abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_78561534
Behoorlijk gewond? Pff nog te weinig klappen gekregen dus.
"Academics, people who know the word for coal in seventeen languages but gape and stammer when asked to lay a fire."
pi_78561571
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:14 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

Meneer heeft wel een functie bij de overheid, dus kan wl een probleem krijgen dachtenze.
Hij zit tot woensdag vast!

Kutland. Het slachtoffer zit vast, de dader beraamt in alle vrijheid een wraakactie.
Ik werkte destijds voor de Algemene Inspectiedienst, onderdeel van Ministerie van Landbouw, Natuurbeheer en Visserij en ik heb er nooit problemen mee gehad
De oude oude layout was veel beter!!
vosss is de naam,
met dubbel s welteverstaan.
pi_78561579
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Geen idee hoe zwaar zoiets weegt eigenlijk.
Ik geef regelmatig een verzoek voor VOG af aan nieuwe medewerkers, zou zware mishandeling daar niet in vermeld worden?

Ik vind het een held, en dus uitermate scheef dat hij nu vastzit, een strafblad heeft straks, en het tuig vrolijk rond blijft lopen.
Het gaat niet om aanklacht maar de uiteindelijke veroordeling en ook nog gedeelde schuld.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:17:02 #54
105095 ElectricEye
Je Maintiendrai
pi_78561599
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:12 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Nee die hebben dat natuurlijk niet, de meeste kijken alleen tv via de schotel, gaan alleen om met Marokkanen dus ik denk niet dat zij erg veel van het probleem af weten.
De vader van die jongen kwam verhaal halen en het enige wat eruit kwam is hoe erg het was dat de Marokkanen altijd slecht in het nieuws kwamen en dat zijn zoon daar het slachtoffer van was.
Ze WILLEN het niet begrijpen.
Sic transit gloria mundi
--- --- --- --- --- --- ---
I drink, therefore I am!
pi_78561766
Eindelijk een keerpunt, er wordt teruggeslagen.
Duurt niet lang meer of echt overal breekt de pleuris uit.
pi_78561793
Goed van die man
pi_78561923
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:13 schreef shmoopy het volgende:

[..]

Geen idee hoe zwaar zoiets weegt eigenlijk.
Ik geef regelmatig een verzoek voor VOG af aan nieuwe medewerkers, zou zware mishandeling daar niet in vermeld worden?

Ik vind het een held, en dus uitermate scheef dat hij nu vastzit, een strafblad heeft straks, en het tuig vrolijk rond blijft lopen.
Ligt eraan naar wat voor een functie je solliciteert. Maar idd een held, dit zouden veel meer mensen moeten doen.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:25:45 #58
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_78561940
Tuig

Kun je ze niet platrijden?
  zondag 28 februari 2010 @ 19:26:34 #59
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78561967
Laat me raden jan en alleman gaat weer lopen schreeuwen over Marokkanen. Wacht even

Roda supporter slaat barkruk op het hoofd van een agent,

PVV aanhangers bedreigen Almeerse winkeliers,

Verdonk gooit voor de tweede keer nazi mannetje uit de partij,

enz enz

Je hebt slechte mensen en goede mensen, rijke mensen en mensen die het minder hebben en laatstgenoemde schoppen vaker rotzooi.........enz enz

Even de hersens gebruiken
pi_78562038
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:17 schreef ElectricEye het volgende:

[..]

De vader van die jongen kwam verhaal halen en het enige wat eruit kwam is hoe erg het was dat de Marokkanen altijd slecht in het nieuws kwamen en dat zijn zoon daar het slachtoffer van was.
Ze WILLEN het niet begrijpen.
Ja anderen hebben het altijd gedaan.
pi_78562139
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:26 schreef Tighadouini het volgende:
Laat me raden jan en alleman gaat weer lopen schreeuwen over Marokkanen. Wacht even

enz enz

Je hebt slechte mensen en goede mensen, rijke mensen en mensen die het minder hebben en laatstgenoemde schoppen vaker rotzooi.........enz enz

Ja klopt allemaal maar daar gaat het topic niet over en bovendien ontkent niemand dat er onder Nederlanders geen klootzakken rondlopen.
pi_78562204
quote:

enz enz

Net zo fout, maar dan mag hier ook nog wel op gekankerd worden.
pi_78562218
quote:

enz enz

Volgens mij gaat het hier meer over collectieve buurt- en straatterreur.
pi_78562254
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:25 schreef Heremeteit het volgende:

Kun je ze niet platrijden?
De straatjes in die wijk zijn te smal en hebben teveel drempels.
pi_78562307
quote:

enz enz

Dus ik mag alleen over Marokkanen kankeren als ik ook over hooligans kanker? Nou, bij deze dan:

Hooligans.
“Everyone wants to live at the expense of the state. They forget that the state lives at the expense of everyone.” ― Frédéric Bastiat
pi_78562342
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Dus ik mag alleen over Marokkanen kankeren als ik ook over hooligans kanker? Nou, bij deze dan:

Hooligans.
Vergeet niet

PVV aanhangers
Nazi's
pi_78562372
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:35 schreef teknomist het volgende:

[..]

Hooligans.
En kutbrabanders met matje in hun nek.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:37:12 #68
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562376
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:30 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ja klopt allemaal maar daar gaat het topic niet over en bovendien ontkent niemand dat er onder Nederlanders geen klootzakken rondlopen.
Heb jij wel eens iemand horen spreken over Nederlandse straat terroristen, terwijl in andere delen van het land ook Nederlandse jongeren zijn die de leefbaarheid in hele wijken verpesten. Hoe ik dat weet? Ik kan me enkele berichten voor de geest halen, andere titel zelfde inhoud!

Wat mij betreft beukt de ME bij het minste of geringste lastpakken de tyfus in en stalkt de politie probleemjongeren dag en nacht. Maar laat ze er aub is een keer wat aan doen, zonder aanziens des persoons graag.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:39:30 #69
207884 Heremeteit
alweer een poort
pi_78562474
quote:

enz enz

Tuig is tuig, wat mij betreft hoeft er bij het geven van een nekschot dan ook niet op afkomst of huidskleur te worden gelet.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:39:36 #70
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562479
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:32 schreef Dutchguy het volgende:

[..]

Volgens mij gaat het hier meer over collectieve buurt- en straatterreur.
Dat heb je dus ook onder Nederlanders alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven. Maar ey het verkoopt
  zondag 28 februari 2010 @ 19:40:53 #71
293270 Tighadouini
cogito ergo sum
pi_78562524
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Heremeteit het volgende:

[..]

Tuig is tuig, wat mij betreft hoeft er bij het geven van een nekschot dan ook niet op afkomst of huidskleur te worden gelet.

Met wie zullen we beginnen?
pi_78562542
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:39 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Dat heb je dus ook onder Nederlanders alleen wordt daar geen ruchtbaarheid aan gegeven. Maar ey het verkoopt
Was het maar zo simpel.
pi_78562551
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Tighadouini het volgende:

[..]

Heb jij wel eens iemand horen spreken over Nederlandse straat terroristen, terwijl in andere delen van het land ook Nederlandse jongeren zijn die de leefbaarheid in hele wijken verpesten. Hoe ik dat weet? Ik kan me enkele berichten voor de geest halen, andere titel zelfde inhoud!

Wat mij betreft beukt de ME bij het minste of geringste lastpakken de tyfus in en stalkt de politie probleemjongeren dag en nacht. Maar laat ze er aub is een keer wat aan doen, zonder aanziens des persoons graag.
Ik ben het met je eens hoor dat iedereen die loopt te kloten moet worden aangepakt.
  zondag 28 februari 2010 @ 19:42:13 #74
241597 FunkyHomosapien
de macht, de mat.
pi_78562585
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:37 schreef Piet_Piraat het volgende:

[..]

En kutbrabanders met matje in hun nek.
hater
't logo goudgeel, oppervlag in kersenrood; symbool van de strijd tegen een systeem dat je hersens doodt.
pi_78562636
quote:
Op zondag 28 februari 2010 19:41 schreef MevrouwHopjes83 het volgende:

[..]

Ik ben het met je eens hoor dat iedereen die loopt te kloten moet worden aangepakt.

Dan kunnen we om te beginnen al half Tilburg ruimen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')