Daar stopte ik met lezen.quote:Marokkaanse jongeren.
Okquote:Op zondag 28 februari 2010 18:44 schreef ElectricEye het volgende:
Redelijk.
Belangrijker is dat het regent, dan blijven de Maroc-boys binnen.
Aardig gek toch. Er werd een raam ingegooid. Als dat geen terreur meer is...quote:Op zondag 28 februari 2010 18:47 schreef crrrN het volgende:
Wauw wat een verrassing zeg!
Vooral op links blijven stemmen dames!
Zonde, zo hadden we Ede wel landelijk op de kaart gekregen, eerst paar biertjus en daarna meppen.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef vosss het volgende:
[..]
Nee gek, dat is heel ver rijden voor mij en mijn Delta zuipt al meer dan zn baas
Zit hij nog steeds vast?quote:Die boze buurtbewoner zit gewoon vast en de straatterroristen gaan vrijuit.
Nee die zitten weer in een andere wijk, deze is nieuw.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:48 schreef Qebbel het volgende:
Waren dat niet diezelfde lui die feestend de straat opgingen na 9/11, of de moord op Theo v Gogh ofzo?
Ja net zoals Veenendaal, Utrecht, Amsterdam, Gouda enz enz.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Ede staat toch bekend om hun Marokkaantjes?
Oh, ik dacht dat het bekend stond om z'n pedofielen. Of was dat Epe?quote:Op zondag 28 februari 2010 18:50 schreef leukvoorlater het volgende:
Ede staat toch bekend om hun Marokkaantjes?
Da's Epe maar Ede heeft er vast ook genoeg.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:54 schreef teknomist het volgende:
[..]
Oh, ik dacht dat het bekend stond om z'n pedofielen. Of was dat Epe?
Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.quote:
Nee hoor. In Veldhuizen worden flats gesloopt en die gasten worden in de Rietkampen geplaatst omdat dat een rustige wijk is. Onder het mom van spreiding van de ellendelingen!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:51 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Nee die zitten weer in een andere wijk, deze is nieuw.
Ik hoop niet dat hij zware mishandeling krijgt maar de kans is groot van wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.
Nog nooit een mens zo horen janken trouwens. Als een mager speenvarken, wat een zacht ei zeg.
In Veldhuizen vliegen er nog steeds auto's in de fik en flatjes genoeg daar hoor.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:57 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Nee hoor. In Veldhuizen worden flats gesloopt en die gasten worden in de Rietkampen geplaatst omdat dat een rustige wijk is. Onder het mom van spreiding van de ellendelingen!
Nou bedankt gemeente! Hou ze alsjeblieft daar, dat tuig.
Hop! Naar de politie!quote:Op zondag 28 februari 2010 18:55 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Jawel. En naar wat ik hoor is de aanklacht veel zwaarder dan wat ik gisterenavond heb gezien. Ik heb betrokkene zelf ook weg zien rennen. En even later staat die vader hier te schreeuwen dat hij niet kan lopen en dat zijn kop kapot is. Die gast had een puntgaaf nichtenbekkie toen-ie jankend wegrende, dat kan ik je verzekeren. Misschien hebben zijn maten hem nog even over het asfalt getrokken om de aanklacht heftiger te maken, maar toen hij wegrende had hij pijn, maar geen opzienbarende beschadigingen.
Nog nooit een mens zo horen janken trouwens. Als een mager speenvarken, wat een zacht ei zeg.
Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"quote:Op zondag 28 februari 2010 18:59 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Ik hoop niet dat hij zware mishandeling krijgt maar de kans is groot van wel.
Als jij wist hoeveel impact dat heeft op kinderen en vrouwen die weerloos thuis zitten, dan zou je hier niet zo stompzinnig zitten zeiken, grootbek.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Aardig gek toch. Er werd een raam ingegooid. Als dat geen terreur meer is...
Waar Marokkanenen zijn in Nedeland is gesodemieter. Ik walg van de PVV maar Nederland moet nu optreden. Ik ben bereid om de rechtsstaat in te leveren en 5 jaar in een Marokkanen-onderdrukkende dictatuur te gaan leven. Om goud te louteren, moet je het vuur ook opstoken, dus Nederland kan er alleen maar mooier en beter van worden!quote:Vroeger was er alleen maar vrede op aarde, leefde iedereen in rijkdom en scheen de zon altijd. Tegenwoordig is alles boe boe en dat komt door de Marokkanen. Echt waar hoor!
Al gebeurd. Ik heb al 2 gesprekken gehad!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hop! Naar de politie!
Meld je als getuige, daar heeft de opgepakte man iets aan.
Ja. Die kleine groep reist het hele land door. Het zijn telkens dezelfdequote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Ruud het volgende:
Is dit nou dat kleine groepje dat het voor de rest verpest?
In dit geval nieteens zo'n slecht idee, het "slachtoffer" heeft er waarschijnlijk een heleboel.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Hop! Naar de politie!
Meld je als getuige, daar heeft de opgepakte man iets aan.
Dan heb je geluk, mijn vriend heeft een flinke boete kunnen betalen+2 jaar voorwaardelijk+ heel wat uren taakstraf. Oja die ander begon met slaan trouwens.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"
Gezien mijn aandeel kwam ik er met een voorwaardelijke straf vanaf.
De overige "deelnemers" hebben destijds geloof ik 200 uur moeten schoffelen.
Overduidelijk. Hier wonen wel meer Marokkanen en 1 daarvan had gisterenavond de tranen in de ogen. Fijne kerel die altijd voor iedereen klaarstaat en nu door dit gedrag van anderen door sommige mensen met de nek wordt aangekeken. Alleen omdat hij ook Marokkaan is, net als die raddraaiers. En hij heeft er nog begrip voor ook!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:01 schreef Ruud het volgende:
Is dit nou dat kleine groepje dat het voor de rest verpest?
Als die gesprekken zo gaan als hier dan is je getuigenis weinig waard helaas.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:02 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Al gebeurd. Ik heb al 2 gesprekken gehad!
Maar wel een strafblad dus.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:00 schreef vosss het volgende:
[..]
Ach dat is ook peanuts. Ik ben veroordeeld geweest voor "met vereende krachten openlijke geweldpleging met zeer zwaar letsel ten gevolge"
Gezien mijn aandeel kwam ik er met een voorwaardelijke straf vanaf.
De overige "deelnemers" hebben destijds geloof ik 200 uur moeten schoffelen.
Gooi maar eens een ruit in bij een Marrokkaans gezin en ga kijken wat zij er van vinden.quote:Op zondag 28 februari 2010 18:49 schreef Aandemur het volgende:
[..]
Aardig gek toch. Er werd een raam ingegooid. Als dat geen terreur meer is...
quote:Op zondag 28 februari 2010 19:02 schreef vosss het volgende:
[..]
Ja. Die kleine groep reist het hele land door. Het zijn telkens dezelfde
Ik had ook 2 jaar voorwaardelijk, net als de rest.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:
[..]
Dan heb je geluk, mijn vriend heeft een flinke boete kunnen betalen+2 jaar voorwaardelijk+ heel wat uren taakstraf. Oja die ander begon met slaan trouwens.
Ik vind het ook echt heel lullig voor diegene die zich wel gedragen maar het is een hele natuurlijke reactie als mensen het zat zijn. Niet eerlijk maar het gebeurd wel.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Overduidelijk. Hier wonen wel meer Marokkanen en 1 daarvan had gisterenavond de tranen in de ogen. Fijne kerel die altijd voor iedereen klaarstaat en nu door dit gedrag van anderen door sommige mensen met de nek wordt aangekeken. Alleen omdat hij ook Marokkaan is, net als die raddraaiers. En hij heeft er nog begrip voor ook!
Zie hier, Google Ads levert gewoon direct de oplossing voor het Marokkanenprobleem in Ede.quote:
Dat zal hij zeker niet voor ogen hebben gehad, maar wat maakt het feitelijk nou uit?quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef shmoopy het volgende:
[..]
Maar wel een strafblad dus.
En dat had die man die z'n huis en haard wilde beschermen vast niet voor ogen.
ElectricEye is geen letterlijke virtuele weergave van de persoon die achter dit toetsenbord zit, maak je geen zorgen!quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Als die gesprekken zo gaan als hier dan is je getuigenis weinig waard helaas.
Nee daar is te weinig plek.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:07 schreef teknomist het volgende:
[..]
Zie hier, Google Ads levert gewoon direct de oplossing voor het Marokkanenprobleem in Ede.
Het was een grapje Pietquote:Op zondag 28 februari 2010 19:05 schreef Piet_Piraat het volgende:
[..]
Je bent nu in de war met Hooligans Vosss.
Mijn vriend zat in het leger en wilde daarna bij een AT-team, dan maakt het dus wel uit. En dat is mooi kut als het door zoiets komt als bij deze man.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker niet voor ogen hebben gehad, maar wat maakt het feitelijk nou uit?
Ik heb ook een strafblad en heb al talloze keren een verklaring omtrent gedrag moeten halen bij de gemeente als ik weer ergens solliciteerde en nog nooit gezeik mee gehad.
Mij boeit het niet zoveel en ik denk als deze meneer dalijk een strafblad heeft, maar wel van dat kutvolk af is dat het hem ook worst zal zijn
Ok, dan doe je best met een onafhankelijke getuigenverklaring met wat je precies gezien hebt.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
ElectricEye is geen letterlijke virtuele weergave van de persoon die achter dit toetsenbord zit, maak je geen zorgen!
Wat mij interesseert, als NL'er in den vreemde die al dit Marokkanen-gedoe alleen maar via Fok meekrijgt:quote:Op zondag 28 februari 2010 19:04 schreef ElectricEye het volgende:
[..]
Overduidelijk. Hier wonen wel meer Marokkanen en 1 daarvan had gisterenavond de tranen in de ogen. Fijne kerel die altijd voor iedereen klaarstaat en nu door dit gedrag van anderen door sommige mensen met de nek wordt aangekeken. Alleen omdat hij ook Marokkaan is, net als die raddraaiers. En hij heeft er nog begrip voor ook!
Nee die hebben dat natuurlijk niet, de meeste kijken alleen tv via de schotel, gaan alleen om met Marokkanen dus ik denk niet dat zij erg veel van het probleem af weten.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:11 schreef qwerty_x het volgende:
[..]
Wat mij interesseert, als NL'er in den vreemde die al dit Marokkanen-gedoe alleen maar via Fok meekrijgt:
heeft de Marokkaanse gemeenschap eigenlijk echt door wat er zoal speelt; en dan heb ik het met name over de oudere generatie ?
Geen idee hoe zwaar zoiets weegt eigenlijk.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
Dat zal hij zeker niet voor ogen hebben gehad, maar wat maakt het feitelijk nou uit?
Ik heb ook een strafblad en heb al talloze keren een verklaring omtrent gedrag moeten halen bij de gemeente als ik weer ergens solliciteerde en nog nooit gezeik mee gehad.
Mij boeit het niet zoveel en ik denk als deze meneer dalijk een strafblad heeft, maar wel van dat kutvolk af is dat het hem ook worst zal zijn
Meneer heeft wel een functie bij de overheid, dus kan wl een probleem krijgen dachtenze.quote:Op zondag 28 februari 2010 19:08 schreef vosss het volgende:
[..]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |