120
105356 psv01
-----040-----
pi_78564054
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee, in het plantsoen.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:17:16 #121
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78564109
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Nee joh,

Dat zijn die Nederlandse vrouwen die tewerk gesteld worden
  zondag 28 februari 2010 @ 20:18:30 #122
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78564170
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:14 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat zal best. Ik heb het over de manier waarop het verhaal in het bericht uit de OP wordt verteld. De titel daarboven had beter iets kunnen zijn als: "heldhaftige autochtonen schoppen met gevaar voor eigen leven een Marokkaan in elkaar", zo dik wordt het er bovenop gelegd.
Vindt het eigenlijk wel een mooi artikel. Eindelijk begin je eens te horen dat Nederlanders het niet meer pikken en zelf eens wat terug doen. Zouden ze dan toch iets geleerd hebben van die Molukkers? Dit is volgens mij ook de enigste manier om wat te doen tegen het probleem met die Marokkanen, ze gewoon duidelijk laten merken dat slecht gedrag niet geaccepteerd wordt hier in Nederland. Hoop dat deze trend zich aanhoudt en dat meer Nederlanders gaan inzien dat ze zelf op moeten komen voor hun rechten omdat politie/politiek toch niks doet.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:19:04 #123
22794 Enchanter
Right you are Ken!!!
pi_78564201
quote:

Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland.
Mijn benieuwen wat hun volgende plaats van bestemming wordt
Ik ben inmiddels overleden
pi_78564377
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef YazooW het volgende:

[..]

Vindt het eigenlijk wel een mooi artikel. Eindelijk begin je eens te horen dat Nederlanders het niet meer pikken en zelf eens wat terug doen. Zouden ze dan toch iets geleerd hebben van die Molukkers? Dit is volgens mij ook de enigste manier om wat te doen tegen het probleem met die Marokkanen, ze gewoon duidelijk laten merken dat slecht gedrag niet geaccepteerd wordt hier in Nederland. Hoop dat deze trend zich aanhoudt en dat meer Nederlanders gaan inzien dat ze zelf op moeten komen voor hun rechten omdat politie/politiek toch niks doet.
Nou nee, ik hoop eerder dat de politie(k) wakker wordt en hun rol weer echt gaat vervullen, want hier komt echt niks goeds uit voort. Als burger kun je gewoon een stuk minder en tegen tuig leg je het toch altijd af. De volgende keer rijden ze ook met een auto op hem in, of wordt een willekeurige Marokkaan de hersens ingeslagen met een baksteen ( (c) Culemborg). Er hoeft maar één gek een pistool te ritselen of toevallig net genoeg iq hebben om het gaspedaal in te drukken en je hebt een stuk meer slachtoffers dan als de politie haar werk gewoon had gedaan.
If you have a problem, if no-one else can help, and if you can find them, maybe you can hire the A-Team
  zondag 28 februari 2010 @ 20:22:52 #125
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78564380
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ja,

Want overal op de wereld zijn Marokkanen de enigste migratie groep die voor problemen zorgen.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:23:22 #126
105356 psv01
-----040-----
pi_78564400
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Enchanter het volgende:

[..]

Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland de Benelux.
Studio 100.
pi_78564428
quote:

[..]

Ik denk Apeldoorn.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:24:41 #128
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78564455
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Ja,

Want overal op de wereld zijn Marokkanen de enigste migratie groep die voor problemen zorgen.
Artikel gaat over Marokkanen, dus ik spreek ook over Marokkanen. Zou een beetje raar zijn als ik ook opeens begin te praten over Antillianen, Bosniers en weet ik veel wat voor andere groepen als dat totaal niet relevant is.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:28:14 #129
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78564637
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Nou nee, ik hoop eerder dat de politie(k) wakker wordt en hun rol weer echt gaat vervullen, want hier komt echt niks goeds uit voort. Als burger kun je gewoon een stuk minder en tegen tuig leg je het toch altijd af. De volgende keer rijden ze ook met een auto op hem in, of wordt een willekeurige Marokkaan de hersens ingeslagen met een baksteen ( (c) Culemborg). Er hoeft maar één gek een pistool te ritselen of toevallig net genoeg iq hebben om het gaspedaal in te drukken en je hebt een stuk meer slachtoffers dan als de politie haar werk gewoon had gedaan.
Ik hoop ook dat de politiek wakker wordt en een keer wat gedaan, maar dat hoop ik nu al zo lang dat ik er nog maar weinig vertrouwen in heb dat het ooit goed gaat komen.
pi_78564829
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:28 schreef YazooW het volgende:

[..]

Ik hoop ook dat de politiek wakker wordt en een keer wat gedaan, maar dat hoop ik nu al zo lang dat ik er nog maar weinig vertrouwen in heb dat het ooit goed gaat komen.
Ik ook hoor. Bij mij was het breekpunt vreemd genoeg niet die keren dat de politie niet of laat kwam opdagen om geen fuck uit te voeren, maar die ene keer dat ze midden in de nacht aanbelden, toen ik slaapdronken opendeed iets bulkten van "kon dat niet sneller, trut?" en vervolgens bleek dat ze een halve wijk verderop moesten zijn. Maar ach, die straatnaam begon ook met een H
pi_78564874
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ik ook hoor. Bij mij was het breekpunt vreemd genoeg niet die keren dat de politie niet of laat kwam opdagen om geen fuck uit te voeren, maar die ene keer dat ze midden in de nacht aanbelden, toen ik slaapdronken opendeed iets bulkten van "kon dat niet sneller, trut?" en vervolgens bleek dat ze een halve wijk verderop moesten zijn. Maar ach, die straatnaam begon ook met een H
Echt WTF.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:32:56 #132
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78564889
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef YazooW het volgende:

[..]

Artikel gaat over Marokkanen, dus ik spreek ook over Marokkanen. Zou een beetje raar zijn als ik ook opeens begin te praten over Antillianen, Bosniers en weet ik veel wat voor andere groepen als dat totaal niet relevant is.
Het gaat dan wel om Marokkanen, echter is het geen Marokkaans fenomeen
pi_78564900
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Ja,

Wie heeft het over de wereld?
pi_78564986
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Echt WTF.
Ja, ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde, maar mijn vriend achter me had het ook gehoord. Alleen was het zo bizar dat we -zeker om 3:00 's nachts- niet ad rem genoeg waren om erop in te gaan. Pas toen ze opgedonderd waren dacht ik er pas bewust over na. Maar ja, om dan de volgende dag te gaan bellen van "ze noemden me geen mevrouw maar iets heel naars"
  zondag 28 februari 2010 @ 20:36:21 #135
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78565079
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Het gaat dan wel om Marokkanen, echter is het geen Marokkaans fenomeen
Dat zeg ik ook nergens
pi_78565096
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Ja, ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde, maar mijn vriend achter me had het ook gehoord. Alleen was het zo bizar dat we -zeker om 3:00 's nachts- niet ad rem genoeg waren om erop in te gaan. Pas toen ze opgedonderd waren dacht ik er pas bewust over na. Maar ja, om dan de volgende dag te gaan bellen van "ze noemden me geen mevrouw maar iets heel naars"
Achja de politie is je beste vriend toch? Echt belachelijk dat de politie zo tegen iemand praat terwijl ze nog op het verkeerde adres staan ook.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:41:25 #137
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78565347
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:36 schreef YazooW het volgende:

[..]

Dat zeg ik ook nergens
Je verwijst naar Culemborg, daar waren ook Marokkaanse jongeren bij betrokken. Ook in dit artikel gaat het over Marokkaanse jongeren. Nog een keer en het lijkt of je een causaal verband suggereert. Maar ja het kan ook aan mij liggen
  zondag 28 februari 2010 @ 20:45:32 #138
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78565564
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Je verwijst naar Culemborg, daar waren ook Marokkaanse jongeren bij betrokken. Ook in dit artikel gaat het over Marokkaanse jongeren. Nog een keer en het lijkt of je een causaal verband suggereert. Maar ja het kan ook aan mij liggen
Nja, komt misschien wel zo over als je het zo bekijkt maar zo bedoel ik het niet. Er zijn ook genoeg andere groepen die voor problemen zorgen, niet alleen Marokkanen. Ken ook genoeg Nederlanders hier in de buurt die wel eens een opvoedingscursus kunnen gebruiken
pi_78565681
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Waarom begin je over Nederlandse straat terroristen in een topic over Marokkaanse straat terroristen?

Waar in de OP wordt ontkent dat er ook Nederlands straattuig is?
pi_78565798
quote:

[..]

Jij denkt dat het toeval is dat dit soort problemen in Ede, Culemborg en tig andere Nederlandse dorpen en steden voorkomen met Marokkaanse jongeren?
pi_78565850
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef Ruud het volgende:

[..]

Ik denk Apeldoorn.
Dit jaar met de nieuwe Suzuki Swift?
pi_78565865
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef YazooW het volgende:

[..]

Nja, komt misschien wel zo over als je het zo bekijkt maar zo bedoel ik het niet. Er zijn ook genoeg andere groepen die voor problemen zorgen, niet alleen Marokkanen. Ken ook genoeg Nederlanders hier in de buurt die wel eens een opvoedingscursus kunnen gebruiken
Ja zoiets zei ik ook al maargoed hij heeft nu het topic zo weten te draaien dat het topic gaat over Nederlanders die ook dit soort dingen doen.
pi_78565923
Niet erg handige actie om met een paar buurtvaders een Marokkaan die in de minderheid is in elkaar te slaan. Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben, maar op dit soort momenten kies ik toch echt voor mijn eigen hachje.

Dit was één moment waar de vaders in de meerderheid waren. Dan zijn er verschillende opties. Óf je doet je rondje door de buurt en laat zo zien dat je de buurt in de gaten houdt. Contact met de politie zou hierbij handig zijn zodat ze snel ter plekke kunnen zijn als er iets voorvalt. De andere optie was om zelf in de aanval te gaan. Je kon ze immers hebben nu ze in de minderheid waren. Niet een erg handige optie.

De buurtvaders hebben gedaan waar de Marokkanen op zaten te wachten. Nu hebben ze in hun ogen een legitieme reden om een buurtoorlog te gaan beginnen. Reken er maar op dat de terreur enorm toe zal nemen de komende tijd. En als het er op aankomt kan ik je verzekeren dat de Marokkanen wél in het voordeel zijn. Dit zijn nou dingen waar ik absoluut niet mijn vingers aan wil branden. Op dezelfde manier dat ik me verontschuldig en aan de kant stap als er een doorgesnoven kaalkopje tegen me aanloopt tijdens het uitgaan.

Ik heb ondertussen goed geleerd dat ik bepaalde groepen beter uit de weg kan gaan. Dat zijn in mijn geval voornamelijk Marokkanen en kampers. Ik zit er niet op te wachten dat ik door 40 bewapende mannen uit mijn bed word getrokken midden in de nacht. Die houden echt niet op met slaan en schoppen voordat je stopt met bewegen. Levensgevaarlijk. Je doet jezelf, je gezin en je buurt nogal wat narigheid aan door eenmalig je geduld te verliezen.
"In case of dissension, never dare to judge till you've heard the other side."
pi_78565990
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Dit was één moment waar de vaders in de meerderheid waren. Dan zijn er verschillende opties. Óf je doet je rondje door de buurt en laat zo zien dat je de buurt in de gaten houdt. Contact met de politie zou hierbij handig zijn zodat ze snel ter plekke kunnen zijn als er iets voorvalt. De andere optie was om zelf in de aanval te gaan. Je kon ze immers hebben nu ze in de minderheid waren. Niet een erg handige optie.
De politie doet niks en is altijd te laat.
pi_78566056
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja zoiets zei ik ook al maargoed hij heeft nu het topic zo weten te draaien dat het topic gaat over Nederlanders die ook dit soort dingen doen.
Die zijn er ook.
pi_78566136
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die zijn er ook.
Vast, maar relatief zijn het veel vaker Marokkanen die betrokken zijn bij dit soort wangedrag. Maarja, we kennen allemaal de statistieken wel.
pi_78566152
-edit- weg

[ Bericht 94% gewijzigd door paddy op 01-03-2010 03:07:14 ]
pi_78566176
Moet het altijd vermeldt worden dat er autochtonen zijn die hetzelfde doen?

Wat voor nut heeft dat? Relativeren? Goedpraten?

Het lost in ieder geval niks op.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:56:18 #149
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_78566206
quote:

[..]

Nee, als je het artikel goed leest was dat kleine groepje wat het door heel nederland voor de rest verpest net toevallig daar in de lokale sportzaal om aan te moedigen. Ja je verwacht het intussen niet maar die jongens komen echt bij toeval gewoon telkens in het nieuws.
Ik denk dat het een complot van de media is en dat ze gewoon overal journalisten hebben die dat kleine groepje in de gaten houden. Ze reizen nu eenmaal veel en dan lijkt het alsof ze overal rotzooi trappen maar het zijn echt heel goede jongens alleen valt er gewoon weinig voor ze te beleven en als jij elke week weer een gesubsidieerde BBQ hebt, ben je het ook wel zat na verloop van tijd en ga je op zoek naar wat anders, toch?
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
  zondag 28 februari 2010 @ 20:56:23 #150
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78566212
quote:
Niet erg handige actie om met een paar buurtvaders een Marokkaan die in de minderheid is in elkaar te slaan. Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben, maar op dit soort momenten kies ik toch echt voor mijn eigen hachje.

De buurtvaders hebben gedaan waar de Marokkanen op zaten te wachten. Nu hebben ze in hun ogen een legitieme reden om een buurtoorlog te gaan beginnen. Reken er maar op dat de terreur enorm toe zal nemen de komende tijd. En als het er op aankomt kan ik je verzekeren dat de Marokkanen wél in het voordeel zijn. Dit zijn nou dingen waar ik absoluut niet mijn vingers aan wil branden. Op dezelfde manier dat ik me verontschuldig en aan de kant stap als er een doorgesnoven kaalkopje tegen me aanloopt tijdens het uitgaan.

Ik heb ondertussen goed geleerd dat ik bepaalde groepen beter uit de weg kan gaan. Dat zijn in mijn geval voornamelijk Marokkanen en kampers. Ik zit er niet op te wachten dat ik door 40 bewapende mannen uit mijn bed word getrokken midden in de nacht. Die houden echt niet op met slaan en schoppen voordat je stopt met bewegen. Levensgevaarlijk. Je doet jezelf, je gezin en je buurt nogal wat narigheid aan door eenmalig je geduld te verliezen.
Buurtvaders
Wij hebben hier ook zo'n Marokkaan die heel de dag rondjes rijdt om de Marokkaanse jeugd in de gaten te houden. Op het begin toen die dat deed en die Marokkanen zag hem aankomen dan renden ze snel weg, tegenwoordig krijgt die een steen op zijn auto.

Buurtvader meldt aan ouders -> ouders doen vervolgens niks.
pi_78566215
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:53 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Die zijn er ook.
Ja maar daar gaat het nu niet over. Daarbij zorgen Marokkanen percentatief gezien voor veel meer overlast. Maar ja er zijn ook -edit-Nederlanders en dat ontkent ook helemaal niemand.

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 01-03-2010 03:11:02 ]
pi_78566223
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dit jaar met de nieuwe Suzuki Swift?
Ik denk met BMW's.

Maar Apeldoorn ligt ongeveer op de route Culemborg-Ede
  zondag 28 februari 2010 @ 20:56:34 #153
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78566226
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Uhhhhh als dat zo over komt is dat niet mijn bedoeling geweest. Eerder pleit ik voor nuance aangezien dit soort topics meestal schreeuw gedrag veroorzaken
pi_78566246
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:54 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Vast, maar relatief zijn het veel vaker Marokkanen die betrokken zijn bij dit soort wangedrag. Maarja, we kennen allemaal de statistieken wel.
Er worden relatief veel van die nieuwe Nederlanders geboren.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:58:54 #155
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78566387
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Nee, als je het artikel goed leest was dat kleine groepje wat het door heel nederland voor de rest verpest net toevallig daar in de lokale sportzaal om aan te moedigen. Ja je verwacht het intussen niet maar die jongens komen echt bij toeval gewoon telkens in het nieuws.
Ik denk dat het een complot van de media is en dat ze gewoon overal journalisten hebben die dat kleine groepje in de gaten houden. Ze reizen nu eenmaal veel en dan lijkt het alsof ze overal rotzooi trappen maar het zijn echt heel goede jongens alleen valt er gewoon weinig voor ze te beleven en als jij elke week weer een gesubsidieerde BBQ hebt, ben je het ook wel zat na verloop van tijd en ga je op zoek naar wat anders, toch?
Eerder zie ik een gebrek aan opvoeding bij een aanzienlijk deel van de Marokkaanse jongeren en tevens een gebrek aan daadkracht bij de overheid enz enz .

Ma ja als jij complotten ziet
  zondag 28 februari 2010 @ 20:59:17 #156
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78566407
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Er worden relatief veel van die nieuwe Nederlanders geboren.
  zondag 28 februari 2010 @ 20:59:50 #157
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_78566438
quote:

Als er dan toch echt zo'n oorlog moet komen, stap ik wel in de auto om een paar van die lijers op hun kop te tikken. Jezus zeg, hoe mieterig wil je het hebben...
To most Christians, the Bible is like a software license. Nobody actually reads it. They just scroll down to the bottom and click "I agree."
#allmightygod
pi_78566672
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Kortom het maakt niet uit waar het tuig vandaan komt
pi_78566741
Wat een vervelende lay-out om te lezen.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_78567029
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Poep. Wat mij betreft speelt de culturele achtergrond van deze criminelen duidelijk een rol, ik kan geen andere reden bedenken waarom jongeren van Marokkaanse afkomst zoveel vaker problemen veroorzaken.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:10:49 #161
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78567079
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

ooh dacht dat je problemen zag in het hoge geboortecijfer (wat trouwens onzin is aangezien "nieuwe Nederlanders' ook steeds vaker voor circa twee kids kiezen. Ik niet overigens wil er vier en een adopteren. Toepasselijk aangezien ik daar over rep in een ander topic als alternatief voor abortus
  zondag 28 februari 2010 @ 21:11:50 #162
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78567154
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Poep. Wat mij betreft speelt de culturele achtergrond van deze criminelen duidelijk een rol, ik kan geen andere reden bedenken waarom jongeren van Marokkaanse afkomst zoveel vaker problemen veroorzaken.
Nee, is onzin. Dat zou dus betekenen dat je in Marokko dezelfde situatie zou moeten hebben als hier, wat dus echt niet zo is.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:12:49 #163
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78567215
quote:

[..]

VMBO klant?

Doe es even een wetenschappelijk onderzoekje lezen, sla eens wat literatuur er op na, van mijne part smink jij jezelf en ga je een jaartje als Marokkaan leven.........
pi_78567321
quote:

[..]

Dan ben jij nog nooit in Tilburg geweest.
pi_78567519
quote:

[..]

Arme gezinnen, lage opleiding, sterke groepsdrang, weinig stimulans om hogerop te komen van huis uit, weinig toezicht van ouders, groot eergevoel, in veel gevallen een meerderheid in de buurt, afkeer tegen autoriteit, zijn vaak bang voor vader des huizes en gedragen zich angstig thuis waardoor ze niet vaak thuis zijn en buitenshuis zelf de baas spelen.

Tja, culturele dingen spelen vast mee, maar er zijn absoluut meer factoren.
pi_78567520
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:12 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

VMBO klant?
Nee hoor, WO, daar zie je trouwens vrijwel nooit Marokkanen
quote:
Doe es even een wetenschappelijk onderzoekje lezen, sla eens wat literatuur er op na, van mijne part smink jij jezelf en ga je een jaartje als Marokkaan leven.........
Ja hoor, het is de schuld van iedereen behalve henzelf. Rot toch op met je slachtofferrol, toon wat eigen verantwoordelijkheid. Discriminatie is geen excuus voor crimineel gedrag. Deze jongens kiezen er zelf voor erbij te lopen als tuig en zich schuldig te maken aan overlast allerlei misdaden. Natuurlijk neemt niemand ze dan aan.
pi_78567560
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

ooh dacht dat je problemen zag in het hoge geboortecijfer (wat trouwens onzin is aangezien "nieuwe Nederlanders' ook steeds vaker voor circa twee kids kiezen. Ik niet overigens wil er vier en een adopteren. Toepasselijk aangezien ik daar over rep in een ander topic als alternatief voor abortus
Um, ga je die op een bestellijst plaatsen ofzo?
pi_78567572
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef Karammel het volgende:

[..]

Arme gezinnen, lage opleiding, sterke groepsdrang, weinig stimulans om hogerop te komen van huis uit, weinig toezicht van ouders, groot eergevoel, in veel gevallen een meerderheid in de buurt, afkeer tegen autoriteit, zijn vaak bang voor vader des huizes en gedragen zich angstig thuis waardoor ze niet vaak thuis zijn en buitenshuis zelf de baas spelen.

Tja, culturele dingen spelen vast mee, maar er zijn absoluut meer factoren.
Die zaken die je noemt beschouw ik vrijwel allemaal als culturele factoren.
pi_78567691
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

Dan ben jij nog nooit in Tilburg geweest.
Maar wel in een hoop andere dorpen en steden, ook buiten de Randstad. Zelfs als minder dan 10% van de bevolking daar van Marokkaanse afkomst is, zijn het nog steeds vaak de Marokkaanse jongeren die het meeste overlast veroorzaken.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:22:53 #170
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78567791
@ 9x19, als het aan hun cultuur ligt, leg dan eens uit waarom het in Marokko zelf dan niet zo'n puinhoop is met die Marokkanen als hier in Nederland?
pi_78567801
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef pisnicht het volgende:

[..]

Als er dan toch echt zo'n oorlog moet komen, stap ik wel in de auto om een paar van die lijers op hun kop te tikken. Jezus zeg, hoe mieterig wil je het hebben...
Tuurlijk.. Held .

Nogal een verschil trouwens of zoiets gebeurt in je eigen achtertuin of in een stad die vreemd voor je is. Als de kans nihil is dat je ze ooit nog tegen zal komen en dat ze je niet kunnen traceren gelden er geheel andere regels.
pi_78567945
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef YazooW het volgende:
@ 9x19, als het aan hun cultuur ligt, leg dan eens uit waarom het in Marokko zelf dan niet zo'n puinhoop is met die Marokkanen als hier in Nederland?
Is dat wel zo? Kan me voorstellen dat er in een dergelijk ontwikkelingsland weinig aandacht aan dit soort zaken wordt gegeven, misschien juist ook omdat dit soort gedrag in die cultuur normaal is.
pi_78568025
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef YazooW het volgende:
Als je het mij vraagt is het een combinatie van hun cultuur en het niet bestraffen door onze overheid.
pi_78568170
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Voor bijvoorbeeld kampers gelden precies dezelfde punten. Die gedragen zich dan ook in veel gevallen hetzelfde.

Autochtone Nederlanders missen in veel gevallen toch enigszins het sterke groepsgevoel waardoor ze de meerderheid niet hebben en bij andere bevolkingsgroepen is van een meerderheid al helemaal geen sprake.

Het is veel te makkelijk om de afkomst an sich de schuld te geven. Als we nu alle Marokkanen massaal uit zouden zetten staat er ongetwijfeld een andere groep op die hun rol overneemt.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:29:35 #175
218617 YazooW
bel de wouten!
pi_78568231
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Is dat wel zo? Kan me voorstellen dat er in een dergelijk ontwikkelingsland weinig aandacht aan dit soort zaken wordt gegeven, misschien juist ook omdat dit soort gedrag in die cultuur normaal is.
Marokko is geen ontwikkelingsland volgens mij. De marokkaanse cultuur is juist dat iedereen een broeder is van elkaar, betekent dus niet dat je bijvoorbeeld andermans spullen gaat slopen of iets dergelijks. Grote verschil tussen Nederland en Marokko is dat als je in Nederland aan iemands spullen komt het maar de vraag is of de politie komt opdagen, terwijl als je dat ik Marokko doet je in een cel gegooid wordt samen met 100 andere Marokkanen.
  † In Memoriam † zondag 28 februari 2010 @ 21:36:50 #176
13819 Loedertje
Trotse GILF.
pi_78568746
quote:

[..]

Het is nog véél erger.
quote:
Zaterdagavond was dezelfde groep jongeren weer hinderlijk aanwezig en uitten bedreigende taal tegen de bewoners die geheel spontaan aan het posten waren om hun gezinnen en huizen te beschermen tegen de psychische terreur van de Marokkanen.
  zondag 28 februari 2010 @ 21:37:42 #177
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78568808
quote:
Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Je bedoelt net als Mohammed B. en Volkert van der G. ?
pi_78568894
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het is nog véél erger.
[..]

Ja lach er maar om totdat je dochter straks thuis komt en voor de zoveelste keer voor hoer is uitgescholden of je zoontje omdat hij bedreigd is.(als je kinderen hebt dan)
  zondag 28 februari 2010 @ 21:47:20 #179
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78569390
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja lach er maar om totdat je dochter straks thuis komt en voor de zoveelste keer voor hoer is uitgescholden of je zoontje omdat hij bedreigd is.(als je kinderen hebt dan)
Of een kind dat uitgescholden wordt voor teringturk of klote Marokkaan

Krijgt te horen dat hij moet opdonderen naar zijn eigen land (omdat hij zijn voet niet op tijd weg trok)

Er een dreigende houding wordt aangenomen met allerlei opmerkingen over de afkomst....

Zomaar wat voorbeeldjes uit mijn jongste jaren. Niet dat ik begreep waar die druiloren het over hadden

Maar goed het is idd zo dat jouw vb net zo goed klote zijn!!!
pi_78569554
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:36 schreef Loedertje het volgende:

[..]

Het is nog véél erger.
[..]

Vanwaar die smilie? Denk je dat het je koud laat als iemand een steen door je raam gooit? Je schrikt je de tyfus en nadat het gerepareerd is en die stenengooier blijft telkens bij je huis rondhanden en scheld je uit voor hoer en intimideert je en vraag je je af of ie opnieuw een steen door je raam gooit, zeker als er iets omvalt in de keuken door je kat? Hoe ondenkbaar is psysische terreur nou voor jou?
pi_78571237
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Of een kind dat uitgescholden wordt voor teringturk of klote Marokkaan

Krijgt te horen dat hij moet opdonderen naar zijn eigen land (omdat hij zijn voet niet op tijd weg trok)

Er een dreigende houding wordt aangenomen met allerlei opmerkingen over de afkomst....

Zomaar wat voorbeeldjes uit mijn jongste jaren. Niet dat ik begreep waar die druiloren het over hadden

Maar goed het is idd zo dat jouw vb net zo goed klote zijn!!!
Natuurlijk is het kut als jij je wel goed gedraagd en dan wordt uitgescholden voor teringturk oid maar zoals ik al eerder zei dat komt doordat mensen tegenover elkaar komen te staan. Ik zeg eerlijk ik kijk wel 2 keer uit met Marokkanen, dit kunnen mensen racistisch vinden maar het komt door wat ik heb meegemaakt met Marokkanen. Niet dat het goed te praten is dat jij wordt uitgescholden maar ik denk dat het komt omdat je gewoon 2 groepen krijgt.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:24:05 #182
279329 GSP
Pound for pound the greatest.
pi_78571486
Cultuurverrijking FTW!!! Bedankt PVDA, Groenlinks voor deze mooie verrijking van onze cultuur
I am not impressed by your performance
  zondag 28 februari 2010 @ 22:25:32 #183
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78571568
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Natuurlijk is het kut als jij je wel goed gedraagd en dan wordt uitgescholden voor teringturk oid maar zoals ik al eerder zei dat komt doordat mensen tegenover elkaar komen te staan. Ik zeg eerlijk ik kijk wel 2 keer uit met Marokkanen, dit kunnen mensen racistisch vinden maar het komt door wat ik heb meegemaakt met Marokkanen. Niet dat het goed te praten is dat jij wordt uitgescholden maar ik denk dat het komt omdat je gewoon 2 groepen krijgt.
Fijn om te weten dat ik Nederlanders die zich niet gedragen, ook kan uit schelden voor kut Nederlander. En dit zijn vb van toen ik nog wat jonger was.Tja ik weet niet wat jij hebt mee gemaakt, maar als ik zo zou denken dan zou ik zelf niet meer kunnen functioneren in deze maatschappij.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:28:02 #184
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78571688
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Fijn om te weten dat ik Nederlanders die zich niet gedragen, ook kan uit schelden voor kut Nederlander. En dit zijn vb van toen ik nog wat jonger was.Tja ik weet niet wat jij hebt mee gemaakt, maar als ik zo zou denken dan zou ik zelf niet meer kunnen functioneren in deze maatschappij.
Misschien helpt het om hallo te zeggen in plaats van bang door te lopen
pi_78572748
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Misschien helpt het als jullie wat minder kliekjes vormen en je wat meer begeven onder andere mensen?

Ik zie het overigens wel vaker hoor, mijn marokkaanse vrienden zijn vaak bij elkaar, idemdito voor mijn surinaamse vrienden. Mij maakt het niets uit welke kleur je hebt, als je maar gezellig ben en geen ruzie zoekt.
  zondag 28 februari 2010 @ 22:59:42 #186
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78573212
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef SolidasRock het volgende:

[..]

Misschien helpt het als jullie wat minder kliekjes vormen en je wat meer begeven onder andere mensen?

Ik zie het overigens wel vaker hoor, mijn marokkaanse vrienden zijn vaak bij elkaar, idemdito voor mijn surinaamse vrienden. Mij maakt het niets uit welke kleur je hebt, als je maar gezellig ben en geen ruzie zoekt.
Daarom zeg ik dat het beter is om hallo te zeggen zodat die ene etter ze bek houdt en anders wordt tegen gehouden door de eventuele mee-lopers.....klinkt raar ma hets zo
pi_78573328
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef 9x19 het volgende:

[..]

Tokkiecultuur, inderdaad.
  zondag 28 februari 2010 @ 23:55:22 #188
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78575629
quote:
Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Deze groep groet altijd eerst hoor. Hee kankerhoer en zo. Vrouwen worden d'r helemaal glibberig van, zo lief en prikkelend als dat klinkt.

Want deze 6 tot 8 etters van de harde kern met hun kudde slappe volgelingen weten wel wie ze aanspreken natuurlijk. De kwetsbaardersten, de vrouwen, gehandicapten en bejaarden. Of lekker in het donker zomaar een raam ingooien. Mensen ervaren dat echt als mentale terreur. "Wanneer is het mijn beurt?" Niet meer kunnen ontspannen, niet meer lekker voor de buis, om de 5 minuten naar het raam kijken of ze er weer zijn, etc. etc. Het vreet aan je en het maakt je knettergek.
Ik ben blij dat er nog mensen bestaan die niet met zich laten sollen!

Dit is gewoon weer het zoveelste probleem dat bewezen toewijsbaar is aan Marokkanen.
Ergo: In onze samenleving zijn Marokkanen een bewezen probleem. Andere problemen zijn er ook, maar we moeten ophouden het Marokkanen-probleem te ontkennen of te bagatelliseren.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
pi_78578715
Ik ben zonet door de wijk gelopen maar geen -edit- marokkaan te zien.

[ Bericht 2% gewijzigd door paddy op 01-03-2010 15:21:33 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 04:15:53 #190
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78579014
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Je hoeft mij niet zielig te vinden. Tegenwoordig wordt er voornamelijk gediscrimineerd op intelligentie en dat zal alleen maar toenemen. Het feit dat jij al helemaal uit je dak gaat, omdat ik aangeef dat er net zo goed onfatsoenlijk wordt om gegaan met anderen zegt genoeg.......

Ma ja hebt gelijk hoor, jij hebbe iecht gelijk Moet je nu een snoepje?
Je komt in ieder geval zielig over, of je doet je best om zielig over te komen.

Als er tegenwoordig voornamelijk wordt gediscrimineerd op intelligentie volgens jouw...komen je Marokkaanse broeders die dit soort kloterig gedrag vertonen intelligent over ?

Nogmaals. Wanneer je 100 Marokkaanse jongeren hebt, en 100 Autochtone of andere allochtone jongeren (niet Marokkanen), dan zijn er 70 Marokkanen die crimineel gedrag vertonen, en van die andere groep hooguit 15.
DAT is het hele verschil. Dat heeft niets met discriminatie te maken. Marokkanen moeten hun hand in eigen boezem steken. Dat zijn de Marokkanen verplicht aan de Nederlandse gastvrijheid.
Ik pleit ervoor dat elke allochtoon die zich niet weet te gedragen, terug moet naar land van herkomst. Nederlands paspoort of niet, het maakt niet uit.
Nederlanders die zich niet weten te gedragen moeten naar Marokko worden gestuurd, laten ze die daar maar uitzoeken.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_78579089
Alles rustig in Ede atm.
  maandag 1 maart 2010 @ 08:25:50 #192
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78579962
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

In Veldhuizen vliegen er nog steeds auto's in de fik en flatjes genoeg daar hoor.
Dan ga je toch gewoon verhuizen naar een dorp waar de Marokkanen de dienst nog niet uitmaken. Je verandert er toch niks aan en er wordt ook niks aan gedaan. Ik zou m'n leven niet willen laten verzieken door zo'n bende die heel wijken terroriseeert. In zeker 50% van Nederland kun je nog prima wonen zonder ooit een probleem te hebben. Waarom nu net in de verkeerde helft wonen?
The End Times are wild
  maandag 1 maart 2010 @ 09:39:21 #193
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78581072
quote:
Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef LXIV het volgende:

[..]

Dan ga je toch gewoon verhuizen naar een dorp waar de Marokkanen de dienst nog niet uitmaken. Je verandert er toch niks aan en er wordt ook niks aan gedaan. Ik zou m'n leven niet willen laten verzieken door zo'n bende die heel wijken terroriseeert. In zeker 50% van Nederland kun je nog prima wonen zonder ooit een probleem te hebben. Waarom nu net in de verkeerde helft wonen?
Mijn wijk is 20 jaar oud en velen wonen er vanaf het begin. Marokkanen worden sinds enige maanden in de wijk geplaatst omdat hun oude woningen in de probleemwijk worden gesloopt. Nu hebben wij de ellende. Zomaar!

Zolang er politici zijn die denken dat spreiding van gespuis een oplossing is, zolang blijven wij problemen krijgen. We woonden in de goede 50%, en nu zijn we de sjaak!

En trouwens, 'gewoon verhuizen'? Weet je wel wat dat kost, grapjas!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  maandag 1 maart 2010 @ 09:46:05 #194
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78581233
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Mijn wijk is 20 jaar oud en velen wonen er vanaf het begin. Marokkanen worden sinds enige maanden in de wijk geplaatst omdat hun oude woningen in de probleemwijk worden gesloopt. Nu hebben wij de ellende. Zomaar!

Zolang er politici zijn die denken dat spreiding van gespuis een oplossing is, zolang blijven wij problemen krijgen. We woonden in de goede 50%, en nu zijn we de sjaak!

En trouwens, 'gewoon verhuizen'? Weet je wel wat dat kost, grapjas!
In principe geldt voor iedere wijk in Nederland dat er ooit geen Marokkanen wonen, dus in dat opzicht is jouw wijk niet anders! En ook daar zijn de oude bewoners uiteindelijk vertrokken. Zomaar!

Spreiding is denk ik wel de oplossing, anders krijg je Parijse toestanden waar in sommige delen van de stad gewoon de hele Franse rechtsorde niet meer van toepassing is, er anarchie heerst, er geen belastingen betaald worden en die totaal onbegaanbaar zijn voor buitenstaanders? Wil je dat dan in Nederland?

Verhuizen mag wel duur zijn, maar tevreden wonen en veilig zijn mag mi ook wel wat kosten. Je moet je wel realiseren dat als het eenmaal begonnen is er geen weg meer terug is. Nog nooit is een allochtone wijk verautochtoniseerd. Je kunt beter op tijd weggaan, want het is een verloren strijd.
The End Times are wild
  maandag 1 maart 2010 @ 09:51:38 #195
274062 Sjaakz
Teflonbuikspreekpop
pi_78581380
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef LXIV het volgende:
Nog nooit is een allochtone wijk verautochtoniseerd. Je kunt beter op tijd weggaan, want het is een verloren strijd.
Dat is onzin. Je gebruikt wat vreemde termen, maar de laatste jaren is men in het kader van 'stadsvernieuwing' op vrij veel plaatsen bezig sociale huurwoningen plat te gooien om plaats te maken voor duurdere huur- en koopwoningen. Daarbij krijgt zo'n wijk gelijk een heel ander gezicht - waar dan natuurlijk ook weer lang niet iedereen even blij mee is.
  maandag 1 maart 2010 @ 10:02:54 #196
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78581602
quote:
Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Sjaakz het volgende:

[..]

Dat is onzin. Je gebruikt wat vreemde termen, maar de laatste jaren is men in het kader van 'stadsvernieuwing' op vrij veel plaatsen bezig sociale huurwoningen plat te gooien om plaats te maken voor duurdere huur- en koopwoningen. Daarbij krijgt zo'n wijk gelijk een heel ander gezicht - waar dan natuurlijk ook weer lang niet iedereen even blij mee is.
Ok, daar heb je gelijk in. De vraag is echter of je dan nog steeds van dezelfde wijk mag spreken. Ze staat natuurlijk wel op hetzelfde stuk grond, maar als alle huizen plat zijn gegaan en alle bewoners verwisseld is het toch net even anders.
The End Times are wild
  maandag 1 maart 2010 @ 10:10:24 #197
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78581744
quote:

[..]

In principe geldt voor iedere wijk in Nederland dat er ooit geen Marokkanen wonen, dus in dat opzicht is jouw wijk niet anders! En ook daar zijn de oude bewoners uiteindelijk vertrokken. Zomaar!
Er woonden wel Marokkanen, sommige ook al die hele 20 jaar. Dat is het hem juist. De wijk zit vol allochtonen van allerlei pluimage en er was niets aan de hand! Zo hoord
quote:
Spreiding is denk ik wel de oplossing, anders krijg je Parijse toestanden waar in sommige delen van de stad gewoon de hele Franse rechtsorde niet meer van toepassing is, er anarchie heerst, er geen belastingen betaald worden en die totaal onbegaanbaar zijn voor buitenstaanders? Wil je dat dan in Nederland?
Clusteren van tuig in een afgesloten wijk is een prima oplossing. Het is het makkelijkst te bombarderen controleren en beheersen!
Het zover laten komen als in de banlieu's moet je natuurlijk actief voorkomen.
quote:
Verhuizen mag wel duur zijn, maar tevreden wonen en veilig zijn mag mi ook wel wat kosten. Je moet je wel realiseren dat als het eenmaal begonnen is er geen weg meer terug is. Nog nooit is een allochtone wijk verautochtoniseerd. Je kunt beter op tijd weggaan, want het is een verloren strijd.
We wonen er net 3 jaar. Ik heb nog niet voldoende gespaard om weer te kunnen verhuizen.
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  maandag 1 maart 2010 @ 10:15:19 #198
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_78581842
Goh, dit komt me bekend voor. Kom oorspronkelijk ook uit Ede. Heb wel veel problemen gehad met Marokkanen in de wijk Velthuizen, maar dat het bij de Rietkampen ook al zo erg schijnt te zijn .
'Wish I was old and a little sentimental'
Porcupine Tee - Normal
pi_78581859
Tsja, zullen we het maar weer een incidentje noemen? Ze hebben het al zo moeilijk hier, laten we ze nog een kans geven...
  maandag 1 maart 2010 @ 10:22:12 #200
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78581978
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:15 schreef StarGazer het volgende:
Goh, dit komt me bekend voor. Kom oorspronkelijk ook uit Ede. Heb wel veel problemen gehad met Marokkanen in de wijk Velthuizen, maar dat het bij de Rietkampen ook al zo erg schijnt te zijn .
Dit zijn Marokkanen uit Veldhuizen die vanwege sloop van hun verpauperde flats een nieuw stekje gekregen hebben. Kostenneutraal natuurlijk, want het zijn zielige mensen die alle steun verdienen. De PvdA vindt dat ze meetellen, dus die helpen wel sjouwen bij het verhuizen. Althans: met jouw belastingcenten laten ze duurbetaalde krachten dat uitvoeren.

Jammer dat dat hun nieuwe stekje niet een paar meter lager ligt!
Sic transit gloria mundi
I drink, therefore I am!
  maandag 1 maart 2010 @ 10:32:43 #201
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_78582224
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Dit zijn Marokkanen uit Veldhuizen die vanwege sloop van hun verpauperde flats een nieuw stekje gekregen hebben. Kostenneutraal natuurlijk, want het zijn zielige mensen die alle steun verdienen. De PvdA vindt dat ze meetellen, dus die helpen wel sjouwen bij het verhuizen. Althans: met jouw belastingcenten laten ze duurbetaalde krachten dat uitvoeren.

Jammer dat dat hun nieuwe stekje niet een paar meter lager ligt!
Ik verbaas mij er al niet eens meer over
Porcupine Tee - Normal
  maandag 1 maart 2010 @ 10:51:35 #202
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78582672
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:10 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Er woonden wel Marokkanen, sommige ook al die hele 20 jaar. Dat is het hem juist. De wijk zit vol allochtonen van allerlei pluimage en er was niets aan de hand! Zo hoord
[..]

Clusteren van tuig in een afgesloten wijk is een prima oplossing. Het is het makkelijkst te bombarderen controleren en beheersen!
Het zover laten komen als in de banlieu's moet je natuurlijk actief voorkomen.
[..]

We wonen er net 3 jaar. Ik heb nog niet voldoende gespaard om weer te kunnen verhuizen.
Als je ooit weer gaat verhuizen, kies dan een plek uit waar je de komende 20 jaar kunt blijven wonen! Dus bij voorkeur niet in een gemeente als Ede. Hoe is het in Lunteren tegenwoordig?
The End Times are wild
pi_78582763
Wederom bizar, zoveel terreur in Nederland door een stel kutjochies
  maandag 1 maart 2010 @ 10:56:27 #204
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_78582818
Ieder land krijgt de kutjochies die het verdient.
The End Times are wild
pi_78582825
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef LXIV het volgende:
Ieder land krijgt de kutjochies die het verdient.
Helaas wel ja.
pi_78582835
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Bedank Links-Nederland er maar voor.
pi_78585153
quote:

[..]

Ik gok Leiden ofzo, of misschien wel Rotterdam. Ze schijnen zich vooral rond grote steden op te houden.
pi_78585662
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:57 schreef Regal het volgende:

[..]

Rechts Nederland stond en staat net zo goed te trappelen om goedkope arbeidskrachten uit een pauperland binnen te trekken. Dat die dan hun halve kansloze familie meenemen en er een hoop kansarme nakomelingen uitpoepen weegt zelden mee. Alleen de korte termijn-winst telt; lagere loonkosten nu zijn kennelijk belangrijker dan de enorme prijs die de samenleving uiteindelijk betaalt voor massa-immigratie.
pi_78585988
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:57 schreef Regal het volgende:

[..]

Weer zo iemand die de klok heeft horen luiden maar geen flauw idee heeft waar de klepel hangt. Omdat jouw grote held Geert schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, betekent nog niet dat het ook zo is.
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
pi_78586171
quote:
Op maandag 1 maart 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Ik ben zonet door de wijk gelopen maar geen kut marokkaan te zien.
Die zijn nu op toernee.
  maandag 1 maart 2010 @ 12:45:52 #211
37300 StarGazer
Anesthetize
pi_78586418
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:38 schreef Dr.Nikita het volgende:

[..]

Die zijn nu op toernee.
Als ze maar niet naar Groningen komen
Porcupine Tee - Normal
pi_78586631
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:

[..]

Weer zo iemand die de klok heeft horen luiden maar geen flauw idee heeft waar de klepel hangt. Omdat jouw grote held Geert schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, betekent nog niet dat het ook zo is.
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar in deze is de schuldige vooral links ja. Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
pi_78587223
quote:
Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:

[..]

Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar in deze is de schuldige vooral links ja. Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Wie hadden het meeste baat bij kansloze paupers uit bananenrepublieken? Werkgevers natuurlijk, die hebben dus ook voor een groot deel schuld aan het hele fiasco.
Rik: Hey guys, wouldn't it be AMAZING if all this money was real?
Vyvyan: Rik, that is the single most predictable and BORING thing anyone could ever say whilst playing Monopoly.
  maandag 1 maart 2010 @ 13:14:30 #214
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_78587380
quote:
Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Dat is wel het minste wat-ie kan doen inderdaad: je hebt net haarfijn uitgelegd waarom links hieraan schuldig is.
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
  maandag 1 maart 2010 @ 13:35:36 #215
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_78588286
Is dit het kleine eselecte groepje van Links Nederland wat Nederland rond reist om verschillende wijken te terroriseren?

Het is zo zonde wat het is slechts een kleine minderheid die het verpest voor de rest
pi_78589575
quote:

[..]

Eigenlijk ben ik door jouw argumenten compleet buitenspel gezet. Ik waag toch een poging. Overigens pronk ik niet graag met andermans veren, maar dit topic biedt gewoon antwoord op jouw vraag:

Links heeft het land niet verziekt

Maar dat is natuurlijk allemaal slinkse propaganda
Op maandag 3 februari 2014 08:10 schreef Enchanter het volgende:[/b]
In discussie gaan met Koos Vogels :') , een grotere mongool is er niet :r
  Moderator maandag 1 maart 2010 @ 14:10:15 #217
249559 crew  Lavenderr
pi_78589882
quote:
Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.
  maandag 1 maart 2010 @ 14:21:34 #218
188734 Revolution-NL
VOC Mentaliteit
pi_78590417
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.
Eerst laat men het escaleren en vervolgens komen ze met privacy schendende maatregelen.
Door alle ongeregeldheden zal daar nu namelijk wel draagvlak voor zijn.

Verdeel en heers is het motto!
  maandag 1 maart 2010 @ 14:27:02 #219
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_78590685
quote:
Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:

[..]

Jawel, gewoon vriendelijk hallo roepen is de oplossing las ik een stukje terug van een mede-allochtoon. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn!
#allmightygod
  maandag 1 maart 2010 @ 16:32:19 #220
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_78595847
Weer Marokkanen!!

Is dit weer het rondtrekkende grote groepje wat het voor de kleine groep verpest?
Wat een laffe honden zijn het toch ook!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
pi_78596704
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Henk-B het volgende:
Weer Marokkanen!!

Is dit weer het rondtrekkende grote groepje wat het voor de kleine groep verpest?

maandag 1 maart 2010 @ 17:23:42 #222
111528 Viajero
Who dares wins
pi_78598032
quote:

Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.
It really is just like a medieval doctor bleeding his patient, observing that the patient is getting sicker, not better, and deciding that this calls for even more bleeding.
pi_78598106
quote:
Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Henk-B het volgende:
Weer Marokkanen!!

Het is maar dat het 500 keer gezegd is, anders was je origineel geweest.
Allah Al Watan Al Malik
pi_78598646
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Viajero het volgende:

[..]

Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.
Aan beide kanten vallen natuurlijk slachtoffers. Overigens is een persoon die in de tegenaanval gaan vele malen leuker om te bestrijden. Een steen door de raam mikken is slechts een paar keer leuk als er nauwelijks aandacht aan wordt besteed. Kampers en Marokkanen zijn bij tijd en wijlen trouwens elkaars grootste vijand. Al kunnen ze ook gezellig zij aan zij een weerloos slachtoffer kapotmaken.
quote:

'Woonwagen'kampen voldoen al aan die criteria. Hét bewijs dat het inderdaad niet werkt om ze allemaal bij elkaar te plaatsen. Daar durft ook geen buitenstaander naar binnen. Politie heeft het al opgegeven, deurwaarders lachen je uit als ze zien waar je ze naartoe wil sturen en ook postbodes gaan er niet graag langs. België heeft ook al van deze prachtwijken waar geen buitenstaander meer getolereerd wordt. Het gaat steeds verder.
pi_78598714
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Viajero het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook zo.. Het speelt al langer, iedereen weet om wie het gaat, een complete wijk is het slachtoffer, maar de politie heeft wel weer een smoes klaarstaan om niks te doen.. Maar o wee als je overdag door diezelfde wijk 5kmh te hard rijdt, dan staan er zo 3 van die gasten om je heen een preek te houden
  maandag 1 maart 2010 @ 18:50:44 #226
222922 Fortune_Cookie
I sit and ponder... Huh?
pi_78601620
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef LoggedIn het volgende:

[..]

Maar dat is toch ook zo.. Het speelt al langer, iedereen weet om wie het gaat, een complete wijk is het slachtoffer, maar de politie heeft wel weer een smoes klaarstaan om niks te doen.. Maar o wee als je overdag door diezelfde wijk 5kmh te hard rijdt, dan staan er zo 3 van die gasten om je heen een preek te houden
Het is in ieder geval verbazingwekkend te zien hoe omzichtig men met Marokkanen omgaat.

Alsof een fikse rel het einde van de wereld betekent.
Intelligent, but fucked up.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:24:22 #227
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78603704
Gewoon met de knuppel er over heen, En het probleem is opgelost!
pi_78603995
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Tighadouini het volgende:
Gewoon met de knuppel er over heen, En het probleem is opgelost!
Tijdelijk opgelost bedoel je.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:30:42 #229
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78604129
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Gewoon pure repressie uitoefenen op probleem jongeren dan los je het probleem uiteindelijk voorgoed op
  maandag 1 maart 2010 @ 19:35:11 #230
21153 RAVW
Alleen maar feiten
pi_78604414
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

dat ligt er aan hoe hard je met die knuppel slaat , ik zou net zo lang doorslaan tot de knuppel het begeeft.

En dan zeggen deze was van hout de volgende is van metaal
"Als mannen sneller als risico worden gezien en vrouwen overal mee wegkomen, dan verliezen we de nuance en rechtvaardigheid in het gesprek over grensoverschrijdend gedrag.
Dat is geen bescherming meer.
Dat is machtsmisbruik vermomd als moraal."
pi_78604540
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

dat ligt er aan hoe hard je met die knuppel slaat , ik zou net zo lang doorslaan tot de knuppel het begeeft.

Ja, als je het blijft doen zal het idd ws wel helpen, persoonlijk denk ik dat het meer helpt om te dreigen met uitzetting en het ook daadwerkelijk te doen als ze voor de 3e keer in de fout zijn gegaan.
  maandag 1 maart 2010 @ 19:43:15 #232
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78604905
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja, als je het blijft doen zal het idd ws wel helpen, persoonlijk denk ik dat het meer helpt om te dreigen met uitzetting en het ook daadwerkelijk te doen als ze voor de 3e keer in de fout zijn gegaan.
Even mijn walging uitspreken hoor :

Wat mij betreft heeft ieder die hier is geboren een card blance om elke vorm van geweld toe te passen indien degene wordt geconfronteerd met uitzetting. Deze jongens spreken veelal gebrekkig de taal van hun ouders en kennen Marokko alleen van vakantie. What the hell hebben die gasten daar te zoeken......hets een Nederlands probleem, vraag maar aan de koning van Marokko

En oo ja aansluitend: ik weet niet wat jij denkt, maar deze jongens zijn hier niet te gast ofzo. Leuk voor ieder die dit denkt, alleen dit land is nu net zo goed van hen!
  maandag 1 maart 2010 @ 19:44:39 #233
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78604994
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef RAVW het volgende:

[..]

Repressie is het antwoord, natuurlijk binnen de kaders van de wet......
pi_78605205
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Wat mij betreft heeft ieder die hier is geboren een card blance om elke vorm van geweld toe te passen indien degene wordt geconfronteerd met uitzetting. Deze jongens spreken veelal gebrekkig de taal van hun ouders en kennen Marokko alleen van vakantie. What the hell hebben die gasten daar te zoeken......hets een Nederlands probleem, vraag maar aan de koning van Marokko

En oo ja aansluitend: ik weet niet wat jij denkt, maar deze jongens zijn hier niet te gast ofzo. Leuk voor ieder die dit denkt, alleen dit land is nu net zo goed van hen!
Ze zijn idd niet te gast nee, veel gedragen zich wel als gasten, hele onbeschofte gasten wel te verstaan. Als je je hier gewoon gedraagt hoef je toch ook nergens bang voor te zijn? En met 3 keer in de fout bedoel ik natuurlijk niet gepakt worden met een gestolen scooter of iets stelen uit de winkel, moet je meer aan iets zwaarders denken.

[ Bericht 0% gewijzigd door MevrouwHopjes83 op 01-03-2010 19:59:02 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 19:55:58 #235
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78605587
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ze zijn idd niet te gast nee, veel gedragen zich wel als gasten, hele onbeschofte gasten wel te verstaan. Als je je hier gewoon gedraagt hoef je toch ook nergens bang voor te zijn? En met 3 keer in de fout boedoel ik natuurlijk niet gepakt worden met een gestolen scooter of iets stelen uit de winkel, moet je meer aan iets zwaarders denken.
Gasten bij mij thuis gedragen zich altijd, maar goed

Er zijn jongens van 16 jaar oud die al 10 keer met de politie in aanraking zijn gekomen. In andere woorden niet echt praktisch en ook niet mogelijk om meerdere redenen. Mensen die dit overigens voorstellen snappen geen snars van hoe een rechtstaat werkt.
pi_78605659
quote:

[..]

Niemand heeft het "recht" zich op die manier te misdragen, laat staan een carte blanche om geweld te gebruiken. Als je je op deze manier misdraagt verspilt je wat mij betreft het recht op gastvrijheid wat je voorheen had. Je kunt niet verwachten dat mensen dat pikken. Jij zegt dat het net zo goed hun land is, maar laat ze dan eens wat voor dat land gaan doen ipv te gaan lopen etteren en anderen het leven zuur te maken. Als ze dat niet willen hebben ze hier in Nederland net zo goed niets te zoeken.
pi_78605839
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Gasten bij mij thuis gedragen zich altijd, maar goed

Er zijn jongens van 16 jaar oud die al 10 keer met de politie in aanraking zijn gekomen. In andere woorden niet echt praktisch en ook niet mogelijk om meerdere redenen. Mensen die dit overigens voorstellen snappen geen snars van hoe een rechtstaat werkt.
Dat gasten zich bij jou thuis gedragen wil nog niet zeggen dat ze dat buiten ook doen natuurlijk.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:05:39 #238
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78606136
quote:
Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef Ciske- het volgende:

[..]

Niemand heeft het "recht" zich op die manier te misdragen, laat staan een carte blanche om geweld te gebruiken. Als je je op deze manier misdraagt verspilt je wat mij betreft het recht op gastvrijheid wat je voorheen had. Je kunt niet verwachten dat mensen dat pikken. Jij zegt dat het net zo goed hun land is, maar laat ze dan eens wat voor dat land gaan doen ipv te gaan lopen etteren en anderen het leven zuur te maken. Als ze dat niet willen hebben ze hier in Nederland net zo goed niets te zoeken.
Volgens mij ontgaat de essentie van mijn vorige reactie jouw. Gastvrijheid daar is geen sprake meer van aangezien de meesten hier geboren en getogen zijn. Overigens is dit geheel hypothetisch. Omdat als landen van herkomst weigeren om die mensen toe te laten het ook niet mogelijk is om mensen uit te zetten.

En onder Marokkanen zitten de meeste overlastgevers doch herbergt dezelfde groep heel wat mensen die het wel goed doen.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:07:24 #239
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78606222
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Dat gasten zich bij jou thuis gedragen wil nog niet zeggen dat ze dat buiten ook doen natuurlijk.
Tja uhm daar heb ik niks mee te maken hé
  maandag 1 maart 2010 @ 20:12:06 #240
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78606484
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:06 schreef GSP het volgende:

[..]
=
Neen? ikzelf ben bestuurskundige en behoor dus tot die circa 10 % van de bevolking die is afgestudeerd aan de universiteit. In andere woorden wat betreft het afronden van een opleiding heb ik het beter gedaan dan 90% van de bevolking

Trouwens kijk eens naar de entertainers, sporters, politici, hogescholen.....(uni vooralsnog heel wat minder), met je hoax

[ Bericht 0% gewijzigd door paddy op 01-03-2010 21:07:28 ]
  maandag 1 maart 2010 @ 20:31:23 #241
94609 TheVotary
Let's go Apeshit!
pi_78607510

[ Bericht 50% gewijzigd door TheVotary op 01-03-2010 20:35:01 ]
pi_78608147
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:05 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Volgens mij ontgaat de essentie van mijn vorige reactie jouw. Gastvrijheid daar is geen sprake meer van aangezien de meesten hier geboren en getogen zijn. Overigens is dit geheel hypothetisch. Omdat als landen van herkomst weigeren om die mensen toe te laten het ook niet mogelijk is om mensen uit te zetten.

En onder Marokkanen zitten de meeste overlastgevers doch herbergt dezelfde groep heel wat mensen die het wel goed doen.
Oké, ze zijn hier geboren en getogen dus in wezen niet anders dan autochtonen... mee eens. Punt wat ik probeer te maken is dat wat mij betreft zowel autochtone als allochtone Nederlanders het 'recht' om hier te leven kunnen verspillen door dit gedrag. Als je hier enkel bent om te etteren heb je hier niets te zoeken, zo simpel is dat. Of ze dan kiezen voor een ander land om het opnieuw te proberen, of dat ze ergens boven de oceaan gedropt worden interesseert me eigenlijk bar weinig.

En die groep die het wel goed doet kun je erbuiten laten hoor, die mogen gerust blijven wat mij betreft. Zij zijn een voorbeeld van hoe het ook kan. Niemand 'hoeft' zich te misdragen en dus zijn recht op een leven hier te riskeren, dat is totaal je eigen keuze.
  maandag 1 maart 2010 @ 20:49:59 #243
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_78608415
Dus als het zo uitkomt zijn het gewoon Nedrlanders,
tenzij het ineens niet zo uitkomt en dan moeten ze een voorkeursbehandeling krijgen, positieve discriminatie.
zonnig Brasil
pi_78612035
quote:
Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Buzios het volgende:
...

Het is hetzelfde als het "educated nigger" syndroom. Die geven ook van alles de schuld aan anderen terwijl
hun broeders en zusters overvallen plegen om crack te kopen.
Maar vooral NIET je hand in eigen boezem steken hoor...vooral niet doen
Wat heeft een goed functionerende "nigger"/Marokkaan/watdanook te maken met het wangedrag van mensen die toevallig dezelfde kleur/afkomst hebben? Waarom mag hij niet klagen over dingen waar hij tegenaan loopt die niks met zijn persoon te maken hebben?

Ik heb je genote voor je gebruik van "nigger" trouwens, nergens voor nodig
  maandag 1 maart 2010 @ 22:01:54 #245
124912 Henk-B
Dus, fok jou dan!
pi_78612773
quote:
Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:

[..]

Het is maar dat het 500 keer gezegd is, anders was je origineel geweest.
Het kan met geen ene reet schelen wat jij vindt.

Kun je nagaan hoe vaak Marokkanen negatief in het nieuws komen, als je het al zo vaak hebt gelezen!
Nee papa niet met die stok, Helppppp , snik snik !
  maandag 1 maart 2010 @ 22:40:24 #246
27257 qwerty_x
Tudo jóia !!
pi_78615405
Volgens die volstrekt idiote redenering kan de hele KAA-subgroep ook wel inpakken & wegwezen.
zonnig Brasil
  dinsdag 2 maart 2010 @ 01:47:44 #247
284877 Buzios
Mr Inside Information
pi_78621930
quote:
Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Mwanatabu het volgende:

[..]

Wat heeft een goed functionerende "nigger"/Marokkaan/watdanook te maken met het wangedrag van mensen die toevallig dezelfde kleur/afkomst hebben? Waarom mag hij niet klagen over dingen waar hij tegenaan loopt die niks met zijn persoon te maken hebben?

Ik heb je genote voor je gebruik van "nigger" trouwens, nergens voor nodig
Je begrijpt er WEER helemaal niks van. Weer een reden voor je om op te springen omdat je een B.A. avatar hebt.

Schijnheilig gedoe over het woord nigger...kijk naar MTV of weet ik veel wat, niggers noemen elkaar constant niggers.
Dus doe niet zo hypocriet, al helemaal omdat je geen bal begrijpt van de hele context waarin ik het heb geplaatst.

[ Bericht 4% gewijzigd door Frutsel op 02-03-2010 14:23:46 (niet relevant ) ]
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:17:37 #248
58548 pisnicht
dead girls can`t say no
pi_78635500
quote:
Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Neen? ikzelf ben bestuurskundige en behoor dus tot die circa 10 % van de bevolking die is afgestudeerd aan de universiteit. In andere woorden wat betreft het afronden van een opleiding heb ik het beter gedaan dan 90% van de bevolking

Trouwens kijk eens naar de entertainers, sporters, politici, hogescholen.....(uni vooralsnog heel wat minder), met je hoax
Voor een afgestudeerde mag je wel wat beter op je grammatica letten. Jouw en jou door elkaar halen is een redelijke doodzonde en zo staan er nog wel meer van dat soort VMBO teksten van je.
#allmightygod
  dinsdag 2 maart 2010 @ 14:24:07 #249
235357 TitusPullo
Sehr feierlich, aber schlicht
pi_78635759
quote:
Op dinsdag 2 maart 2010 01:47 schreef Buzios het volgende:
Schijnheilig gedoe over het woord nigger...kijk naar MTV of weet ik veel wat, niggers noemen elkaar constant niggers.
Nou en?
The crowning attainment of historical study is a historical sense - an intuitive understanding of how things do not happen. - Lewis Namier
pi_78644606
quote:
Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja net zoals Veenendaal, Utrecht, Amsterdam, Gouda enz enz.
Ik woon ongeveer tussen Veenendaal en Ede in, maar daar ga ik voor m'n plezier ook echt niet naartoe. Wat een verneukte plaatsen zijn dat joh, door al die Marokkanen die daar zoveel overlast veroorzaken.
  dinsdag 2 maart 2010 @ 18:29:54 #251
213360 ChrisMoneymaker
heeft geen idee.
pi_78645851
Paar jaar in Ede tussen de Turken en Marokkanen gewoond. Nergens last van gehad.
pi_78646409
quote:

[..]

Je hebt helemaal gelijk.

Ik walg van al die mensen die over uitzetten beginnen als het over overlastgevende Marokkanen gaat. Dit is een probleem van Nederland. Nederland zal daar dan dus ook een gepaste oplossing voor moeten vinden. Uitzetten behoort wat mij betreft niet tot de mogelijkheden als de persoon in kwestie is geboren en getogen in Nederland.

Vroeger was het misschien nog mogelijk om al het gajes op de boot naar Australië te zetten, maar tijden zijn veranderd. Dat kan nu niet meer.

Al zal dat over een aantal jaar weer totaal anders liggen. Dan ziet men in dat gevangenen de goedkoopste vorm van arbeid zijn en dat er geld aan valt te verdienen. Je moet de onruststokers uit hun groep halen en afbeulen. Zolang ze er maar geen stoer verhaal van kunnen draaien als ze weer terug op straat zijn.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')