Opgepakt worden voor het wegjagen.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Sjaakz het volgende:
Dus, uiteindelijk is de enige gewonde een Marokkaan? Waar zijn al die bewoners dan zo bang voor?
Ik was even aan het generaliserenquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij. Ik ken genoeg Marokkanen die openlijk toegeven dat de Marokkanen hier in Nederland er een grote puinhoop van maken
Groenlinks en kornuiten hebben de Marokkanen heel goed geleerd hoe het mega hypocriete systeem werkt.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:53 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Volgens de Marokkanen ligt het aan de media
Dan ben je niet de enige, woon om de hoek en ken zelf de situatie daar ook niet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef VaderVanJezus het volgende:
[..]
Ik was even aan het generaliseren
Ik denk omdat ze zeiden dat ze zouden terug komen? Misschien zijn ze bang dat er vandaag of morgen ook een steen op het hoofd van hun dochter eindigt net zoals ik Culemborg?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Sjaakz het volgende:
Dus, uiteindelijk is de enige gewonde een Marokkaan? Waar zijn al die bewoners dan zo bang voor?
Een oorlog doet het altjid goed, hoe denk je over een oorlog tegen Marokka?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:56 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Rasisme en geweld onder bevolkingsgroepen is zo oud als de mensheid zelf. Als men het leefbaar wilt houden in dit land mogen we snel iets bedenken wat ons bindt.
Wel eens gehoord van het individualisme of het gebrek aan waarden en normen vandaag de dag enz enz.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Zienswijze het volgende:
[..]
Je ziet toch zelf ook wel dat de samenleving harder is geworden? En dat de tegenstellingen veel groter zijn geworden?
[..]
Ja door het tuig aan te pakken
Juistem, mensen straffen omdat ze een andere mening hebben!quote:Op zondag 28 februari 2010 20:02 schreef Buzios het volgende:
Een ieder die beweert dat er GEEN problemen zijn met Marokkaanse jongeren, alleen die al zou wat mij betreft een flinke straf moeten krijgen. Net zo strafbaar als het ontkennen van de Holocaust.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:57 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het barst van de rooien met matje in hun nek, welke ga je erbij halen?
Het is dan meestal ook het tuig die dat zegtquote:Op zondag 28 februari 2010 19:59 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nee, dat zeg jij. Ik ken genoeg Marokkanen die openlijk toegeven dat de Marokkanen hier in Nederland er een grote puinhoop van maken
Mjah, ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Als die jongen inderdaad ruiten heeft ingegooid is het helemaal verdiend dat hij een paar tikken krijgt hoor, maar het hele verhaal staat bol van de dreiging die wel niet van die Marokkanen uitging, alsof de brave burgers voor hun leven moesten vrezen...quote:Op zondag 28 februari 2010 20:00 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Opgepakt worden voor het wegjagen.
Wat betreft mezelf kan ik zeggen dat ik in deze situatie verwacht dat een grote groep mannen will get drafted. En dat ik mijn dienstplicht zou vervullen en dus in feite partij kies voor Nederland. Ik spreek nu voor mij zelf, dus ik kan niet zeggen of dit breed gedragen wordt onder Marokkaanse jongeren.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:03 schreef AardbeefMachine het volgende:
[..]
Een oorlog doet het altjid goed, hoe denk je over een oorlog tegen Marokka?
Dan nemen we het gewoon over, aan het aantal immigranten die het land uitvluchten kunnen we concluderen dat het land toch bevrijd wilt worden.
Het is een normaal rustige wijk uit jaren 90, de straatjes zijn wat smal maar verder nooit een probleem tot nu er blijkbaar wat ander volk is komen wonen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:06 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Mjah, ik vind het een beetje een vreemd verhaal. Als die jongen inderdaad ruiten heeft ingegooid is het helemaal verdiend dat hij een paar tikken krijgt hoor, maar het hele verhaal staat bol van de dreiging die wel niet van die Marokkanen uitging, alsof de brave burgers voor hun leven moesten vrezen...
Maar uiteindelijk is het wel een Marokkaan die in elkaar is geschopt en zelfs tijdens dat in elkaar schoppen en erna wordt onderstreept hoe hachelijk de situatie wel niet voor de brave burgers was... Kom op zeg!
Die halen ze toch op achter 't station?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:11 schreef psv01 het volgende:
[..]
Nee Brabanders met een matje hebben geen last van Marrokanen.
Dat zal best. Ik heb het over de manier waarop het verhaal in het bericht uit de OP wordt verteld. De titel daarboven had beter iets kunnen zijn als: "heldhaftige autochtonen schoppen met gevaar voor eigen leven een Marokkaan in elkaar", zo dik wordt het er bovenop gelegd.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:10 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Het is een normaal rustige wijk uit jaren 90, de straatjes zijn wat smal maar verder nooit een probleem tot nu er blijkbaar wat ander volk is komen wonen.
Nee, in het plantsoen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die halen ze toch op achter 't station?
Nee joh,quote:Op zondag 28 februari 2010 20:12 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Die halen ze toch op achter 't station?
Vindt het eigenlijk wel een mooi artikel. Eindelijk begin je eens te horen dat Nederlanders het niet meer pikken en zelf eens wat terug doen. Zouden ze dan toch iets geleerd hebben van die Molukkers? Dit is volgens mij ook de enigste manier om wat te doen tegen het probleem met die Marokkanen, ze gewoon duidelijk laten merken dat slecht gedrag niet geaccepteerd wordt hier in Nederland. Hoop dat deze trend zich aanhoudt en dat meer Nederlanders gaan inzien dat ze zelf op moeten komen voor hun rechten omdat politie/politiek toch niks doet.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:14 schreef Sjaakz het volgende:
[..]
Dat zal best. Ik heb het over de manier waarop het verhaal in het bericht uit de OP wordt verteld. De titel daarboven had beter iets kunnen zijn als: "heldhaftige autochtonen schoppen met gevaar voor eigen leven een Marokkaan in elkaar", zo dik wordt het er bovenop gelegd.
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Ruud het volgende:
Is dit nou dat kleine groepje dat het voor de rest verpest?
Nou nee, ik hoop eerder dat de politie(k) wakker wordt en hun rol weer echt gaat vervullen, want hier komt echt niks goeds uit voort. Als burger kun je gewoon een stuk minder en tegen tuig leg je het toch altijd af. De volgende keer rijden ze ook met een auto op hem in, of wordt een willekeurige Marokkaan de hersens ingeslagen met een baksteen ( (c) Culemborg). Er hoeft maar één gek een pistool te ritselen of toevallig net genoeg iq hebben om het gaspedaal in te drukken en je hebt een stuk meer slachtoffers dan als de politie haar werk gewoon had gedaan.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vindt het eigenlijk wel een mooi artikel. Eindelijk begin je eens te horen dat Nederlanders het niet meer pikken en zelf eens wat terug doen. Zouden ze dan toch iets geleerd hebben van die Molukkers? Dit is volgens mij ook de enigste manier om wat te doen tegen het probleem met die Marokkanen, ze gewoon duidelijk laten merken dat slecht gedrag niet geaccepteerd wordt hier in Nederland. Hoop dat deze trend zich aanhoudt en dat meer Nederlanders gaan inzien dat ze zelf op moeten komen voor hun rechten omdat politie/politiek toch niks doet.
Ja,quote:Op zondag 28 februari 2010 20:18 schreef YazooW het volgende:
[..]
Vindt het eigenlijk wel een mooi artikel. Eindelijk begin je eens te horen dat Nederlanders het niet meer pikken en zelf eens wat terug doen. Zouden ze dan toch iets geleerd hebben van die Molukkers? Dit is volgens mij ook de enigste manier om wat te doen tegen het probleem met die Marokkanen, ze gewoon duidelijk laten merken dat slecht gedrag niet geaccepteerd wordt hier in Nederland. Hoop dat deze trend zich aanhoudt en dat meer Nederlanders gaan inzien dat ze zelf op moeten komen voor hun rechten omdat politie/politiek toch niks doet.
Studio 100.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland de Benelux.
Mijn benieuwen wat hun volgende plaats van bestemming wordt
Ik denk Apeldoorn.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:19 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Dat is dezelfde groep die op tournee is door Nederland.
Mijn benieuwen wat hun volgende plaats van bestemming wordt
Artikel gaat over Marokkanen, dus ik spreek ook over Marokkanen. Zou een beetje raar zijn als ik ook opeens begin te praten over Antillianen, Bosniers en weet ik veel wat voor andere groepen als dat totaal niet relevant is.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Ja,
Want overal op de wereld zijn Marokkanen de enigste migratie groep die voor problemen zorgen.
Ik hoop ook dat de politiek wakker wordt en een keer wat gedaan, maar dat hoop ik nu al zo lang dat ik er nog maar weinig vertrouwen in heb dat het ooit goed gaat komen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Nou nee, ik hoop eerder dat de politie(k) wakker wordt en hun rol weer echt gaat vervullen, want hier komt echt niks goeds uit voort. Als burger kun je gewoon een stuk minder en tegen tuig leg je het toch altijd af. De volgende keer rijden ze ook met een auto op hem in, of wordt een willekeurige Marokkaan de hersens ingeslagen met een baksteen ( (c) Culemborg). Er hoeft maar één gek een pistool te ritselen of toevallig net genoeg iq hebben om het gaspedaal in te drukken en je hebt een stuk meer slachtoffers dan als de politie haar werk gewoon had gedaan.
Ik ook hoor. Bij mij was het breekpunt vreemd genoeg niet die keren dat de politie niet of laat kwam opdagen om geen fuck uit te voeren, maar die ene keer dat ze midden in de nacht aanbelden, toen ik slaapdronken opendeed iets bulkten van "kon dat niet sneller, trut?" en vervolgens bleek dat ze een halve wijk verderop moesten zijn. Maar ach, die straatnaam begon ook met een Hquote:Op zondag 28 februari 2010 20:28 schreef YazooW het volgende:
[..]
Ik hoop ook dat de politiek wakker wordt en een keer wat gedaan, maar dat hoop ik nu al zo lang dat ik er nog maar weinig vertrouwen in heb dat het ooit goed gaat komen.
quote:Op zondag 28 februari 2010 20:31 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ik ook hoor. Bij mij was het breekpunt vreemd genoeg niet die keren dat de politie niet of laat kwam opdagen om geen fuck uit te voeren, maar die ene keer dat ze midden in de nacht aanbelden, toen ik slaapdronken opendeed iets bulkten van "kon dat niet sneller, trut?" en vervolgens bleek dat ze een halve wijk verderop moesten zijn. Maar ach, die straatnaam begon ook met een H
Het gaat dan wel om Marokkanen, echter is het geen Marokkaans fenomeenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:24 schreef YazooW het volgende:
[..]
Artikel gaat over Marokkanen, dus ik spreek ook over Marokkanen. Zou een beetje raar zijn als ik ook opeens begin te praten over Antillianen, Bosniers en weet ik veel wat voor andere groepen als dat totaal niet relevant is.
Wie heeft het over de wereld?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:22 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Ja,
Want overal op de wereld zijn Marokkanen de enigste migratie groep die voor problemen zorgen.
Ja, ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde, maar mijn vriend achter me had het ook gehoord. Alleen was het zo bizar dat we -zeker om 3:00 's nachts- niet ad rem genoeg waren om erop in te gaan. Pas toen ze opgedonderd waren dacht ik er pas bewust over na. Maar ja, om dan de volgende dag te gaan bellen van "ze noemden me geen mevrouw maar iets heel naars"quote:
Dat zeg ik ook nergensquote:Op zondag 28 februari 2010 20:32 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Het gaat dan wel om Marokkanen, echter is het geen Marokkaans fenomeen
Achja de politie is je beste vriend toch? Echt belachelijk dat de politie zo tegen iemand praat terwijl ze nog op het verkeerde adres staan ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:34 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Ja, ik dacht ook dat ik het verkeerd hoorde, maar mijn vriend achter me had het ook gehoord. Alleen was het zo bizar dat we -zeker om 3:00 's nachts- niet ad rem genoeg waren om erop in te gaan. Pas toen ze opgedonderd waren dacht ik er pas bewust over na. Maar ja, om dan de volgende dag te gaan bellen van "ze noemden me geen mevrouw maar iets heel naars"
Je verwijst naar Culemborg, daar waren ook Marokkaanse jongeren bij betrokken. Ook in dit artikel gaat het over Marokkaanse jongeren. Nog een keer en het lijkt of je een causaal verband suggereert. Maar ja het kan ook aan mij liggenquote:
Nja, komt misschien wel zo over als je het zo bekijkt maar zo bedoel ik het niet. Er zijn ook genoeg andere groepen die voor problemen zorgen, niet alleen Marokkanen. Ken ook genoeg Nederlanders hier in de buurt die wel eens een opvoedingscursus kunnen gebruikenquote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Je verwijst naar Culemborg, daar waren ook Marokkaanse jongeren bij betrokken. Ook in dit artikel gaat het over Marokkaanse jongeren. Nog een keer en het lijkt of je een causaal verband suggereert. Maar ja het kan ook aan mij liggen
Waarom begin je over Nederlandse straat terroristen in een topic over Marokkaanse straat terroristen?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Heb jij wel eens iemand horen spreken over Nederlandse straat terroristen, terwijl in andere delen van het land ook Nederlandse jongeren zijn die de leefbaarheid in hele wijken verpesten. Hoe ik dat weet? Ik kan me enkele berichten voor de geest halen, andere titel zelfde inhoud!
Wat mij betreft beukt de ME bij het minste of geringste lastpakken de tyfus in en stalkt de politie probleemjongeren dag en nacht. Maar laat ze er aub is een keer wat aan doen, zonder aanziens des persoons graag.
Jij denkt dat het toeval is dat dit soort problemen in Ede, Culemborg en tig andere Nederlandse dorpen en steden voorkomen met Marokkaanse jongeren?quote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Je verwijst naar Culemborg, daar waren ook Marokkaanse jongeren bij betrokken. Ook in dit artikel gaat het over Marokkaanse jongeren. Nog een keer en het lijkt of je een causaal verband suggereert. Maar ja het kan ook aan mij liggen
Ja zoiets zei ik ook al maargoed hij heeft nu het topic zo weten te draaien dat het topic gaat over Nederlanders die ook dit soort dingen doen.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:45 schreef YazooW het volgende:
[..]
Nja, komt misschien wel zo over als je het zo bekijkt maar zo bedoel ik het niet. Er zijn ook genoeg andere groepen die voor problemen zorgen, niet alleen Marokkanen. Ken ook genoeg Nederlanders hier in de buurt die wel eens een opvoedingscursus kunnen gebruiken
De politie doet niks en is altijd te laat.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Dit was één moment waar de vaders in de meerderheid waren. Dan zijn er verschillende opties. Óf je doet je rondje door de buurt en laat zo zien dat je de buurt in de gaten houdt. Contact met de politie zou hierbij handig zijn zodat ze snel ter plekke kunnen zijn als er iets voorvalt. De andere optie was om zelf in de aanval te gaan. Je kon ze immers hebben nu ze in de minderheid waren. Niet een erg handige optie.
Die zijn er ook.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:50 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ja zoiets zei ik ook al maargoed hij heeft nu het topic zo weten te draaien dat het topic gaat over Nederlanders die ook dit soort dingen doen.
Vast, maar relatief zijn het veel vaker Marokkanen die betrokken zijn bij dit soort wangedrag. Maarja, we kennen allemaal de statistieken wel.quote:
Nee, als je het artikel goed leest was dat kleine groepje wat het door heel nederland voor de rest verpest net toevallig daar in de lokale sportzaal om aan te moedigen. Ja je verwacht het intussen niet maar die jongens komen echt bij toeval gewoon telkens in het nieuws.quote:Op zondag 28 februari 2010 20:41 schreef Tighadouini het volgende:
[..]
Buurtvadersquote:Op zondag 28 februari 2010 20:51 schreef Karammel het volgende:
Niet erg handige actie om met een paar buurtvaders een Marokkaan die in de minderheid is in elkaar te slaan. Hij zal het er ongetwijfeld naar gemaakt hebben, maar op dit soort momenten kies ik toch echt voor mijn eigen hachje.
Dit was één moment waar de vaders in de meerderheid waren. Dan zijn er verschillende opties. Óf je doet je rondje door de buurt en laat zo zien dat je de buurt in de gaten houdt. Contact met de politie zou hierbij handig zijn zodat ze snel ter plekke kunnen zijn als er iets voorvalt. De andere optie was om zelf in de aanval te gaan. Je kon ze immers hebben nu ze in de minderheid waren. Niet een erg handige optie.
De buurtvaders hebben gedaan waar de Marokkanen op zaten te wachten. Nu hebben ze in hun ogen een legitieme reden om een buurtoorlog te gaan beginnen. Reken er maar op dat de terreur enorm toe zal nemen de komende tijd. En als het er op aankomt kan ik je verzekeren dat de Marokkanen wél in het voordeel zijn. Dit zijn nou dingen waar ik absoluut niet mijn vingers aan wil branden. Op dezelfde manier dat ik me verontschuldig en aan de kant stap als er een doorgesnoven kaalkopje tegen me aanloopt tijdens het uitgaan.
Ik heb ondertussen goed geleerd dat ik bepaalde groepen beter uit de weg kan gaan. Dat zijn in mijn geval voornamelijk Marokkanen en kampers. Ik zit er niet op te wachten dat ik door 40 bewapende mannen uit mijn bed word getrokken midden in de nacht. Die houden echt niet op met slaan en schoppen voordat je stopt met bewegen. Levensgevaarlijk. Je doet jezelf, je gezin en je buurt nogal wat narigheid aan door eenmalig je geduld te verliezen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |