Daar stopte ik met lezen.quote:Marokkaanse jongeren.
Okquote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef ElectricEye het volgende:
Redelijk.
Belangrijker is dat het regent, dan blijven de Maroc-boys binnen.
Aardig gek toch. Er werd een raam ingegooid. Als dat geen terreur meer is...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:47 schreef crrrN het volgende:
Wauw wat een verrassing zeg!
Vooral op links blijven stemmen dames!
Zonde, zo hadden we Ede wel landelijk op de kaart gekregen, eerst paar biertjus en daarna meppen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee gek, dat is heel ver rijden voor mij en mijn Delta zuipt al meer dan zn baas
Zit hij nog steeds vast?quote:Die boze buurtbewoner zit gewoon vast en de straatterroristen gaan vrijuit.
Nee die zitten weer in een andere wijk, deze is nieuw.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Qebbel het volgende:
Waren dat niet diezelfde lui die feestend de straat opgingen na 9/11, of de moord op Theo v Gogh ofzo?
Ja net zoals Veenendaal, Utrecht, Amsterdam, Gouda enz enz.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Ede staat toch bekend om hun Marokkaantjes?
Oh, ik dacht dat het bekend stond om z'n pedofielen. Of was dat Epe?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Ede staat toch bekend om hun Marokkaantjes?
Da's Epe maar Ede heeft er vast ook genoeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het bekend stond om z'n pedofielen. Of was dat Epe?
Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.quote:
Nee hoor. In Veldhuizen worden flats gesloopt en die gasten worden in de Rietkampen geplaatst omdat dat een rustige wijk is. Onder het mom van spreiding van de ellendelingen!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die zitten weer in een andere wijk, deze is nieuw.
Ik hoop niet dat hij zware mishandeling krijgt maar de kans is groot van wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.
Nog nooit een mens zo horen janken trouwens. Als een mager speenvarken, wat een zacht ei zeg.
In Veldhuizen vliegen er nog steeds auto's in de fik en flatjes genoeg daar hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee hoor. In Veldhuizen worden flats gesloopt en die gasten worden in de Rietkampen geplaatst omdat dat een rustige wijk is. Onder het mom van spreiding van de ellendelingen!
Nou bedankt gemeente! Hou ze alsjeblieft daar, dat tuig.
Hop! Naar de politie!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.
Nog nooit een mens zo horen janken trouwens. Als een mager speenvarken, wat een zacht ei zeg.
Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"quote:Op zondag 28 februari 2010 18:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij zware mishandeling krijgt maar de kans is groot van wel.
Als jij wist hoeveel impact dat heeft op kinderen en vrouwen die weerloos thuis zitten, dan zou je hier niet zo stompzinnig zitten zeiken, grootbek.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Aardig gek toch. Er werd een raam ingegooid. Als dat geen terreur meer is...
Waar Marokkanenen zijn in Nedeland is gesodemieter. Ik walg van de PVV maar Nederland moet nu optreden. Ik ben bereid om de rechtsstaat in te leveren en 5 jaar in een Marokkanen-onderdrukkende dictatuur te gaan leven. Om goud te louteren, moet je het vuur ook opstoken, dus Nederland kan er alleen maar mooier en beter van worden!quote:Vroeger was er alleen maar vrede op aarde, leefde iedereen in rijkdom en scheen de zon altijd. Tegenwoordig is alles boe boe en dat komt door de Marokkanen. Echt waar hoor!
Al gebeurd. Ik heb al 2 gesprekken gehad!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hop! Naar de politie!
Meld je als getuige, daar heeft de opgepakte man iets aan.
Ja. Die kleine groep reist het hele land door. Het zijn telkens dezelfdequote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Ruud het volgende:
Is dit nou dat kleine groepje dat het voor de rest verpest?
In dit geval nieteens zo'n slecht idee, het "slachtoffer" heeft er waarschijnlijk een heleboel.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hop! Naar de politie!
Dan heb je geluk, mijn vriend heeft een flinke boete kunnen betalen+2 jaar voorwaardelijk+ heel wat uren taakstraf. Oja die ander begon met slaan trouwens.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"
Gezien mijn aandeel kwam ik er met een voorwaardelijke straf vanaf.
De overige "deelnemers" hebben destijds geloof ik 200 uur moeten schoffelen.
Overduidelijk. Hier wonen wel meer Marokkanen en 1 daarvan had gisterenavond de tranen in de ogen. Fijne kerel die altijd voor iedereen klaarstaat en nu door dit gedrag van anderen door sommige mensen met de nek wordt aangekeken. Alleen omdat hij ook Marokkaan is, net als die raddraaiers. En hij heeft er nog begrip voor ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Ruud het volgende:
Als die gesprekken zo gaan als hier dan is je getuigenis weinig waard helaas.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:02 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Al gebeurd. Ik heb al 2 gesprekken gehad!
Maar wel een strafblad dus.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"
Gezien mijn aandeel kwam ik er met een voorwaardelijke straf vanaf.
De overige "deelnemers" hebben destijds geloof ik 200 uur moeten schoffelen.
Gooi maar eens een ruit in bij een Marrokkaans gezin en ga kijken wat zij er van vinden.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Aandemur het volgende:
[..]
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Die kleine groep reist het hele land door. Het zijn telkens dezelfde
Ik had ook 2 jaar voorwaardelijk, net als de rest.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, mijn vriend heeft een flinke boete kunnen betalen+2 jaar voorwaardelijk+ heel wat uren taakstraf. Oja die ander begon met slaan trouwens.
Ik vind het ook echt heel lullig voor diegene die zich wel gedragen maar het is een hele natuurlijke reactie als mensen het zat zijn. Niet eerlijk maar het gebeurd wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Overduidelijk. Hier wonen wel meer Marokkanen en 1 daarvan had gisterenavond de tranen in de ogen. Fijne kerel die altijd voor iedereen klaarstaat en nu door dit gedrag van anderen door sommige mensen met de nek wordt aangekeken. Alleen omdat hij ook Marokkaan is, net als die raddraaiers. En hij heeft er nog begrip voor ook!
Zie hier, Google Ads levert gewoon direct de oplossing voor het Marokkanenprobleem in Ede.quote:
Dat zal hij zeker niet voor ogen hebben gehad, maar wat maakt het feitelijk nou uit?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar wel een strafblad dus.
En dat had die man die z'n huis en haard wilde beschermen vast niet voor ogen.
ElectricEye is geen letterlijke virtuele weergave van de persoon die achter dit toetsenbord zit, maak je geen zorgen!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als die gesprekken zo gaan als hier dan is je getuigenis weinig waard helaas.
Nee daar is te weinig plek.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zie hier, Google Ads levert gewoon direct de oplossing voor het Marokkanenprobleem in Ede.
Het was een grapje Pietquote:Op zondag 28 februari 2010 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met Hooligans Vosss.
Mijn vriend zat in het leger en wilde daarna bij een AT-team, dan maakt het dus wel uit. En dat is mooi kut als het door zoiets komt als bij deze man.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker niet voor ogen hebben gehad, maar wat maakt het feitelijk nou uit?
Ik heb ook een strafblad en heb al talloze keren een verklaring omtrent gedrag moeten halen bij de gemeente als ik weer ergens solliciteerde en nog nooit gezeik mee gehad.
Mij boeit het niet zoveel en ik denk als deze meneer dalijk een strafblad heeft, maar wel van dat kutvolk af is dat het hem ook worst zal zijn
Ok, dan doe je best met een onafhankelijke getuigenverklaring met wat je precies gezien hebt.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
ElectricEye is geen letterlijke virtuele weergave van de persoon die achter dit toetsenbord zit, maak je geen zorgen!
Wat mij interesseert, als NL'er in den vreemde die al dit Marokkanen-gedoe alleen maar via Fok meekrijgt:quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Overduidelijk. Hier wonen wel meer Marokkanen en 1 daarvan had gisterenavond de tranen in de ogen. Fijne kerel die altijd voor iedereen klaarstaat en nu door dit gedrag van anderen door sommige mensen met de nek wordt aangekeken. Alleen omdat hij ook Marokkaan is, net als die raddraaiers. En hij heeft er nog begrip voor ook!
Nee die hebben dat natuurlijk niet, de meeste kijken alleen tv via de schotel, gaan alleen om met Marokkanen dus ik denk niet dat zij erg veel van het probleem af weten.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Wat mij interesseert, als NL'er in den vreemde die al dit Marokkanen-gedoe alleen maar via Fok meekrijgt:
heeft de Marokkaanse gemeenschap eigenlijk echt door wat er zoal speelt; en dan heb ik het met name over de oudere generatie ?
Geen idee hoe zwaar zoiets weegt eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker niet voor ogen hebben gehad, maar wat maakt het feitelijk nou uit?
Ik heb ook een strafblad en heb al talloze keren een verklaring omtrent gedrag moeten halen bij de gemeente als ik weer ergens solliciteerde en nog nooit gezeik mee gehad.
Mij boeit het niet zoveel en ik denk als deze meneer dalijk een strafblad heeft, maar wel van dat kutvolk af is dat het hem ook worst zal zijn
Meneer heeft wel een functie bij de overheid, dus kan wl een probleem krijgen dachtenze.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Ik werkte destijds voor de Algemene Inspectiedienst, onderdeel van Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij en ik heb er nooit problemen mee gehadquote:Op zondag 28 februari 2010 19:14 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Meneer heeft wel een functie bij de overheid, dus kan wl een probleem krijgen dachtenze.
Hij zit tot woensdag vast!
Kutland. Het slachtoffer zit vast, de dader beraamt in alle vrijheid een wraakactie.
Het gaat niet om aanklacht maar de uiteindelijke veroordeling en ook nog gedeelde schuld.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Geen idee hoe zwaar zoiets weegt eigenlijk.
Ik geef regelmatig een verzoek voor VOG af aan nieuwe medewerkers, zou zware mishandeling daar niet in vermeld worden?![]()
Ik vind het een held, en dus uitermate scheef dat hij nu vastzit, een strafblad heeft straks, en het tuig vrolijk rond blijft lopen.
De vader van die jongen kwam verhaal halen en het enige wat eruit kwam is hoe erg het was dat de Marokkanen altijd slecht in het nieuws kwamen en dat zijn zoon daar het slachtoffer van was.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nee die hebben dat natuurlijk niet, de meeste kijken alleen tv via de schotel, gaan alleen om met Marokkanen dus ik denk niet dat zij erg veel van het probleem af weten.
Ligt eraan naar wat voor een functie je solliciteert. Maar idd een held, dit zouden veel meer mensen moeten doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Geen idee hoe zwaar zoiets weegt eigenlijk.
Ik geef regelmatig een verzoek voor VOG af aan nieuwe medewerkers, zou zware mishandeling daar niet in vermeld worden?![]()
Ik vind het een held, en dus uitermate scheef dat hij nu vastzit, een strafblad heeft straks, en het tuig vrolijk rond blijft lopen.
Ja anderen hebben het altijd gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:17 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
De vader van die jongen kwam verhaal halen en het enige wat eruit kwam is hoe erg het was dat de Marokkanen altijd slecht in het nieuws kwamen en dat zijn zoon daar het slachtoffer van was.
Ze WILLEN het niet begrijpen.
Ja klopt allemaal maar daar gaat het topic niet over en bovendien ontkent niemand dat er onder Nederlanders geen klootzakken rondlopen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Tighadouini het volgende:
Laat me raden jan en alleman gaat weer lopen schreeuwen over Marokkanen. Wacht even![]()
Roda supporter slaat barkruk op het hoofd van een agent,
PVV aanhangers bedreigen Almeerse winkeliers,
Verdonk gooit voor de tweede keer nazi mannetje uit de partij,
enz enz
Je hebt slechte mensen en goede mensen, rijke mensen en mensen die het minder hebben en laatstgenoemde schoppen vaker rotzooi.........enz enz
Even de hersens gebruiken
Net zo fout, maar dan mag hier ook nog wel op gekankerd worden.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Tighadouini het volgende:
Laat me raden jan en alleman gaat weer lopen schreeuwen over Marokkanen. Wacht even![]()
enz enz
Je hebt slechte mensen en goede mensen, rijke mensen en mensen die het minder hebben en laatstgenoemde schoppen vaker rotzooi.........enz enz
Volgens mij gaat het hier meer over collectieve buurt- en straatterreur.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Tighadouini het volgende:
enz enz
Dus ik mag alleen over Marokkanen kankeren als ik ook over hooligans kanker? Nou, bij deze dan:quote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Tighadouini het volgende:
enz enz
Vergeet nietquote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen over Marokkanen kankeren als ik ook over hooligans kanker? Nou, bij deze dan:
Hooligans.
En kutbrabanders met matje in hun nek.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef teknomist het volgende:
[..]
Dus ik mag alleen over Marokkanen kankeren als ik ook over hooligans kanker? Nou, bij deze dan:
Hooligans.
Heb jij wel eens iemand horen spreken over Nederlandse straat terroristen, terwijl in andere delen van het land ook Nederlandse jongeren zijn die de leefbaarheid in hele wijken verpesten. Hoe ik dat weet? Ik kan me enkele berichten voor de geest halen, andere titel zelfde inhoud!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja klopt allemaal maar daar gaat het topic niet over en bovendien ontkent niemand dat er onder Nederlanders geen klootzakken rondlopen.
Tuig is tuig, wat mij betreft hoeft er bij het geven van een nekschot dan ook niet op afkomst of huidskleur te worden gelet.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Tighadouini het volgende:
enz enz
Dat heb je dus ook onder Nederlanders alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven. Maar ey het verkooptquote:Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef Dutchguy het volgende:
[..]
Volgens mij gaat het hier meer over collectieve buurt- en straatterreur.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Heremeteit het volgende:
[..]
Tuig is tuig, wat mij betreft hoeft er bij het geven van een nekschot dan ook niet op afkomst of huidskleur te worden gelet.
Was het maar zo simpel.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Dat heb je dus ook onder Nederlanders alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven. Maar ey het verkoopt
Ik ben het met je eens hoor dat iedereen die loopt te kloten moet worden aangepakt.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iemand horen spreken over Nederlandse straat terroristen, terwijl in andere delen van het land ook Nederlandse jongeren zijn die de leefbaarheid in hele wijken verpesten. Hoe ik dat weet? Ik kan me enkele berichten voor de geest halen, andere titel zelfde inhoud!
Wat mij betreft beukt de ME bij het minste of geringste lastpakken de tyfus in en stalkt de politie probleemjongeren dag en nacht. Maar laat ze er aub is een keer wat aan doen, zonder aanziens des persoons graag.
haterquote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En kutbrabanders met matje in hun nek.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik ben het met je eens hoor dat iedereen die loopt te kloten moet worden aangepakt.
De Marokkanen redden de kranten gewoon van de ondergang.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Dat heb je dus ook onder Nederlanders alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven. Maar ey het verkoopt
Over het algemeen is het ook vrij simpel.quote:
Doen we toch nog wat goed.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
De Marokkanen redden de kranten gewoon van de ondergang.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:44 schreef teknomist het volgende:
[..]
De Marokkanen redden de kranten gewoon van de ondergang.
Ipad is de toekomstquote:Op zondag 28 februari 2010 19:45 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het vetraagt de ondergang wel.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
Die Marokkanen verpesten het voor iedereen, ook voor de niet-islamitische allochtonen. Door hen nemen de tegenstellingen tussen autochtoon vs. allochtoon in een rap tempo alleen maar verder toe.
PvdA. GL, D66 mogen zich flink achter de oren krabben of ze verder deze kant op willen.
Als dat nodig is dan moet het maar.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:43 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan kunnen we om te beginnen al half Tilburg ruimen.
Alsof politie en justitie iets gaan doenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hop! Naar de politie!
Nouja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden: "jij bent zo een allochtoon die te lijden heeft onder die wrede Marokkaantjes'?
De maatschappij ben jij, hebben ze nog niet helemaal door, of zou er meer aan de hand zijn?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:46 schreef Zienswijze het volgende:
Die Marokkanen verpesten het voor iedereen, ook voor de niet-islamitische allochtonen. Door hen nemen de tegenstellingen tussen autochtoon vs. allochtoon in een rap tempo alleen maar verder toe.
Zal ik er "die rooie" effe bijhalen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
En kutbrabanders met matje in hun nek.
Nee dat niet. Maar je kan niet ontkennen dat de verhoudingen tussen autochtoon vs. allochtoon steeds scherper geworden zijn. En daar hebben die Marokkaantjes een heel groot aandeel in.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:48 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
![]()
Laat me raden: "jij bent zo een allochtoon die te lijden heeft onder die wrede Marokkaantjes'?
Hoe bedoel je? Wat kan ik doen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
De maatschappij ben jij, hebben ze nog niet helemaal door, of zou er meer aan de hand zijn?
Bij?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Nouja, ik kan me er wel iets bij voorstellen.
Volgens de Marokkanen ligt het aan de mediaquote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je kan niet ontkennen dat de verhoudingen tussen autochtoon vs. allochtoon steeds scherper geworden zijn. En daar hebben die Marokkaantjes een heel groot aandeel in.
Rasisme en geweld onder bevolkingsgroepen is zo oud als de mensheid zelf. Als men het leefbaar wilt houden in dit land mogen we snel iets bedenken wat ons bindt.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Nee dat niet. Maar je kan niet ontkennen dat de verhoudingen tussen autochtoon vs. allochtoon steeds scherper geworden zijn. En daar hebben die Marokkaantjes een heel groot aandeel in.
Volgens Nederlanders aan Mohammedquote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Volgens de Marokkanen ligt het aan de media
Het barst van de rooien met matje in hun nek, welke ga je erbij halen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:50 schreef psv01 het volgende:
[..]
Zal ik er "die rooie" effe bijhalen.
Je ziet toch zelf ook wel dat de samenleving harder is geworden? En dat de tegenstellingen veel groter zijn geworden?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Bij?
Wat heeft een Surinamer, Turk of Antilliaan nou te lijden onder Marokkanen die lopen te kloten.
Ja door het tuig aan te pakkenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Rasisme en geweld onder bevolkingsgroepen is zo oud als de mensheid zelf. Als men het leefbaar wilt houden in dit land mogen we snel iets bedenken wat ons bindt.
Nee, dat zeg jij. Ik ken genoeg Marokkanen die openlijk toegeven dat de Marokkanen hier in Nederland er een grote puinhoop van makenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Opgepakt worden voor het wegjagen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Sjaakz het volgende:
Dus, uiteindelijk is de enige gewonde een Marokkaan? Waar zijn al die bewoners dan zo bang voor?
Ik was even aan het generaliserenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij. Ik ken genoeg Marokkanen die openlijk toegeven dat de Marokkanen hier in Nederland er een grote puinhoop van maken
Groenlinks en kornuiten hebben de Marokkanen heel goed geleerd hoe het mega hypocriete systeem werkt.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Dan ben je niet de enige, woon om de hoek en ken zelf de situatie daar ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik was even aan het generaliseren
Ik denk omdat ze zeiden dat ze zouden terug komen? Misschien zijn ze bang dat er vandaag of morgen ook een steen op het hoofd van hun dochter eindigt net zoals ik Culemborg?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Sjaakz het volgende:
Dus, uiteindelijk is de enige gewonde een Marokkaan? Waar zijn al die bewoners dan zo bang voor?
Een oorlog doet het altjid goed, hoe denk je over een oorlog tegen Marokka?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Rasisme en geweld onder bevolkingsgroepen is zo oud als de mensheid zelf. Als men het leefbaar wilt houden in dit land mogen we snel iets bedenken wat ons bindt.
Wel eens gehoord van het individualisme of het gebrek aan waarden en normen vandaag de dag enz enz.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel dat de samenleving harder is geworden? En dat de tegenstellingen veel groter zijn geworden?
[..]
Ja door het tuig aan te pakken
Juistem, mensen straffen omdat ze een andere mening hebben!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef Buzios het volgende:
Een ieder die beweert dat er GEEN problemen zijn met Marokkaanse jongeren, alleen die al zou wat mij betreft een flinke straf moeten krijgen. Net zo strafbaar als het ontkennen van de Holocaust.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het barst van de rooien met matje in hun nek, welke ga je erbij halen?
Het is dan meestal ook het tuig die dat zegtquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij. Ik ken genoeg Marokkanen die openlijk toegeven dat de Marokkanen hier in Nederland er een grote puinhoop van maken
Mjah, ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Als die jongen inderdaad ruiten heeft ingegooid is het helemaal verdiend dat hij een paar tikken krijgt hoor, maar het hele verhaal staat bol van de dreiging die wel niet van die Marokkanen uitging, alsof de brave burgers voor hun leven moesten vrezen...quote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Opgepakt worden voor het wegjagen.
Wat betreft mezelf kan ik zeggen dat ik in deze situatie verwacht dat een grote groep mannen will get drafted. En dat ik mijn dienstplicht zou vervullen en dus in feite partij kies voor Nederland. Ik spreek nu voor mij zelf, dus ik kan niet zeggen of dit breed gedragen wordt onder Marokkaanse jongeren.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Een oorlog doet het altjid goed, hoe denk je over een oorlog tegen Marokka?
Dan nemen we het gewoon over, aan het aantal immigranten die het land uitvluchten kunnen we concluderen dat het land toch bevrijd wilt worden.
Het is een normaal rustige wijk uit jaren 90, de straatjes zijn wat smal maar verder nooit een probleem tot nu er blijkbaar wat ander volk is komen wonen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Als die jongen inderdaad ruiten heeft ingegooid is het helemaal verdiend dat hij een paar tikken krijgt hoor, maar het hele verhaal staat bol van de dreiging die wel niet van die Marokkanen uitging, alsof de brave burgers voor hun leven moesten vrezen...
Maar uiteindelijk is het wel een Marokkaan die in elkaar is geschopt en zelfs tijdens dat in elkaar schoppen en erna wordt onderstreept hoe hachelijk de situatie wel niet voor de brave burgers was... Kom op zeg!
Die halen ze toch op achter 't station?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef psv01 het volgende:
[..]
Nee Brabanders met een matje hebben geen last van Marrokanen.
Dat zal best. Ik heb het over de manier waarop het verhaal in het bericht uit de OP wordt verteld. De titel daarboven had beter iets kunnen zijn als: "heldhaftige autochtonen schoppen met gevaar voor eigen leven een Marokkaan in elkaar", zo dik wordt het er bovenop gelegd.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een normaal rustige wijk uit jaren 90, de straatjes zijn wat smal maar verder nooit een probleem tot nu er blijkbaar wat ander volk is komen wonen.
Nee, in het plantsoen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die halen ze toch op achter 't station?
Nee joh,quote:Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die halen ze toch op achter 't station?
Vindt het eigenlijk wel een mooi artikel. Eindelijk begin je eens te horen dat Nederlanders het niet meer pikken en zelf eens wat terug doen. Zouden ze dan toch iets geleerd hebben van die Molukkers? Dit is volgens mij ook de enigste manier om wat te doen tegen het probleem met die Marokkanen, ze gewoon duidelijk laten merken dat slecht gedrag niet geaccepteerd wordt hier in Nederland. Hoop dat deze trend zich aanhoudt en dat meer Nederlanders gaan inzien dat ze zelf op moeten komen voor hun rechten omdat politie/politiek toch niks doet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:14 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik heb het over de manier waarop het verhaal in het bericht uit de OP wordt verteld. De titel daarboven had beter iets kunnen zijn als: "heldhaftige autochtonen schoppen met gevaar voor eigen leven een Marokkaan in elkaar", zo dik wordt het er bovenop gelegd.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Ruud het volgende:
Nou nee, ik hoop eerder dat de politie(k) wakker wordt en hun rol weer echt gaat vervullen, want hier komt echt niks goeds uit voort. Als burger kun je gewoon een stuk minder en tegen tuig leg je het toch altijd af. De volgende keer rijden ze ook met een auto op hem in, of wordt een willekeurige Marokkaan de hersens ingeslagen met een baksteen ( (c) Culemborg). Er hoeft maar één gek een pistool te ritselen of toevallig net genoeg iq hebben om het gaspedaal in te drukken en je hebt een stuk meer slachtoffers dan als de politie haar werk gewoon had gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vindt het eigenlijk wel een mooi artikel. Eindelijk begin je eens te horen dat Nederlanders het niet meer pikken en zelf eens wat terug doen. Zouden ze dan toch iets geleerd hebben van die Molukkers? Dit is volgens mij ook de enigste manier om wat te doen tegen het probleem met die Marokkanen, ze gewoon duidelijk laten merken dat slecht gedrag niet geaccepteerd wordt hier in Nederland. Hoop dat deze trend zich aanhoudt en dat meer Nederlanders gaan inzien dat ze zelf op moeten komen voor hun rechten omdat politie/politiek toch niks doet.
Ja,quote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vindt het eigenlijk wel een mooi artikel. Eindelijk begin je eens te horen dat Nederlanders het niet meer pikken en zelf eens wat terug doen. Zouden ze dan toch iets geleerd hebben van die Molukkers? Dit is volgens mij ook de enigste manier om wat te doen tegen het probleem met die Marokkanen, ze gewoon duidelijk laten merken dat slecht gedrag niet geaccepteerd wordt hier in Nederland. Hoop dat deze trend zich aanhoudt en dat meer Nederlanders gaan inzien dat ze zelf op moeten komen voor hun rechten omdat politie/politiek toch niks doet.
Studio 100.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland de Benelux.
Mijn benieuwen wat hun volgende plaats van bestemming wordt
Ik denk Apeldoorn.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland.
Artikel gaat over Marokkanen, dus ik spreek ook over Marokkanen. Zou een beetje raar zijn als ik ook opeens begin te praten over Antillianen, Bosniers en weet ik veel wat voor andere groepen als dat totaal niet relevant is.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Ja,
Want overal op de wereld zijn Marokkanen de enigste migratie groep die voor problemen zorgen.
Ik hoop ook dat de politiek wakker wordt en een keer wat gedaan, maar dat hoop ik nu al zo lang dat ik er nog maar weinig vertrouwen in heb dat het ooit goed gaat komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou nee, ik hoop eerder dat de politie(k) wakker wordt en hun rol weer echt gaat vervullen, want hier komt echt niks goeds uit voort. Als burger kun je gewoon een stuk minder en tegen tuig leg je het toch altijd af. De volgende keer rijden ze ook met een auto op hem in, of wordt een willekeurige Marokkaan de hersens ingeslagen met een baksteen ( (c) Culemborg). Er hoeft maar één gek een pistool te ritselen of toevallig net genoeg iq hebben om het gaspedaal in te drukken en je hebt een stuk meer slachtoffers dan als de politie haar werk gewoon had gedaan.
Ik ook hoor. Bij mij was het breekpunt vreemd genoeg niet die keren dat de politie niet of laat kwam opdagen om geen fuck uit te voeren, maar die ene keer dat ze midden in de nacht aanbelden, toen ik slaapdronken opendeed iets bulkten van "kon dat niet sneller, trut?" en vervolgens bleek dat ze een halve wijk verderop moesten zijn. Maar ach, die straatnaam begon ook met een Hquote:Op zondag 28 februari 2010 20:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat de politiek wakker wordt en een keer wat gedaan, maar dat hoop ik nu al zo lang dat ik er nog maar weinig vertrouwen in heb dat het ooit goed gaat komen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Bij mij was het breekpunt vreemd genoeg niet die keren dat de politie niet of laat kwam opdagen om geen fuck uit te voeren, maar die ene keer dat ze midden in de nacht aanbelden, toen ik slaapdronken opendeed iets bulkten van "kon dat niet sneller, trut?" en vervolgens bleek dat ze een halve wijk verderop moesten zijn. Maar ach, die straatnaam begon ook met een H
Het gaat dan wel om Marokkanen, echter is het geen Marokkaans fenomeenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Artikel gaat over Marokkanen, dus ik spreek ook over Marokkanen. Zou een beetje raar zijn als ik ook opeens begin te praten over Antillianen, Bosniers en weet ik veel wat voor andere groepen als dat totaal niet relevant is.
Wie heeft het over de wereld?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Ja,
Want overal op de wereld zijn Marokkanen de enigste migratie groep die voor problemen zorgen.
Ja, ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde, maar mijn vriend achter me had het ook gehoord. Alleen was het zo bizar dat we -zeker om 3:00 's nachts- niet ad rem genoeg waren om erop in te gaan. Pas toen ze opgedonderd waren dacht ik er pas bewust over na. Maar ja, om dan de volgende dag te gaan bellen van "ze noemden me geen mevrouw maar iets heel naars"quote:
Dat zeg ik ook nergensquote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Het gaat dan wel om Marokkanen, echter is het geen Marokkaans fenomeen
Achja de politie is je beste vriend toch? Echt belachelijk dat de politie zo tegen iemand praat terwijl ze nog op het verkeerde adres staan ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde, maar mijn vriend achter me had het ook gehoord. Alleen was het zo bizar dat we -zeker om 3:00 's nachts- niet ad rem genoeg waren om erop in te gaan. Pas toen ze opgedonderd waren dacht ik er pas bewust over na. Maar ja, om dan de volgende dag te gaan bellen van "ze noemden me geen mevrouw maar iets heel naars"
Je verwijst naar Culemborg, daar waren ook Marokkaanse jongeren bij betrokken. Ook in dit artikel gaat het over Marokkaanse jongeren. Nog een keer en het lijkt of je een causaal verband suggereert. Maar ja het kan ook aan mij liggenquote:
Nja, komt misschien wel zo over als je het zo bekijkt maar zo bedoel ik het niet. Er zijn ook genoeg andere groepen die voor problemen zorgen, niet alleen Marokkanen. Ken ook genoeg Nederlanders hier in de buurt die wel eens een opvoedingscursus kunnen gebruikenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Je verwijst naar Culemborg, daar waren ook Marokkaanse jongeren bij betrokken. Ook in dit artikel gaat het over Marokkaanse jongeren. Nog een keer en het lijkt of je een causaal verband suggereert. Maar ja het kan ook aan mij liggen
Waarom begin je over Nederlandse straat terroristen in een topic over Marokkaanse straat terroristen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iemand horen spreken over Nederlandse straat terroristen, terwijl in andere delen van het land ook Nederlandse jongeren zijn die de leefbaarheid in hele wijken verpesten. Hoe ik dat weet? Ik kan me enkele berichten voor de geest halen, andere titel zelfde inhoud!
Wat mij betreft beukt de ME bij het minste of geringste lastpakken de tyfus in en stalkt de politie probleemjongeren dag en nacht. Maar laat ze er aub is een keer wat aan doen, zonder aanziens des persoons graag.
Jij denkt dat het toeval is dat dit soort problemen in Ede, Culemborg en tig andere Nederlandse dorpen en steden voorkomen met Marokkaanse jongeren?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Je verwijst naar Culemborg, daar waren ook Marokkaanse jongeren bij betrokken. Ook in dit artikel gaat het over Marokkaanse jongeren. Nog een keer en het lijkt of je een causaal verband suggereert. Maar ja het kan ook aan mij liggen
Ja zoiets zei ik ook al maargoed hij heeft nu het topic zo weten te draaien dat het topic gaat over Nederlanders die ook dit soort dingen doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nja, komt misschien wel zo over als je het zo bekijkt maar zo bedoel ik het niet. Er zijn ook genoeg andere groepen die voor problemen zorgen, niet alleen Marokkanen. Ken ook genoeg Nederlanders hier in de buurt die wel eens een opvoedingscursus kunnen gebruiken
De politie doet niks en is altijd te laat.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Dit was één moment waar de vaders in de meerderheid waren. Dan zijn er verschillende opties. Óf je doet je rondje door de buurt en laat zo zien dat je de buurt in de gaten houdt. Contact met de politie zou hierbij handig zijn zodat ze snel ter plekke kunnen zijn als er iets voorvalt. De andere optie was om zelf in de aanval te gaan. Je kon ze immers hebben nu ze in de minderheid waren. Niet een erg handige optie.
Die zijn er ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik ook al maargoed hij heeft nu het topic zo weten te draaien dat het topic gaat over Nederlanders die ook dit soort dingen doen.
Vast, maar relatief zijn het veel vaker Marokkanen die betrokken zijn bij dit soort wangedrag. Maarja, we kennen allemaal de statistieken wel.quote:
Nee, als je het artikel goed leest was dat kleine groepje wat het door heel nederland voor de rest verpest net toevallig daar in de lokale sportzaal om aan te moedigen. Ja je verwacht het intussen niet maar die jongens komen echt bij toeval gewoon telkens in het nieuws.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Buurtvadersquote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Niet erg handige actie om met een paar buurtvaders een Marokkaan die in de minderheid is in elkaar te slaan. Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben, maar op dit soort momenten kies ik toch echt voor mijn eigen hachje.
Dit was één moment waar de vaders in de meerderheid waren. Dan zijn er verschillende opties. Óf je doet je rondje door de buurt en laat zo zien dat je de buurt in de gaten houdt. Contact met de politie zou hierbij handig zijn zodat ze snel ter plekke kunnen zijn als er iets voorvalt. De andere optie was om zelf in de aanval te gaan. Je kon ze immers hebben nu ze in de minderheid waren. Niet een erg handige optie.
De buurtvaders hebben gedaan waar de Marokkanen op zaten te wachten. Nu hebben ze in hun ogen een legitieme reden om een buurtoorlog te gaan beginnen. Reken er maar op dat de terreur enorm toe zal nemen de komende tijd. En als het er op aankomt kan ik je verzekeren dat de Marokkanen wél in het voordeel zijn. Dit zijn nou dingen waar ik absoluut niet mijn vingers aan wil branden. Op dezelfde manier dat ik me verontschuldig en aan de kant stap als er een doorgesnoven kaalkopje tegen me aanloopt tijdens het uitgaan.
Ik heb ondertussen goed geleerd dat ik bepaalde groepen beter uit de weg kan gaan. Dat zijn in mijn geval voornamelijk Marokkanen en kampers. Ik zit er niet op te wachten dat ik door 40 bewapende mannen uit mijn bed word getrokken midden in de nacht. Die houden echt niet op met slaan en schoppen voordat je stopt met bewegen. Levensgevaarlijk. Je doet jezelf, je gezin en je buurt nogal wat narigheid aan door eenmalig je geduld te verliezen.
Ja maar daar gaat het nu niet over. Daarbij zorgen Marokkanen percentatief gezien voor veel meer overlast. Maar ja er zijn ook -edit-Nederlanders en dat ontkent ook helemaal niemand.quote:
Ik denk met BMW's.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dit jaar met de nieuwe Suzuki Swift?
Uhhhhh als dat zo over komt is dat niet mijn bedoeling geweest. Eerder pleit ik voor nuance aangezien dit soort topics meestal schreeuw gedrag veroorzakenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik ook al maargoed hij heeft nu het topic zo weten te draaien dat het topic gaat over Nederlanders die ook dit soort dingen doen.
Er worden relatief veel van die nieuwe Nederlanders geboren.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:54 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Vast, maar relatief zijn het veel vaker Marokkanen die betrokken zijn bij dit soort wangedrag. Maarja, we kennen allemaal de statistieken wel.
Eerder zie ik een gebrek aan opvoeding bij een aanzienlijk deel van de Marokkaanse jongeren en tevens een gebrek aan daadkracht bij de overheid enz enz .quote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef pisnicht het volgende:
[..]
Nee, als je het artikel goed leest was dat kleine groepje wat het door heel nederland voor de rest verpest net toevallig daar in de lokale sportzaal om aan te moedigen. Ja je verwacht het intussen niet maar die jongens komen echt bij toeval gewoon telkens in het nieuws.
Ik denk dat het een complot van de media is en dat ze gewoon overal journalisten hebben die dat kleine groepje in de gaten houden. Ze reizen nu eenmaal veel en dan lijkt het alsof ze overal rotzooi trappen maar het zijn echt heel goede jongens alleen valt er gewoon weinig voor ze te beleven en als jij elke week weer een gesubsidieerde BBQ hebt, ben je het ook wel zat na verloop van tijd en ga je op zoek naar wat anders, toch?
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:56 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Er worden relatief veel van die nieuwe Nederlanders geboren.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Niet erg handige actie om met een paar buurtvaders een Marokkaan die in de minderheid is in elkaar te slaan. Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben, maar op dit soort momenten kies ik toch echt voor mijn eigen hachje.
De buurtvaders hebben gedaan waar de Marokkanen op zaten te wachten. Nu hebben ze in hun ogen een legitieme reden om een buurtoorlog te gaan beginnen. Reken er maar op dat de terreur enorm toe zal nemen de komende tijd. En als het er op aankomt kan ik je verzekeren dat de Marokkanen wél in het voordeel zijn. Dit zijn nou dingen waar ik absoluut niet mijn vingers aan wil branden. Op dezelfde manier dat ik me verontschuldig en aan de kant stap als er een doorgesnoven kaalkopje tegen me aanloopt tijdens het uitgaan.
Ik heb ondertussen goed geleerd dat ik bepaalde groepen beter uit de weg kan gaan. Dat zijn in mijn geval voornamelijk Marokkanen en kampers. Ik zit er niet op te wachten dat ik door 40 bewapende mannen uit mijn bed word getrokken midden in de nacht. Die houden echt niet op met slaan en schoppen voordat je stopt met bewegen. Levensgevaarlijk. Je doet jezelf, je gezin en je buurt nogal wat narigheid aan door eenmalig je geduld te verliezen.
Poep. Wat mij betreft speelt de culturele achtergrond van deze criminelen duidelijk een rol, ik kan geen andere reden bedenken waarom jongeren van Marokkaanse afkomst zoveel vaker problemen veroorzaken.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kortom het maakt niet uit waar het tuig vandaan komt
ooh dacht dat je problemen zag in het hoge geboortecijfer (wat trouwens onzin is aangezien "nieuwe Nederlanders' ook steeds vaker voor circa twee kids kiezen. Ik niet overigens wil er vier en een adopteren. Toepasselijk aangezien ik daar over rep in een ander topic als alternatief voor abortusquote:Op zondag 28 februari 2010 21:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Kortom het maakt niet uit waar het tuig vandaan komt
Nee, is onzin. Dat zou dus betekenen dat je in Marokko dezelfde situatie zou moeten hebben als hier, wat dus echt niet zo is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Poep. Wat mij betreft speelt de culturele achtergrond van deze criminelen duidelijk een rol, ik kan geen andere reden bedenken waarom jongeren van Marokkaanse afkomst zoveel vaker problemen veroorzaken.
VMBO klant?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Poep. Wat mij betreft speelt de culturele achtergrond van deze criminelen duidelijk een rol, ik kan geen andere reden bedenken waarom jongeren van Marokkaanse afkomst zoveel vaker problemen veroorzaken.
Dan ben jij nog nooit in Tilburg geweest.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Arme gezinnen, lage opleiding, sterke groepsdrang, weinig stimulans om hogerop te komen van huis uit, weinig toezicht van ouders, groot eergevoel, in veel gevallen een meerderheid in de buurt, afkeer tegen autoriteit, zijn vaak bang voor vader des huizes en gedragen zich angstig thuis waardoor ze niet vaak thuis zijn en buitenshuis zelf de baas spelen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Nee hoor, WO, daar zie je trouwens vrijwel nooit Marokkanenquote:
Ja hoor, het is de schuld van iedereen behalve henzelf. Rot toch op met je slachtofferrol, toon wat eigen verantwoordelijkheid. Discriminatie is geen excuus voor crimineel gedrag. Deze jongens kiezen er zelf voor erbij te lopen als tuig en zich schuldig te maken aan overlast allerlei misdaden. Natuurlijk neemt niemand ze dan aan.quote:Doe es even een wetenschappelijk onderzoekje lezen, sla eens wat literatuur er op na, van mijne part smink jij jezelf en ga je een jaartje als Marokkaan leven.........
Um, ga je die op een bestellijst plaatsen ofzo?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:10 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
ooh dacht dat je problemen zag in het hoge geboortecijfer (wat trouwens onzin is aangezien "nieuwe Nederlanders' ook steeds vaker voor circa twee kids kiezen. Ik niet overigens wil er vier en een adopteren. Toepasselijk aangezien ik daar over rep in een ander topic als alternatief voor abortus
Die zaken die je noemt beschouw ik vrijwel allemaal als culturele factoren.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:18 schreef Karammel het volgende:
[..]
Arme gezinnen, lage opleiding, sterke groepsdrang, weinig stimulans om hogerop te komen van huis uit, weinig toezicht van ouders, groot eergevoel, in veel gevallen een meerderheid in de buurt, afkeer tegen autoriteit, zijn vaak bang voor vader des huizes en gedragen zich angstig thuis waardoor ze niet vaak thuis zijn en buitenshuis zelf de baas spelen.
Tja, culturele dingen spelen vast mee, maar er zijn absoluut meer factoren.
Maar wel in een hoop andere dorpen en steden, ook buiten de Randstad. Zelfs als minder dan 10% van de bevolking daar van Marokkaanse afkomst is, zijn het nog steeds vaak de Marokkaanse jongeren die het meeste overlast veroorzaken.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:14 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Dan ben jij nog nooit in Tilburg geweest.
Tuurlijk.. Heldquote:Op zondag 28 februari 2010 20:59 schreef pisnicht het volgende:
[..]![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Als er dan toch echt zo'n oorlog moet komen, stap ik wel in de auto om een paar van die lijers op hun kop te tikken. Jezus zeg, hoe mieterig wil je het hebben...
Is dat wel zo? Kan me voorstellen dat er in een dergelijk ontwikkelingsland weinig aandacht aan dit soort zaken wordt gegeven, misschien juist ook omdat dit soort gedrag in die cultuur normaal is.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef YazooW het volgende:
@ 9x19, als het aan hun cultuur ligt, leg dan eens uit waarom het in Marokko zelf dan niet zo'n puinhoop is met die Marokkanen als hier in Nederland?
Als je het mij vraagt is het een combinatie van hun cultuur en het niet bestraffen door onze overheid.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:22 schreef YazooW het volgende:
@ 9x19, als het aan hun cultuur ligt, leg dan eens uit waarom het in Marokko zelf dan niet zo'n puinhoop is met die Marokkanen als hier in Nederland?
Voor bijvoorbeeld kampers gelden precies dezelfde punten. Die gedragen zich dan ook in veel gevallen hetzelfde.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Die zaken die je noemt beschouw ik vrijwel allemaal als culturele factoren.
Marokko is geen ontwikkelingsland volgens mij. De marokkaanse cultuur is juist dat iedereen een broeder is van elkaar, betekent dus niet dat je bijvoorbeeld andermans spullen gaat slopen of iets dergelijks. Grote verschil tussen Nederland en Marokko is dat als je in Nederland aan iemands spullen komt het maar de vraag is of de politie komt opdagen, terwijl als je dat ik Marokko doet je in een cel gegooid wordt samen met 100 andere Marokkanen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:25 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Is dat wel zo? Kan me voorstellen dat er in een dergelijk ontwikkelingsland weinig aandacht aan dit soort zaken wordt gegeven, misschien juist ook omdat dit soort gedrag in die cultuur normaal is.
Het is nog véél erger.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Aandemur het volgende:
[..]
quote:Zaterdagavond was dezelfde groep jongeren weer hinderlijk aanwezig en uitten bedreigende taal tegen de bewoners die geheel spontaan aan het posten waren om hun gezinnen en huizen te beschermen tegen de psychische terreur van de Marokkanen.
Je bedoelt net als Mohammed B. en Volkert van der G. ?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou nee, ik hoop eerder dat de politie(k) wakker wordt en hun rol weer echt gaat vervullen, want hier komt echt niks goeds uit voort. Als burger kun je gewoon een stuk minder en tegen tuig leg je het toch altijd af. De volgende keer rijden ze ook met een auto op hem in, of wordt een willekeurige Marokkaan de hersens ingeslagen met een baksteen ( (c) Culemborg). Er hoeft maar één gek een pistool te ritselen of toevallig net genoeg iq hebben om het gaspedaal in te drukken en je hebt een stuk meer slachtoffers dan als de politie haar werk gewoon had gedaan.
Ja lach er maar om totdat je dochter straks thuis komt en voor de zoveelste keer voor hoer is uitgescholden of je zoontje omdat hij bedreigd is.(als je kinderen hebt dan)quote:
Of een kind dat uitgescholden wordt voor teringturk of klote Marokkaanquote:Op zondag 28 februari 2010 21:39 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja lach er maar om totdat je dochter straks thuis komt en voor de zoveelste keer voor hoer is uitgescholden of je zoontje omdat hij bedreigd is.(als je kinderen hebt dan)
Vanwaar die smilie? Denk je dat het je koud laat als iemand een steen door je raam gooit? Je schrikt je de tyfus en nadat het gerepareerd is en die stenengooier blijft telkens bij je huis rondhanden en scheld je uit voor hoer en intimideert je en vraag je je af of ie opnieuw een steen door je raam gooit, zeker als er iets omvalt in de keuken door je kat? Hoe ondenkbaar is psysische terreur nou voor jou?quote:
Natuurlijk is het kut als jij je wel goed gedraagd en dan wordt uitgescholden voor teringturk oid maar zoals ik al eerder zei dat komt doordat mensen tegenover elkaar komen te staan. Ik zeg eerlijk ik kijk wel 2 keer uit met Marokkanen, dit kunnen mensen racistisch vinden maar het komt door wat ik heb meegemaakt met Marokkanen. Niet dat het goed te praten is dat jij wordt uitgescholden maar ik denk dat het komt omdat je gewoon 2 groepen krijgt.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:47 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Of een kind dat uitgescholden wordt voor teringturk of klote Marokkaan
Krijgt te horen dat hij moet opdonderen naar zijn eigen land (omdat hij zijn voet niet op tijd weg trok)
Er een dreigende houding wordt aangenomen met allerlei opmerkingen over de afkomst....
Zomaar wat voorbeeldjes uit mijn jongste jaren. Niet dat ik begreep waar die druiloren het over hadden![]()
Maar goed het is idd zo dat jouw vb net zo goed klote zijn!!!
Fijn om te weten dat ik Nederlanders die zich niet gedragen, ook kan uit schelden voor kut Nederlander. En dit zijn vb van toen ik nog wat jonger was.Tja ik weet niet wat jij hebt mee gemaakt, maar als ik zo zou denken dan zou ik zelf niet meer kunnen functioneren in deze maatschappij.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:19 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Natuurlijk is het kut als jij je wel goed gedraagd en dan wordt uitgescholden voor teringturk oid maar zoals ik al eerder zei dat komt doordat mensen tegenover elkaar komen te staan. Ik zeg eerlijk ik kijk wel 2 keer uit met Marokkanen, dit kunnen mensen racistisch vinden maar het komt door wat ik heb meegemaakt met Marokkanen. Niet dat het goed te praten is dat jij wordt uitgescholden maar ik denk dat het komt omdat je gewoon 2 groepen krijgt.
Misschien helpt het om hallo te zeggen in plaats van bang door te lopenquote:Op zondag 28 februari 2010 22:25 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Fijn om te weten dat ik Nederlanders die zich niet gedragen, ook kan uit schelden voor kut Nederlander. En dit zijn vb van toen ik nog wat jonger was.Tja ik weet niet wat jij hebt mee gemaakt, maar als ik zo zou denken dan zou ik zelf niet meer kunnen functioneren in deze maatschappij.
Misschien helpt het als jullie wat minder kliekjes vormen en je wat meer begeven onder andere mensen?quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Misschien helpt het om hallo te zeggen in plaats van bang door te lopen
Daarom zeg ik dat het beter is om hallo te zeggen zodat die ene etter ze bek houdt en anders wordt tegen gehouden door de eventuele mee-lopers.....klinkt raar ma hets zoquote:Op zondag 28 februari 2010 22:50 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Misschien helpt het als jullie wat minder kliekjes vormen en je wat meer begeven onder andere mensen?
Ik zie het overigens wel vaker hoor, mijn marokkaanse vrienden zijn vaak bij elkaar, idemdito voor mijn surinaamse vrienden. Mij maakt het niets uit welke kleur je hebt, als je maar gezellig ben en geen ruzie zoekt.
Tokkiecultuur, inderdaad.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:19 schreef 9x19 het volgende:
[..]
Die zaken die je noemt beschouw ik vrijwel allemaal als culturele factoren.
Deze groep groet altijd eerst hoor. Hee kankerhoer en zo. Vrouwen worden d'r helemaal glibberig van, zo lief en prikkelend als dat klinkt.quote:Op zondag 28 februari 2010 22:28 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Misschien helpt het om hallo te zeggen in plaats van bang door te lopen
Je komt in ieder geval zielig over, of je doet je best om zielig over te komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 21:57 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
![]()
Je hoeft mij niet zielig te vinden. Tegenwoordig wordt er voornamelijk gediscrimineerd op intelligentie en dat zal alleen maar toenemen. Het feit dat jij al helemaal uit je dak gaat, omdat ik aangeef dat er net zo goed onfatsoenlijk wordt om gegaan met anderen zegt genoeg.......
Ma ja hebt gelijk hoor, jij hebbe iecht gelijkMoet je nu een snoepje?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."She puts whiskey in the coffee, she puts whiskey in the tea,
She puts whiskey in the whiskey and the rest of it in me."
Dan ga je toch gewoon verhuizen naar een dorp waar de Marokkanen de dienst nog niet uitmaken. Je verandert er toch niks aan en er wordt ook niks aan gedaan. Ik zou m'n leven niet willen laten verzieken door zo'n bende die heel wijken terroriseeert. In zeker 50% van Nederland kun je nog prima wonen zonder ooit een probleem te hebben. Waarom nu net in de verkeerde helft wonen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
In Veldhuizen vliegen er nog steeds auto's in de fik en flatjes genoeg daar hoor.
Mijn wijk is 20 jaar oud en velen wonen er vanaf het begin. Marokkanen worden sinds enige maanden in de wijk geplaatst omdat hun oude woningen in de probleemwijk worden gesloopt. Nu hebben wij de ellende. Zomaar!quote:Op maandag 1 maart 2010 08:25 schreef LXIV het volgende:
[..]
Dan ga je toch gewoon verhuizen naar een dorp waar de Marokkanen de dienst nog niet uitmaken. Je verandert er toch niks aan en er wordt ook niks aan gedaan. Ik zou m'n leven niet willen laten verzieken door zo'n bende die heel wijken terroriseeert. In zeker 50% van Nederland kun je nog prima wonen zonder ooit een probleem te hebben. Waarom nu net in de verkeerde helft wonen?
In principe geldt voor iedere wijk in Nederland dat er ooit geen Marokkanen wonen, dus in dat opzicht is jouw wijk niet anders! En ook daar zijn de oude bewoners uiteindelijk vertrokken. Zomaar!quote:Op maandag 1 maart 2010 09:39 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Mijn wijk is 20 jaar oud en velen wonen er vanaf het begin. Marokkanen worden sinds enige maanden in de wijk geplaatst omdat hun oude woningen in de probleemwijk worden gesloopt. Nu hebben wij de ellende. Zomaar!
Zolang er politici zijn die denken dat spreiding van gespuis een oplossing is, zolang blijven wij problemen krijgen. We woonden in de goede 50%, en nu zijn we de sjaak!
En trouwens, 'gewoon verhuizen'? Weet je wel wat dat kost, grapjas!
Dat is onzin. Je gebruikt wat vreemde termen, maar de laatste jaren is men in het kader van 'stadsvernieuwing' op vrij veel plaatsen bezig sociale huurwoningen plat te gooien om plaats te maken voor duurdere huur- en koopwoningen. Daarbij krijgt zo'n wijk gelijk een heel ander gezicht - waar dan natuurlijk ook weer lang niet iedereen even blij mee is.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef LXIV het volgende:
Nog nooit is een allochtone wijk verautochtoniseerd. Je kunt beter op tijd weggaan, want het is een verloren strijd.
Ok, daar heb je gelijk in. De vraag is echter of je dan nog steeds van dezelfde wijk mag spreken. Ze staat natuurlijk wel op hetzelfde stuk grond, maar als alle huizen plat zijn gegaan en alle bewoners verwisseld is het toch net even anders.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:51 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat is onzin. Je gebruikt wat vreemde termen, maar de laatste jaren is men in het kader van 'stadsvernieuwing' op vrij veel plaatsen bezig sociale huurwoningen plat te gooien om plaats te maken voor duurdere huur- en koopwoningen. Daarbij krijgt zo'n wijk gelijk een heel ander gezicht - waar dan natuurlijk ook weer lang niet iedereen even blij mee is.
Er woonden wel Marokkanen, sommige ook al die hele 20 jaar. Dat is het hem juist. De wijk zit vol allochtonen van allerlei pluimage en er was niets aan de hand! Zo hoordquote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef LXIV het volgende:
[..]
In principe geldt voor iedere wijk in Nederland dat er ooit geen Marokkanen wonen, dus in dat opzicht is jouw wijk niet anders! En ook daar zijn de oude bewoners uiteindelijk vertrokken. Zomaar!
Clusteren van tuig in een afgesloten wijk is een prima oplossing. Het is het makkelijkst te bombarderen controleren en beheersen!quote:Spreiding is denk ik wel de oplossing, anders krijg je Parijse toestanden waar in sommige delen van de stad gewoon de hele Franse rechtsorde niet meer van toepassing is, er anarchie heerst, er geen belastingen betaald worden en die totaal onbegaanbaar zijn voor buitenstaanders? Wil je dat dan in Nederland?
We wonen er net 3 jaar. Ik heb nog niet voldoende gespaard om weer te kunnen verhuizen.quote:Verhuizen mag wel duur zijn, maar tevreden wonen en veilig zijn mag mi ook wel wat kosten. Je moet je wel realiseren dat als het eenmaal begonnen is er geen weg meer terug is. Nog nooit is een allochtone wijk verautochtoniseerd. Je kunt beter op tijd weggaan, want het is een verloren strijd.
Dit zijn Marokkanen uit Veldhuizen die vanwege sloop van hun verpauperde flats een nieuw stekje gekregen hebben. Kostenneutraal natuurlijk, want het zijn zielige mensen die alle steun verdienen. De PvdA vindt dat ze meetellen, dus die helpen wel sjouwen bij het verhuizen. Althans: met jouw belastingcenten laten ze duurbetaalde krachten dat uitvoeren.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:15 schreef StarGazer het volgende:
Goh, dit komt me bekend voor. Kom oorspronkelijk ook uit Ede. Heb wel veel problemen gehad met Marokkanen in de wijk Velthuizen, maar dat het bij de Rietkampen ook al zo erg schijnt te zijn.
Ik verbaas mij er al niet eens meer overquote:Op maandag 1 maart 2010 10:22 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Dit zijn Marokkanen uit Veldhuizen die vanwege sloop van hun verpauperde flats een nieuw stekje gekregen hebben. Kostenneutraal natuurlijk, want het zijn zielige mensen die alle steun verdienen. De PvdA vindt dat ze meetellen, dus die helpen wel sjouwen bij het verhuizen. Althans: met jouw belastingcenten laten ze duurbetaalde krachten dat uitvoeren.
Jammer dat dat hun nieuwe stekje niet een paar meter lager ligt!
Als je ooit weer gaat verhuizen, kies dan een plek uit waar je de komende 20 jaar kunt blijven wonen! Dus bij voorkeur niet in een gemeente als Ede. Hoe is het in Lunteren tegenwoordig?quote:Op maandag 1 maart 2010 10:10 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Er woonden wel Marokkanen, sommige ook al die hele 20 jaar. Dat is het hem juist. De wijk zit vol allochtonen van allerlei pluimage en er was niets aan de hand! Zo hoord
[..]
Clusteren van tuig in een afgesloten wijk is een prima oplossing. Het is het makkelijkst te bombarderen controleren en beheersen!
Het zover laten komen als in de banlieu's moet je natuurlijk actief voorkomen.
[..]
We wonen er net 3 jaar. Ik heb nog niet voldoende gespaard om weer te kunnen verhuizen.
Helaas wel ja.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:56 schreef LXIV het volgende:
Ieder land krijgt de kutjochies die het verdient.
Bedank Links-Nederland er maar voor.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Wederom bizar, zoveel terreur in Nederland door een stel kutjochies
Ik gok Leiden ofzo, of misschien wel Rotterdam. Ze schijnen zich vooral rond grote steden op te houden.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland.
Rechts Nederland stond en staat net zo goed te trappelen om goedkope arbeidskrachten uit een pauperland binnen te trekken. Dat die dan hun halve kansloze familie meenemen en er een hoop kansarme nakomelingen uitpoepen weegt zelden mee. Alleen de korte termijn-winst telt; lagere loonkosten nu zijn kennelijk belangrijker dan de enorme prijs die de samenleving uiteindelijk betaalt voor massa-immigratie.quote:
Weer zo iemand die de klok heeft horen luiden maar geen flauw idee heeft waar de klepel hangt. Omdat jouw grote held Geert schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, betekent nog niet dat het ook zo is.quote:
Die zijn nu op toernee.quote:Op maandag 1 maart 2010 03:22 schreef sig000 het volgende:
Ik ben zonet door de wijk gelopen maar geen kut marokkaan te zien.
Als ze maar niet naar Groningen komenquote:
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Weer zo iemand die de klok heeft horen luiden maar geen flauw idee heeft waar de klepel hangt. Omdat jouw grote held Geert schreeuwt dat het allemaal de schuld van links is, betekent nog niet dat het ook zo is.
Wie hadden het meeste baat bij kansloze paupers uit bananenrepublieken? Werkgevers natuurlijk, die hebben dus ook voor een groot deel schuld aan het hele fiasco.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar in deze is de schuldige vooral links ja. Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Dat is wel het minste wat-ie kan doen inderdaad: je hebt net haarfijn uitgelegd waarom links hieraan schuldig is.quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Eigenlijk ben ik door jouw argumenten compleet buitenspel gezet. Ik waag toch een poging. Overigens pronk ik niet graag met andermans veren, maar dit topic biedt gewoon antwoord op jouw vraag:quote:Op maandag 1 maart 2010 12:52 schreef Regal het volgende:
[..]
Geert is mijn held niet. Hij is een zionist, en daar wil ik niks mee te maken hebben.
Maar in deze is de schuldige vooral links ja. Probeer mij maar te overtuigen dat dat niet zo is.
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 10:54 schreef Scorpie het volgende:
Wederom bizar, zoveel terreur in Nederland door een stel kutjochies
Eerst laat men het escaleren en vervolgens komen ze met privacy schendende maatregelen.quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.
Jawel, gewoon vriendelijk hallo roepen is de oplossing las ik een stukje terug van een mede-allochtoon. Het hoeft echt niet moeilijk te zijn!quote:Op maandag 1 maart 2010 14:10 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Dat vind ik dus ook bizar, dat daar nu helemaal niets aan gedaan kan worden. Onbegrijpelijk.
quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Henk-B het volgende:
Weer Marokkanen!!
Is dit weer het rondtrekkende grote groepje wat het voor de kleine groep verpest?
Wat een laffe honden zijn het toch ook!
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Het is maar dat het 500 keer gezegd is, anders was je origineel geweest.quote:Op maandag 1 maart 2010 16:32 schreef Henk-B het volgende:
Weer Marokkanen!!
Is dit weer het rondtrekkende grote groepje wat het voor de kleine groep verpest?
Wat een laffe honden zijn het toch ook!
Aan beide kanten vallen natuurlijk slachtoffers. Overigens is een persoon die in de tegenaanval gaan vele malen leuker om te bestrijden. Een steen door de raam mikken is slechts een paar keer leuk als er nauwelijks aandacht aan wordt besteed. Kampers en Marokkanen zijn bij tijd en wijlen trouwens elkaars grootste vijand. Al kunnen ze ook gezellig zij aan zij een weerloos slachtoffer kapotmaken.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.
'Woonwagen'kampen voldoen al aan die criteria. Hét bewijs dat het inderdaad niet werkt om ze allemaal bij elkaar te plaatsen. Daar durft ook geen buitenstaander naar binnen. Politie heeft het al opgegeven, deurwaarders lachen je uit als ze zien waar je ze naartoe wil sturen en ook postbodes gaan er niet graag langs. België heeft ook al van deze prachtwijken waar geen buitenstaander meer getolereerd wordt. Het gaat steeds verder.quote:Op maandag 1 maart 2010 09:46 schreef LXIV het volgende:
Spreiding is denk ik wel de oplossing, anders krijg je Parijse toestanden waar in sommige delen van de stad gewoon de hele Franse rechtsorde niet meer van toepassing is, er anarchie heerst, er geen belastingen betaald worden en die totaal onbegaanbaar zijn voor buitenstaanders? Wil je dat dan in Nederland?
Maar dat is toch ook zo.. Het speelt al langer, iedereen weet om wie het gaat, een complete wijk is het slachtoffer, maar de politie heeft wel weer een smoes klaarstaan om niks te doen.. Maar o wee als je overdag door diezelfde wijk 5kmh te hard rijdt, dan staan er zo 3 van die gasten om je heen een preek te houdenquote:Op maandag 1 maart 2010 17:23 schreef Viajero het volgende:
[..]
Of het gaat een keer de andere kant op, dat een Marokkaan of een kamper vermoord wordt door iemand die al jaren geterroriseerd wordt en de politie alleen ziet als dat tuig hem van racisme beschuldigt.
Het is in ieder geval verbazingwekkend te zien hoe omzichtig men met Marokkanen omgaat.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:41 schreef LoggedIn het volgende:
[..]
Maar dat is toch ook zo.. Het speelt al langer, iedereen weet om wie het gaat, een complete wijk is het slachtoffer, maar de politie heeft wel weer een smoes klaarstaan om niks te doen.. Maar o wee als je overdag door diezelfde wijk 5kmh te hard rijdt, dan staan er zo 3 van die gasten om je heen een preek te houden
Tijdelijk opgelost bedoel je.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:24 schreef Tighadouini het volgende:
Gewoon met de knuppel er over heen, En het probleem is opgelost!
Gewoon pure repressie uitoefenen op probleem jongeren dan los je het probleem uiteindelijk voorgoed opquote:Op maandag 1 maart 2010 19:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tijdelijk opgelost bedoel je.
quote:Op maandag 1 maart 2010 19:28 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Tijdelijk opgelost bedoel je.
Ja, als je het blijft doen zal het idd ws wel helpen, persoonlijk denk ik dat het meer helpt om te dreigen met uitzetting en het ook daadwerkelijk te doen als ze voor de 3e keer in de fout zijn gegaan.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe hard je met die knuppel slaat , ik zou net zo lang doorslaan tot de knuppel het begeeft.
En dan zeggen deze was van hout de volgende is van metaal
Even mijn walging uitspreken hoor :quote:Op maandag 1 maart 2010 19:37 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja, als je het blijft doen zal het idd ws wel helpen, persoonlijk denk ik dat het meer helpt om te dreigen met uitzetting en het ook daadwerkelijk te doen als ze voor de 3e keer in de fout zijn gegaan.
Repressie is het antwoord, natuurlijk binnen de kaders van de wet......quote:Op maandag 1 maart 2010 19:35 schreef RAVW het volgende:
[..]
dat ligt er aan hoe hard je met die knuppel slaat , ik zou net zo lang doorslaan tot de knuppel het begeeft.
En dan zeggen deze was van hout de volgende is van metaal
Ze zijn idd niet te gast nee, veel gedragen zich wel als gasten, hele onbeschofte gasten wel te verstaan. Als je je hier gewoon gedraagt hoef je toch ook nergens bang voor te zijn? En met 3 keer in de fout bedoel ik natuurlijk niet gepakt worden met een gestolen scooter of iets stelen uit de winkel, moet je meer aan iets zwaarders denken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Even mijn walging uitspreken hoor :
Wat mij betreft heeft ieder die hier is geboren een card blance om elke vorm van geweld toe te passen indien degene wordt geconfronteerd met uitzetting. Deze jongens spreken veelal gebrekkig de taal van hun ouders en kennen Marokko alleen van vakantie. What the hell hebben die gasten daar te zoeken......hets een Nederlands probleem, vraag maar aan de koning van Marokko![]()
En oo ja aansluitend: ik weet niet wat jij denkt, maar deze jongens zijn hier niet te gast ofzo. Leuk voor ieder die dit denkt, alleen dit land is nu net zo goed van hen!
Gasten bij mij thuis gedragen zich altijd, maar goedquote:Op maandag 1 maart 2010 19:48 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ze zijn idd niet te gast nee, veel gedragen zich wel als gasten, hele onbeschofte gasten wel te verstaan. Als je je hier gewoon gedraagt hoef je toch ook nergens bang voor te zijn? En met 3 keer in de fout boedoel ik natuurlijk niet gepakt worden met een gestolen scooter of iets stelen uit de winkel, moet je meer aan iets zwaarders denken.
Niemand heeft het "recht" zich op die manier te misdragen, laat staan een carte blanche om geweld te gebruiken. Als je je op deze manier misdraagt verspilt je wat mij betreft het recht op gastvrijheid wat je voorheen had. Je kunt niet verwachten dat mensen dat pikken. Jij zegt dat het net zo goed hun land is, maar laat ze dan eens wat voor dat land gaan doen ipv te gaan lopen etteren en anderen het leven zuur te maken. Als ze dat niet willen hebben ze hier in Nederland net zo goed niets te zoeken.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Wat mij betreft heeft ieder die hier is geboren een card blance om elke vorm van geweld toe te passen indien degene wordt geconfronteerd met uitzetting. Deze jongens spreken veelal gebrekkig de taal van hun ouders en kennen Marokko alleen van vakantie. What the hell hebben die gasten daar te zoeken......hets een Nederlands probleem, vraag maar aan de koning van Marokko![]()
En oo ja aansluitend: ik weet niet wat jij denkt, maar deze jongens zijn hier niet te gast ofzo. Leuk voor ieder die dit denkt, alleen dit land is nu net zo goed van hen!
Dat gasten zich bij jou thuis gedragen wil nog niet zeggen dat ze dat buiten ook doen natuurlijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:55 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Gasten bij mij thuis gedragen zich altijd, maar goed
Er zijn jongens van 16 jaar oud die al 10 keer met de politie in aanraking zijn gekomen. In andere woorden niet echt praktisch en ook niet mogelijk om meerdere redenen. Mensen die dit overigens voorstellen snappen geen snars van hoe een rechtstaat werkt.
Volgens mij ontgaat de essentie van mijn vorige reactie jouw. Gastvrijheid daar is geen sprake meer van aangezien de meesten hier geboren en getogen zijn. Overigens is dit geheel hypothetisch. Omdat als landen van herkomst weigeren om die mensen toe te laten het ook niet mogelijk is om mensen uit te zetten.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:57 schreef Ciske- het volgende:
[..]
Niemand heeft het "recht" zich op die manier te misdragen, laat staan een carte blanche om geweld te gebruiken. Als je je op deze manier misdraagt verspilt je wat mij betreft het recht op gastvrijheid wat je voorheen had. Je kunt niet verwachten dat mensen dat pikken. Jij zegt dat het net zo goed hun land is, maar laat ze dan eens wat voor dat land gaan doen ipv te gaan lopen etteren en anderen het leven zuur te maken. Als ze dat niet willen hebben ze hier in Nederland net zo goed niets te zoeken.
Tja uhm daar heb ik niks mee te maken héquote:Op maandag 1 maart 2010 20:00 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dat gasten zich bij jou thuis gedragen wil nog niet zeggen dat ze dat buiten ook doen natuurlijk.
Neen? ikzelf ben bestuurskundige en behoor dus tot die circa 10 % van de bevolking die is afgestudeerd aan de universiteit. In andere woorden wat betreft het afronden van een opleiding heb ik het beter gedaan dan 90% van de bevolkingquote:
Oké, ze zijn hier geboren en getogen dus in wezen niet anders dan autochtonen... mee eens. Punt wat ik probeer te maken is dat wat mij betreft zowel autochtone als allochtone Nederlanders het 'recht' om hier te leven kunnen verspillen door dit gedrag. Als je hier enkel bent om te etteren heb je hier niets te zoeken, zo simpel is dat. Of ze dan kiezen voor een ander land om het opnieuw te proberen, of dat ze ergens boven de oceaan gedropt worden interesseert me eigenlijk bar weinig.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:05 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Volgens mij ontgaat de essentie van mijn vorige reactie jouw. Gastvrijheid daar is geen sprake meer van aangezien de meesten hier geboren en getogen zijn. Overigens is dit geheel hypothetisch. Omdat als landen van herkomst weigeren om die mensen toe te laten het ook niet mogelijk is om mensen uit te zetten.
En onder Marokkanen zitten de meeste overlastgevers doch herbergt dezelfde groep heel wat mensen die het wel goed doen.
Wat heeft een goed functionerende "nigger"/Marokkaan/watdanook te maken met het wangedrag van mensen die toevallig dezelfde kleur/afkomst hebben? Waarom mag hij niet klagen over dingen waar hij tegenaan loopt die niks met zijn persoon te maken hebben?quote:Op zondag 28 februari 2010 21:51 schreef Buzios het volgende:
...
Het is hetzelfde als het "educated nigger" syndroom. Die geven ook van alles de schuld aan anderen terwijl
hun broeders en zusters overvallen plegen om crack te kopen.
Maar vooral NIET je hand in eigen boezem steken hoor...vooral niet doen
Het kan met geen ene reet schelen wat jij vindt.quote:Op maandag 1 maart 2010 17:25 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Het is maar dat het 500 keer gezegd is, anders was je origineel geweest.
Je begrijpt er WEER helemaal niks van. Weer een reden voor je om op te springen omdat je een B.A. avatar hebt.quote:Op maandag 1 maart 2010 21:51 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Wat heeft een goed functionerende "nigger"/Marokkaan/watdanook te maken met het wangedrag van mensen die toevallig dezelfde kleur/afkomst hebben? Waarom mag hij niet klagen over dingen waar hij tegenaan loopt die niks met zijn persoon te maken hebben?
Ik heb je genote voor je gebruik van "nigger" trouwens, nergens voor nodig
Voor een afgestudeerde mag je wel wat beter op je grammatica letten. Jouw en jou door elkaar halen is een redelijke doodzonde en zo staan er nog wel meer van dat soort VMBO teksten van je.quote:Op maandag 1 maart 2010 20:12 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Neen? ikzelf ben bestuurskundige en behoor dus tot die circa 10 % van de bevolking die is afgestudeerd aan de universiteit. In andere woorden wat betreft het afronden van een opleiding heb ik het beter gedaan dan 90% van de bevolking![]()
Trouwens kijk eens naar de entertainers, sporters, politici, hogescholen.....(uni vooralsnog heel wat minder), met je hoax
Nou en?quote:Op dinsdag 2 maart 2010 01:47 schreef Buzios het volgende:
Schijnheilig gedoe over het woord nigger...kijk naar MTV of weet ik veel wat, niggers noemen elkaar constant niggers.
Ik woon ongeveer tussen Veenendaal en Ede in, maar daar ga ik voor m'n plezier ook echt niet naartoe.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja net zoals Veenendaal, Utrecht, Amsterdam, Gouda enz enz.
Je hebt helemaal gelijk.quote:Op maandag 1 maart 2010 19:43 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |